Viktor Šabacký
„To, jak důležité je mít magnet (nebo ideálně být sám magnetem), na který se zákazníci lepí jako vosy na med, a následně s nimi systematicky komunikovat, hýčkat si je, a potom prodávat, jsem pochopil až ve Firmě 2.0. Už to nechci dělat jinak. Je to opravdová transformace celého vztahu firma-zákazník.\"
Od vysoké školy mě živí prodej a vymýšlení prodejních strategií hlavně pro IT firmy. S kamarády jsme kdysi spustili oblíbený český agregátor jazykového vzdělávání, jiné partě jsem pomáhal dostat se na špici v internetových přehledech restaurací a rozvozů jídel atd.
Rukama (a hlavně telefonním sluchátkem) mi prošlo hodně stovek zákazníků a desítky obchodníků. Ručně (ano ručně, Smartemailing jsem ještě neznal 😉 jsem odeslal tisíce emailů.
Bylo to všechno fajn, až do chvíle, kdy jsem z toho vyhořel, a musel odjet sám do Švýcarska na farmu, abych se pět měsíců dával dohromady.
Co mi chybělo?
SYSTÉM. Celou dobu jsme se jen honili za zákazníky, i když s dobrými výsledky, ale zkuste si to dělat osm let v kuse.
To, jak důležité je mít magnet (nebo ideálně být sám magnetem), na který se zákazníci lepí jako vosy na med, a následně s nimi systematicky komunikovat, hýčkat si je, a potom prodávat, jsem pochopil až ve Firmě 2.0. Už to nechci dělat jinak. Je to opravdová transformace celého vztahu firma-zákazník.
Moje role ve Firmě 2.0
Ve Firmě 2.0 se starám o marketing a prodej CRM systému Anabix, který mně a stovkám dalších podnikatelů pomáhá dostat klienty z hlavy do přehledného systému, a automatizovat obchodní procesy.
Podílím se také na optimalizaci Cesty zákazníka Firmou 2.0 a prodeji Platformy 2.0.