Viktor Šabacký

„To, jak důležité je mít magnet (nebo ideálně být sám magnetem), na který se zákazníci lepí jako vosy na med, a následně s nimi systematicky komunikovat, hýčkat si je, a potom prodávat, jsem pochopil až ve Firmě 2.0. Už to nechci dělat jinak. Je to opravdová transformace celého vztahu firma-zákazník.\"

Od vysoké školy mě živí prodej a vymýšlení prodejních strategií hlavně pro IT firmy. S kamarády jsme kdysi spustili oblíbený český agregátor jazykového vzdělávání, jiné partě jsem pomáhal dostat se na špici v internetových přehledech restaurací a rozvozů jídel atd.

Rukama (a hlavně telefonním sluchátkem) mi prošlo hodně stovek zákazníků a desítky obchodníků. Ručně (ano ručně, Smartemailing jsem ještě neznal 😉 jsem odeslal tisíce emailů.

Bylo to všechno fajn, až do chvíle, kdy jsem z toho vyhořel, a musel odjet sám do Švýcarska na farmu, abych se pět měsíců dával dohromady.

Co mi chybělo?

SYSTÉM. Celou dobu jsme se jen honili za zákazníky, i když s dobrými výsledky, ale zkuste si to dělat osm let v kuse.

To, jak důležité je mít magnet (nebo ideálně být sám magnetem), na který se zákazníci lepí jako vosy na med, a následně s nimi systematicky komunikovat, hýčkat si je, a potom prodávat, jsem pochopil až ve Firmě 2.0. Už to nechci dělat jinak. Je to opravdová transformace celého vztahu firma-zákazník.

Moje role ve Firmě 2.0

Ve Firmě 2.0 se starám o marketing a prodej CRM systému Anabix, který mně a stovkám dalších podnikatelů pomáhá dostat klienty z hlavy do přehledného systému, a automatizovat obchodní procesy.

Podílím se také na optimalizaci Cesty zákazníka Firmou 2.0 a prodeji Platformy 2.0.

Co dokáže web
Webové stránky mají být vaším obchodním zástupcem, někým kdo vás prodává, aniž byste u toho museli být.…
Celý článek
Odpočet času je dobrý, ale často opomíjený pomocník, ať již se jedná o použití pro ukázání speciálních…
Celý článek
Používáte CRM? Napojte členské sekce a rozšiřte byznys
Proč je CRM užitečný systém asi všichni dobře víme. Mít přehled mezi svými klienty a vyvarovat se…
Celý článek
Školení obsahového marketingu
Zajímá vás jak využít obsahový marketing ve své firmě, jak správně sestavit obsahovou strategii, jak vylepšit svůj…
Celý článek