David Kirš

"Naše produkty a aplikace jsou zde proto, aby vás inspirovaly a zjednodušily vám život.
Prodáváme to, co sami používáme a učíme to, co sami děláme. To nám dává smysl."

Když jsem v roce 2009 založil firmu SmartEmailing, byl to krok do neznáma. Ale vysněný. Podnikání je přece úspěch, peníze, bohatství, velké příležitosti. Jenže nastal pravý opak. 12 hodin u počítače, žádný volný čas, faktury po splatnosti, na účtě pár tisíc. Všechna čísla pod plánem a očekáváním. Dva roky mě to bavilo, ale šlo to strašně pomalu. Chtěl jsem to zabalit. Pak jsem odjel na na konferenci do San Francisca. A když jsem se vrátil, bylo vše jinak…

Poslední dva roky jsou úžasnou podnikatelskou cestou. S úžasným týmem kamarádů, kolegů. Zákazníků, kteří se inspirovali a na vlastní kůži zažili, že výsledky, jako máme my, můžou mít také. Že můžou podnikat, přitom se bavit a zjednodušit si život (nejen) díky internetu. Mít radost ze života.

5% populace, přes půl miliónu lidí, navštívilo za poslední 2 roky weby našich produktů, tréninků a kampaní, aby se učili, inspirovali a nakupovali u nás. V průměru 15% z nich nám na sebe zanechalo kontakt a 10% z nich u nás nakoupilo. Výnos na jeden kontakt v databázi je za loňský rok 389 Kč, celkový obrat skupiny pak přes 37.000.000 Kč. Znamená to velkou radost. I velkou zodpovědnost. A není to náhoda.

Naše produkty a aplikace jsou zde proto, aby vás inspirovaly a zjednodušily vám život. Prodáváme to, co sami používáme a učíme to, co sami děláme. To nám dává smysl.

Přeji vám podobný příběh, jaký vidím u stovek našich klientů a který mám tu čest a radost zažívat v podnikání sám.

Co dokáže web
Webové stránky mají být vaším obchodním zástupcem, někým kdo vás prodává, aniž byste u toho museli být.…
Celý článek
Odpočet času je dobrý, ale často opomíjený pomocník, ať již se jedná o použití pro ukázání speciálních…
Celý článek
Používáte CRM? Napojte členské sekce a rozšiřte byznys
Proč je CRM užitečný systém asi všichni dobře víme. Mít přehled mezi svými klienty a vyvarovat se…
Celý článek
Školení obsahového marketingu
Zajímá vás jak využít obsahový marketing ve své firmě, jak správně sestavit obsahovou strategii, jak vylepšit svůj…
Celý článek