Daniel Križák

\"Ta nejcennější strategie na internetu je \"první pomáhat a potom prodávat\".

Mé jméno je Daniel Križák a inspiruji lidi k životu a podnikání s úsměvem.

Mé podnikatelské začátky byly už ve 13 letech, kdy jsem začal vytvářet internetové stránky a internet mě fascinoval. Ale nedokázal jsem pořád přijít na to, jak díky internetu vydělávat. Viděl jsem kolem sebe firmy, které díky internetu zbohatly, ale jak to udělaly? Pořád mi to vrtalo hlavou a ani svým klientům, kterým jsem vytvářel weby jsem s tímto nedokázal pomoct, aby jejich web vydělával a přiváděl jim zákazníky.

Během toho jsem se vydal v 18 letech na jinou dráhu podnikání, úplně v jiném oboru. Jenže pak nastal zlom a v roce 2012 po absolvování kurzu EmailAcademy mi to docvaklo, najednou jsem otevřel oči a ono to tam bylo. Objevil jsem tu strategii, jak využít internet ke svému podnikání. Díky tomu jsem se vrátil zpět k internetu a online marketingu.

Začal jsem celý info-marketing zapojovat do svého podnikání a díky výsledkům (během prvních 4 měsíců jsem díky internetu vydělal 2x více než za celý předchozí rok), které mi nesl, jsem celou myšlenku začal šířit dále a učit tuto strategii další podnikatele.

Myslím si totiž, že opravdu každý z nás je tím odborníkem, expertem ve svém oboru podnikání. Jenže, když potřebujete v něčem pomoct a poradit, tak je těžké někoho najít, protože všichni chtějí jen prodat. Avšak to nejcennější, ta hodnota je v tom \"první pomáhat a potom prodávat\".

Díky tomu, že člověk šíří s vášní určité myšlenky, tak se spojí s dalšími podobně naladěnými lidmi. A pro mne, v roce 2014, to byl David Kirš a celý tým Firmy 2.0, kterého jsem se stal součástí.

Ve Firmě 2.0 mám na starosti vzdělávací kurzy jako je EmailAcademy a OnlineAcademy, které učí podnikatele, jak si zjednodušit život, díky internetu. Tyto kurzy otevírají nové obzory a možnosti, ukazují, že podnikání nemusí být starost, ale radost. Už je pryč doba, kdy jsme se honili za zákazníky, dnes je příjemnější zákazníky přitahovat.

Já osobně v životě dělám to, co mi přináší radost, klid, svobodu a bohatství, proto jsem se stal online tvůrcem s úsměvem 🙂

Co dokáže web
Webové stránky mají být vaším obchodním zástupcem, někým kdo vás prodává, aniž byste u toho museli být.…
Odpočet času je dobrý, ale často opomíjený pomocník, ať již se jedná o použití pro ukázání speciálních…
Používáte CRM? Napojte členské sekce a rozšiřte byznys
Proč je CRM užitečný systém asi všichni dobře víme. Mít přehled mezi svými klienty a vyvarovat se…
Školení obsahového marketingu
Zajímá vás jak využít obsahový marketing ve své firmě, jak správně sestavit obsahovou strategii, jak vylepšit svůj…