Alice Kirš

Slibuji, že budu autentická a pravdivá k vám, k sobě, k veškerým našim akcím a tvorbě.\"

Roli, kterou ve Firmě 2.0 zastávám a toho, co dělám asi nejvíce vystihuje slovní spojení: HLAVNÍ PRODUKČNÍ. Proč? No proto, že stále něco vytvářím, produkuji a organizuji. Hlavně v rámci projektu Ženy ženám, jehož jsem maminkou a kreativním motorem a v \"Radě starších\", skupince lídrů téhle firmy, jejíž jsem součástí.

A pak jsem manželka Davida Kirše, nositele vize Firmy 2.0, úžasného lídra a chlapa, se kterým mám to štěstí žít a tvořit svůj život i životy ostatních lepší a spokojenější.

Pokud vás zajímá můj osobní příběh, který je hodně dlouhý a výživný 🙂 - přečtěte si mou knihu 17 tváří ženy.

Proč vkládám svůj čas a energii do této role?

  • protože cítím, že ve spolupráci je obrovská síla a ve spojení skvělých lidí vznikají nádherné a smysluplné věci, které se realizují s lehkostí a spokojeností všech
  • protože mám odvěkou touhu dělat lidi kolem mě šťastné a spokojené a v této roli a v této firmě se mi to dost dobře daří 🙂
  • proto, abych se já sama naučila dobře a efektivně tvořit, spolupracovat, vést, komunikovat, předávat, sdílet, abych měla dostatek času a peněz na sebe, své potřeby a svůj osobní život

 

A co jsem slíbila mým kolegům a celé firmě?

Slibuji, že budu autentická a pravdivá k vám, k sobě, k veškerým našim akcím a tvorbě. Slibuji, že ode mě dostanete upřímnou a srdečnou zpětnou vazbu nebo rady, kdykoliv si o ni požádáte.

Slibuji vám pomoc s čímkoliv budete potřebovat, co nebude v rozporu s mými osobními hodnotami a systémem přesvědčení.

Slibuji, že nebudu tak vážná a budu se více házet do srandy, moje vnitřní děcko to vážně potřebuje.

Slibuji, že se nebudu snažit spasit celý svět a hrát si na Matku Terezu a budu myslet víc na sebe 🙂

Hawk!

Co dokáže web
Webové stránky mají být vaším obchodním zástupcem, někým kdo vás prodává, aniž byste u toho museli být.…
Celý článek
Odpočet času je dobrý, ale často opomíjený pomocník, ať již se jedná o použití pro ukázání speciálních…
Celý článek
Používáte CRM? Napojte členské sekce a rozšiřte byznys
Proč je CRM užitečný systém asi všichni dobře víme. Mít přehled mezi svými klienty a vyvarovat se…
Celý článek
Školení obsahového marketingu
Zajímá vás jak využít obsahový marketing ve své firmě, jak správně sestavit obsahovou strategii, jak vylepšit svůj…
Celý článek