Novinky 2.0: Co mají společného babka kořenářka, pohádkopisec a výrobce zbraní?

Krásné pondělí! Jsou tady Noooviiiinkyyyyyy! 🙂 Tak přeji příjemné počteníčko, které vám, věřím, nastartuje skvělý pracovní týden 🙂

Co mají společného babka kořenářka, pohádkopisec a výrobce zbraní?
Pevně věřím, že většina z vás už dnes na tuto otázku zná odpověď. Je totiž vcelku jednoduchá. Všichni tito lidé používají k budování a podpoře svého podnikání SmartEmailing.

V těchto dnech naplno běží SmartEmailingová akce “iPad za váš příběh”, do které se zapojilo “17 statečných” – 17 našich zákazníků, kteří nám poslali své příběhy. A řeknu vám, že každý z nich je v něčem unikátní, všechny jsou skvělé a mnohé i poučné.

Vřele doporučuji, abyste si příběhy, které jsme nazvali SmartStory, přečetli. Uvidíte v nich, co pro lidi děláme a jak jim zjednodušujeme život. A když najdete příběh, který se vám bude líbit, dejte mu “To se mi líbí”. Do konce června probíhá hlasování o nejzajímavější příběh, jehož autor pak získá iPad.

Poznámka: Kdyby vás to náááhodou zajímalo, prozradím vám mé dva favority. Do jednoho příběhu jsem se pohádkově zamilovala. Druhý příběh mě zase uchvátil profesionalitou, s jakou je zpracovaný a skvělým projevem jeho autora (navíc je to jediný video-příběh, který k nám doputoval).

17-statecnych

 

Je radost (a taky snadné) dělat Stáni radost
Pokud jste typem lidí, kteří občas přemýšlejí, čím druhým udělat radost, mám pro vás dnes jeden tip. Stáňa se mi svěřila, co je její skutečná vášeň (respektive jedna z mnoha) a jaké prožívá pocity, když je tato její vášeň naplňována. Než abych něco sama vymýšlela, nejlépe to vystihuje Stáňa sama: “Ty jo já mám vždycky takovou velkou radost, když se zveřejní nějaký nový článek z našich vod 😀 To bude asi ta moje vášeň, co furt o ni všichni mluví, ne?”

Takže myslím, že je to jasné. Jestli budete chtít někdy Stáňu potěšit, stačí si sednout k počítači a napsat pár odstavečků pro náš blog. Věřte mi, že má opravdu upřímnou radost z každého publikovaného článku a také z toho, že kromě jí, Alice a mně na blog začali přispívat i další členové týmu. Takovými prvními vlaštovkami jsou třeba Petra Svobodová se svým článkem o workshopu MioWebu nebo Katka Svobodová a její reportáž z našeho posledního firemního setkání v Polsku.

Pojďme si tedy říct, že budeme Stáni dělat radost co nejčastěji. Věřím, že každý z nás by měl o čem psát. Účastníme se zajímavých akcí, seminářů a konferencí, děláme práci způsobem, který inspiruje ostatní, jsme v mnoha rovinách inovativní. To vše představuje bohatou studnici zdrojů zajímavého obsahu. Jdete do toho? 🙂

Na podpoře jsou samé škatule…
…a v uplynulých dnech se pěkně rozhýbaly. Markéta Danišová vzala organizaci celého týmu pevně do svých rukou a upřímně bych vám přála být na tom Skype callu, kdy se nad organizací péče o naše zákazníky rozvířil prach. Když si zase zpátky sednul, nezůstal téměř kámen na kameni 🙂 Holky si přeskládaly práci tak, aby ji lépe zvládaly a aby každá pokud možno dělaly to, co je baví a co jim jde nejlépe.

A tak nově se například Danča stává hlídačkou platební morálky zákazníků napříč celou firmou. Bude obvolávat dlužníky. Ivetka převzala žezlo zdatného obchodníka pokrývající produkty napříč celou firmou. Nově se rozšířilo také pole působení Veroniky, která pomáhá kompletně s otázkami týkajícími se fakturace našich produktů a v neposlední řadě je tady Jitka, která si průběžně po celý rok hraje na Ježíška a rozesílá našim zákazníkům dárky.

podporacke skatule

Alice skončila s maily i Facebookem
Před několika dny Ája vzala do rukou svůj telefon a udělala (pro mnohé z nás) děsivý krok – odinstalovala si z něho aplikaci pro Facebook a e-maily. Tím zahájila své tříměsíční prázdniny, které už tak dlouho avízovala. Ve středu pak nabalila do auta své věci, na místo spolujezdce usadila Danču a obě spolu vyrazily na 14 dní do Francie. Ájino hlavní předsevzetí po dobu prázdnin je číst maily 1x týdně. Určitě si dovedete představit, jaká je to pro ni obrovská výzva a já jsem moc zvědavá, jak se jí toto předsevzetí podaří naplnit. A schválně si zkuste představit, co s vámi dělá představa, že byste měli (byť na kratší časové období) číst své e-maily jen jednou týdně i vy 😉

Janě došla při výběru její pomocnice slova
Pokud se to k vám ještě nedoneslo (což by znamenalo, že jste neposlouchali poslední firemní hangout), Janča si v uplynulých dnech pro sebe vybírala pomocnici. Osobně jsem tajně doufala v pomocníKA (samozřejmě jsem myslela na Janičku, aby se jí pracovalo co nejpříjemněji :-p), ale zdá se, že čísla a účetnictví statisticky přitahují více ženy než chlapy. (Přitom představa chlapa ponořeného v číslech, papírech a dokladech je tak sexy! :D)

Takže se do výběrového řízení přihlásilo celkem 12 zájemkyň, ze kterých si Jana vybrala 3 pro osobní pohovor. Její favoritka pak Janču na odchodu zaskočila. Martina, která bude od 7.7. naší novou pomocnou účetní, totiž při průchodu kolem firemní knihovny na Nálepkově začala komentovat, které knihy zná. Jana mi k tomu napsala: “Když šla kolem knihovničky, hned se zadívala a říkala toto znám a toto znám… Tak jsem na to nemohla ani já odpovědět, neboť já to nečetla.” Myslím, že je to poprvé, co slyším, že Janě došla slova 😀

Tajemství vztahů odhaleno
Určitě vás nepřekvapí, že Ája nespala v uplynulých 14 dnech na vavřínech a nabídla své komunitě další možnost hodnotného sebe-vzdělávání. Je jí záznam semináře Richarda a Denisy s názvem Tajemství vztahu. Takže tantrici Firmy 2.0….pokud máte zájem, napište si Veronice o své přístupy do členské sekce 😉

Vašek Růt shání koně
Ano, už je to tak, Vašek shání dva koně a ne ledajaké. Hledá hřebce, kteří jsou plní sil, mají chuť do práce a budou výkonní. Až hřebce najde, zapřáhne je do práce na technické podpoře. Měli by nahradit Michala, částečně i Vaška a stát se výraznou pomocí v poskytování našim zákazníkům té nejlepší možné technické podpory, kterou si dokážeme představit. Pevně věřím, že Vašek má už pro své nové koně řádně připravené stáje!

SmartEmailing mobilizuje všechny síly
Vývoj SmartEmailingu a jeho podpora po obchodní stránce jsou v těchto týdnech v centru pozornosti. To jste si už možná stihli všimnout 🙂 Byla dokonce vyhlášena mobilizace všech možných sil, což znamená, že se do vývoje SmartEmailingu nyní zapojí také Honza Fabík a jsou prováděny zásnubní tanečky s novou posilou – UX programátorem Martinem Pavlíkem.

Cíl je jasný. Komplet dokončit do konce července SmartEmailing 2.0 se všemi nově vymyšlenými vychytávkami tak, aby po prázdninách mohl jít s kůží definitivně na trh. A nutno říci, že se Smart k tomuto cíli soustavně blíží, někdy mílovými, jindy mravenčími (avšak neméně důležitými) kroky. Z posledních žhavých novinek můžu vyjmenovat například:

  • změnu logiky počítání kontaktů (odhlášené kotakty se už nepočítají do aktivních),
  • úpravu notifikačního e-mailu o přidání kontaktů do seznamu přes webový formulář,
  • možnost vytvořit kopii již existujícího webového formuláře,
  • úpravu informací propisovaných do Google Analytics,
  • přidání nové API metody pro rozesílání kampaní a získání ID newletteru,
  • a v neposlední řadě Martin aplikoval v Mailovátku své znalosti nabyté na semináři v USA a připravil ho tak, že ať už budeme mít do budoucna jakékoliv množství zákazníků, SmartEmailing pořád poběží jako skvěle namazaný stroj.

Těch kroků a novinek je mnohem mnohem víc, ale kdo by to četl, že ano… 😀

Viktor je na vrcholu blaženosti
Jak jste mohli tady na Basecampu zaznamenat, zažívá Viktor v těchto dnech pocity jemu doposud cizí. To vše díky Platformě 2.0, které se s vervou věnoval v uplynulých dvou měsících a je nutno říct, že jeho energie se jemu (i firmě) mnohonásobně vrátila. Nejen, že jsme rozvířili poněkud stojaté a pomalu se zelenající vody majitelů Platformy a podpořili je v aktivnějším využívání jejich nástrojů, ale povedlo se nám (a hlavně Viktorovi za vydatné pomoci Davida) také docílit zajímavých objemů prodeje aplikací na další období.

Viktorovi během prodejů plesalo srdce. Stačí se podívat na obrázek z projektu Platformy ve FAPI. Upřímně, kdo z vás to už někdy viděl ? 🙂 🙂 🙂

FAPI

Pojďte si hrát, aneb další tipovací soutěž 🙂
V návaznosti na přechozí příspěvek máme dnes pro vás s Viktorem další tipovačku. Inspirovala nás k ní finální čísla z prodeje Platformy a hodně by nás zajímalo, jak na tom budete se svými odhady 🙂

Jak zní úkol? Tipněte si, kolik objednávek pro prodloužení jednotlivých aplikací (SmartEmailing, FAPI, Anabix, Affilbox) jsme obdrželi v období od 23.4. (spuštění prodejního formuláře) do 17.6. (jeho uzavření). Své tipy pište ke každé aplikaci zvlášť sem do vlákna, a to do konce tohoto týdne.

Abyste nelovili v úplně neznámých vodách, prozradím vám, že v databázi Platformy 2.0 je celkem 726 kontaktů. To jsem hodná, že? :-p

Vyhrává ten, jehož součet absolutních hodnot rozdílů (realita minus tip) bude nejnižší 😀

Ze soutěže jsou (bohužel) pro znalost správných výsledků vyloučeni: Markéta Danišová, Marek Šudák, Mário Roženský, Kamil Kabát, David Kirš a Bohdana Kabátová.

Pravidla soutěže:
Tipovat lze pouze na základě vlastního selského rozumu. Export faktur z FAPI a počítání jednotlivých položek je zakázán. Není dovoleno podplácet, mučit či pod jinou pohrůžkou získávat informace od výše zmíněných osob 😀
Vítěz, kterého vyhlásíme v příštích novinkách, získá krásnou cenu (kterou prozatím necháme zahalenou rouškou tajemství).

Boj o titul “Nejvíce drbaný člen týmu”
Přátelé, nepovedlo se mi odhalit, jestli jde o individuální snahu se více zviditelnit nebo skutečný obecný zájem o dvě konkrétní osoby z našeho týmu, ale mám jisté podezření. Jen se podívejte na náš blog a zeptejte se sami sebe: Čí fotky se tam poslední dobou objevovaly nejčastěji? Nevím, jak na vás, ale na mě ze všech stran koukají Markétka Danišová a Vašek Růt. Připadá mi, že se spolu přinejmenším vsadili a oba teď usilují o titul “Nejčastěji drbaný člen týmu”. Zajímalo by mě, kdo z nich vyhraje. (A skrytě si tipuji, že tento článeček bude mít za následek zavalení Stáni novými články pro náš blog doplněnými o fotografie s jinými členy týmu. No přece je to nenecháte vyhrát tak snadno! :D)

Martin Dolenský uspávačem hadů?
Cenné zkušenosti a poznatky si odnesl Martin D. z workshopu MioWebu, který úspěšně proběhl v neděli 15.6. v Brně. V první řadě je rozhodně na místě Martinovi i celému týmu, který se na workshpu podílel, poblahopřát k úspěšné první akci pro MioWeb. Na tohle pečlivě vypiplané miminko jsme se všichni moc těšili a rozhodně od něho hodně čekáme 🙂

Když jsem se Martina ptala na jeho první dojmy, dostalo se mi jeho (standardně)  skromné a stručné odpovědi: “Proběhl první workshop. Snad úspěšně.” 😀 Dodal pak, že první dvě hodinky, kdy se podrobně věnoval jednotlivým elementům a nastavení MioWebu, lidé trochu spali. Jakmile však přešli k praktickým záležitostem týkajícím se nastavování blogu a členské sekci, všichni v sále ožili.

martin-dolensky

Workshop MioWebu měl ještě jednu zvlášnost, o které možná ne všichni víte. Akce se zůčastnil v barvách Firmy 2.0 také Martin Vlk, kterého tak mohl tým vidět v akci, všichni si mohli vyzkoušet vzájemnou spolu-práci a výsledkem bylo, že jsme se s Martinem dohodli, že na zkušební období dvou měsíců posílí řady podporáků. Tímto tedy Martina vítám v našem týmu. Věřím, že se ti u nás bude líbit, rychle se rozkoukáš a budeš nám všem skvělým parťákem 🙂

Na závěr mám ještě důležitý dovětek. S radostí prostřednictvím Novinek vyřizuji Martinovo poděkování Petře a Markétě, které celou akci skvěle zorganizovaly a klukům z podpory, že si udělali čas a na workshop přijeli.

Začala stavba dalšího patra Cesty pravého muže
V atmosféře velkého klidu a vnitřního sepětí probíhalo ve druhém červnovém týdnu natáčení dalších videí pro projekt Cesta pravého muže. Zúčasntili se ho všichni mentoři, kdy každý z nich natočil 20-minutové video s “core message” pro muže (promiňte mi ty amerikanismy, ale core message mi opravdu přeložit dnes nejde :-p). A to není všechno. Natáčelo se také velmi hluboké sdílení u ohně, natáčelo se s ženami, které přijely jako hosté a odpovídaly na otázky mužů, natáčelo se s účastníky prvního běhu CPM, natáčely se také zajímavé bonusy o masážích a o meditaci. Nebudu tady ale prozrazovat příliš mnoho, abyste měli důvod se na pokračování CPM těšit jako malé děti 🙂

Natáčení bylo jedním z prvních důležitých kroků při přípravě druhého běhu CPM. Dalším krokem bude setkání s affiliate partnery 27.-28.8. a v neposlední řadě samozřejmě příprava celé kampaně.

 

Bohdana Kabátová

Manažerka a jednatelka společnosti Firma 2.0 s.r.o., konzultantka a koučka, jedna z prvních 150 koučů na světě, kteří v Kalifornii získali certifikaci pro ojedinělý systém High Performance Coaching. Spokojená žena provdaná za úžasného muže a máma dvou báječných dětí.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole.