
Víte, že email je stále nejvýkonnější kanál pro prodej na internetu? Znáte kouzlo email marketingu? Pokud ne, tak v této nadupané infografice se dozvíte vše, co potřebujete vědět, abyste mohli i Vy začít úspěšně prodávat skrze email.

Epické srovnání dvou nejrozšířenějších marketingových platforem.Která z nich si zaslouží váš marketingový rozpočet?

Nebaví vás číst články? Dnes pro vás máme připravenou infografiku na téma "Jak získat prvních 100 objednávek".
Když začínáte podnikat, jsou vaše první prodeje jedny z nejdůležitějších. Přinesou vám nejen další chuť do práce, ale hlavně vám pomohou vyladit marketingovou, provozní a zákaznickou strategii. Ukážeme si několik cest, jak oslovit zákazníky a získat vaše úplně první objednávky. Roztlačíte jimi těžký vlak, na kterém jste měsíce pracovali, a konečně se rozjedete. Jste připraveni začít? Jdeme na to.

E-mail je v současném podnikání nejčastěji využívaný komunikační nástroj. Práce s ním je snadná a rychlá, a umožňuje vám komunikovat s ostatními, když jste mimo kancelář. Navíc je méně rušivý, než telefonování nebo SMS, takže můžete zprávy posílat pohodlně. Většině z nás chodí denně stovky e-mailů, a stejně tak i našim zákazníkům. To je ten hlavní důvod, proč některé zprávy mohou v záplavě ostatních sdělení zůstat nepovšimnuty. Přinášíme vám 10 tipů, jejichž dodržování vám umožní udělat dobrý dojem a zvýšit pravděpodobnost, že vaše e-maily nebudou bez odezvy.

Říkají, že ho dělají, ale nefunguje jim. Jak je to možné? Možná ho prostě nedělají. :-) CO?
Ne, nezbláznila jsem se. Hned vám vysvětlím, jak to myslím. Firmy se dají bez problémů rozdělit na tři skupiny. První skupinou jsou ty, které nedělají vůbec nic: nesbírají kontakty, nepracují se zákazníkem, nic neposílají. Jejich opakem jsou firmy, které dělají efektivní e-mail marketing. (Dnes o nich záměrně mluvit nebudu.) Tou poslední, nejrozšířenější skupinou jsou ty firmy „tak nějak uprostřed“. Říkají, že dělají e-mailing, ale nefunguje jim. Proč? Co mají společného?