Štítek: jak na to

Používáte CRM? Napojte členské sekce a rozšiřte svůj byznys

Používáte CRM? Napojte členské sekce a rozšiřte byznys

Proč je CRM užitečný systém asi všichni dobře víme. Mít přehled mezi svými klienty a vyvarovat se tak trapné situaci, že někomu pošlete dvakrát stejnou nabídku nebo někoho oslovíte špatným jménem, je základ. A když už máte všechno krásně na jednom místě, je škoda, aby se vám vaši zákazníci rozutekli poté, co konečně nakoupí. Udržet jejich pozornost ale nebývá jednoduché. Pomoct vám k tomu mohou například členské sekce.

Co jsou členské sekce?

Všichni máme rádi exkluzivní místo,


Přečíst celý článek

Peníze ≠ práce

Audio verze

podcasts_iconPodcast na iTunes

Rád bych se s vámi podělil o jednu zkušenost, kterou jsem si v posledních pár měsících zažil na vlastní kůži. Řekl bych, že existuje taková naprosto běžná logika, že čím více práce dáme, tím více peněz dostaneme. Čím více budeme pracovat, tím více budeme mít peněz. Čím více se budeme dřít, tak odměnou za to bude více peněz. Mám však pocit, že to takhle vůbec není.


Přečíst celý článek

Rozhovor s Petrou Svobodovou: Odlište se animovaným videem

Dnešní doba je přeplněná informacemi a ne vždy nás baví číst nekonečně dlouhé texty. Nejen na webech. Ale s videem… to je jiná!

 


Přečíst celý článek

Jak zaručeně pokazit email

Audio verze

podcasts_iconPodcast na iTunes

V roce 2010 jsem o e-mail marketingu nevěděl vůbec nic. A 2010 byl pro mě ten rok, kdy se mi otevřel úplně nový svět toho, co je možné na internetu díky e-mailu a e-mail marketingu dělat, co je možné dosáhnout, jak je možné akcelerovat a rozrůst váš vlastní byznys, pokud pochopíte principy korektního, poctivého a chytrého e-mail marketingu. Tehdy jsem už deset let pracoval jako manažer e-shopů,


Přečíst celý článek

Infografika – Jak prodávat přes email

Víte, že email je stále nejvýkonnější kanál pro prodej na internetu? Znáte kouzlo email marketingu? Pokud ne, tak v této nadupané infografice se dozvíte vše, co potřebujete vědět, abyste mohli i Vy začít úspěšně prodávat skrze email.

E-mail versus sociální sítě – do čeho se vyplatí investovat?

Epické srovnání dvou nejrozšířenějších marketingových platforem.Která z nich si zaslouží váš marketingový rozpočet?

Infografika: Jak získat prvních 100 objednávek

Nebaví vás číst články? Dnes pro vás máme připravenou infografiku na téma "Jak získat prvních 100 objednávek". Když začínáte podnikat, jsou vaše první prodeje jedny z nejdůležitějších. Přinesou vám nejen další chuť do práce, ale hlavně vám pomohou vyladit marketingovou, provozní a zákaznickou strategii. Ukážeme si několik cest, jak oslovit zákazníky a získat vaše úplně první objednávky. Roztlačíte jimi těžký vlak, na kterém jste měsíce pracovali, a konečně se rozjedete. Jste připraveni začít? Jdeme na to.

Pomáhej, pak prodávej!

Audio verze

podcasts_iconPodcast na iTunes

V e-mail marketingu mám heslo, které je se mnou posledních pět let. Je to heslo: Pomáhej, pak prodávej. Rád bych vám vysvětlil, jak se týká e-mail komunikace a jaký má vliv na to, jak e-mailem dneska prodáváte.

Podívejte se na svoji e-mailovou schránku. Jaké zprávy, newslettery a obchodní informace tam jsou? Většina e-mailů, které máte teď ve své schránce, je obchodní prodejní spam.


Přečíst celý článek

10 nejlepších způsobů, jak lidi přimět, aby četli vaše e-maily a reagovali na ně

E-mail je v současném podnikání nejčastěji využívaný komunikační nástroj. Práce s ním je snadná a rychlá, a umožňuje vám komunikovat s ostatními, když jste mimo kancelář. Navíc je méně rušivý, než telefonování nebo SMS, takže můžete zprávy posílat pohodlně. Většině z nás chodí denně stovky e-mailů, a stejně tak i našim zákazníkům. To je ten hlavní důvod, proč některé zprávy mohou v záplavě ostatních sdělení zůstat nepovšimnuty. Přinášíme vám 10 tipů, jejichž dodržování vám umožní udělat dobrý dojem a zvýšit pravděpodobnost, že vaše e-maily nebudou bez odezvy.

Proč jim nefunguje? 7 nejčastějších chyb českých a slovenských firem, které „dělají e-mailing“

Říkají, že ho dělají, ale nefunguje jim. Jak je to možné? Možná ho prostě nedělají. :-) CO? Ne, nezbláznila jsem se. Hned vám vysvětlím, jak to myslím. Firmy se dají bez problémů rozdělit na tři skupiny. První skupinou jsou ty, které nedělají vůbec nic: nesbírají kontakty, nepracují se zákazníkem, nic neposílají. Jejich opakem jsou firmy, které dělají efektivní e-mail marketing. (Dnes o nich záměrně mluvit nebudu.) Tou poslední, nejrozšířenější skupinou jsou ty firmy „tak nějak uprostřed“. Říkají, že dělají e-mailing, ale nefunguje jim. Proč? Co mají společného?