Štítek: inspirace

10 věcí, které dělají úspěšní lidé o víkendech

Přemýšleli jste někdy, co úspěšní lidé dělají o víkendech? Pracují i o víkendech nebo umí vypnout a jen tak lenošit? Inspirujte se. V této infografice naleznete 10 činností, které dělají úspěšní lidí, aby ze svého víkendu vytěžili maximum.

Infografika: Jak získat prvních 100 objednávek

Nebaví vás číst články? Dnes pro vás máme připravenou infografiku na téma "Jak získat prvních 100 objednávek". Když začínáte podnikat, jsou vaše první prodeje jedny z nejdůležitějších. Přinesou vám nejen další chuť do práce, ale hlavně vám pomohou vyladit marketingovou, provozní a zákaznickou strategii. Ukážeme si několik cest, jak oslovit zákazníky a získat vaše úplně první objednávky. Roztlačíte jimi těžký vlak, na kterém jste měsíce pracovali, a konečně se rozjedete. Jste připraveni začít? Jdeme na to.

10 zlatých pravidel e-mail marketingu

Mnoho podnikatelů stále neumí s e-mail marketingem pracovat. Když se řekne e-mail marketing, někteří lidé si mohou představit slovo "spam". Jak ale posílat e-maily, které nebudou vaše čtenáře obtěžovat, ale budou je naopak očekávat se zájmem a nadšením? Co v e-mailu posílat? Jaký má váš e-mail cíl? Víte, jak měřit, kdo otevírá a kliká na vaše emaily? Co musí obsahovat váš e-mail, aby jste neporušovali zákon? Přečtěte si 10 zlatých pravidel e-mail marketingu.

10 jednoduchých nástrojů pro tvorbu dokonalého vizuálního obsahu

Vizuální obsah je v současnosti z hlediska vzbuzení zájmu důležitější, než kdykoliv předtím – měli byste s jeho tvorbou tedy začít co nejdříve. Nemáte žádné obrázky? Vytvořte si je. To je velice důležité zejména pro podniky, které nenabízí fyzické výrobky, ale spíše služby, a nemají tak k dispozici moc fotografií. Tvorba vlastních obrázků je také výbornou taktikou pro opětovné využití textového obsahu – můžete ho přetvořit na zajímavé obrazové materiály. Máme pro vás několik příkladů: Z nabídek udělejte zajímavé prezentace, pozvánku na událost udělejte v hezké obrazové formě, statistiky převeďte do poutavých grafů, vytvořte infografiku o historii vašeho podnikání, navrhněte zajímavý obrazový náhled pro vaše video a podobně. Popusťte uzdu vaší fantazii. Připravili jsme pro vás seznam 10 našich nejoblíbenějších, snadno použitelných nástrojů pro tvorbu vizuálního obsahu, abychom vám pomohli s vytvářením obrázků, které si získají zájem vašeho publika.

Bestovní čtení: orgasmické hledání životní cesty

Tenhle článek ne a ne vzniknout. Vždy přišlo něco důležitějšího – jako třeba poctivý spánek v obležení mých dětí. S tím prostě nelze bojovat (rodiče vědí!). A tak se mám v měsíci lásky ráda hlavně já sama, tak jak to učíme naše ženy, a říkám si, že tenhle článek prostě vznikne až bude ten správný čas: “Věř více procesu, že věci se dějí přesně tak, jak mají!”

Možná to taky znáte, a jestli s tím právě teď bojujete,


Přečíst celý článek

5 nejčastějších mýtů o e-mail marketingu

Každý máme nějaké své e-mailové rituály. Někdo posílá e-maily brzy ráno, někdo naopak pozdě v noci. Někdo vytváří šíleně dlouhé předměty e-mailů a někdo naopak žádné nebo velmi krátké. Každý zkrátka preferujeme něco jiného. Chtěli byste ale vědět, co opravdu funguje v e-mail marketingu a co jsou jen mýty? Yesware, což je společnost se sídlem v Bostonu, která měří a vyhodnocuje e-mailové informace, studovala více než 500.000 e-mailů, aby rozeznala skutečné nebo falešné e-mailové mýty.

Infografika – E-mail marketing a randění? 5+1 důvod proč jsou české firmy single

Velké množství firem se honí za neustále novými trendy a postupy, jak díky e-mailingu více prodávat. Zvláště pokud naslouchají některým reklamním agenturám, které se právě novými trendy živí a na rozdíl od klientů, mají čas je sledovat a tvořit. Neříkám, že je sledování nových trendů špatné a už vůbec ne, že jsou špatné agentury! Chci jen poukázat na to, že 90 % českých firem nezvládá základy e-mailingu. A bez používání znalostí „e-mailingové základky“ Vám budou nejdokonalejší a nejpromyšlenější cool strategie jednoduše k ničemu. Škoda peněz, škoda času, škoda naděje, že právě tahle technika bude ta pravá… Klíčové slovo VZTAH = to je to, co má randění společného s e-mail marketingem.

Pravidlo 59 sekund: 3 důvody, proč lidé odcházejí z vašich stránek

Existuje několik teorií, které nám říkají něco o tom, jak dlouho trvá, než návštěvník opustí vaše stránky. Jedna z nich, která vychází z průzkumu Nielsen Norman Group, udává, že velká většina lidí stráví na vašich stránkách méně než 59 sekund (upřímně, spousta lidí mluví o číslech, které jsou zlomkem tohoto). Říkejme tomu pravidlo 59 sekund.V praxi to znamená, že, nezaujmete-li do minuty, pravděpodobně nezaujmete vůbec ;) Jak to ale udělat? Jak zaujmout? Podívejme se na důvody, které vedou lidi k opuštění webu, a samozřejmě taky na to, jak jejich pozornost udržet.

6 druhů e-mailů, jak vybudovat důvěru zákazníka

Při rozesílání e-mailů stávajícím nebo potenciálním zákazníkům byste měli pamatovat na to, že každá část sdělení nemusí fungovat jako návnada k nákupu produktů nebo služeb. Kvalitní obchodní vztahy je třeba již od prvního e-mailu budovat na důvěře. Takže, jak vlastně onu důvěru vybudujete? Tím, že si budete vážit času vašich zákazníků, budete jim poskytovat profesionální rady a tipy, nabídnete jim něco, co pro ně bude skutečně prospěšné a hlavně budete upřímní.

Koně nejsou jen čtyřnohá motorka – nabízí mnohem víc

Když jsem potkala Markétu Pařízkovou, můj pohled na koně a přístup k nim se totálně změnil. Díky ní jsem pochopila, že koně nejsou jen sportovním náčiním, jak tomu často bývá v konvenčních stájích, ale že jsou našimi UČITELI. Učiteli, kteří nám nastavují pravdivé zrcadlo a to především v oblasti vedení – leadershipu.

Jak sami sebe vedete svým životem? Jste spokojení? A jak vedete druhé? Možná je to právě tohle ušlechtilé a čisté zvíře,


Přečíst celý článek