Už jste někdy slyšeli novodobé rčení, že kdo podniká a není na webu, jako by nepodnikal? Jára Cimrman v tom má celkem jasno – Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme proti tomu protestovat, ale je to asi tak jediné, co s tím můžeme dělat.

Dnešní klienti hledají na webu v podstatě všechno a pokud tam nenajdou nás, najdou tam konkurenci. A často tam najdou konkurenci i v případě, že tam najdou i nás.

Co s tím a jak se odlišit? Jak nemít tuctový web, ale milionový web? 🙂 Co odlišuje úspěšné webové stránky od tuctových, neoriginálních a často nefunkčních webů? A jak za milionový web neutratit majlant a nestrávit na něm stovky hodin?

Pokud jste se ještě nezaregistrovali na chystaný výukový webinář zdarma Davida Kirše Jak za 48 hodin vytvořit milionový web, máte ještě možnost. Tento webinář bude skvělý a já osobně se na něj moc těším. David totiž půjde velmi konkrétně k věci, získáte řadu velmi užitečných vhledů na tvorbu moderního a funkčního webu a v přímém přenosu uvidíte, jak si takový web můžete vytvořit sami – bez programátora, bez grafika, bez drahé agentury.

Webinář se chystá 6. srpna 2014 ve 20:14 a zaregistrovat se na něj můžete tady.