Ahoj moji milovaní dvanuláci!
Po hoooodně dlouhé době (já vím!) jsou tady vaše (i moje) oblíbené Novinky 2.0. Nebudu se vymlouvat na záhadné nemoci ála Parkinson či Alzheimer, pro které bych se nebyla schopná trefit na ty správné klávesy nebo si pamatovat, že je potřeba Novinky sepsat. V uplynulých měsících jsem zkrátka dávala přednost jiným prioritám. Ale Novinky mi hodně chybí a je mi jasné, že i vám. Přece je fajn mít přehled o tom, co se ve firmě děje 🙂 Takže dost úvodních keců a jde se na věc! 🙂
První miminko 2.0 je na světě!
Tohle jste určitě nikdo nepřehlédli. Ale kdyby přece jen, tak vězte, že 13.2. v 8:30 ráno se Janičce narodila Verunka. Holky už jsou zžité, Verunka prý krásně spí a Jana si už užívá i venkovní kočárkování 🙂 Verunce to sice nevyšlo, aby se narodila na Valentýna, ale odhaduji, že Janě to vůbec nevadí 🙂
Takže ještě jednou, vítej Verunko na tom našem krásném světě, ať se ti tady líbí, děláš mamince i tatínkovi jen samou radost a pěkně mamince koukej přes rameno (nebo dávej pozor, když budeš u prsu), jak čaruje s čísly, ať jí pak u nás můžeš jednou vypomáhat 🙂
Styk jedině s ochranou…
Používáte ochranu? Opravdu? A vážně pokaždé?
Ve SmartEmailingu ji ve jménu bezpečného styku používají. Toho obchodního, samozřejmě! 😀 Ke konci minulého roku byla oficiálně zaregistrována ochranná známka názvu SmartKampaň (erkovkolečkukterétadyanizanicnedokážuvložit). Takže, pokud se někde o této skvělé funkci naší milované email marketingové aplikace budete zmiňovat, označujte název SmartKampaň R-kem v kolečku (anotímkterétadynemůžuvložit).
A to není všechno. Na bezpečný (obchodní) styk myslíme i v jiných projektech. Aktuálně se připravují rešerže pro ochranné známky pro FAPI, MioWeb, EmailAcademy a také Firmu 2.0.
Originální oslava MDŽ v Ženy ženám
To by nebyla Alice, aby nenaplánovala některou z akcí ŽŽ ve vhodný čas související s ženami. Byť o jeden den dříve, slavilo v sobotu MDŽ 100 žen tím nejhezčím způsobem, jakým mohly. Láskou samy k sobě. V AS Clubu v Brně se 7.3. konal další ročník velkého semináře Sebeláska, na kterém navíc na závěr proběhl slavnostní křest a autogramiáda zbrusu nové knížky Lucky Kolaříkové Učebnice sebelásky. Lucinčinu knížku mohu jen a jen doporučit. Četla jsem ji jedním dechem a už se těším, až se do ní ponořím znovu a detailněji 🙂
Sebevědomí není nikdy dost…
Když už jsem u tématu žen, mám tady pro vás jednu pozvánku. Poslední květnový víkend (30.-31.5.) se bude konat v pořadí druhý seminář Sebe-vědomá žena. Pokud si doma nedovolíte dát nohy na stůl a ruce za hlavu, určitě si to přijďte vyzkoušet se mnou na seminář 😉 Přijďte se setkat se svým sebevědomím, nasát sílu ženské skupiny a nabrat vnitřní jistotu a sílu. A pokud znáte ženy, které by seminář zajímal, určitě jim o něm dejte vědět 🙂
Stali jsme se členy APEKu
A že nevíte, co APEK je a proč jsme jeho členy? Tak si to nastudujte! 😀
No, ale teď vážně. Není to ani Asociální parta empatických kamarádů, ani Analogie procesu evoluce kódu, ale (vcelku obyčejná) Asociace pro elektronickou komunikaci. Záměrem členství bylo získat certifikaci APEKu pro naše produkty. Objevil se ovšem malý zádrhel, kdy certifikaci prý poskytují pouze „standardním e-shopům se zbožím“, ale tak to by nebyla Firma 2.0, abychom se nepokusili jejich pravidla doplnit a certifikaci získat. Rozhodně jsem zatím nehodila flintu do žita 🙂
Brzy vám napíšu informace k tomu, kde a jak můžeme používat označení „Člen APEK“.
Vyšli jsme vstříc světlým zítřkům a přesným číslům
V uplynulých týdnech dochází k zásadním změnám v oblasti placených reklam. A musím teda říct, že mě ty změny doslova vyzuly z ponožek 😀 Abych byla konkrétní… Ve vyhodnocování reklam přecházíme na systém porovnávání seznamů ve SmartEmailingu na základě nových údajů (utm parametrů) ve statistikách webových formulářů. Jak říká Michal, je to krok kupředu směrem k přesným číslům. A proč mě to vyzulo z ponožek? Mnooo, to nechám na vaší fantazii, případně kdo chcete, můžete tipovat :-p
Ája má čím dál více fanoušků
Pamatujete si, když jsem dříve psala, že Ája bude brzy potřebovat pro své fanoušky velký stadion? Představte si, že došlo na má slova! 😀 Facebooková stránka Mám se ráda nedávno oslavila 19.000 návštěvníka. To je opravdu úctyhodný počin a nádherná ukázka síly, kterou má jasně vymezená cílová skupina a na ni velmi trefně cílený obsah v dostatečném množství. Áji, blahopřeji tobě i projektu Ženy ženám a těším se, co speciálního vymyslíš pro oslavení 20.000 fanouška 😉
Doplňte si své znalosti o email marketingu
Myslíte si, že o email marketingu víte dost? Vsadila bych se, že ne 🙂 Však to znáte. Kovářova kobyla… No, nebudu se ptát jmenovitě, ani dělat průzkumy, ale pokud při zpytování svého svědomí zjistíte, že by se vám nějaké osvěžení znalostí hodilo, máte příležitost tak učinit už dnes. V Praze se koná EmailAcademy živě, kam jste samozřejmě srdečně zváni. David už má připravenou prezentaci, Katka Fišerová sčítá účastníky a bude to jako obvykle obsahová pecka. Takže… kdo máte volno, nenechte si tuhle akcičku ujít.
Pozn.1: Účast členů týmu Firmy 2.0 je zcela dobrovolná.
Pozn.2: Od Katky si vyžádám seznam členů týmu, kteří se akce zúčastnili.
Pozn.3: Na základě seznamu nebudou vyvozované žádné závěry… 😡 :-p
O zákaznících teď víme víc
Jak je to možné? Díky informacím a údajům, které máme poměrně nově možnost vidět v Anabixu. Kdo jste v častém přímém kontaktu s našimi zákazníky, víte, o čem mluvím. Po dlouhém martyriu se nám v Anabixu povedlo zavést rozdělení podle projektů a stahovat ke kontaktům veškeré faktury. Značky, které o Anabix projevily zájem, ho mají nastavený a kdo zájem neprojevil, toho tam Markétka Danišová brzy natlačí 😀 Skvělé je, že teď v Anabixu můžete vidět u zákazníků vcelku komplexní informace, díky kterým je komunikace v rámci péče o zákazníky, a mnohdy i technické podpory, mnohem efektivnější.
Funnel, funnelu, funnelem, funnele!
Pojem funnel už věřím všichni znáte. Pokud ne, jsou to naše oblíbené trychtýřky a trychtýře, kterými provádíme lidi zvenčí na cestě k tomu, aby se stali našimi zákazníky 🙂 Vytvoření funnelů pro všechny naše značky a produkty je jednou z vysoce aktuálních priorit. Někde jsme už daleko a vidíme první pozitivní výsledky, jinde teprve začínáme tvořit koncept. Ale věci se dějí 🙂
Dnes mám pro vás z této oblasti tři aktualitky:
Vývoj jede pekelným tempem
Další věc, které jste si mohli všimnout, jsou změny, které se dějí v DEVu (rozuměj ve vývoji aplikací). Až si skoro říkám, jestli zkratka DEV, kterou hoši pro svou oblast působení používají, nepochází od slova DEVIL (neboli ďábel). Je mi jasné, že budou tvrdit, že je to od slova development, ale já bych jim to moc nevěřila :-p
Ve vývoji přibylo několik nových lidí. Já sama jsem je povětšinou zatím poznala pouze skrze jména a nutné administrativní záležitosti. Ale věřím, že to jsou všechno kvalitní programátoři, díky kterým nabere vývoj ještě větší obrátky. Konkrétně k Martinovi Dolenskému přibyl v MioWebu Jakub Klapka a tým SmartEmailingu nově posílil Petr Jirouš.
Než abych se dlouze rozepisovala, co nového se konkrétně ve vývoji děje, předám vám to v několika základních bodech (byť je toho samozřejmě mnohem mnohem více, než co si tady přečtete).
SmartEmailing
FAPI (kromě zavádění nové metodiky stejně jako v SE)
A co se chystá v nejbližší době?
SmartEmailing
FAPI
Těšte se na Reporting 2.0!
Chystá se přerod našich reportů do online podoby, což je skutečně velký milník v magické zahradě čísel naší vrchní zahradnice Markétky Málkové 🙂 Jsme v kontaktu s firmou Getchart, která nám umožní napojení na GoodData a online přehledy. Nyní jsme ve fázi, kdy se bude napojovat report funnelu EmailAcademy a následně nového Děda Vševěda.
Já vím, že mnohým z vás čísla nic moc neříkají (i když alespoň základní přehled o tom, jak na tom firma a značky jsou, by měl mít každý), ale za sebe můžu říct, že se na Reporting 2.0 FAKT těším (a vím, že nejsem sama :)). A až to bude, věřím, že se na čísla budete těšit i vy :)))
———————
Taaaak…. Zdaleka to není všechno, co se od posledních Novinek stalo. Sami asi tušíte, že to bych mohla rovnou sepsat nějakou útlou knížečku, kdybych to měla pokrýt komplet. I tak je toho dost a kdo jste dočetli až sem, mám z toho radost! 🙂
Je sobota ráno. Zaspala jsem. Vlak o hodinu později nestíhám o moc líp. Naopak! Řítím se ztemnělou prázdnou ulicí, batoh na zádech se natřásá. Funím. V infarktovém stavu vbíhám na nádraží, a jako by toho nebylo dost, dorazí mne hlášení z amplionu: můj vlak je připraven k odjezdu. Sakra! Vbíhám na perón, otvírám už zavřené dveře, dech sotva popadaje, proklopýtám první třídou a hroutím se v bazénu potu na první volné nekuřácké sedadlo třídy 2. Odjíždíme! Tohle bylo zas o fous.
Brno mne vítá deštěm.
Ranní výkon na mne doléhá v moment, kdy dorážím na seminář Sebe-vědomá žena, pořádaný Ženy ženám. Dělá se mi mdlo a bolí mne nesnesitelně v kříži. Dovolím si klesnout. Nechávám se opečovat. Uložena na sedačku, dostávám deku a nahřívací láhev. Odpočívám. Do hodinky jsem fit. Právě jsem prošla první soukromou lekcí sebe-vědomé ženy a je mi jasné, že díky téhle si užiju celý víkend na maximum!
Je nás tu kolem 30, na první pohled velmi různorodá směs žen různého typu i věku. Hned z kraje dostáváme od Bohdany Kabátové, koučky a naší dnešní průvodkyně na cestě k sebe-vědomí, kreativní úkol – definovat se 😉 Je to hravé cvičení se jménem, a po krátkém sdílení se zabýváme samotným pojmem sebe-vědomí z pohledu ženy. S ním se pojí spousta mýtů a programů, které nám naočkovaly už generace našich babiček, v nejlepší víře, že nám tak život dělají lehčí. Bohužel jsou to většinou převlečení zabijáci, kteří už se v našich životech zabydleli. Tenhle víkend si na ně minimálně posvítíme a některé i úspěšně vyženeme…
Seminář je velmi živý, Bohdana je intuitivní energická lektorka, dává nám maximum prostoru a pocit bezpečí a tak mám brzy dojem, že jsem na úžasném setkání s kamarádkami, kde jaksi prapůvodně mysticky pracujeme na svém životaběhu. Každý úkol, každé další sdílení, nám odhaluje kus něčeho v nás, nebo v druhých, co se nás dotýká. Navíc maximálně aktivně narušujeme komfortní zónu třeba i tím, že se po každé krátké pauze „stěhujeme“. Zkrátka být na jednom místě je dnes hřích. Pohodlí je totiž to poslední, co chceme pěstovat.
Mozek, mysl, emoce. Smích, slzy a odvaha jít o krok dál. Chceme nacházet rovnováhu a naučit se s tím vším pracovat. Pochopit zákonitosti, najít vlastní cestu, otevřít se proudu bytí, neočekávat. Ještě v pátek jsem netušila, jak tohle všechno poberu. Teď tu sedím, chvíli poslouchám, poté zapisuji a přemýšlím. Rozmlouváme ve dvojicích, ve skupinkách, sdílíme sami sebe a své osudy, píšeme, kreslíme, meditujeme a společně i tančíme. Být ženou mi přijde najednou tak jednoduché a úžasné. Přestat si bránit, přestat bránit něčemu v sobě, co si myslí, že by mělo a jen být, protože… Být Žena je nejvíc!
Bohdana nám vložila do rukou naší vlastní moc. Ukázala nám cestu kde brát v každodenním šíleném světě energii, jak začít jednoduše pracovat se svým tělem a učit se vnímat jeho proměny (a být za ně vděčná). Nechala nás vyzkoušet moc našeho hlasu a slov, která vysíláme do vesmíru. A mezi tím vším vznikaly otázky – hlavně pro nás a naší duši, neboť tohle není jen pro teď, je to pro každodenní život. Protože ať je to jak chce, pokud toužíme opravdu někam dojít a být vědomé, takový víkend je jen první krok…
Skvělé návody, šikovné pomůcky a praktická cvičení zásadním způsobem ovlivňující kvalitu života – to je výbava, se kterou se v neděli večer unaveně, ale šťastně loučíme. Všechny můžeme pokračovat v téhle jízdě. Už jsme nastoupily…
Nemusíme, ale za sebe říkám: „Vystupovat se mi ani za mák nechce!“
***
Cestou ve vlaku si čtu. Asi opravdu hodně zářím, protože je to prvně, co mne osloví spolucestující, mimochodem velmi sympatický mladík, zda si může přisednout a ochotně se mi nabízí, že mi dá batoh nahoru. Aha, tak tohle se stane, když jsem ve své energii. Tohle je síla sebe-vědomé ženy. To chci. Tohle fakt chci…
Koukám do noční krajiny a mám jen jedinou myšlenku: „Kéž by to nikdy nezmizelo…“
Je to v mých rukách.
Je na mně, jestli to dovolím…
A kdyby přece jen, vzpomenu si na jeden listopadový víkend…
Ahoj milí dvanuláci! V pátek na setkání jsem vám slíbila, že Novinky budou a sliby se mají co? Plnit! Takže přeji příjemné počteníčko a krásný týden vám všem 🙂
SmartEmailing zákazníky rozmazluje čím dál víc
Začalo to nevinnou večeří v Praze, kde se u jednoho stolu sešli Markétka Danišová, Lukáš Pour, Katka Fišerová a Ivetka Kišová. Ovšem jak už to v mnoha případech setkání „jen tak“ bývá, společně s přátelskou atmosférou se dostavila inspirace a nový nápad. Smarťáci tak u stolu vymysleli, jak ještě víc rozmazlovat potenciální zákazníky SmartEmailingu a vzbudit v nic pocit důvěry. A co že je tou velkou věcí?
Lidem, kteří si zaregistrují testovací SE účet zdarma, zvoní ideálně do půl hodiny od registrace telefon. Na druhém konci se svými jemnými hlasy ozývají Katka nebo Markéta jako profesionální „vítačky“ a děkují zákazníkovi za registraci a přejí mu hezký den.
Myslím, že by nebylo od věci začít měřit ve SmartEmailingu novou metriku – počet případů vyraženého dechu u potenciálních zákazníků :-p
Praha přivítala 197 miliónových žen a 2 miliónové muže
20.-21.9. byla Marjánka v Praze svědkem další nezapomenutelné a velmi úspěšné události. V sále se sešlo téměř 200 žen a dva odvážní muži, kteří se zúčastnili víkendového semináře Miliónová žena.
Následující hesla jsou jediný způsob, jak vám celý seminář a pocity z něj dokážu přiblížit.
Zkrátka a jednoduše to byla miliónová událost a já pevně věřím, že ji pro velký úspěch v příštím roce opět zopakujeme. Atmosféru můžete nasát také z článku a fotografií z celé akce 🙂
Homo erectus…Homo sapiens…Femina fidentia
Když jsme u těch skvělých, báječných, krásných, něžných a miliónových žen, v projektu Ženy ženám se aktuálně skloňuje ještě jeden přívlastek: sebe-vědomá žena.
Společně s Ájou jsme připravily zbrusu nový víkendový seminář pod názvem Sebe-vědomá žena, jehož prodej jsme spustily minulý pátek. Jsem ze semináře nadšená a moc se na něj těším. Samozřejmě jste všechny ženy 2.0 na seminář srdečně zvány a moc ráda vás tam uvidím 🙂
Termín a místo konání: 8.-9.11.2014, AS Klub Brno
Dvě nové jehly v kupce sena
Mým skromným odhadem je to už více jak rok, co jsme začali dávat oblasti péče o zákazníky větší pozornost. Mezi jinými se tato pozornost projevila i v rozšíření týmu péče o zákazníky a technické podpory. S tím jak rosteme ovšem před nějakou dobou vznikla potřeba najít další lidi. David tehdy trefně pojmenoval, že hledáme jehlu v kupce sena. Tedy člověka, který bude motivovaný, zodpovědný a kontakt se zákazníky bude jeho vášní.
Nakonec jsme naši ne jednu jehlu, ale rovnou dvě 🙂 Jmenují se Jakub a Radim a v těchto dnech jsou oba zasvěcování do tajů Firmy 2.0 a jejich budoucí práce.
Radima Topiče měla většina z vás možnost poznat v pátek na firemním setkání. Sám vám v dalších týdnech a měsících o sobě určitě prozradí postupně více detailů, ale já si dovolím říct, že je to super ajťák s anténami naladěnými na naši vlnu. Aktuálně je představa, že Radim převezme podporu Platformy 2.0, respektive že bude člověkem, který se bude dobře orientovat ve všech našich třech klíčových aplikacích a poskytovat zákazníkům péči a podporu (i technickou), kterou budou potřebovat.
Dalším člověkem, s jehož jménem se začnete v naší interní komunikaci setkávat, je Jakub Kořínek. Kuba je taktéž velmi naladěný a sympatický klučina, který nás oslovil už o něco dříve v reakci právě na článek „Hledáme jehlu v kupce sena“. Sled událostí a potřeba najít někoho na pozici péče o zákazníky v Davidových vzdělávacích programech pak vyústily v domluvu s Jakubem.
Nová tvář affiliate v projektu Ženy ženám
Když jsme u těch nových tváří, je na místě zmínit ještě jednu novinku. I když….tvář, o které píšu, je spíše staronová (byť o jejím věku to ABSOLUTNĚ NIC nevypovídá :D). Jak víte, affiliate program v projektu Ženy ženám měla na starosti Stáňa. Před nedávnem se jednu jeho část jala uchopit Katka Střelcová, kde to však nakonec po vzájemně dohodě s Ájou úplně nedopadlo.
Slovo dalo slovo a v uplynulých týdnech převzala affiliate Ženy ženám pod svá zodpovědná a spolehlivá křídla jakožto affiliate manažerka Veronika Heraltová. Aktuálně se v této pro ni nové oblasti rozkoukává a zorientovává a já jí přeji hodně aktivních affiliate partnerů a hromady schválených konverzí 🙂
Redakční sloupek Kamila Kabáta
FAPI se chystá na velké změny. V projektu panuje tvůrčí nálada, kterou doprovází silný záměr. Než abych se snažila věci sepsat já, přenechávám prostor Kamilovi, který si tímto v dnešních novinkách vysloužil vlastní sloupek :)))
Nadšený FAPI tým hlásí super energii a chuť představit nové věci
Chystáme
FAPI se nadechlo. Chce být nové, svěží. Ano, už jste se určitě doslechli uvnitř týmu o FAPI 2.0. To je naše vize jednoduché snové prodejní online aplikace. Čeká nás pár kroků – postavit spolehlivý a výkonný programátorský tým, zvizualizovat si vizi a nadchnout pro ni celý tým, naučit se něco o nových technologiích, na kterých bude FAPI 2.0 postaveno. Nechceme mít uspěchaný výsledek – FAPI 2.0 plánujeme přivést do světa v polovině roku 2015.
Ale nechceme nechat naše zákazníky čekat, a tak se připravuje balíček vylepšení FAPI v1.2. FAPI dozná změn zevnitř i zvenku.
FAPI v1.2 top funkce:
Napište mi, jak se vám to líbí. Ve FAPI týmu z toho máme husí kůži.
SmartEmailing jde s novou verzí do finále
U vývoje a aplikací ještě na chvilku zůstaneme. Ve SmartEmailingu to vře a na všech frontách panují horlivé přípravy na zveřejnění nové verze aplikace. To je úzce spojeno také s převedením všech stávajících zákazníků na tuto novou verzi.
Jak říká Vašek Růt: „Teď je to mega ladění s Davidem. Řeší se primárně detaily a změny v rozhraní, aby bylo víc sexy a jednodušší a úpravy ve SmartEditoru. Převedly se všechny crony, takže stávající klienti už běží na architektuře nové verze a ani o tom nevědí. Migrace přitom proběhla v pořádku.“
Možná vás bude zajímat i to, že v oblasti serverů u nás (a u Lukáše Poura) vyhrál Amazon, u kterého už Lukáš začal testovat a měli bychom na něj v budoucnu přejít.
Týme SmartEmailingu, ať jdou věci hladce a podle vašich představ. Vlastně ne. Ať jde všechno ještě líp, než si vůbec teď představit dokážete! 🙂
Legendární seminář Sebeláska se blíží k rekordu
Už tento víkend se 25.10. bude v Praze konat další, dnes už legendární, seminář Lucie Kolaříkové s názvem Sebeláska. K dnešnímu dni je přihlášeno neuvěřitelných 139 žen a podzimní termín tak má velmi blízko k pokoření rekordní hranice 150 účastnic.
Jako obvykle jste, milé ženy 2.0, Ájou a Luckou na seminář srdečně zvány 🙂
Boží koučink znovu otevřel své brány
Po úspěšném únorovém prvním běhu jsem se rozhodla v tomto roce otevřít podzimní běh mého koučovacího online programu Boží koučink. Vstoupit do programu je možné do 24.10. a první tréninkové video prvního modulu bude zpřístupněno hned v neděli 26.10.
Pokud jste Božím koučinkem na jaře neprošli a rádi byste, nebo si ho chcete jednoduše jen zopakovat, jste samozřejmě zváni 🙂
Svou duši obléká stále více žen
Kalendář Ženy ženám se akcemi a představováním nových produktů jen hemží. „Služebně nejmladší“ autorka Ženy ženám Táňa Havlíčková provedla v druhém říjnovém víkendu dalších 35 žen svým seminářem Oblékám svou duši. O tom, jak je seminář transformační, by mohla mnohé vyprávět i děvčata z našeho týmu 🙂
Kromě semináře je říjen pro Alici s Táňou měsícem dosažení ještě jednoho význameného milníku – spuštění prodeje Tánina e-booku s názvem 8 klíču k vaší duši aneb jak nosit to, co tělu i duši sluší. K e-booku se bude už tuto středu konat také webinář, tak si ho nenechte ujít! 😉
Připravte se na Polibek Afrodité
Ač nerada, možná teď trochu zklamu vás chlapy, kteří jste se přečtením nadpisu nadchli a zvídavě čtete dál. Tento článek je směřován totiž k ženám. Polibek Afrodité je opečovávací wellness pobyt, který na únor připravují a plánují Alice s Lucií Kolaříkovou. Už jen z názvu je zřejmé, že to bude báječná akce a já osobně se těším na další podrobnosti.
A pánové…pokud toužíte po polibku Afrodité, otevřete oči, rozhlédněte se a vyhledejte Afrodité, kterou máte doma 😉 :-*