Vše začalo kdysi, naprosto nevinně, jednou touhou napsat knihu. Že takovou touhu má spousta lidí není nic zvláštního. Zkrátka chceme, aby tady po nás „něco“ zůstalo. Někdo zůstává u toužení, někdo čeká jen na tu správnou chvíli…

 

Píše se rok 2015

Ten správný okamžik! Lucie Kolaříková list za listem píše knihu, která má za úkol vysvětlit a objasnit v co nejširší míře téma sebelásky, kterému se již 15 let intenzivně věnuje. Kapitoly ilustruje bezpočtem příkladů ze života svého i svých klientů. Skoro polovinu z 230stran knihy tvoří praktická část plná cvičení a meditací rozvíjejících sebelásku v každodenním životě.

 

Březen 2015 – Brno

Pátý seminář Sebelásky pod záštitou projektu Ženy ženám.
Úsměvy. Šampaňské. Alice Kirš, vydavatelka knihy o sebelásce, křtí před více jak stovkou žen novou knihu – UČEBNICI SEBELÁSKY.
Blesky foťáku. Potlesk. Přípitek. Vůně jahod a smích. Pohledy zanořené do stránek vonících čerstvým tiskem.

Lucie Kolaříková Učebnice sebelásky
Všechny ženy na semináři dostanou Učebnici sebelásky a do ní podpis přímo od autorky. Nezbytné foto a čistá ženská radost, nadšení a jeden obrovský krok v životech všech, kterým se dostanete kniha nejen do ruky, ale snad i pod kůži. I tak zní ideální přání pro čerstvě vydanou knihu.

 

MDŽ 2015

Chceme zaplavit celou zemi sebeláskou. Jsme jako léčivý virus, který nesmí nikdy přestat bujet. Ani nedělní technický kolaps nás nezastaví. Začínáme. Celý týden rozdáváme knihu ZDARMA. Jen za cenu poštovného. Knihu zašleme třeba i do Tramtárie. Žádné háčky, stačí jen vyplnit formulář a je to!

Rozdat 5.000 knih je velkorysý plán. Tato číslovka padá po dvou dnech prodeje. Každý následující den počet objednávek narůstá a narůstá. Víkend. Dech se tají. V neděli nečekaně končí číselná řada a několik hodin nelze objednávat. Vše opraveno a my napjatě čekáme…

Tak kolik? V nedělní půlnoci počet objednávek přesáhl 10.000 kusů.

A co na takovou jízdu říká sama autorka?
Jaké to je během týdne rozdat 10.000 svých knih?

„Od začátku to bylo velké dobrodružství plné hromady různorodých pocitů. První den si knihu objednaly téměř dva tisíce lidí a já byla nadšená, ale hned v noci se mi zdál nepříjemný sen. Že jsou v knize pravopisné i odborné chyby.
Ráno jsem knížkou prolistovala a uklidnila se.
Zlý sen už nepřišel a během týdne, kdy jsem se bavila tím, jak čísla rychle rostou, jsem si jednoduše zvykla.

Věřím, že fakt, že se knížka tak snadno šíří bez mého velkého přičinění, se děje z dobrého důvodu. A že jsme za jeden týden rozdaly 10.000 knih? To je pecka :)! Mám velké štěstí, ze spolupracuji právě s Alicí, protože tak jako mi ona celou dobu věřila, že napíšu kvalitní knihu, věřila jsem já jí, že vymyslí dobrou strategii, jak knihu co nejrychleji rozšířit. Takže mám kromě úspěšné knihy i opětovné potvrzení, že jsme skvělý tým.
Vděčná jsem fakt úplně za všechno :)“

Lucie Kolaříková

Lucie Kolaříková s knihou Učebnice sebelásky

 

ZAVIROVALY JSME ZEMI SEBELÁSKOU

Tiskárna tiskne další tisíce knih. Od čtvrtka začne první vlna odesílání balíčků – přímo v tiskárně knížky připraví k hromadné rozesílce šťastným majitelkám a majitelům (ano, 20% objednávek tvoří muži!).

Každý desátý balíček z 10.480 obsahuje CD Sebeláska za speciální „knižní cenu“. Přes 1000 lidí projevilo zájem o CD Lucie Kolaříkové plné cvičení a meditací pro posílení sebelásky, které ve spojení s knihou vytváří skutečně silnou kombinaci.
Dokonalá volba – dokonalé spojení!

A nejlepší na tom je, že to je teprve začátek 🙂

Ahoj moji milovaní dvanuláci!

Po hoooodně dlouhé době (já vím!) jsou tady vaše (i moje) oblíbené Novinky 2.0. Nebudu se vymlouvat na záhadné nemoci ála Parkinson či Alzheimer, pro které bych se nebyla schopná trefit na ty správné klávesy nebo si pamatovat, že je potřeba Novinky sepsat. V uplynulých měsících jsem zkrátka dávala přednost jiným prioritám. Ale Novinky mi hodně chybí a je mi jasné, že i vám. Přece je fajn mít přehled o tom, co se ve firmě děje 🙂 Takže dost úvodních keců a jde se na věc! 🙂

První miminko 2.0 je na světě!
Tohle jste určitě nikdo nepřehlédli. Ale kdyby přece jen, tak vězte, že 13.2. v 8:30 ráno se Janičce narodila Verunka. Holky už jsou zžité, Verunka prý krásně spí a Jana si už užívá i venkovní kočárkování 🙂 Verunce to sice nevyšlo, aby se narodila na Valentýna, ale odhaduji, že Janě to vůbec nevadí 🙂
Takže ještě jednou, vítej Verunko na tom našem krásném světě, ať se ti tady líbí, děláš mamince i tatínkovi jen samou radost a pěkně mamince koukej přes rameno (nebo dávej pozor, když budeš u prsu), jak čaruje s čísly, ať jí pak u nás můžeš jednou vypomáhat 🙂

Styk jedině s ochranou…
Používáte ochranu? Opravdu? A vážně pokaždé?

Ve SmartEmailingu ji ve jménu bezpečného styku používají. Toho obchodního, samozřejmě! 😀 Ke konci minulého roku byla oficiálně zaregistrována ochranná známka názvu SmartKampaň (erkovkolečkukterétadyanizanicnedokážuvložit). Takže, pokud se někde o této skvělé funkci naší milované email marketingové aplikace budete zmiňovat, označujte název SmartKampaň R-kem v kolečku (anotímkterétadynemůžuvložit).

A to není všechno. Na bezpečný (obchodní) styk myslíme i v jiných projektech. Aktuálně se připravují rešerže pro ochranné známky pro FAPI, MioWeb, EmailAcademy a také Firmu 2.0.

Originální oslava MDŽ v Ženy ženám
To by nebyla Alice, aby nenaplánovala některou z akcí ŽŽ ve vhodný čas související s ženami. Byť o jeden den dříve, slavilo v sobotu MDŽ 100 žen tím nejhezčím způsobem, jakým mohly. Láskou samy k sobě. V AS Clubu v Brně se 7.3. konal další ročník velkého semináře Sebeláska, na kterém navíc na závěr proběhl slavnostní křest a autogramiáda zbrusu nové knížky Lucky Kolaříkové Učebnice sebelásky. Lucinčinu knížku mohu jen a jen doporučit. Četla jsem ji jedním dechem a už se těším, až se do ní ponořím znovu a detailněji 🙂

Sebevědomí není nikdy dost…
Když už jsem u tématu žen, mám tady pro vás jednu pozvánku. Poslední květnový víkend (30.-31.5.) se bude konat v pořadí druhý seminář Sebe-vědomá žena. Pokud si doma nedovolíte dát nohy na stůl a ruce za hlavu, určitě si to přijďte vyzkoušet se mnou na seminář 😉 Přijďte se setkat se svým sebevědomím, nasát sílu ženské skupiny a nabrat vnitřní jistotu a sílu. A pokud znáte ženy, které by seminář zajímal, určitě jim o něm dejte vědět 🙂

Stali jsme se členy APEKu
A že nevíte, co APEK je a proč jsme jeho členy? Tak si to nastudujte! 😀
No, ale teď vážně. Není to ani Asociální parta empatických kamarádů, ani Analogie procesu evoluce kódu, ale (vcelku obyčejná) Asociace pro elektronickou komunikaci. Záměrem členství bylo získat certifikaci APEKu pro naše produkty. Objevil se ovšem malý zádrhel, kdy certifikaci prý poskytují pouze „standardním e-shopům se zbožím“, ale tak to by nebyla Firma 2.0, abychom se nepokusili jejich pravidla doplnit a certifikaci získat. Rozhodně jsem zatím nehodila flintu do žita 🙂

Brzy vám napíšu informace k tomu, kde a jak můžeme používat označení „Člen APEK“.

Vyšli jsme vstříc světlým zítřkům a přesným číslům
V uplynulých týdnech dochází k zásadním změnám v oblasti placených reklam. A musím teda říct, že mě ty změny doslova vyzuly z ponožek 😀 Abych byla konkrétní… Ve vyhodnocování reklam přecházíme na systém porovnávání seznamů ve SmartEmailingu na základě nových údajů (utm parametrů) ve statistikách webových formulářů. Jak říká Michal, je to krok kupředu směrem k přesným číslům. A proč mě to vyzulo z ponožek? Mnooo, to nechám na vaší fantazii, případně kdo chcete, můžete tipovat :-p

Ája má čím dál více fanoušků
Pamatujete si, když jsem dříve psala, že Ája bude brzy potřebovat pro své fanoušky velký stadion? Představte si, že došlo na má slova! 😀 Facebooková stránka Mám se ráda nedávno oslavila 19.000 návštěvníka. To je opravdu úctyhodný počin a nádherná ukázka síly, kterou má jasně vymezená cílová skupina a na ni velmi trefně cílený obsah v dostatečném množství. Áji, blahopřeji tobě i projektu Ženy ženám a těším se, co speciálního vymyslíš pro oslavení 20.000 fanouška 😉

Doplňte si své znalosti o email marketingu
Myslíte si, že o email marketingu víte dost? Vsadila bych se, že ne 🙂 Však to znáte. Kovářova kobyla… No, nebudu se ptát jmenovitě, ani dělat průzkumy, ale pokud při zpytování svého svědomí zjistíte, že by se vám nějaké osvěžení znalostí hodilo, máte příležitost tak učinit už dnes. V Praze se koná EmailAcademy živě, kam jste samozřejmě srdečně zváni. David už má připravenou prezentaci, Katka Fišerová sčítá účastníky a bude to jako obvykle obsahová pecka. Takže… kdo máte volno, nenechte si tuhle akcičku ujít.

Pozn.1: Účast členů týmu Firmy 2.0 je zcela dobrovolná.
Pozn.2: Od Katky si vyžádám seznam členů týmu, kteří se akce zúčastnili.
Pozn.3: Na základě seznamu nebudou vyvozované žádné závěry… 😡 :-p

O zákaznících teď víme víc
Jak je to možné? Díky informacím a údajům, které máme poměrně nově možnost vidět v Anabixu. Kdo jste v častém přímém kontaktu s našimi zákazníky, víte, o čem mluvím. Po dlouhém martyriu se nám v Anabixu povedlo zavést rozdělení podle projektů a stahovat ke kontaktům veškeré faktury. Značky, které o Anabix projevily zájem, ho mají nastavený a kdo zájem neprojevil, toho tam Markétka Danišová brzy natlačí 😀 Skvělé je, že teď v Anabixu můžete vidět u zákazníků vcelku komplexní informace, díky kterým je komunikace v rámci péče o zákazníky, a mnohdy i technické podpory, mnohem efektivnější.

Funnel, funnelu, funnelem, funnele!
Pojem funnel už věřím všichni znáte. Pokud ne, jsou to naše oblíbené trychtýřky a trychtýře, kterými provádíme lidi zvenčí na cestě k tomu, aby se stali našimi zákazníky 🙂 Vytvoření funnelů pro všechny naše značky a produkty je jednou z vysoce aktuálních priorit. Někde jsme už daleko a vidíme první pozitivní výsledky, jinde teprve začínáme tvořit koncept. Ale věci se dějí 🙂

Dnes mám pro vás z této oblasti tři aktualitky:

Vývoj jede pekelným tempem
Další věc, které jste si mohli všimnout, jsou změny, které se dějí v DEVu (rozuměj ve vývoji aplikací). Až si skoro říkám, jestli zkratka DEV, kterou hoši pro svou oblast působení používají, nepochází od slova DEVIL (neboli ďábel). Je mi jasné, že budou tvrdit, že je to od slova development, ale já bych jim to moc nevěřila :-p

Ve vývoji přibylo několik nových lidí. Já sama jsem je povětšinou zatím poznala pouze skrze jména a nutné administrativní záležitosti. Ale věřím, že to jsou všechno kvalitní programátoři, díky kterým nabere vývoj ještě větší obrátky. Konkrétně k Martinovi Dolenskému přibyl v MioWebu Jakub Klapka a tým SmartEmailingu nově posílil Petr Jirouš.

Než abych se dlouze rozepisovala, co nového se konkrétně ve vývoji děje, předám vám to v několika základních bodech (byť je toho samozřejmě mnohem mnohem více, než co si tady přečtete).

SmartEmailing

FAPI (kromě zavádění nové metodiky stejně jako v SE)

A co se chystá v nejbližší době?
SmartEmailing

FAPI

Těšte se na Reporting 2.0!
Chystá se přerod našich reportů do online podoby, což je skutečně velký milník v magické zahradě čísel naší vrchní zahradnice Markétky Málkové 🙂 Jsme v kontaktu s firmou Getchart, která nám umožní napojení na GoodData a online přehledy. Nyní jsme ve fázi, kdy se bude napojovat report  funnelu EmailAcademy a následně nového Děda Vševěda.

Já vím, že mnohým z vás čísla nic moc neříkají (i když alespoň základní přehled o tom, jak na tom firma a značky jsou, by měl mít každý), ale za sebe můžu říct, že se na Reporting 2.0 FAKT těším (a vím, že nejsem sama :)). A až to bude, věřím, že se na čísla budete těšit i vy :)))

———————

Taaaak…. Zdaleka to není všechno, co se od posledních Novinek stalo. Sami asi tušíte, že to bych mohla rovnou sepsat nějakou útlou knížečku, kdybych to měla pokrýt komplet. I tak je toho dost a kdo jste dočetli až sem, mám z toho radost! 🙂

Na tuhle sobotu jsem se dlouho těšila. Ženy ženám pořádaly 25.10.2014 na pražské Marjánce čtvrtý Velký seminář Sebelásky s Lucií Kolaříkovou. A padl rekord – celých 🙂 150 žen přijelo, aby rozdmýchaly ve svých životech doživotní Hojnost. A já tam byla taky! Těšila jsme se tak intenzivně, že jsem málem přijela pozdě…

(Pokračování textu…)

Ahoj milí dvanuláci! V pátek na setkání jsem vám slíbila, že Novinky budou a sliby se mají co? Plnit! Takže přeji příjemné počteníčko a krásný týden vám všem 🙂

 

SmartEmailing zákazníky rozmazluje čím dál víc

Začalo to nevinnou večeří v Praze, kde se u jednoho stolu sešli Markétka Danišová, Lukáš Pour, Katka Fišerová a Ivetka Kišová. Ovšem jak už to v mnoha případech setkání „jen tak“ bývá, společně s přátelskou atmosférou se dostavila inspirace a nový nápad. Smarťáci tak u stolu vymysleli, jak ještě víc rozmazlovat potenciální zákazníky SmartEmailingu a vzbudit v nic pocit důvěry. A co že je tou velkou věcí?

Lidem, kteří si zaregistrují testovací SE účet zdarma, zvoní ideálně do půl hodiny od registrace telefon. Na druhém konci se svými jemnými hlasy ozývají Katka nebo Markéta jako profesionální „vítačky“ a děkují zákazníkovi za registraci a přejí mu hezký den.

Myslím, že by nebylo od věci začít měřit ve SmartEmailingu novou metriku – počet případů vyraženého dechu u potenciálních zákazníků :-p

 

Praha přivítala 197 miliónových žen a 2 miliónové muže

20.-21.9. byla Marjánka v Praze svědkem další nezapomenutelné a velmi úspěšné události. V sále se sešlo téměř 200 žen a dva odvážní muži, kteří se zúčastnili víkendového semináře Miliónová žena.

Následující hesla jsou jediný způsob, jak vám celý seminář a pocity z něj dokážu přiblížit.

Zkrátka a jednoduše to byla miliónová událost a já pevně věřím, že ji pro velký úspěch v příštím roce opět zopakujeme. Atmosféru můžete nasát také z článku a fotografií z celé akce 🙂

2014_Milionovazena_175

 

Homo erectus…Homo sapiens…Femina fidentia

Když jsme u těch skvělých, báječných, krásných, něžných a miliónových žen, v projektu Ženy ženám se aktuálně skloňuje ještě jeden přívlastek: sebe-vědomá žena.

Společně s Ájou jsme připravily zbrusu nový víkendový seminář pod názvem Sebe-vědomá žena, jehož prodej jsme spustily minulý pátek. Jsem ze semináře nadšená a moc se na něj těším. Samozřejmě jste všechny ženy 2.0 na seminář srdečně zvány a moc ráda vás tam uvidím 🙂

Termín a místo konání: 8.-9.11.2014, AS Klub Brno

 

Dvě nové jehly v kupce sena

Mým skromným odhadem je to už více jak rok, co jsme začali dávat oblasti péče o zákazníky větší pozornost. Mezi jinými se tato pozornost projevila i v rozšíření týmu péče o zákazníky a technické podpory. S tím jak rosteme ovšem před nějakou dobou vznikla potřeba najít další lidi. David tehdy trefně pojmenoval, že hledáme jehlu v kupce sena. Tedy člověka, který bude motivovaný, zodpovědný a kontakt se zákazníky bude jeho vášní.

Nakonec jsme naši ne jednu jehlu, ale rovnou dvě 🙂 Jmenují se Jakub a Radim a v těchto dnech jsou oba zasvěcování do tajů Firmy 2.0 a jejich budoucí práce.

Radima Topiče měla většina z vás možnost poznat v pátek na firemním setkání. Sám vám v dalších týdnech a měsících o sobě určitě prozradí postupně více detailů, ale já si dovolím říct, že je to super ajťák s anténami naladěnými na naši vlnu. Aktuálně je představa, že Radim převezme podporu Platformy 2.0, respektive že bude člověkem, který se bude dobře orientovat ve všech našich třech klíčových aplikacích a poskytovat zákazníkům péči a podporu (i technickou), kterou budou potřebovat.

Dalším člověkem, s jehož jménem se začnete v naší interní komunikaci setkávat, je Jakub Kořínek. Kuba je taktéž velmi naladěný a sympatický klučina, který nás oslovil už o něco dříve v reakci právě na článek „Hledáme jehlu v kupce sena“. Sled událostí a potřeba najít někoho na pozici péče o zákazníky v Davidových vzdělávacích programech pak vyústily v domluvu s Jakubem.

 

Nová tvář affiliate v projektu Ženy ženám

Když jsme u těch nových tváří, je na místě zmínit ještě jednu novinku. I když….tvář, o které píšu, je spíše staronová (byť o jejím věku to ABSOLUTNĚ NIC nevypovídá :D). Jak víte, affiliate program v projektu Ženy ženám měla na starosti Stáňa. Před nedávnem se jednu jeho část jala uchopit Katka Střelcová, kde to však nakonec po vzájemně dohodě s Ájou úplně nedopadlo.

Slovo dalo slovo a v uplynulých týdnech převzala affiliate Ženy ženám pod svá zodpovědná a spolehlivá křídla jakožto affiliate manažerka Veronika Heraltová. Aktuálně se v této pro ni nové oblasti rozkoukává a zorientovává a já jí přeji hodně aktivních affiliate partnerů a hromady schválených konverzí 🙂

veronika-heraltova-2

 

Redakční sloupek Kamila Kabáta

FAPI se chystá na velké změny. V projektu panuje tvůrčí nálada, kterou doprovází silný záměr. Než abych se snažila věci sepsat já, přenechávám prostor Kamilovi, který si tímto v dnešních novinkách vysloužil vlastní sloupek :)))

Nadšený FAPI tým hlásí super energii a chuť představit nové věci

Chystáme

FAPI se nadechlo. Chce být nové, svěží. Ano, už jste se určitě doslechli uvnitř týmu o FAPI 2.0. To je naše vize jednoduché snové prodejní online aplikace. Čeká nás pár kroků – postavit spolehlivý a výkonný programátorský tým, zvizualizovat si vizi a nadchnout pro ni celý tým, naučit se něco o nových technologiích, na kterých bude FAPI 2.0 postaveno. Nechceme mít uspěchaný výsledek – FAPI 2.0 plánujeme přivést do světa v polovině roku 2015.

Ale nechceme nechat naše zákazníky čekat, a tak se připravuje balíček vylepšení FAPI v1.2. FAPI dozná změn zevnitř i zvenku.

FAPI v1.2 top funkce:

Napište mi, jak se vám to líbí. Ve FAPI týmu z toho máme husí kůži.

 

SmartEmailing jde s novou verzí do finále

U vývoje a aplikací ještě na chvilku zůstaneme. Ve SmartEmailingu to vře a na všech frontách panují horlivé přípravy na zveřejnění nové verze aplikace. To je úzce spojeno také s převedením všech stávajících zákazníků na tuto novou verzi.

Jak říká Vašek Růt: „Teď je to mega ladění s Davidem. Řeší se primárně detaily a změny v rozhraní, aby bylo víc sexy a jednodušší a úpravy ve SmartEditoru. Převedly se všechny crony, takže stávající klienti už běží na architektuře nové verze a ani o tom nevědí. Migrace přitom proběhla v pořádku.“

Možná vás bude zajímat i to, že v oblasti serverů u nás (a u Lukáše Poura) vyhrál Amazon, u kterého už Lukáš začal testovat a měli bychom na něj v budoucnu přejít.

Týme SmartEmailingu, ať jdou věci hladce a podle vašich představ. Vlastně ne. Ať jde všechno ještě líp, než si vůbec teď představit dokážete! 🙂

 

Legendární seminář Sebeláska se blíží k rekordu

Už tento víkend se 25.10. bude v Praze konat další, dnes už legendární, seminář Lucie Kolaříkové s názvem Sebeláska. K dnešnímu dni je přihlášeno neuvěřitelných 139 žen a podzimní termín tak má velmi blízko k pokoření rekordní hranice 150 účastnic.

Jako obvykle jste, milé ženy 2.0, Ájou a Luckou na seminář srdečně zvány 🙂

 

Boží koučink znovu otevřel své brány

Po úspěšném únorovém prvním běhu jsem se rozhodla v tomto roce otevřít podzimní běh mého koučovacího online programu Boží koučink. Vstoupit do programu je možné do 24.10. a první tréninkové video prvního modulu bude zpřístupněno hned v neděli 26.10.

Pokud jste Božím koučinkem na jaře neprošli a rádi byste, nebo si ho chcete jednoduše jen zopakovat, jste samozřejmě zváni 🙂

 

Svou duši obléká stále více žen

Kalendář Ženy ženám se akcemi a představováním nových produktů jen hemží. „Služebně nejmladší“ autorka Ženy ženám Táňa Havlíčková provedla v druhém říjnovém víkendu dalších 35 žen svým seminářem Oblékám svou duši. O tom, jak je seminář transformační, by mohla mnohé vyprávět i děvčata z našeho týmu 🙂

Kromě semináře je říjen pro Alici s Táňou měsícem dosažení ještě jednoho význameného milníku – spuštění prodeje Tánina e-booku s názvem 8 klíču k vaší duši aneb jak nosit to, co tělu i duši sluší. K e-booku se bude už tuto středu konat také webinář, tak si ho nenechte ujít! 😉

stylovy_klic

 

Připravte se na Polibek Afrodité

Ač nerada, možná teď trochu zklamu vás chlapy, kteří jste se přečtením nadpisu nadchli a zvídavě čtete dál. Tento článek je směřován totiž k ženám. Polibek Afrodité je opečovávací wellness pobyt, který na únor připravují a plánují Alice s Lucií Kolaříkovou. Už jen z názvu je zřejmé, že to bude báječná akce a já osobně se těším na další podrobnosti.

A pánové…pokud toužíte po polibku Afrodité, otevřete oči, rozhlédněte se a vyhledejte Afrodité, kterou máte doma 😉 :-*

Říjen je transformační měsíc. Pociťuji to až do morku kostí už nějaký ten pátek. Nejinak je na tom naše dvounulácká parta. Vím to, protože minulý pátek proběhlo pravidelné setkání Firmy 2.0 v naší brněnské základně.  Bylo to tak supr, že jsem úplně zapomněla fotit – paparazzi fotky budou příště 😉

Cesta byla trochu divoká. O tom, jak dlouho jsem spala, pomlčím. Díky překážce na trati se z půlhodinové cesty do Kolína stal 80minutový elaborát. A tohle zpoždění se s námi táhlo až do cíle. Korunu tomu nasadilo počasí – Brno nás přivítalo silným deštěm. Kdekoho by to mohlo rozházet, ale jak poznamenala Katka Fišerová: „Nás nezastaví nic!

Sešli jsme se v hojném počtu a hned z kraje jsme se vzájemně přesvědčili, že výtahy našich životů s námi hrají nekalou hru. Bez výjimek! Do sklepa sjíždíme se zběsilou pravidelností… ale jinak se máme „fajn“. Alespoň teď, v tuhle chvíli, kdy víme, že jsme na tom podobně. Tak mne napadá, že pokud tyhle naše jízdy budou s neochvějnou pravidelností končit ve sklepě, nebude to zas tak zlý, jak jsem se obávala: můžeme udělat pěknou párty 🙂

S odvahou sdílet svůj strach

Po úvodním kolečku a malé pauze, kde jsme se hlavně my opozdilci mohli přivítat s týmem, se slova ujal první host. Pozvání přijala Lucie Kolaříková – expertka na sebelásku a práci se strachem, a právě odvaha a strach bylo téma, o kterém jsme si nejen povídali, ale aktivně s ním pracovali. Odhalili jsme biče našich vnitřních poháněčů a rozpětí našeho vlivu. Ve skupinkách jsme přiznali své obavy a strachy a vytvořili z nich pak žebříček toho, co nás pálí, tedy straší 😉 . Kromě jiného jsme dostali několik skvělých návodů pro práci se strachem!

Dopolední program vyvrcholil neskutečně silným úkolem: „Napište to nejodvážnější, co jste v životě udělali.“ A aby to nebylo málo, měli jsme napsat „kvalitu, kterou se světem zatím nesdílíme“. Největší challenge ale nastal v moment, kdy nás Lucie vyzvala, abychom odpovědi úkolu prezentovali před celou skupinou a navíc na čestném místě u flipchartu. Nechala čistě na nás, jak a kdy vystoupíme. Uuuf. Přiznám se, nebylo to jednoduché. Byla to síla. A taky spousta překvapení a kopec odvahy. Výdech, nádech – dali jsme to všichni, yes!

setkani_rijen

Jdi výš a ukaž kdo jsi!

Po úžasné polévce a uzobávání koláčů jsme si udělali pracovní chlubírnu. Každý jsme se pochlubili se svými pracovními úspěchy a současně jsme sdíleli na co si brousíme drápky a tím jsme ladně získali přehled o dění v celé firmě skrz naskrz. Vyhlásili jsme i superfirmáka – byli dokonce dva a popřáli oslavencům. A došlo i na hobla – guru hobla 😀 !

Na odpoledne přijel Jan Polák – mentor a průvodce Dynamiky bohatství. Profily v Dynamice bohatství všichni dobře známe a ve firmě na tom stavíme svou spolupráci i přínos jednotlivce. Spektrum bohatství je taková „hra“ o růstu v nás a našem talentu, ale i v celku, ke kterému můžeme směřovat. Je to o inspiraci, úhlu pohledu a možnostech výhledu, který si poskytneme…

Spousta podnětů k zamyšlení nad vlastním talentem a tím, jak ho sdílíme, či nesdílíme se světem, jak ho kultivujeme, rozvíjíme a zda ho projevujeme dostatečně v roli, kterou máme v týmu, vyvrcholila šikovným úkolem. Měli jsme oslovit ty, s nimiž přímo spolupracujeme, a položit prostou otázku: „Co mohu udělat, aby se ti lépe pracovalo?“ Skvělá studnice postřehů a zpětné vazby. Supr.
Mne se rozhodně bude pracovat líp a stačila k tomu jediná otázka!

A pak už jen losování dvojiček, loučení a deštivá cesta domů…

Doléhá na mne únava a v hlavě mi doznívají poslední Davidova slova:

„Jsme jako orchestr. Každý máme svůj nástroj a hrajeme. Jde o to, kde chceme hrát – jestli sami někde na ulici, nebo s orchestrem v obrovském koncertním sále…“

Co fakt chci? Já to vím…
A co vy?