Proč je CRM užitečný systém asi všichni dobře víme. Mít přehled mezi svými klienty a vyvarovat se tak trapné situaci, že někomu pošlete dvakrát stejnou nabídku nebo někoho oslovíte špatným jménem, je základ. A když už máte všechno krásně na jednom místě, je škoda, aby se vám vaši zákazníci rozutekli poté, co konečně nakoupí. Udržet jejich pozornost ale nebývá jednoduché. Pomoct vám k tomu mohou například členské sekce.
Všichni máme rádi exkluzivní místo, kde nám nabídnou něco navíc. Členské sekce slouží jako nástavba ke klasickým produktům nebo službám, kde můžete zákazníkům poskytnout bonusový obsah, podporu, návody, slevové poukázky a spoustu dalšího. Důležité je, že daný obsah má skutečně přidanou hodnotu nad rámec toho, co běžně nabízíte. Členské sekce mohou fungovat v několika plánech.
a) Za pravidelný (měsíční, čtvrtletní, roční) poplatek
b) Jednorázový poplatek
c) K nákupu vašich produktů nebo služeb
d) Zdarma
Dáme vám jednoduchý příklad, ať si dokážete užití členských sekcí lépe představit. Jednou z funkcí Anabixu jsou například štítky, kterými roztřídíte své kontakty do různých skupin či segmentů. Hodí se to skvěle, pokud nabízíte více produktů. Členské sekce mají tu výhodu, že v nich můžete vytvořit několik úrovní a do nich umístit odlišný obsah (zákazníkovi, který si koupí zahradní sekačku, nabídnete jiný bonusový obsah, než zákazníkovi, který si koupí motorovou pilu a podobně). Podle CRM systému tedy budete vědět, kterým klientům poskytnout jakou část vaší členské sekce tak, aby v ní našli přesně to, co potřebují.
Další skvělou možností, jak udržet kontakt se svými věrnými zákazníky, jsou samozřejmě akce, na které je pozvete, ať už to bude výroční happening, školení nebo online webinář (prodejní samozřejmě), který v rámci členské sekce jednoduše zprovozníte. Anabix vám zase pomůže pohlídat, zda jste o události dali vědět všem, koho se to týká. Jednoduše si k ní přiřadíte všechny klienty-účastníky, poznačíte si datum školení nebo prodeje a evidujete si proběhlou komunikaci.
Členské sekce nabízejí využití i interně. Poslouží totiž k práci s vaším obchodním či poradenským týmem. Je to prostor, kde se mohou online sdružovat, komunikovat a postupně dostávat přístup k obsahu, který si za svou práci zaslouží a výhodám, které je budou motivovat k lepším výsledkům.
Možností provázání se nabízí spoustu. Na závěr je ještě nutné zmínit, že systémy si spolu rozumí i technicky, neboť Anabix používá stejně jako například členské sekce od MioWebu aplikace, jako jsou FAPI, SmartEmailing, AffilBox a další.
Způsob, jakým se do toho pustíte, je už na vás. Určitě přijdete na spoustu možností, které vašemu podnikání přinesou výhody a nasměrují ho novou cestou, která přiláká další zákazníky a ti současní si vás ještě více oblíbí.