Webové stránky mají být vaším obchodním zástupcem, někým kdo vás prodává, aniž byste u toho museli být. Pokud máte pocit, že to tak není a že je co upravovat. Pak vám doporučujeme přihlásit se do nového projektu co dokáže web.
Díky projektu nejen obnovíte lásku k vašemu webu, ale získáte v devíti blocích nový nadhled a poznatky, co všechno vylepšit a hlavně proč to vylepšit. Díky hostům a příběhům vám během webináře nastíníme základní kameny úrazu, které mívají neprodejné weby.
Je to jednoduché, stačí zajít na webovou stránku codokazeweb.cz a tam se přihlásit na webinář zadáním emailové adresy a jména. Všechny informace vám dorazí do emailu. Připravte si blok na poznámky a chuť se učit. Poté stačí v daný čas kliknout na odkaz vysílání, který vám dorazil do emailu.
Jedna část je věnovaná blogu, proč ho mít i jak ho vést. Díky tomu, že se budete klientům svěřovat s novinkami na blogu, získáte nový nadhled a více energie do podnikání. A co je důležité i zpětnou vazbu a dosah nejen pro web, ale i pro sociální sítě. Webinář vám pomůže odpoutat se od strachů spojených s blogováním a díky tomu si vytvořit vztah s klientem.
Blog je jen jednou částí marketingu o které se dozvíte, dalším článkem jsou magnety, jak s nimi pracovat a proč jsou důležité. Nahlédneme i do A/B testování i jak vybudovat cestu zákazníka pro větší konverze. Neslyšeli jste o těchto výrazech? Nevadí, vše a mnohem více je zde vysvětleno.
Webinář povede David Kirš, který od roku 2010 sestavil desítky prodejních webů, realizoval online kampaně a projekty s obratem +100 mil. korun.
Dále na Daniela Križáka, Stáňu Stiborovou (Mrázkovou) zakladatelku projektu Podnikání z pláže, Pavla Říhu a další.
Cílem projektu Co dokáže web je ukázat vám, že web není nepřítel, ale partner, který vás má zastupovat. A získat novou energii a nadšení, kterou budete díky webu schopni předat i klientům a tím zvýšit své obraty.