Odpočet času je dobrý, ale často opomíjený pomocník, ať již se jedná o použití pro ukázání speciálních nabídek, odstartování prodejů či ukončení objednávek.
Na Miowebu ho můžete přidat na web jedním kliknutím bez nutnosti googlovat a instalovat plug- in.
Proto se v dnešním článku koukneme na to, jak tento element použít s co největším efektem.
Tím, že přidáte odpočet vytvoříte v zákazníkovi pocit naléhavosti a nutnosti jednat rychleji, než by třeba za normálních okolností jednal. Existuje několik prodejních technik, jak pocit naléhavosti v zákazníku vyvolat a tím může být limitování edice, jako signál pro zákazníka, že již nikdy nemusí být zboží v prodeji. Dále ukázání počtů na skladě a časový odpočet. Jistě vás napadne mnoho dalších možností.
Časový odpočet je jasným signálem kupujícímu, že pokud si chce produkt nebo službu koupit, musí se rozhodovat rychle a to přesně ve vámi stanoveném čase.
Pokud tomu nevěříte zkuste A/B testování, kdy nabídnete na jedné landing page produkt nebo službu se slevou a na druhé landing page bude u slevy ještě časový odpočet.
Jak si myslíte, že to dopadne?
Podle našich testování je druhá varianta mnohem efektivnější.
Odpočet nemusí jen ukončovat akci, ale naopak může vašim zákazníkům ukázat za jak dlouho akce nebo webinář začíná. Tím naopak nevyvoláváte v zákaznících tlak z nedostatku, ale navnadíte je na nadcházející akci.
Element odpočtu vložíte přes tlačítko Přidat element > ikona Odpočet.
Zadáte údaje, upravíte vzhled a máte hotovo. Podrobný návod vložení odpočtu najdete zde.
Kromě toho, že chceme vyvinout tlak na zákazníka, aby musel zrychlit své rozhodování.
Můžeme odpočet použít i k tomu, že pokud si objedná do určité hodiny obdrží zboží již druhý den. A to může být pro mnohé klienty rozhodující, pokud spěchají na dodání.
Možnosti jsou zadat do odpočtu pevné datum, které může být pro všechny stejné nebo se může každému uživateli odpočítávat jiný čas. Využijete k tomu pole Nastavit odpočet relativně od vstupu návštěvníka do kampaně (nebo vstupu na danou stránku).
Kromě nastavení data můžete nastavit odpočet na hodiny i minuty, dle toho jak potřebujete.
Někdy po skončení akce chcete stránku vypnout a v tom případě doporučujeme u nastavení odpočtu přidat přesměrování na jinou stránku. To zajistíte jednoduše zadáním URL adresy do kolonky: Po skončení odpočtu přesměrovat na.
Je vhodný nejen pro e-shopy, ale i poskytovatele služeb, webinářů i živých vysílání.
Nezapomeňte odpočet použít na viditelné místo, nejlépe k tlačítku o nákupu. Nebo u produktu, aby bylo co nejvíce na očích.
Někteří se nebojí odpočet vložit ani k časování objednávky. Například dávají zákazníkovi 30 minut na dokončení objednávky. Ale popravdě to není pro každého, proto je dobré si tento krok rozmyslet. Někteří lidé by to mohli vnímat jako velký tlak a objednávku tak nedokončit.
Neváhejte použít odpočet právě teď před Vánoci a připravit odpočet s tím, že pokud objednají do vypršení časového odpočtu, dostanou zboží pod stromeček včas. Toto je velmi dobré užití odpočtu, protože mnohé stresuje pomyšlení, že dárek nedorazí před Vánoci a ocení, když to spočítáte za ně.
Buďte k zákazníkům upřímní, někdy se stává, že pokud používáte počítadlo neuváženě můžete přijít o důvěru zákazníků. Například, uvídíte, že zboží je limitovaná edice a je možné si je objednat jen do 30.10. Ale protože je objednávek málo ještě akci prodloužíte a pak ještě jednou a ještě jednou. Jak by to vás působilo?
Použití odpočtu přináší skvělé výsledky, ale vše záleží na tom jak ho použijete.
Promyslete si kdy, kde a jak často ho užívat, abyste z něho měli co největší užitek.
Přejeme vám hodně úspěchů a mnoho objednávek.