Víte, co mají společného kluk, který ve svých 21 letech píše pohádky, několik úspěšných info-podnikatelů, živnostníci, kteří dělají, co je baví, majitelé prosperujících firem a česká zbrojovka? Překvapivě jednu věc ano 🙂 Všichni používají ve svém podnikání email marketing. 17 podnikatelů se rozhodlo pustit do akce a napsat svůj příběh s email marketingem v rámci červnové hry o iPad s názvem SmartStory.

17-statecnych

Kdo z nich vyhraje? To je ve vašich rukách!

V červnové hře SmartEmailingu o iPad vyhraje ten, kdo získá nejvíce „To se mi líbí“ pod svým příběhem. A proto je celá hra v rukách vás, čtenářů. Projděte si jednotlivé příběhy a klikněte na „To se mi líbí“ pod těmi, které se vám budou líbit nejvíce. Nemusí to být jen jeden příběh, můžete „dát like“ pod více příspěvky.

Všech 17 příběhů najdete tady >>

Hra končí 30. června 2014 a 1.7. putuje iPad ke svému novému majiteli. Pomůžete svému favoritovi vyhrát?

A co to přinese vám?

Inspiraci.

Velké firmy, menší firmy, živostníci. Klasické podnikání i info-podnikání. Možná si v tom svém oboru neumíte email marketing představit a nebo jej už děláte, ale potřebujete nové vhledy a nápady, aby se Vaše podnikání zase pohlo o kus dále.

My lidé se učíme nejvíce příběhy a motivují nás k akci příběhy, ve kterých někdo jako my uspěl. Možná proto jako děti máme rádi pohádky o obyčejném Honzovi, který – stejný jako my – se vydal do světa a přišel k půlce království a celé princezně a Popelkách – stejných jako my – které objevily svého prince, opustily svůj těžký život a nastěhovaly se do zámku. Jsou to ale pohádky, řekneme si na konec.

Tady máte 17 příběhů, které pohádkami nejsou. Některé z nich jsou teprve na začátku, jiné už pěkně rozběhlé. Tak či tak jsou to příběhy z reálného života a podnikání, které inspirují a ukazují, jak reálně využívat email marketing tak, aby byl člověku a firmě přínosem.

Všech 17 příběhů najdete tady >>

Příjemné čtení a inspiraci přeji.