Reportáž: 70 lidí si zjednodušovalo život na jednom místě

Úterní ráno 22.5. by svým modrým nebem a teplotou zvalo na procházky v přírodě a užívání si jara. V Brně – Jundrov se však v ulicích vyrojilo podezřelých 20 žluťáků – chápejte, lidí oblečených v křiklavě žlutých tričkách – kteří hlásali, že mají radost ze života (nejen) díky internetu a všichni mířili jedním směrem. Ty následovalo 70 podnikatelů, kteří se pak na celý den zavřeli a pustili do práce na společném nastavování aplikací Platformy 2.0.

Hlavní organizátor a manažer projektu Platforma 2.0 zvládl společně s týmem přípravy na jedničku, večer předtím se posilnili vaječinou u Kiršů (většina fotek musela být cenzurována :D) a ráno hurá na den plný podpory a technické pomoci desítkám účastníků.

Účastníci workshopu si koupili balíček aplikací, kterému říkáme Platforma 2.0 – MIOweb, SmartEmailing, FAPI, Anabix a AffilBox – za zvýhodněnou cenu v loňském ročníku EmailAcademy Premium a protože rok se s rokem sešel a roční licence vyprchávají, je na čase zrevidovat, které aplikace pro svůj byznys využili a využijí, a především se naučit nastavit vše opravdu funkčně a efektivně, a to za pomocí podpory a know-how týmu Firmy 2.0.

workshop-platforma-2-0

Mačkanice u prodejního stánku

Workshop zahájil tvůrce MIOwebu 2.0 Martin Dolenský. Ukázal účastníkům zcela nové rozhraní této aplikace, kterou používali lidé z Platformy 2.0 v minulém roce v pilotní verzi pro tvrobu svých webů určených pro info-podnikání. Nová verze je však mnohem promakanější.

Znáte to? Kvůli každé změně barvy na webu čekáte několik dní a pak to stojí několik stovek. Chcete dát na web formulář a webmaster řekne, že to nejde a když chcete pár drobných změn, máte pocit, jako kdybyste chtěli ze slona udělat žirafu. Je to nemožné, nebo to trvá příliš dlouho.

Tak přesně tohle MIOweb 2.0 řeší. Člověk si tady postaví webové stránky jako puzzle, propojí si je s formuláři pro sběr kontaktů nebo s prodejními formuláři a web může pracovat na principech moderního online marketingu už za pár hodin.

Účastníci workshopu Platforma 2.0 měli možnost pořídit si zcela novou verzi za celkem mimořádných podmínek a tak jsme poprvé v historii našich živých seminářů byli svědky řady a mačkanice u prodejního stánku a vyprodání prvních 50ti testovacích jízd s MIOwebem 2.0 za 10 minut.

mackanice-u-prodeje-miowebu

Mačkanice a řada na MIOweb 2.0

Pracovali aktivně – shodili wifi

V dalším bloku ukázal Václav Růt z technické podpory SmartEmailingu v praxi základní postupy pro nastavení této aplikace pro email marketing a správu databází a účastníci klikali a zkoušeli společně s ním jednotlivé kroky opravdu poctivě.

Důkazem bylo, že zhruba po deseti minutách přednášky shodilo 70 lidí připojených na jednu WiFi celou síť. Naštěstí se tuto situaci povedlo během krátké doby vyřešit a po zbytek dne už fungoval internet jedna báseň.

Další část vedl Kamil Kabát a zaměřil se na FAPI, nástroj pro automatickou online fakturaci a jeho možnosti pro prodej info-produktů i offline produktů. FAPI umožňuje na několik kliknutí umístit na web prodejní formulář a právě jeho nastavování si účastníci mohli na workshopu vyzkoušet v praxi a doptat se na případné nejasnosti.

V odpolední části se pak Marek Šudák a Viktor Šabacký pustili do vysvětlování nastavení a hlavních funkcí aplikace Anabix, což je CRM systém vhodný pro správu klientů a následně Mário Roženský s vysvětlením, jak nastavit provizní program AffilBox tak, aby člověk mohl využívat síly affiliate partnerů pro prodej vlastních produktů a služeb.

workshop-firma-2-0

Hlavní přínos akce – příležitost konzultovat vlastní projekty

Lidé mohli průběžně chodit nebo si k sobě volat členy týmu Firmy 2.0, ať už z technické podpory pro pomoc s nastavením jednotlivých věcí, tak další lidi z týmu včetně Davida Kirše a konzultovat s nimi své prodejní strategie a vhodnost jednotlivých aplikací právě pro jejich konkrétní projekt.

Tuto možnost účastníci hojně využívali a u každého z členů týmu se za den vystřídalo okolo deseti účastníků, kterým se díky konzultaci mnohé vyjasnilo v tom, jak jednotlivé aplikace na vlastním webu nastavit, které jsou pro něj vhodné a co je například v aktuálním procesu nastaveno nedokonale a zasloužilo by si vylepšení.

Další workshop chystáme už brzy, a to 15. června. Tento workshop bude určen prvním padesáti uživatelům aplikace MIOweb 2.0 a účastníci si zde krok za krokem vytvoří webové stránky a naučí se jednotlivé možnosti propojování a nastavování svého webu tak, aby vypadal přesně dle jejich představ, nebo ještě lépe, i když nejsou programátoři ani webdesignéři.

Těšíme se 🙂

 

Stanislava Mrázková

je spokojená a šťastná žena, která si plní své sny a miluje svou práci. Projektová manažerka několika úspěšných online kampaní Firmy 2.0, expertka na online marketing, podnikatelka z pláže, autorka online bestselleru Jak napsat eBook za 14 dní a knihy Podnikání z pláže.

Komentáře

  • Novinky 2.0: SmartEmailing umí odečítat, FAPI od něj opisuje | Podnikáme srdcem 04.06.2014 13:28

    […] v kapse? Jsem asi ta poslední, která by vám měla něco psát o úspěšně proběhnuvším workshopu Platformy 2.0. Na rozdíl ode mě, maminky pečující ten den o své milované děti, vás většina 22.5. […]

     

Přidat komentář

* Nezapomeňte na povinné pole.