Úkol týdne: Plán, jak krok za krokem získat prvních 100 objednávek

V tomto příspěvku vám dáme praktický návod, jak pomocí pěti prodejních strategií získat první zákazníky. Pro každou strategii jsme připravili plán, takže se nemusíte bát, prvních sto objednávek vám na stole přistane jedna dvě.

Kromě získání prvních zákazníků bude vaším úkolem pochopit, jak pro vás a vaši značku každý z prodejních kanálů funguje, a odhalit úroveň jejich obtížnosti.

Váš cíl…

… je získat dvacet prodejů prostřednictvím každé z následujících metod.

 

Strategie č. 1: E-mail na databázi kontaktů

  • Vybudujte si databázi kontaktů. Na svou webovou stránku umístěte sběrný formulář e-mailů a nabídněte lidem za poskytnutí kontaktu něco zdarma. Fapi – e-shop nové generace například nabízí e-book, jak za 15 minut udělat z webových stránek prodejní automat.
  • Napište skvělý prodejní e-mail.
  • Odkažte v něm na prodejní stránku.

A pak měřte, měřte, měřte.

  • Kolik lidí si otevřelo váš e-mail?
  • Kolik lidí prokliklo na vaši webovou stránku?
  • Kolik jste uskutečnili prodejů?

 

Strategie č. 2: Prodej přátelům a rodině osobně

Cílem této strategie je získat kvalitní zpětnou vazbu na váš produkt, marketing a online prodejní nástroj. Pokud zatím žádný prodejní nástroj nemáte, zkuste se podívat, co vám může nabídnout FAPI – e-shop nové generace.

  • Vyberte si 20 přátel a pozvěte je na kávu.
  • Ukažte jim své webové stránky a představte produkt.
  • Pokud chtějí koupit, projděte s nimi online objednávku.
  • Zeptejte se, jak se jim líbí váš web a produkt, a pokud koupí, tak i prodejní nástroj.

Co o vašem produktu, marketingu a prodejním nástroji přátelé řekli?

Snímek obrazovky 2015-05-27 v 9.29.52

 

Strategie č. 3: Soutěž nebo něco zdarma

  • Vyberte dárek, který budete rozdávat. Mělo by to být něco hodnotného, ale nemělo by vás to finančně zruinovat. Napište třeba exkluzivní článek, nebo e-book, kde se podělíte o svou expertizu. Natočte video, dejte ukázkovou lekci zdarma nebo prostě rozdávejte hmotné dárky.
  • Všem svým kontaktům na Facebooku napište zprávu. Stručně popište, na čem právě pracujete, a připojte link na svou webovou stránku.
  • Nabídněte, výměnou za šíření informace mezi jejich Facebook přáteli, dárek.

 

Strategie č. 4: Strategický prodej přátelům přes sociální sítě

  • Napište si seznam klíčových slov, která se s produktem pojí.
  • Pomocí klíčových slov a Facebook vyhledávání najděte mezi svými přáteli lidi, kteří s vaším produktem rezonují.
  • Napište jim osobní zprávu.

 

Strategie č. 5: Placená reklama na Facebooku

  • Zřiďte si Facebook reklamní účet.
  • Zamyslete se nad tím, kdo jsou vaši klienti, jaký mají životní styl, co mají a nemají rádi.
  • Na tom postavte cílovou skupinu, které bude vaše reklama zobrazována.
  • Připravte samotnou reklamu.

A opět měřte, měřte, měřte.

  • Kolik lidí prokliklo na vaši webovou stránku?
  • Kolik jste uskutečnili prodejů?

 

U každé strategie si nezapoměňte odpovědět dvě důležité otázky. 

Snímek obrazovky 2015-05-27 v 14.09.08

 

Míša Broster

věčná studentka života, optimistka a blíženkyně mnoha tváří žijící v Praze. Zabývá se projektovým managementem, business developmentem a marketingem. Je šťastnou maminkou dvouletého synka.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole.