Štítek: Viktor Šabacký

3 jednoduché online nástroje zdarma, které vám usnadní život, pokud tvoříte web (nebo vás aspoň pobaví)

Pokud je web vaše téma, tohle by vás mohlo zajímat. Jak si otestovat, jestli je vaše současná stránka responzivní? Jak na webu pracovat s barvami? Nebo zahrnuje-li vaše strategie blogování, kde rychle a snadno načerpat inspiraci pro další články? Na tyto otázky vám pomohou odpovědět 3 chytré a zábavné nástroje, které byste neměli na internetu minout.

10 tipů pro zvýšení konverze prodejních stránek

„Co by mělo být to hlavní při prodeji online?“ vrtá hlavou mnohým prodejcům. Odpověď skloňujeme každý den nesčetněkrát. Je to promyšlená cesta zákazníka ukončená konverzí. Proces, kterého se zákazník účastní, než vykoná svou objednávku. Víte, čím vším musí váš zákazník projít, aby u vás nakoupil? Je to cesta trnitá plná svízelu anebo procházka růžovým sadem? Naučte se klást tyto otázky: Čím můžu pomoci svému zákazníkovi tak, že bude nakupovat rád? A co mu mohu dát, aby byl nadšený a nakupoval jako divý? Čeho bych se měl vyvarovat, aby nevzal nohy na ramena? Otazníků už máme spoustu, pojďme se pověnovat odpovědím. Je jich plný článek, plus 10 praktických tipů navrch.

Vytuňte svoje tlačítka a začněte díky nim prodávat

Výzva k akci ("Call to Action", CTA) bývá přes svůj ohromný potenciál často opomínána, obzvláště u nováčků. Škoda, že na jeho pravou sílu zapomínají i zkušení weboví designeři. Část z nich vnímá výzvu k akci jako doplněk stránky, nikoli jako základ, kolem kterého by se mělo vše točit. Pokud totiž chcete, aby váš web prodával (případně plnil jinou úlohu, jako je registrace, odeslání dotazu, poptávky, stáhnutí ceníku, eBooku atd.), výzva k akci se musí stát nezbytnou součástí designu webu.

Zvyšte konverzi webu díky “Social Proof”

Svět internetu otevřel nový prostor podnikání. Díky němu vzniklo mnoho firem a e-shopů, které dnes stojí před novou výzvou – utužováním vztahů s klienty. Prioritou se stává firemní kredibilita, důvěryhodnost podniku a jeho služeb. Jedna z cest, jak to udělat online, je využít potvrzení třetí stranou (tzv. „Social Proof“) jako marketingového nástroje.

Tajemství Petry Mikuláškové – které triky používá pro svůj prodejní automat?

Petra Mikulášková je první z několika podnikatelů, které vyzpovídáme, abychom zjistili, jak se vůbec stalo, že je tam, kde dnes je, co jí to přináší dobrého i špatného, jaké aplikace a strategie používá, co jí funguje a co ne.

Jak sestavit výdělečnou prodejní stránku

Stojíte na křižovatce důležitého rozhodnutí. Chcete webem informovat nebo prodávat? Pokud chcete mít web, který informuje, vydáte se tou první a nejvíce obvyklou cestou. Zařadíte se do davu 99.9% podnikatelů, kteří jen utrácejí své peníze za úpravy a optimalizace webů aniž by se jejich investice reálně zhodnotila. U nás ve Firmě 2.0 máme mnoho prodejních webů, které nám generují desítky milionů ročně. Trvalo to pár let, než jsme přišli na to, jak efektivně prodávat online a nyní značnou část našeho “know-how” předáváme dalším podnikatelům. Tento článek je návodem, jak na to, a pomůže vám proniknout do reality prodeje na webu. Dostat se čtenáři do hlavy.

5 stránek, které na vašem webu nesmějí chybět, pokud nechcete prodělat kabát

Taky jste už někde slyšeli, že byste měli investovat do návštěvnosti na webu? Návštěvnost je dnes mantra internetu. Stejně jako PPC, SEO, Facebook – stačí si jen vybrat způsob jak utratit peníze tak, aby vás bylo více vidět. Vtip je v tom, že “být viděn” vám úspěch nezaručí. Sama návštěvnost vám peníze nevydělá. Je pro vás lepší, když na váš web připluje 100 surfařů týdně a zase odplují? Anebo vás více potěší 10 solidních jmen z nichž každý udělá týdenní tučnou objednávku? Druhá varianta je výsledkem úspěšné konverze, proměny ledabylých surfařů na nakupující zákazníky. A co je k tomu třeba?

Pravidlo 59 sekund: 3 důvody, proč lidé odcházejí z vašich stránek

Existuje několik teorií, které nám říkají něco o tom, jak dlouho trvá, než návštěvník opustí vaše stránky. Jedna z nich, která vychází z průzkumu Nielsen Norman Group, udává, že velká většina lidí stráví na vašich stránkách méně než 59 sekund (upřímně, spousta lidí mluví o číslech, které jsou zlomkem tohoto). Říkejme tomu pravidlo 59 sekund.V praxi to znamená, že, nezaujmete-li do minuty, pravděpodobně nezaujmete vůbec ;) Jak to ale udělat? Jak zaujmout? Podívejme se na důvody, které vedou lidi k opuštění webu, a samozřejmě taky na to, jak jejich pozornost udržet.

Totální zlom: Pohled z poslední řady

Na dvoudenní živé akci Pavla Říhy a Tomáše Lukavce: Totální zlom – Rozhodnutí koupit, jsme měli tu čest zasednout úplně vzadu. Ne snad proto, že bychom nechtěli být vidět. Naopak! Přijeli jsme předvést on-line nástroje, které každý podnikatel, bez ohledu na to, zda prodává služby či produkty, potřebuje, pokud o něm má být na internetu vědět.

Dvakrát měř a jednou řež!

Přípravy probíhaly v hektickém stylu, neboť kontakt na milou organizátorku Alenu jsme dostali až pár dní před akcí.


Přečíst celý článek