Štítek: strategie

Nebuďte chladní čumáci!

Audio verze

podcasts_iconPodcast na iTunes

Existuje oblast, která není vůbec kompatibilní s byznys obchodním světem. Přesto je to oblast, které musí každý, kdo chce prodávat, podnikatel, byznysmen, firma, věnovat obrovskou pozornost. Proč se jmenuje tento článek Nebuďte chladní čumáci? Protože právě tahle oblast má vliv na to, jak ve vašem byznysu prodáváte. Pokud tahle oblast je přítomná ve vaší marketingové komunikaci, pak se můžete k vašim klientům přiblížit.


Přečíst celý článek

Úkol týdne: Plán, jak krok za krokem získat prvních 100 objednávek

V tomto příspěvku vám dáme praktický návod, jak pomocí pěti prodejních strategií získat první zákazníky. Pro každou strategii jsme připravili plán, takže se nemusíte bát, prvních sto objednávek vám na stole přistane jedna dvě. Kromě získání prvních zákazníků bude vaším úkolem pochopit, jak pro vás a vaši značku každý z prodejních kanálů funguje, a odhalit úroveň jejich obtížnosti.

Infografika: Jak získat prvních 100 objednávek

Nebaví vás číst články? Dnes pro vás máme připravenou infografiku na téma "Jak získat prvních 100 objednávek". Když začínáte podnikat, jsou vaše první prodeje jedny z nejdůležitějších. Přinesou vám nejen další chuť do práce, ale hlavně vám pomohou vyladit marketingovou, provozní a zákaznickou strategii. Ukážeme si několik cest, jak oslovit zákazníky a získat vaše úplně první objednávky. Roztlačíte jimi těžký vlak, na kterém jste měsíce pracovali, a konečně se rozjedete. Jste připraveni začít? Jdeme na to.

Jak získat prvních 100 objednávek

Když začínáte podnikat jsou vaše první prodeje jedny z nejdůležitějších. Přinesou vám nejen další chuť do práce, ale hlavně vám pomohou vyladit marketingovou, provozní a zákaznickou strategii. Ukážeme si několik cest, jak oslovit zákazníky a získat vaše úplně první objednávky. Roztlačíte jimi těžký vlak, na kterém jste měsíce pracovali a konečně se rozjedete. Jste připraveni začít? Jdeme na to.

Pop-upy – vyskakovací okna zvyšující prodeje

Asi každý z nás by chtěl mít nějaké eso v rukávu, které může vytáhnout a poté mu raketově vzrostou konverze. 100% úspěch zaručit nemůžeme, ale ve většině případů tato funkce zabrala. O čem se bavíme? No přece o pop-up oknech nebo česky o vyskakovacích oknech.

Ukážeme si význam vyskakovacího okna, jeho strategie, a mimo jiné také použití v praxi a dopad na konverze. Připraveni? Tak jdeme na to! 🙂

 


Přečíst celý článek