Ve čtvrtek 24. dubna 2014 nastal jeden z těch dní, které jsou v životě člověka zlomové. A tentokrát se jednalo o jednoho z klíčových členů týmu Firmy 2.0, Martina Dolenského, hlavního grafika, jehož práci znáte například z aplikace SmartEmailing či velkých kampaní Davida Kirše EmailAcademy nebo Milionové impérium či z úžasných grafických výtvorů u produktů z kolekce Ženy ženám a v neposlední řadě tvůrce skvělého nástroje pro tvorbu webových stránek MIOweb (a tím výčet zdaleka nekončí, ale pojďmě k věci).

Naše redakce byla samozřejmě u toho, stejně jako několik dalších členů týmu, kteří se rozhodli Martina v jeho rozhodnutí tento den podpořit a přihlížet (s úsměvem) tomu, jak se Martin nechá dobrovolně připravit svou vyvolenou, právničkou Petrou, o svobodu.

svatba-martin-dolensky-petra

Bavili jsme se skvěle a byl to den plný lásky, smíchu, přírody, skvělého jídla a pití, radosti a několika tvůrčích momentů 🙂

Ve frontě na gratulaci vymysleli (dvanuláci) nový blog

No jo, nedáme si pokoj, tvůrčí myšlenky se vkrádají i v ty nejromantičtější okamžiky, jakými rozhodně je například stání ve frontě na gratulace novomanželům. Brainstorming se prostě neptá, kdy zaútočí na naše hlavy. Alice Kirš chtěla nově vymyšlenou doménu registrovat už před samotnou gratulací, ale nakonec to vydržela a doménu zaregistrovala až o deset minut později. A o co se jedná? Dozvíte se brzy 🙂 Na malou chvíli se nám pak podařilo si ženicha ještě půjčit pro společné foto, kde chybí jen kameraman Kuba Trnčák.

martin-dolensky-se-zeni

A pak přišla chvíle, na kterou jsme se všichni těšili nejvíce (obzvláště gurmán Jirka Stibor zvaný Stírka) a tím byl slavnostní oběd o třech chodech. Opravdu jsme si pošmákli, a to dokonce i naše vitariánská sekce a bezlepková sekce. Své místo našli i podnikatelé z pláže a jiné bytosti zvané Mr. Boss, Mrs.Boss a další.

svatba-obed

David Kirš a Jirka Stibor si dali do držky kvůli nevěstě

Po příjemných procházkách po okolí Mlýna u vodníka Slámy v hodinách, kdy se novomanželé odebrali pózovat pod rozkvetlými stromy, nastalo několik prekérních situací. Tou první byl moment, kdy byla vyhlášena amnestie na nevěru a přítomní hosté mohli vrátit klíče od bytu novomanželů bez úhony, což naši redakci překvapilo především tehdy, kdy klíč od bytu Martinovi vrátila jedna z přítomných těhotných žen a blízký kamarád. Nechceme si ale nic domýšlet…

Další prekérní situace nastala jen o něco později, kdy nevěsta posmutněla (nejspíše z toho předávání klíčů) a vyhlásila, že pokud ji někdo rozesměje, dostane jako odměnu její modrý podvazek. Přítomní muži se do rozesmívání moc neměli, ale David Kirš a Jirka Stibor se oba rozhodli, že výhra bude jejich. A protože se k nevěstě vydali oba najednou, nezbylo nic jiného, než se o podvazek porvat.

Popadli delikátní marcipánové modré dortíky a nemilosrdně si jimi navzájem „dali do držky“ (rozumějte, rozplácli si je o obličej), a to přímo před šíleně smutnou nevěstou. Ta (nejspíš pod vlivem šoku) se dala do smíchu a Jirka s Davidem odešli hrdě s výhrou z nevěstiny nožky. Jak to probíhalo, se můžete podívat v tomto videu…

Na zásadních věcech se neshodnou, vybrali si správně?

Při podrobném zkoumání vztahu novomanželů Dolenských postupně vyšlo najevo, že na zásadních věcech o tom, kdo je hlava rodiny, kdo koho sbalil a kdo se chodí jako první usmiřovat, se rozhodně neshodnou. Zda je to pro manželství dobře nebo ne, to se teprve uvidí.

svatba-martin-petra

Také při výběru ženicha podle tvaru pozadí se nevěsta příliš neosvědčila a místo svého muže si vybrala svého bratra (ano, ano, tomu se říká „epic fail“). Na základě velikosti hrudníku však byla neomylná a nenechala se zmást a svého muže vybrala správně.

Pokusili se o únos, ale ženich měl oči všude

V mezičase začali členové týmu kout pikle a rvačkou a adrenalinem posilnění se ke kutí piklí přidali i David Kirš s Jirkou Stiborem. Tvořivá nálada v našem týmu nikdy neutuchá, a tak jsme během krátké chvilky vymysleli geniální plán na únos nevěsty – v některých částech tak geniální (a kontroverzní), že není možné jej publikovat.

Začaly poctivé přípravy, ve kterých nevěsta nadšeně kolaborovala. Únos byl naplánován na 21 hodinu, Alice Kirš přistavila (nenápadně) před budovu auto, David s Jirkou mezitím zabavovali ženicha, Stáňa Mrázková se Sisou Pazderovou velice nenápadně opustily hodovní síň a nevěsta se vyplížila ven. Ovšem v moment, kdy Alice otevřela nevěstě dveře od bílého BMW, se ženich uprostřed hovoru otočil, vyšel ze sálu ven a zavolal na svou novomanželku, kamže se to chystá. A bylo po srandě… Únos se jednoduše nezdařil.

Jako odměnu za poctivé hlídání své ženy si Martin vysloužil pro sebe a Petru dárek v podobě víkendového retreatu pro páry s Denisou Říha Palečkovou a Richardem Vojíkem a tým únosců mohl s klidem vydechnout a pustit se do všeobecného veselí a tancování.

Na svatební dar si museli počkat

Protože hned dva dny po svatbě se konalo naše pravidelné firemní každoměsíční setkávání, museli si novomanželé Dolenští počkat na svatební dar od Firmy 2.0 právě tyto dva dny. A že to stálo za to!

petra-martin-svatebni-dar

Povinná výbava na společné cesty životem, kterou dostali, byla opravdu bohatá a věříme, že jim ulehčí nejednu manželskou situaci.

svatebni-dar-firma-2-0

Martinovi a Petře Dolenským přejeme, ať jsou spolu tak dlouho, dokud jejich láska potrvá!

 

Zdravím vás, moji milí dvanuláci 🙂 I tento týden jsem zasedla k počítači, abych sepsala aktuální Novinky a i tento týden věřím, že pro vás budou příjemným zpestřením a počteníčkem :-* Tak honem uvařit chutný čaj nebo kafe, nachystat k počítači malou dobrůtku a hurá do čtení! 🙂

Stáňa Mrázková se podobně jako Veronika minula povoláním
Asi vás už nikoho nepřekvapí, že s postupem času stále více členů týmu Firmy 2.0 objevuje svou pravou vášeň a jde za hlasem svého srdce. Není to tak dávno, co jsme psali o Veronice Heraltové a dnes přišla na řadu Stáňa Mrázková. Ta se zhlédla v roli bulvární redaktorky. Toto zjištění jí vlilo novou energii do žil a Stáňa v zápalu nadšení a záchvatu kreativity začala tvořit nový blog Firmy 2.0 – PODNIKAMESRDCEM.CZ.

Kdo jste ještě neměli příležitost nový blog vidět, rozhodně se podívejte (www.podnikamesrdcem.cz). Je svěží, zábavný a jsme to my!
U této příležitosti by Stáňa chtěla vyzvat ty z vás, kdo jste zatím nedodali svůj příběh do sekce na blogu nazvané “Poznejte nás zblízka“ (http://podnikamesrdcem.cz/poznejte-nas/), abyste jej dodali co nejdříve. Že se zrovna necítíte být spisovateli nebo nevíte co a jak vůbec napsat? Stačí požádat o pomoc Alici, která se vám ráda bude v tomto ohledu věnovat. Jak říká Stáňa: „Nemusí to být romány. Stačí třeba jeden, dva odstavce o tom, co děláte ve firmě a proč věnujete svůj drahocenný čas téhle práci. Což ostatně můžete vykopírovat ze svých firemních kompasů…

Takže už žádné výmluvy, jinak bude naše nová bulvární redaktorka naštvaná! Nemluvě o tom, že se blog brzy dostane do světa a vy byste v týmu chyběli.

Co drží SmartEmailing pod pokličkou
Jak se už stalo v Novinkách 2.0 zvykem, daří se nám přinášet zákulisní a přísně tajné zprávy, ke kterým byste jinak neměli přístup. Tento týden se mi povedlo nahlédnout pod pokličku vývojářů SmartEmailingu a za použití malé lsti jsem získala od Václava Růta informace o nové funkci, která je ve SmartEmailingu těsně před dokončením. A musím říct, že je to pecka! Pokud bude celý SmartEmailing stejně sexy, jako tato funkce, nebudeme stíhat novým zákazníkům otevírat dveře. Co dveře. Bránu to bude chtít!

Ale abych vás dlouho nenapínala. Na vlastní oči jsem měla tu čest vidět nového správce souborů. Jste zklamaní? Čekali jste něco většího? Nechte na hlavě. Až bude vylepšený správce aktivován, spadne vám všem čelist stejně jako mně. Už žádné nenápadné a těžko dohledatelné tlačítko, u kterého si člověk ještě musí 2x pořádně rozmyslet, jestli je to opravdu ono. Nový vzhled správce je skutečně sexy, intuitivní a přehledný. A ty efekty!!! Fakt vám přeju, abyste to brzy mohli vidět taky 🙂

Co dělat se životem?
Možná si myslíte, že to víte… Ale co když se mýlíte? Jednoduchou, avšak velmi zásadní odpověď najdete v Davidově krátkém videu.

Lukáš Pour: Amazon je pro mě velkým zklamáním a Wedos je drahý
I dnes bude řeč o serverech a jejich správci Lukášovi Pourovi. Lukáš pokračuje v hledání ideálního a vhodného serverového řešení pro celou firmu, včetně hostingu všech webových stránek Firmy 2.0. S poměrně velkými očekáváními se rozhodl otestovat také proslulý Amazon. Testování však s sebou přineslo veliké zklamání.

“Testování Amazonu mě zklamalo. Nahodil jsem si dva virtuální servery – stejný typ, ale jeden měl záhadně nižší výkon a druhý mi taktéž záhadně zmizel včetně všech dat,” říká Lukáš. Dle jeho slov mu nyní nezbývá, než hledat pro naše specifické potřeby dál a prozkoumat serverovny v Lucembursku a Německu, které mu byly doporučeny jinými odborníky.

Lukáš má však i přes některé něúspěchy jeden zajímavý objev. Jsou jím webhostingové služby, které, cituji, “stojí při brutálním výkonu směšných 975 Kč/měsíc”. Nutno dát našemu správci serverů za pravdu, že vůči takové nabídce se i Wedos jeví být příliš drahý.

Olomoucký zubař se pokusil sabotovat technickou podporu
V uplynulém týdnu jsme byli svědky nevídané situace. Existuje silné podezření, že jistý nejmenovaný zubní líkař z Olomouce se pokusil sabotovat Firmu 2.0 a to v její klíčové oblasti – technické podpoře.

Její člen, Michal Kolář, se 9.4. vydal ke svému zubaři na zdánlivě standardní zákrok – vytržení osmičky. K jeho nemilému překvapení však začal mít několik dní po zákroku nepříjemné zdravotní komplikace, kvůli kterým musel být na několik dní hospitalizován.

Naštěstí se sabotérovi tentokrát útok na Firmu 2.0 nepovedl. Po dobu Michalovy hospitalizace ho plnohodnotně zastoupili jeho kolegové a i on sám z nemocnice částečně pracoval. Jsme rádi, že se Michal těší opět téměř 100% zdraví a přejeme jemu i celé technické podpoře tisíce dalších dnů, po které budou bezproblémově uspokojovat potřeby našich zákazníků.

Rubrika Alice Kirš
Alice Kriš je jako obvykle velmi aktivní a pilně se v projektu Ženy ženám činí.

V těchto dnech intenzivně pracuje na zpracování záznamu z akce Ženy ženám ŽIVĚ 2014, který by měl být do konce příštího týdne hotov. Všichni členové Týmu 2.0 se mohou těšit na přístup pro jeho shlédnutí.

V projektu Ženy ženám také Alice oficiálně představila Táňu Havlíčkovou, další expertku, kterou podporuje a jejíž jméno jste už mohli v Novinkách 2.0 několikrát zaznamenat. Zdá se, že téma módy a oblékání duše je pro ženy velmi poutavé. Po jediném mailingu představujícím Táňu jakožto novou expertku, se do jejího stylového testu zaregistrovalo více jak 2.000 žen a číslo stále roste. Nevídaný úspěch! 🙂

A na závěr jedna potěšující zpráva. Zdá se, že tým ŽŽ se rozroste o novou bloggerku, copywriterku a pečovatelku o FB aktivity v jedné osobě. Před nedávnem vyhlášený nábor skončil úspěchem a můžeme prozradit, že jsou do nové posily vkládány velké naděje. Ačkoliv zatím nezveřejníme její jméno, můžeme prozradit, že tato 32-letá matka dvou dětí zaslala velmi originální a poutavý motivační dopis a velmi autentické video, které zaujaly celé vedení Firmy 2.0.

Jednu Petru si ve čtvrtek bere za ženu, s druhou rozjel námluvy
Náš geniální grafik Martin Dolenský má slabost pro Petry. Jak jistě víte, už zítra se žení a bere si Petru Jochovou. Ovšem zdá se, že jedna Petra Martinovi nestačí. Redakce získala přístup k prozatím utajovaným informacím, že Martin rozjel námluvy s Petrou Svobodovou. Domlouvají se spolu na spolupráci, kdy by Petra převzala zodpovědnost za Mioweb a stala se jeho produktovou manažerkou.

Co na to říct. Držíme Martinovi palce, aby tento trojúhelník dopadl přesně tak, jak si ze srdce přeje 🙂

Webinářový debut Anabixu se vydařil
V minulých novinkách jste si mohli přečíst o připravovaném webináři týmu Anabixu na téma automatizace. Webinář se konal včera večer a dle slov Viktora Šabackého, jednoho z prezentujících, dopadl jak na první pokus dobře. Pokud jste nestihli nebo nemohli webinář sledovat živě, můžete se podívat na jeho záznam 🙂 http://www.anabix.cz/webinar

Brno jim nestačí, zařídili si hnízdečko lásky v Ostravě
David a Alice Kirš se v touze po větším soukromí a anonymitě rozhodli pronajmout si byt v Ostravě. V předvelikonočním období jej společně zařizovali a nyní jim již nestojí nic v cestě, aby se střídavě pohybovali mezi zmińovanými dvěmi moravskými metropolemi.

Měřiče týmové nálady v návaznosti na informace o tomto kroku manželů Kiršových zaznamenaly výrazné vychýlení hodnot u severomoravské odnože týmu Firmy 2.0. Odborníci tuto nečekanou aktivitu energetického pole připisují radosti členů týmu v této odnoži z toho, že se budou moci častěji s Davidem a Alicí vídávat osobně. Redakce bude bedlivě sledovat, jak dalece je nálada a očekávání týmu slučitelná s původním záměrem, který vedl manžele Kiršovy k pronajmutí ostravského bytu.

V úterý 15.dubna pořádal jeden z našich přátel a TOP partnerů kampaně EmailAcademy Premium Pavel Fara společně se svými kolegy setkání pro affiliate partnery k novému programu Radost z prodeje. Setkání se konalo v hotelu Žebětínský dvůr v Brně a už v pozvánce pro VIP partnery vypadal program velice slibně, a tak jsem se rozhodla zúčastnit.

Toto setkávání partnerů dříve, než začne samotný program, se stalo milou tradicí, možná právě proto, že když jsme na toto téma vedli diskuzi v Kempinski v Tatrách po EmailAcademy Premium, všichni se shodli na tom, že než nějaký program podpoří, potřebují jej vidět uvnitř a znát jeho obsah a smysl. Proto jsem i já tentokrát moc ráda přijala pozvání a vydala se zjistit, za jakých okolností můžu mít radost z prodeje.

Součástí celodenního programu byly 4 hodinové bloky s hodnotnými informacemi a hlavně vedoucími k tomu, abychom se lépe seznámili s know-how jednotlivých protagonistů celé kampaně. Oba hlavní aktéři projektu Radost z prodeje, Pavel Fara i Peter Urbanec, mě přesvědčili o tom, že na techniky prodeje (toho radostného) jsou opravdoví experti.

Po obědě proběhlo detailní představení obsahu vzdělávací sekce a know-how, které bude učit kurz Radost z prodeje a především představení samotného formátu kampaně a obsahu placené části kurzu Radost z prodeje. Stručně se dá říct, že program je o tom, jak se stát šťastným obchodníkem, namísto věčně odmítaného a zdeptaného honiče potenciálních klientů, a prodat na každé schůzce.

Musím se přiznat, že právě shlédnutí dokumentu, který Pavel Fara a Peter Urbanec společně s jejich týmem natočili, mě přesvědčilo o tom, že toto bude skvělý obsah nejen pro finanční poradce, ale také pro obchodní zástupce, podnikatele, kteří jednají „jeden na jednoho“ a celkově lidi, kteří chodí na obchodní jednání. Už jen to video samotné je obsahově natolik hodnotné, že bystrý divák se mnohé naučí právě z něj.

predstaveni-radost-z-prodeje

Nebudu zastírat, že jedním z důvodů, proč jsem na akci přijala pozvání bylo i to, že to byla skvělá příležitost se vidět opět nejen s Pavlem Farou, ale i s dalšími přáteli a podnikateli z tohoto byznysu a také možnost seznámit se s dalšími info-podnikateli. Což jsme si užili především v průběhu odpoledne a večera na společném bowlingu a focení s fotografem Josefem Cvrčkem.

radost-z-prodeje

 

A vtípek na závěr 🙂 Hádejte, jaká je oblíbená značka telefonu info-podnikatelů v Čechách (a na Slovensku tiež)…

iphone-v-cr

 

Finanční svoboda, finanční nezávislost… Taková magická slova. Když jsem byla začátkem roku 2014 na třídenním Rituálu splněných přání, který pořádali Richard Vojík a Denisa Říha Palečková a dělali jsme tam své vision boardy, tak v podstatě ani na jednom vision boardu dalších 60ti účastníků toto magické sousloví nechybělo. Finanční svoboda. Finanční nezávislost. Jak Vám to zní? Mě až do nedávna poněkud abstraktně…

(Pokračování textu…)

Ahoj moji milí dvanuláci. I tento týden mám pro vás Novinky 2.0, i tento týden jsem se u jejich psaní náramně bavila (a dobře zrelaxovala) a i tento týden vám všem přeji hezké a příjemné počteníčko :- :-*

A vítězem se stává…
Dnešní novinky začneme z vesela. Máme pro vás výsledky naší tipovací soutěže z minulého týdne. Děkujeme všem, kdo jste se zapojili 🙂

Jaké tedy byly správné odpovědi?

  1. Kolik podpisů jednatele společnosti bylo potřeba k založení bankovních účtů v CZK a EUR u ČSOB, včetně 1 platební karty, zmocnění 3 osob a zřízení služby E-Commerce?
    Neuvěřitelných 18! Tolikrát jsem se za celé první pololetí ani nepodepsala do žákovských knížek našich dětí…
  2. Kolik e-mailových adres má za naši firmu a všechny projekty s ní spojené celkově Lukáš Pour ve správě?
    28. A neptejte se mě, jak je to možné a komu všemu ty adresy patří 😀
  3. Kolik stojí v Ostravě-Hrabové garanční umytí vozidla KIA C’eed ve značkovém KIA servisu? (Pozor, otázka je chyták!)
    Ve faktuře napsali zdarma, ale skásli nás o 20.000 Káčé za nutnou kompletní výměnu brzd a výměnu klínového řemene 😀

A vítězem naší historicky první tipovací soutěže se s odpověďmi 22, 110 a zdarma při garančce stává Václav Růt. Na dubnovém setkání ve Frýdlantě nad Ostravicí mu bude cena za vítězství předána přímo šéfredaktorkou Novinek 2.0.

Sláva vítězi, čest poraženým!!! 🙂

Ve firmě se začala šířit šlechtická krev
Michal Kolář byl minulý týden jmenován novým králem všech affiliate partnerů. S odchodem Jirky Svobody v naší firmě vymřel po meči rod analytiků a tak bude v této rodové linii pokračovat Markéta Málková, která se stala firemní analytics lady a královnou čísel. A v neposlední řadě Sir Viktor Šabacký byl pasován na rytíře a získal čestný šlechtický titul, k němuž získal právo spravovat rozsáhlé pozemky a také projekt Platforma 2.0.

Pamatujte si tedy. Od této chvíle se se záležitostmi ohledně čehokoliv v souvislosti s affiliate partnery a kampaněmi obracejte na Jeho Veličenstvo Michala se záležitostmi kolem metrik, webové analytiky a čísel obracejte na Její Veličenstvo Markétu M. se záležitostmi kolem Platformy 2.0 se obracejte na Sira Viktora.

Co se stane, když zavřou dva tvůrce…
Abychom úplně neposílali do světa kachnu… Oni se ti tvůrci zavřeli sami. A dobrovolně. Konkrétně je řeč o Davidovi Kiršovi a Stáni Mrázkové. Minulý čtvrtek se na celé odpoledne zavřeli v Brně na Nálepkově 14 do jedné místnosti a nerušeni okolím spolu vymysleli nový prodejní funnel. Mají nemalé cíle.

Ovšem nový funnel neuspokojil jejich tvůrčí choutky. Alespoň ne na 100%. Vymysleli proto kromě něj také novou blogovací strategii a dle slov Stáni Mrázkové také další cool marketingové věci. Jak vidno, máme se všichni na co těšit 🙂

Šikana i u nás? Nevídané!
Už je to tak a nedá se to vrátit zpět. V naší firmě se objevila šikana. A provinilcem není nikdo jiný než Václav Růt, který trval na tom, aby Martin Strouhal vytvořil ve SmartEmailingu 2.0 možnost vytvořit segment pro kontakty, které otevřely kampaň nebo klikly na odkaz. A nedal pokoj, dokud funkce nebyla naprogramována. Uživatelé SE2.0 tedy nyní mohou vytvářet segmenty, které jim vyberou aktivní kontakty pod účtem (které v návaznosti na odeslanou kampaň udělají nějakou akci).

Když se na tím zamyslím, tak si nejsem jistá, jestli ta šikana vlastně není dobrá věc.

Šéf technické podpory chce získat černý pás
Ptáte se, v jakém že to sportu? Že by Vašek dělal judo a redakce věděla něco, co nikdo ve firmě netuší? Nic takového 🙂 Přestože by pro Vaška byla jeho fyzická kondice v judu jistě výhodou, černý pás získává v disciplíně řízení úspěchu zákazníků.

Na své cestě za nejvyšším oceněním už začal plnit první cíle:

Ája vás zve 12.4. do Mahenova divadla na Ženy Ženám živě
Alice v úzké spolupráci s Davidem v těchto dnech má jeden hlavní cíl – naplnit Mahenovo divadlo a akci Ženy Ženám živě. Společně s Michalem Kolářem testují na Facebooku tzv. cílenou propagaci. Reklama je díky ní posílána přímo na konkrétní seznamy lidí. Taktéž je aktivní propagace akce skrze síť affiliate partnerů. Pokud se chcete zapojit, ještě stále není pozdě. Registrujte se na affiliate.zenyzenam.cz a máte šanci získat provizi 500 Kč za každý zprostředkovaný prodej vstupenky.

Alice nás také všechny na Ženy Ženám živě srdečně zve.

Tým Anabixu: Poslušně hlásíme, máme tři nové funkce

Programátoři Anabixu nespí na vavřínech a pracují na vylepšování své aplikace. V uplynulých dnech jste si mohli povšimnout, že v Anabixu přibyly 3 datumové/časové triggery. Co to znamená? Že si můžete nechat posílat notifikaci v případě neaktivity nad seznamem, obchodním případem, případně můžete od data ve vlastním poli odvozovat různé akce (úkol, notifikační email atd.).

Neváhejte a využijte možností těchto nových triggerů v rámci svých procesů, případně si nastavto nové. AX tým uvítá důkladné otestování v praxi a zpětnou vazbu.