Štítek: sociální sítě

Infografika: Zákazníkův zážitek je to, co prodává

Blahopřejeme! Máte někoho, kdo od vás chce koupit... Co teď? Máte 2 možnosti: Necháte ho projít nákupem tak, jako to dělají ostatní konkurenti..., nebo úplně ho ohromíte tím, jak věnujete pozornost detailům a umíte z nákupu udělat zábavu a skvělou zkušenost s vaší značkou. Která z nich myslíte, že bude mít dopad na zvýšení pravděpodobnosti, že od vás klient opakovaně koupí?

Infografika: Vyzrajte na retenci a akvizici

Komplexní online marketingová strategie zahrnuje jak akvizici, tak retenci. Poměr mezi nimi závisí na tom, v jakém stádiu váš business momentálně je a jaké produkty prodáváte. Podívejte se na několik konkrétních nástrojů, jak získat nové klienty a ubránit ty stávající a začleňte je do vašeho podnikání.

Vytuňte zákazníkův zážitek aneb co se stane po zaplacení

Blahopřejeme! Máte někoho, kdo od vás chce koupit... Co teď? Máte 2 možnosti: Necháte ho projít nákupem tak, jako to dělají ostatní konkurenti..., nebo úplně ho ohromíte tím, jak věnujete pozornost detailům a umíte z nákupu udělat zábavu a skvělou zkušenost s vaší značkou. Která z nich myslíte, že bude mít dopad na zvýšení pravděpodobnosti, že od vás klient opakovaně koupí?

Přidej pár retenčních a akvizičních nástrojů a prodeje poletí raketově vzhůru

V minulém článku jste se dozvěděli, že komplexní online marketingová strategie zahrnuje jak akvizici, tak retenci, a zejména jakou z nich byste měli pro své podnikání aktuálně zvolit. Nyní se můžeme podívat na konkrétní nástroje a na to, jak je začlenit do vašeho podnikání.

E-mail versus sociální sítě – do čeho se vyplatí investovat?

Epické srovnání dvou nejrozšířenějších marketingových platforem.Která z nich si zaslouží váš marketingový rozpočet?

Úkol týdne: Plán, jak krok za krokem získat prvních 100 objednávek

V tomto příspěvku vám dáme praktický návod, jak pomocí pěti prodejních strategií získat první zákazníky. Pro každou strategii jsme připravili plán, takže se nemusíte bát, prvních sto objednávek vám na stole přistane jedna dvě. Kromě získání prvních zákazníků bude vaším úkolem pochopit, jak pro vás a vaši značku každý z prodejních kanálů funguje, a odhalit úroveň jejich obtížnosti.

Jak získat prvních 100 objednávek

Když začínáte podnikat jsou vaše první prodeje jedny z nejdůležitějších. Přinesou vám nejen další chuť do práce, ale hlavně vám pomohou vyladit marketingovou, provozní a zákaznickou strategii. Ukážeme si několik cest, jak oslovit zákazníky a získat vaše úplně první objednávky. Roztlačíte jimi těžký vlak, na kterém jste měsíce pracovali a konečně se rozjedete. Jste připraveni začít? Jdeme na to.