Infografika-E-mail_marketing_a_randeni

Ahoj moji milovaní dvanuláci!

Po hoooodně dlouhé době (já vím!) jsou tady vaše (i moje) oblíbené Novinky 2.0. Nebudu se vymlouvat na záhadné nemoci ála Parkinson či Alzheimer, pro které bych se nebyla schopná trefit na ty správné klávesy nebo si pamatovat, že je potřeba Novinky sepsat. V uplynulých měsících jsem zkrátka dávala přednost jiným prioritám. Ale Novinky mi hodně chybí a je mi jasné, že i vám. Přece je fajn mít přehled o tom, co se ve firmě děje 🙂 Takže dost úvodních keců a jde se na věc! 🙂

První miminko 2.0 je na světě!
Tohle jste určitě nikdo nepřehlédli. Ale kdyby přece jen, tak vězte, že 13.2. v 8:30 ráno se Janičce narodila Verunka. Holky už jsou zžité, Verunka prý krásně spí a Jana si už užívá i venkovní kočárkování 🙂 Verunce to sice nevyšlo, aby se narodila na Valentýna, ale odhaduji, že Janě to vůbec nevadí 🙂
Takže ještě jednou, vítej Verunko na tom našem krásném světě, ať se ti tady líbí, děláš mamince i tatínkovi jen samou radost a pěkně mamince koukej přes rameno (nebo dávej pozor, když budeš u prsu), jak čaruje s čísly, ať jí pak u nás můžeš jednou vypomáhat 🙂

Styk jedině s ochranou…
Používáte ochranu? Opravdu? A vážně pokaždé?

Ve SmartEmailingu ji ve jménu bezpečného styku používají. Toho obchodního, samozřejmě! 😀 Ke konci minulého roku byla oficiálně zaregistrována ochranná známka názvu SmartKampaň (erkovkolečkukterétadyanizanicnedokážuvložit). Takže, pokud se někde o této skvělé funkci naší milované email marketingové aplikace budete zmiňovat, označujte název SmartKampaň R-kem v kolečku (anotímkterétadynemůžuvložit).

A to není všechno. Na bezpečný (obchodní) styk myslíme i v jiných projektech. Aktuálně se připravují rešerže pro ochranné známky pro FAPI, MioWeb, EmailAcademy a také Firmu 2.0.

Originální oslava MDŽ v Ženy ženám
To by nebyla Alice, aby nenaplánovala některou z akcí ŽŽ ve vhodný čas související s ženami. Byť o jeden den dříve, slavilo v sobotu MDŽ 100 žen tím nejhezčím způsobem, jakým mohly. Láskou samy k sobě. V AS Clubu v Brně se 7.3. konal další ročník velkého semináře Sebeláska, na kterém navíc na závěr proběhl slavnostní křest a autogramiáda zbrusu nové knížky Lucky Kolaříkové Učebnice sebelásky. Lucinčinu knížku mohu jen a jen doporučit. Četla jsem ji jedním dechem a už se těším, až se do ní ponořím znovu a detailněji 🙂

Sebevědomí není nikdy dost…
Když už jsem u tématu žen, mám tady pro vás jednu pozvánku. Poslední květnový víkend (30.-31.5.) se bude konat v pořadí druhý seminář Sebe-vědomá žena. Pokud si doma nedovolíte dát nohy na stůl a ruce za hlavu, určitě si to přijďte vyzkoušet se mnou na seminář 😉 Přijďte se setkat se svým sebevědomím, nasát sílu ženské skupiny a nabrat vnitřní jistotu a sílu. A pokud znáte ženy, které by seminář zajímal, určitě jim o něm dejte vědět 🙂

Stali jsme se členy APEKu
A že nevíte, co APEK je a proč jsme jeho členy? Tak si to nastudujte! 😀
No, ale teď vážně. Není to ani Asociální parta empatických kamarádů, ani Analogie procesu evoluce kódu, ale (vcelku obyčejná) Asociace pro elektronickou komunikaci. Záměrem členství bylo získat certifikaci APEKu pro naše produkty. Objevil se ovšem malý zádrhel, kdy certifikaci prý poskytují pouze „standardním e-shopům se zbožím“, ale tak to by nebyla Firma 2.0, abychom se nepokusili jejich pravidla doplnit a certifikaci získat. Rozhodně jsem zatím nehodila flintu do žita 🙂

Brzy vám napíšu informace k tomu, kde a jak můžeme používat označení „Člen APEK“.

Vyšli jsme vstříc světlým zítřkům a přesným číslům
V uplynulých týdnech dochází k zásadním změnám v oblasti placených reklam. A musím teda říct, že mě ty změny doslova vyzuly z ponožek 😀 Abych byla konkrétní… Ve vyhodnocování reklam přecházíme na systém porovnávání seznamů ve SmartEmailingu na základě nových údajů (utm parametrů) ve statistikách webových formulářů. Jak říká Michal, je to krok kupředu směrem k přesným číslům. A proč mě to vyzulo z ponožek? Mnooo, to nechám na vaší fantazii, případně kdo chcete, můžete tipovat :-p

Ája má čím dál více fanoušků
Pamatujete si, když jsem dříve psala, že Ája bude brzy potřebovat pro své fanoušky velký stadion? Představte si, že došlo na má slova! 😀 Facebooková stránka Mám se ráda nedávno oslavila 19.000 návštěvníka. To je opravdu úctyhodný počin a nádherná ukázka síly, kterou má jasně vymezená cílová skupina a na ni velmi trefně cílený obsah v dostatečném množství. Áji, blahopřeji tobě i projektu Ženy ženám a těším se, co speciálního vymyslíš pro oslavení 20.000 fanouška 😉

Doplňte si své znalosti o email marketingu
Myslíte si, že o email marketingu víte dost? Vsadila bych se, že ne 🙂 Však to znáte. Kovářova kobyla… No, nebudu se ptát jmenovitě, ani dělat průzkumy, ale pokud při zpytování svého svědomí zjistíte, že by se vám nějaké osvěžení znalostí hodilo, máte příležitost tak učinit už dnes. V Praze se koná EmailAcademy živě, kam jste samozřejmě srdečně zváni. David už má připravenou prezentaci, Katka Fišerová sčítá účastníky a bude to jako obvykle obsahová pecka. Takže… kdo máte volno, nenechte si tuhle akcičku ujít.

Pozn.1: Účast členů týmu Firmy 2.0 je zcela dobrovolná.
Pozn.2: Od Katky si vyžádám seznam členů týmu, kteří se akce zúčastnili.
Pozn.3: Na základě seznamu nebudou vyvozované žádné závěry… 😡 :-p

O zákaznících teď víme víc
Jak je to možné? Díky informacím a údajům, které máme poměrně nově možnost vidět v Anabixu. Kdo jste v častém přímém kontaktu s našimi zákazníky, víte, o čem mluvím. Po dlouhém martyriu se nám v Anabixu povedlo zavést rozdělení podle projektů a stahovat ke kontaktům veškeré faktury. Značky, které o Anabix projevily zájem, ho mají nastavený a kdo zájem neprojevil, toho tam Markétka Danišová brzy natlačí 😀 Skvělé je, že teď v Anabixu můžete vidět u zákazníků vcelku komplexní informace, díky kterým je komunikace v rámci péče o zákazníky, a mnohdy i technické podpory, mnohem efektivnější.

Funnel, funnelu, funnelem, funnele!
Pojem funnel už věřím všichni znáte. Pokud ne, jsou to naše oblíbené trychtýřky a trychtýře, kterými provádíme lidi zvenčí na cestě k tomu, aby se stali našimi zákazníky 🙂 Vytvoření funnelů pro všechny naše značky a produkty je jednou z vysoce aktuálních priorit. Někde jsme už daleko a vidíme první pozitivní výsledky, jinde teprve začínáme tvořit koncept. Ale věci se dějí 🙂

Dnes mám pro vás z této oblasti tři aktualitky:

Vývoj jede pekelným tempem
Další věc, které jste si mohli všimnout, jsou změny, které se dějí v DEVu (rozuměj ve vývoji aplikací). Až si skoro říkám, jestli zkratka DEV, kterou hoši pro svou oblast působení používají, nepochází od slova DEVIL (neboli ďábel). Je mi jasné, že budou tvrdit, že je to od slova development, ale já bych jim to moc nevěřila :-p

Ve vývoji přibylo několik nových lidí. Já sama jsem je povětšinou zatím poznala pouze skrze jména a nutné administrativní záležitosti. Ale věřím, že to jsou všechno kvalitní programátoři, díky kterým nabere vývoj ještě větší obrátky. Konkrétně k Martinovi Dolenskému přibyl v MioWebu Jakub Klapka a tým SmartEmailingu nově posílil Petr Jirouš.

Než abych se dlouze rozepisovala, co nového se konkrétně ve vývoji děje, předám vám to v několika základních bodech (byť je toho samozřejmě mnohem mnohem více, než co si tady přečtete).

SmartEmailing

FAPI (kromě zavádění nové metodiky stejně jako v SE)

A co se chystá v nejbližší době?
SmartEmailing

FAPI

Těšte se na Reporting 2.0!
Chystá se přerod našich reportů do online podoby, což je skutečně velký milník v magické zahradě čísel naší vrchní zahradnice Markétky Málkové 🙂 Jsme v kontaktu s firmou Getchart, která nám umožní napojení na GoodData a online přehledy. Nyní jsme ve fázi, kdy se bude napojovat report  funnelu EmailAcademy a následně nového Děda Vševěda.

Já vím, že mnohým z vás čísla nic moc neříkají (i když alespoň základní přehled o tom, jak na tom firma a značky jsou, by měl mít každý), ale za sebe můžu říct, že se na Reporting 2.0 FAKT těším (a vím, že nejsem sama :)). A až to bude, věřím, že se na čísla budete těšit i vy :)))

———————

Taaaak…. Zdaleka to není všechno, co se od posledních Novinek stalo. Sami asi tušíte, že to bych mohla rovnou sepsat nějakou útlou knížečku, kdybych to měla pokrýt komplet. I tak je toho dost a kdo jste dočetli až sem, mám z toho radost! 🙂

Mačety netřeba! Panika je zbytečná!
19.11.2014 proběhla historicky první konference on-line marketingu v ČR s jasným cílem: podívat se na zoubek on-line marketingu v širším měřítku a zorientovat se v té spletité džungli s přehledem a lehkostí.

Na INTERNET JUNGLE 2014 v Praze vystoupilo 20 řečníků ve čtyřech blocích – sociální média, kampaně & reklama, obsah (je král!) a inspirace. A my tam byli taky! Okolo oběda všichni hladověli po informacích, a tak to Kateřina Fišerová vzala pěkně od podlahy a ukázala jak randit se zákazníky.

 

„Velké množství firem se honí za neustále novými trendy a postupy, jak díky e-mailingu více prodávat. Zvláště pokud naslouchají některým reklamním agenturám, které se právě novými trendy živí, a na rozdíl od klientů, mají čas je sledovat a tvořit…

90 % českých firem nezvládá základy e-mailingu. A bez znalostí „e-mailingové základky“ Vám budou nejdokonalejší a nejpromyšlenější cool strategie jednoduše k ničemu…“

Tak to je!

Jak to změnit? Jak se zařadit mezi těch 10% firem a posunout své podnikání?
Právě o tom byla Katky prezentace, kde odpověděla na nejpalčivější PROČ.
A abyste o nic nepřišli, vše najdete v novém článku 5+1 důvod, proč jsou české firmy single!

Atmosféru konference můžete načerpat z krátkého videa
„Naše 3 vteřiny slávy“ si užijete v 1:19 😀

foto by Blue Events

Ahoj milí dvanuláci! V pátek na setkání jsem vám slíbila, že Novinky budou a sliby se mají co? Plnit! Takže přeji příjemné počteníčko a krásný týden vám všem 🙂

 

SmartEmailing zákazníky rozmazluje čím dál víc

Začalo to nevinnou večeří v Praze, kde se u jednoho stolu sešli Markétka Danišová, Lukáš Pour, Katka Fišerová a Ivetka Kišová. Ovšem jak už to v mnoha případech setkání „jen tak“ bývá, společně s přátelskou atmosférou se dostavila inspirace a nový nápad. Smarťáci tak u stolu vymysleli, jak ještě víc rozmazlovat potenciální zákazníky SmartEmailingu a vzbudit v nic pocit důvěry. A co že je tou velkou věcí?

Lidem, kteří si zaregistrují testovací SE účet zdarma, zvoní ideálně do půl hodiny od registrace telefon. Na druhém konci se svými jemnými hlasy ozývají Katka nebo Markéta jako profesionální „vítačky“ a děkují zákazníkovi za registraci a přejí mu hezký den.

Myslím, že by nebylo od věci začít měřit ve SmartEmailingu novou metriku – počet případů vyraženého dechu u potenciálních zákazníků :-p

 

Praha přivítala 197 miliónových žen a 2 miliónové muže

20.-21.9. byla Marjánka v Praze svědkem další nezapomenutelné a velmi úspěšné události. V sále se sešlo téměř 200 žen a dva odvážní muži, kteří se zúčastnili víkendového semináře Miliónová žena.

Následující hesla jsou jediný způsob, jak vám celý seminář a pocity z něj dokážu přiblížit.

Zkrátka a jednoduše to byla miliónová událost a já pevně věřím, že ji pro velký úspěch v příštím roce opět zopakujeme. Atmosféru můžete nasát také z článku a fotografií z celé akce 🙂

2014_Milionovazena_175

 

Homo erectus…Homo sapiens…Femina fidentia

Když jsme u těch skvělých, báječných, krásných, něžných a miliónových žen, v projektu Ženy ženám se aktuálně skloňuje ještě jeden přívlastek: sebe-vědomá žena.

Společně s Ájou jsme připravily zbrusu nový víkendový seminář pod názvem Sebe-vědomá žena, jehož prodej jsme spustily minulý pátek. Jsem ze semináře nadšená a moc se na něj těším. Samozřejmě jste všechny ženy 2.0 na seminář srdečně zvány a moc ráda vás tam uvidím 🙂

Termín a místo konání: 8.-9.11.2014, AS Klub Brno

 

Dvě nové jehly v kupce sena

Mým skromným odhadem je to už více jak rok, co jsme začali dávat oblasti péče o zákazníky větší pozornost. Mezi jinými se tato pozornost projevila i v rozšíření týmu péče o zákazníky a technické podpory. S tím jak rosteme ovšem před nějakou dobou vznikla potřeba najít další lidi. David tehdy trefně pojmenoval, že hledáme jehlu v kupce sena. Tedy člověka, který bude motivovaný, zodpovědný a kontakt se zákazníky bude jeho vášní.

Nakonec jsme naši ne jednu jehlu, ale rovnou dvě 🙂 Jmenují se Jakub a Radim a v těchto dnech jsou oba zasvěcování do tajů Firmy 2.0 a jejich budoucí práce.

Radima Topiče měla většina z vás možnost poznat v pátek na firemním setkání. Sám vám v dalších týdnech a měsících o sobě určitě prozradí postupně více detailů, ale já si dovolím říct, že je to super ajťák s anténami naladěnými na naši vlnu. Aktuálně je představa, že Radim převezme podporu Platformy 2.0, respektive že bude člověkem, který se bude dobře orientovat ve všech našich třech klíčových aplikacích a poskytovat zákazníkům péči a podporu (i technickou), kterou budou potřebovat.

Dalším člověkem, s jehož jménem se začnete v naší interní komunikaci setkávat, je Jakub Kořínek. Kuba je taktéž velmi naladěný a sympatický klučina, který nás oslovil už o něco dříve v reakci právě na článek „Hledáme jehlu v kupce sena“. Sled událostí a potřeba najít někoho na pozici péče o zákazníky v Davidových vzdělávacích programech pak vyústily v domluvu s Jakubem.

 

Nová tvář affiliate v projektu Ženy ženám

Když jsme u těch nových tváří, je na místě zmínit ještě jednu novinku. I když….tvář, o které píšu, je spíše staronová (byť o jejím věku to ABSOLUTNĚ NIC nevypovídá :D). Jak víte, affiliate program v projektu Ženy ženám měla na starosti Stáňa. Před nedávnem se jednu jeho část jala uchopit Katka Střelcová, kde to však nakonec po vzájemně dohodě s Ájou úplně nedopadlo.

Slovo dalo slovo a v uplynulých týdnech převzala affiliate Ženy ženám pod svá zodpovědná a spolehlivá křídla jakožto affiliate manažerka Veronika Heraltová. Aktuálně se v této pro ni nové oblasti rozkoukává a zorientovává a já jí přeji hodně aktivních affiliate partnerů a hromady schválených konverzí 🙂

veronika-heraltova-2

 

Redakční sloupek Kamila Kabáta

FAPI se chystá na velké změny. V projektu panuje tvůrčí nálada, kterou doprovází silný záměr. Než abych se snažila věci sepsat já, přenechávám prostor Kamilovi, který si tímto v dnešních novinkách vysloužil vlastní sloupek :)))

Nadšený FAPI tým hlásí super energii a chuť představit nové věci

Chystáme

FAPI se nadechlo. Chce být nové, svěží. Ano, už jste se určitě doslechli uvnitř týmu o FAPI 2.0. To je naše vize jednoduché snové prodejní online aplikace. Čeká nás pár kroků – postavit spolehlivý a výkonný programátorský tým, zvizualizovat si vizi a nadchnout pro ni celý tým, naučit se něco o nových technologiích, na kterých bude FAPI 2.0 postaveno. Nechceme mít uspěchaný výsledek – FAPI 2.0 plánujeme přivést do světa v polovině roku 2015.

Ale nechceme nechat naše zákazníky čekat, a tak se připravuje balíček vylepšení FAPI v1.2. FAPI dozná změn zevnitř i zvenku.

FAPI v1.2 top funkce:

Napište mi, jak se vám to líbí. Ve FAPI týmu z toho máme husí kůži.

 

SmartEmailing jde s novou verzí do finále

U vývoje a aplikací ještě na chvilku zůstaneme. Ve SmartEmailingu to vře a na všech frontách panují horlivé přípravy na zveřejnění nové verze aplikace. To je úzce spojeno také s převedením všech stávajících zákazníků na tuto novou verzi.

Jak říká Vašek Růt: „Teď je to mega ladění s Davidem. Řeší se primárně detaily a změny v rozhraní, aby bylo víc sexy a jednodušší a úpravy ve SmartEditoru. Převedly se všechny crony, takže stávající klienti už běží na architektuře nové verze a ani o tom nevědí. Migrace přitom proběhla v pořádku.“

Možná vás bude zajímat i to, že v oblasti serverů u nás (a u Lukáše Poura) vyhrál Amazon, u kterého už Lukáš začal testovat a měli bychom na něj v budoucnu přejít.

Týme SmartEmailingu, ať jdou věci hladce a podle vašich představ. Vlastně ne. Ať jde všechno ještě líp, než si vůbec teď představit dokážete! 🙂

 

Legendární seminář Sebeláska se blíží k rekordu

Už tento víkend se 25.10. bude v Praze konat další, dnes už legendární, seminář Lucie Kolaříkové s názvem Sebeláska. K dnešnímu dni je přihlášeno neuvěřitelných 139 žen a podzimní termín tak má velmi blízko k pokoření rekordní hranice 150 účastnic.

Jako obvykle jste, milé ženy 2.0, Ájou a Luckou na seminář srdečně zvány 🙂

 

Boží koučink znovu otevřel své brány

Po úspěšném únorovém prvním běhu jsem se rozhodla v tomto roce otevřít podzimní běh mého koučovacího online programu Boží koučink. Vstoupit do programu je možné do 24.10. a první tréninkové video prvního modulu bude zpřístupněno hned v neděli 26.10.

Pokud jste Božím koučinkem na jaře neprošli a rádi byste, nebo si ho chcete jednoduše jen zopakovat, jste samozřejmě zváni 🙂

 

Svou duši obléká stále více žen

Kalendář Ženy ženám se akcemi a představováním nových produktů jen hemží. „Služebně nejmladší“ autorka Ženy ženám Táňa Havlíčková provedla v druhém říjnovém víkendu dalších 35 žen svým seminářem Oblékám svou duši. O tom, jak je seminář transformační, by mohla mnohé vyprávět i děvčata z našeho týmu 🙂

Kromě semináře je říjen pro Alici s Táňou měsícem dosažení ještě jednoho význameného milníku – spuštění prodeje Tánina e-booku s názvem 8 klíču k vaší duši aneb jak nosit to, co tělu i duši sluší. K e-booku se bude už tuto středu konat také webinář, tak si ho nenechte ujít! 😉

stylovy_klic

 

Připravte se na Polibek Afrodité

Ač nerada, možná teď trochu zklamu vás chlapy, kteří jste se přečtením nadpisu nadchli a zvídavě čtete dál. Tento článek je směřován totiž k ženám. Polibek Afrodité je opečovávací wellness pobyt, který na únor připravují a plánují Alice s Lucií Kolaříkovou. Už jen z názvu je zřejmé, že to bude báječná akce a já osobně se těším na další podrobnosti.

A pánové…pokud toužíte po polibku Afrodité, otevřete oči, rozhlédněte se a vyhledejte Afrodité, kterou máte doma 😉 :-*

Ahojky dvanuláci! 🙂 O prázdninách je i nadále v oblasti Novinek poněkud volnější režim, ale samozřejmě vás o ně v žádném případě nehodlám připravovat. Dnešní Novinky jsem opět psala na cestách. Tentokrát ale naštěstí už ne na telefonu 😀

Takže vás všechny moc  zdravím z Jenichova u Mělníka, kde s rodinkou trávíme prodloužený (pokud možno nepracovní) víkend, přeji vám krásný víkend a příjemné počteníčko 🙂

 

Projekt Ženy ženám provázejí změny
Ája svůj projekt drží pevně ve svých něžných rukou, a to i v době, kdy ženy ženám procházejí změnami. Nejsou nijak dramatické, ale jak je známo z učebnic managementu, silného leadera je zapotřebí vždy a v období změn obzvláště. 🙂 V Ženy ženám se přeskládává personální složení i priority.

Po odchodu Hanky Čermákové převzala Katka Svobodová komplet péči o Facebookovou stránku Mám se ráda. A z ostatních důležitých rozhodnutí stojí za zmíňku zrušení projektu ambasadorek, kdy je fokus nyní zaměřen na jiné věci.

K tomu všemu (a to už není převratná organizační ani personální změna, byť se o změnu jedná) spatřil před pár týdny světlo světa konkrétní program semináře Milionová žena.

 

Co se dá zvládnout za dva roky
Lidé mají čas od času potřebu a tendenci bilancovat. Hodnotí své životy, uplynulý rok, firmy, úspěchy, neúspěchy… Běžně zažitým časoprostorovým standardem pro většinu lidského bilancování je přelom kalendářního roku. Zaběhané standardy (ty lidské i firemní) ovšem nejsou nic pro naši firmu ani tým 🙂 Zářným příkladem je Ája, která se pustila do bilancování klidně uprostřed léta. Jaké byly její uplynulé dva roky s projektem Ženy ženám a co všechno se dá zvládnout za 24 měsíců si můžete přečíst v jejím článku na blogu Ženy ženám.

 

VIP je za humny
Blíží se konec prázdnin a s ním také setkání s našimi VIP zákazníky. Místa se postupně plní, organizačně se vše průběžně chystá a hosté Martin Černohorský, Tereza Kalinová a Vladimír Sid Smutný se už těší. Pokud máte 29.8. čas, určitě na VIP setkání přijeďte. Jak známo, zákazníci rádi vidí, že i náš tým je opravdu z masa a kostí a navíc témata vedená našimi hosty i Davidem na úvod budou hodně zajímavá a přínosná pro nás pro všechny 🙂

 

MioWeb u maturity exceloval
Minulý týden se náš produktový benjamínek pořádně vytáhl. Absolvoval zkoušku dospělosti, ve které obstál na jedničku s hvězdičkou. Úvodní webinář, na kterém byl nový MioWeb poprvé představen veřejnosti, sledovalo přes 1000 lidí, kteří nešetřili chválou ani penězi. Věřím, že k obchodnímu úspěchu tohoto večera velkou měrou přispěl také nápad vystavět během vysílání funkční prodejní web.

Kdo jiný se takového šíleného nápadu mohl ujmout než Stáňa, která nejen že v rekordním čase web skutečně vytvořila, ale ještě o tom stíhala průběžně psát článek. Můžete si tak přečíst podrobný průběh vzniku prodejního webu Miliónový web včetně podrobné časové osy. Doporučuji do něj mrknout i kdyby jen kvůli Martinově reakci na úspěch webináře a MioWebu.

Martin může být na své dítko po právu pyšný! 🙂

martin_dvid_mioweb

Známe vítěze napůl zapomenutého kvízu!
Je mi jasné, že jste už na poslední vyhlášený kvíz zapomněli, ale já ne 🙂 Průběžně jsem se připomínala Viktorovi se zasláním finálních výsledků, abychom konečně znali vítěze tipovačky ohledně prodejů Platformy 2.0. A po několika – ehm – týdnech jsou výsledky tady a známe vítěze!

Jak tedy dopadla první a velmi úspěšná vlna prodeje Platformy 2.0, jaké jsou správné odpovědi a kdo získává hlavní cenu?
SmartEmailing – 216 prodloužených licencí
FAPI – 121 prodloužených licencí
Anabix – 64 prodloužených licencí
Affilbox – 61 prodloužených licencí
V součtu je to celkem 462 licencí.

Do soutěže se vás zapojilo několik a nejúspěšnějším tipařem je tentokrát se svou odpovědí 447 licencí Stáňa. Ta se na zářijovém firemním setkání může těšit na odměnu-překvapní, kterou jí osobně předá sám manažer projektu Platforma 2.0 Viktor Šabacký 😀

Sláva vítězce a čest poraženým!

 

Budeme dynamicky bohatí – my i naši zákazníci
Schválně, co si vybavíte, když řeknu Dynamika bohatství? Já hned několik věcí. V první řadě ty samozřejmé – tým složený z lidí s jedinečnými talenty, skvělou spolupráci, lítací tvůrce, pomalé a důkladné akumulátory, lordy ponořené až po nos v číslech, upovídané hvězdy… Vidím ale také vysokého, hubeného, vitálního a pohodového chlápka se skromným počtem vlasů na hlavě a kouzelným úsměvem od ucha k uchu – Janka Poláka.

Ke svým asociacím s Dynamikou bohatství si můžete odteď přidat ještě jeden pojem. PARTNERSTVÍ. Kdo to ještě nevíte, David a Ája se s Jankem na začátku léta domluvili na vzájené spolupráci, kdy naše firma obchodně zastřeší projekt Dynamiky bohatství na území České a Slovenské republiky. Celé prázdniny intenzivně pracují na přípravě obchodní strategie, překladech a dalších potřebných věcech, aby na podzim bylo vše připravené na zahájení prodejní kampaně.

Musím říct, že se na spolupráci s Jankem opravdu těším a mám radost z toho, že zrovna Dynamika bohatství rozšíří řadu námi nabízených produktů.

 

Než se hrabat v HTML přešel raději na MioWeb
Webové stránky FAPI prošly v uplynulých dnech významnou změnou. Není sice vidět navenek, ale „ve střevech“ je rozhodně znát. Web FAPI je nově překlopený na šablonu MioWebu a Kamil má velkou radost z toho, že se už kvůli každé menší změně nemusí nikdo hrabat v HTML kódu.

Je fajn, že alespoň v některých projektech můžeme říct, že kovářova kobyla nechodí bosa 🙂

 

Vizionářský den FAPI a strategický den SmartEmailingu
Tak by se dala nazvat setkání týmů v poměrně komorním avšak o to efektivnějším složení, která proběhla 11. a 12.8. Obě setkání byla velmi plodná, byť každé v o něco odlišném směru a obě posunou dva ze tří hlavních pilířů našich aplikací opět o úroveň dál.

Setkání FAPI se neslo v duchu budoucí vize a vymýšlení verze 2.0 s velmi konkrétními obrysy. Byla jsem u toho a tak můžu říct, že až se plány naplní, bude FAPI 2.0 naprostá pecka uvnitř i navenek.

Den věnovaný SmartEmailingu byl pro změnu naplněný diskusemi nad provozními záležitostmi a prodejní strategií na nejbližší období. I ve Smartu se je na co těšit. Můžu vám prozradit, že po dokončení nového Mailovátka se hned začne pracovat na jeho další verzi, která bude uživatelsky ještě příznivější a srozumitelnější. A také, že se na podzim uskuteční prodejní minikampaň s nosným tématem „Marketing je mrtvý, ať žije marketing!“.

JO! A BYLI JSME NA VODĚEEEE! 😀 😀 😀

Mnoho žen se internetu a technických věcí bojí. A tím pádem se bojí internet zapojit do svého podnikání. Možná si myslí, že je to něco jen pro muže a technické typy. Přitom je to tak jednoduché :). Nevím jestli mezi tyto ženy patříte i vy. Ať tak či tak k využítí internetu ve vašem podnikání vás může akce Milionová žena a také tento článek, ve kterém se s vámi chci podělit o to, jak jsem internet využila já. Obyčejná avšak podnikavá a svobodu milující žena :).

Nějak se začít musí

Mé první podnikání, krátkodobý pronájem apartmánů, by absolutně nefungovalo, kdyby se mi tenkrát nepodařilo s apartmány dostat na ubytovací portál www.booking.com, jeden z největších na světě. Tedy na internet. Díky němu jsem po tři roky měla prakticky plno. V té době jsem díky tomu zažila blažený pocit jednoduchosti, který mě přitahoval. Blaženost díky internetu.

Později, když jsem odešla ze zaměstnaneckého poměru a rozhodla se, že budu skrze konzultace a koučink pomáhat ženám. První, na co jsem myslela bylo, že si musím udělat skvělé webové stránky. Přece jen tak se o mě ženy dozví a když se jim budou líbit, ozvou se mi. Tyhle moje webové stránky dodnes běží :).

Od svého manžela Davida, který se v té době začal naplno věnovat email a online marketingu a začal budovat společnost SmartEmailing, jsem věděla, že teď musím své potenciální klientky na své stránky nějak dostat. A když už tam přijdou, tak to nejdůležitější, co musí udělat je zanechat na sebe email. Proč? No přece proto, abych s nimi mohla dál komunikovat, informovat je o svých aktivitách, sobě, své práci, vzbudit u nich důvěru a časem je přeměnit na ty klientky.

Bez magnetu to nejde

Jenže, aby na sebe nechaly kontakt musím mít na svém webu nějaký magnet. Něco, za co mi ten kontakt rády dají. Něco, co jim přinese hodnotu, obohatí je, něco, co potřebují a já jim to mohu poskytnout. A tak jsem vymyslela 3-týdenní emailový program pro zvýšení sebevědomí. Když jsem ho vytvořila a na stránky umístila, byla jsem na sebe fakt pyšná. Měla jsem a dodneška mám pocit, že předávám opravdu hodnotu a rady, které ženám mohou skutečně pomoci.

V té době jsem také založila Facebook stránku Mám se ráda. Facebook je úžasné internetové místo, kde můžete skvěle pracovat s lidmi, kteří jsou na vás naladění. Místo kde můžete kolem svého podnikání komunitu a nestojí vás to ani korunu. Facebook mi hodně pomohl. Dostala jsem nápad obeslat všechny velké osobním rozvojem „postižené“ 🙂 skupiny, především ty pro ženy s prosbou, zda by nasdílely mé stránky, na kterých je můj 3-týdenní program pro zvýšení sebevědomí zdarma. Několik z nich to udělalo a já žasla. Kontakty začaly přicházet. Díky využití softwaru SmartEmailing jsem mohla sledovat, jak se má databáze zvětšuje, roste každým dnem. Za jeden den mi díky tomu přibylo 300 kontaktů. Dnes už tímto bezplatným programem prošlo více jak 4000 žen.

A tak se rozjelo mé podnikání, díky internetu

Začala jsem psát články na svůj blog. Některé jsem publikovala i na blogu jiných portálů. Ve všech článcích jsem dávala odkazy na své stránky, ideálně na svůj magnet – program o sebevědomí. S ženami v mé databázi jsem pravidelně komunikovala, posílala jim inspiraci, články a po nějaké době jsem jim také nabídla placenou konzultaci. Uspěla jsem. Ženy se začaly ozývat a já byla nadšená z toho, jak se mi to všechno povedlo. Skoro nic mě to nestálo, kromě mého času, vytvoření webu a několika dobrým nápadům. Za tohle budu internetu navždycky vděčná.

V těchto dnech stojí z velké části celé mé podnikání, celý projekt Ženy ženám, celá naše Firma 2.0 na internetu. Jen díky internetu mohu komunikovat s 25 000 ženami ve své databázi, s téměř 11 000 ženami na Facebooku. Díky internetu už více jak 2000 žen prošlo programy Ženy ženám. Díky internetu mohu pomoci více lidem a to je fakt super.

Během té doby jsem se o podnikání na internetu, online marketingu hodně naučila. Především od svého manžela, který neúnavně a fascinovaně přináší marketingové know-how z USA a ukazuje lidem, že tohle vše funguje i tady u nás v ČR. Byť to spoustě lidem přijde moc americké, mě je to fuk, prostě to funguje, když to děláte :). Já to na svém podnikání vidím a vidím, jak moc důležité je tohle know-how znát a používat. Není to zas taková věda. Chápu to i já ženská :).

Jestli máte chuť se do světa internetu a podnikání více ponořit, mrkněte na akci Milionová žena, kterou společně s mým mužem a dvěmi úspěšnými podnikatelkami pořádáme. Ať se vám podniká jednoduše a s radostí

– Alice

Ahoj moji milí dvanuláci. Zdá se, že v létě budou Novinky ještě o něco méně pravidelné, než je u nich obvyklé. Tropické teploty, školní prázdniny a rodičovské i jiné pracovní povinnosti pro mě představují nemalou výzvu 🙂

Tyto Novinky jsou hned ve dvou věcech unikátní. Vzniky na dálnici D1 cestou do jižních Čech, kam zrovna s celou rodinou míříme. A za druhé jsem je napsala na telefonu, neboť jsem se rozhodla nechat veškerou další pokročilou techniku doma. Omluvte proto případné překlepy či chybky 🙂

Tak a teď už dost úvodu a pojďme se podívat, co je ve firmě nového.

 

Jak vypadá komunikace se zákazníky ve verzi 2.0

Letní prázdniny jsou sice časem dovolených, táborů a odpočinku, ale my ani v tuto dobu neleníme. Hned na začátku července se ve Frýdlantě nad Ostravicí sešel celý tým technické podpory a péče o zákazníky na interním workshopu. Musím vám říct, kdo jste nepřijeli, můžete jen litovat. Stručně bych celý den shrnula asi takto: atmosféra byla báječná, nálada povznášející, teplota vzduchu tropická, voda v Danišovic bazénu příjemně chladící, pochutiny neodolatelné, rozhovory a sdílení inspirující, výstupy přínosné.

Bavili jsme se o hodnotách, za kterými stojíme. Pobavily nás naše vlastní nápady na to, jak můžeme svou práci odlehčit. Hledali jsme cesty, jak pečovat o lidi, kteří s námi přicházejí do styku a také jak tyto lidi může každý z nás inspirovat.

workshop_komunikace

Pohlédli jsme koním do očí

Ti z vás, kdo sledujete náš blog podnikamesrdcem.cz, jste si už mohli přečíst skvělé a velmi inspirující články DavidaÁji o workshopu Horsense Leadership. Respektive o tom, co jsme si díky workshopu uvědomili, co jsme se naučili, k čemu jsme dospěli.

Workshopu se zúčastnilo 9 členů našeho týmu a do plného počtu 10 účastníků naše řady doplnila Dáša Kožinová.

Řeknu vám, pohlédnout koni do očí chce někdy odvahu, ale je to ten nejkrásnejší a nejpravdivější pohled, jaký jsem kdy s jakoukoliv bytostí (dvou- ctyř- a vícenohou) zažila.

horsense_leadersip

 

Vysoké letní teploty jsou výzvou, vyřadí na pár dní technickou podporu

Léto je zvláštní čas. Letní dny lákají lidi do přírody, do hotelů, k vodě (slané i sladké)…na stromy, do sklípků a kdo ví, kam všude. Lidé jsou ochotní vzdát se svého pohodlí domova, spolehlivého internetového připojení a přebývat na těch nejpodivnějších místech, kde (považte!) mnohdy není ani elektrická přípojka.

Né jinak je tomu i v našem týmu. Přeci jen jsme také jen lidé, že ano…

A tak společně kouzlíme s časem a naší dostupností tak, aby vše ve firmě běželo, jak má a zákazníci měli i v tropických letních dnech tu nejlepší možnou péči.

Ne vždy se to ale povede. Jako třeba v nejbližších několika dnech, kdy se celý tým technické podpory chystá na Vodu 2.0. Je zajímavé, že u různých produktů byla zvolena odlišná strategie pokrytí požadavků zákazníků. Ve SmartEmailingu jsou zákazníci všemi dostupnými kanály rovnou informováni o nedostupnosti podpory. Na druhou stranu kluci z FAPI se rozhodli pro mobilní podporu. Už si ji jednou vyzkoušeli během jednodenního výletu na kolech. Teď to zkusí i na Vltavě.

Tak já osobně doufám, že kluci telefon neutopí a fakt se moc těším na ten pohled, jak kluci budou na lodi vyřizovat se zákazníkem nějaký dotaz :-p

 

SmartEmailing má šťavnaté léto

Hádám, že jste si už všimli další letní akce SmartEmailingu pro nové zákazníky. Přesto, jak víme, opakování je matka moudrosti 🙂

V akci šťavnaté léto získají zákazníci svůj nový SmartEmailingový účet na celý rok s 20% slevou, k tomu navíc zdarma záznam workshopu, jak s aplikací pracovat a hodinovou osobní Skype konzultaci s Katkou Fišerovou.

Jak hlásá promo stránka, začít se Smartem skutečně nebylo nikdy jednodušší.

S výsledky akce ještě nebudu předbíhat, ale už dnes je jasné, že slaví u zákazníků úspěch a Katka vám potvrdí, že si konzultace nesmírně užívá a je z nich a z lidí, se kterými si volá, totálně nadšená 🙂

 

V Brně se sešla silná jedenáctka

Vztahy, svatby, děti a Ženy ženám ŽIVĚ 2015. To byla hlavní témata letního výročního setkání lektorek projektu Ženy ženám.

Celkem 11 žen se sešlo na Nálepkově a u stolu pokrytého zdravými dobrůtkami si celý den povídaly. Probralo se skutečně kde co, včetně doposud spíše opomíjené a možná i potlačované síly slovanského národa.

Hlavním tématem setkání však byla diskuse na téma akce ŽŽ živě v příštím roce. Brainstorming byl vskutku plodný a na úplnou zprávu by padly asi kompletní novinky pro toto i další období. Ale z toho nejdůležitějšího byste měli vědět, že:

zenyzenam

 

Markétka D. má stres. Bude se učit nové tváře v týmu

Kdo Markétu znáte trochu důvěrněji, víte, že si skvěle pamatuje jména, ale má výrazný problém se zapamatováním tváří. Ukažte jí, jak vypadá nějaký zákazník a za hodinu vám klidně odkýve, že je to váš strýček z Ameriky.

Nevím, jestli se to týká ještě někoho dalšího v týmu, ale Markétu čeká rozhodně nová výzva. Jak jsem totiž psala v jiném vlákně, v uplynulých týdnech naše řady obohatili tři noví lidé: Martina (účetní), Martin Pavlík (UX grafik a HTML programátor) a Dan (publisher a částečný podporák).

Milí noví kolegové, kdyby vás Markétka nebo kdokoliv další z našich řad nepoznával a nehlásil se k vám, až se někdy setkáme osobně, neostýchejte se připomenout a „zviditelnit“ 😉 (Doporučuji si na první setkáni připravit cedulku se jmenovkou případně se jinak viditelně označit :-p)

 

MioWeb se chystá maturovat

Každé miminko jednou vyroste a opustí své rodinné hnízdo. K tomuto významnému kroku své dítko v těchto dnech a týdnech připravuje i Martin Dolenský za vydatné pomoci macechy Petry a kmotra Davida, a to s rodičovskou láskou a péčí.

– Martin vytvořil krásné designové šablony.

– Naprogramoval novou funkci, kdy se kontakty zákazníků, kteří objednali a zaplatili, automaticky ve SmartEmailingu přesunou do seznamu „zaplatili“.

– Petra dokončuje texty na webové stránky a také textovou nápovědu.

– Je připravený affiliate program.

Do světa produktových dospěláků vstoupí MioWeb už 6.8. ve třech variantách Základ, Info a Info Pro.

Pro zákazníky je připraven také upsell v podobě nového programu Davida a Petry s názvem Miliónový web (21-denní online kurz, jak si od A-Z udělat vše důležité pro infopodnikání na novém Mio Webu 2.0 a s Platformou 2.0).

Začátek prodeje podpoří také autoři projektu Z Nuly Na Sto, kdy budou odkazovat na stránku, kde si lidé budou moci na 14 dní Mio Web 2.0 vyzkoušet.

Držíme MioWebu i jeho tatínkovi, maceše a kmotrovi palce, aby přechod z dětství do dospělosti proběhl hladce a bez nějaké výrazné kocoviny.

mioweb

 

V kouzelné zahradě čísel magie neumřela

Možná to vypadá, že se v kouzelné zahradě čísel a měření nic moc neděje. Ale opak je pravdou. Baba Jaga Markétka M. pilně vaří své číselné lektvary. Měří a vyhodnocuje nastavení funnelů pro Miliónové Impérium, EmailAcademyEmailmarketing. V přípravách je měření funnelů Miliónová žena, MiowebSmartemailing.cz.

Přes PPC a Facebook reklamu testuje Markéta se spřízněnými mágy traffic na odlišné squeeze page našich vybraných produktů, měří úspěšnost trafficu a následné konverze. Zároveň aktivuje v Google Analytics ecommerce kódy, které nám řeknou, jaké zdroje návštěvnosti a emailové kampaně byly nejúspěšnější a vedly k prodejům.

Díky Marketiným čárům a kouzlům přibyl navíc ve Smartu, v exportu seznamů kontaktů, nový sloupec „Addtolist“. Ten nám říká, kdy přibyl kontakt do seznamu kontaktů. Vidíte tedy datum skutečného přidání do daného seznamu.

„Tímto moc děkuji Martinovi za přidání tohoto sloupce, protože mi tím vytrhl trn z paty a nyní po vyfiltrování vidím reálné kontakty. Jupííí :)“, vzkazuje Markéta. Mno. To se to děkuje, když má člověk v záloze kouzelné lektvary, že ano…

 

Trocha čtení z knihy číselných čar a kouzel (bez redakční úpravy)

Pokud vznikne nový prodej s novou doménou, tak máme už celkem standardizovaný postup, co se v oblasti Traffic&Coversion děje:

 

Čaropedie (Slovník cizích slov z knihy číselných čar a kouzel) – schéma webu

Schéma webu je postup url adres webu, kudy zákazník prochází a seznam akcí, které se dějí z naší strany, pokud se zákazník dostane do určitého místa nebo vykoná nějakou akci.

Že nechápete? Někteří určitě ano a pokud ne, poptejte se Markéty Málkové. Jí to všechno dává velký smysl, protože pouhým okem může vidět, jak je web poskládaný a co se děje na pozadí.

Schéma pomůže i pokud člověk nezná historií vláken v Basecampu. Kouknete a vidíte. Nejen proto budou (a už i jsou) schémata webů součástí rodných listů, které Markétka vytváří.

AHÓJ dvanuláčci! (Trénuji si tady už tak trochu vodácký pozdrav, tak mě omluvte, pokud se vám pozdrav zdá poněkud méně inventivní. 😀 )
S nadšením vám posílám první prázdninové Novinky, které mě jako obvykle obrovsky bavilo psát 🙂

 

Není trychtýř jako trychtýř
Není to tak dávno, co jsme oslavovali vznik historicky prvního startovacího trychtýře na zákazníky. A nebyl by to David, kdyby po pár týdnech nepřišel s ještě lepší a vychytanější myšlenkou, tentokrát v podobě trychtýřové strategie.

V těchto dnech tedy vzniká nová podoba trychtýřů pro SmartEmailing s mnoha mikro-stránkami jakožto magnety. Nastavení nového systému startovacího trychtýře (s malými trychtýřky) se s nadšením ujali Stáňa, obě Markéty a Kamil. A já se už teď těším na první reálná čísla, která nám ukážou, jak Davidova nejnovější geniální myšlenka obstojí v praxi 🙂

Vyhláška BOZP 2.0 – část první
Nikomu z vás v žádném případě nepřeji jakokouliv nemoc. Ale zdravotní osvěta je v každé firmě nezbytně nutná. To víte, BOZP je BOZP! Takže tady máme první společnou lekci z oblasti Bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, kterou si, prosím, pilně prostudujte a zapamatujte!

Vyhláška BOZP 2.0

V případě zánětu šlach způsobeného přílišným sezením u počítače a intenzivním ťukáním do klávesnice je potřeba zajít do skříně, sbalit si pár základních kusů oblečení, nasednout do auta a vyjet na 14-denní výlet do Francie. Volba míst pro přespání, přesné trasy a finální destinace je ponechána svobodné vůli zdravotně indisponovaného člena týmu.

Nemyslete si, že tady píšu nějaké nesmysly. Tato nová vyhláška už byla ověřena v praxi. A se značným úspěchem! Konkrétně si zánět šlach pod bedlivým dohledem Danči cestou do Francie léčila Ája.

Přecházíme na “open space” kanceláře
Už je to tak. Ať se vám to líbí nebo ne, open space, neboli kanceláře v otevřeném prostoru, přicházejí už i do naší firmy. A David jako správný lídr do toho šel jako první, jak můžete vidět na přiložené fotografii. Vemte si z něho, prosím, všichni příklad a začněte si pomalu zvykat. Open space by měl být brzy našim novým standardem.

Já osobně hlasuji PRO a už si vybírám to správné místečko. Jediné, co mi zůstává záhadou je, jak David přemluvil ta lesní zvířata, aby jim se Zdenkem držela paraboly a chytala internetový signál :-p

open space

Pár odvážlivců se chystá na koňoseminář
Asi jste na Basecampu zachytilli informaci o možnosti zúčastnit se jednodenního workshopu s názvem Horsense Leadership. Bylo zaplněno 9 z 10 míst a už toto pondělí se kousek od Brna sejde skupina odvážných členů našeho týmu, kteří pohlédnou koňům do očí. Co na to koně a jak to celé dopadne, se určitě dozvíte minimálně v příštích Novinkách. Předpokládám však, že z workshopu vznikne také reportáž, kterou si přečtete na našem blogu.

Ženy ženám bude mít ambasadorky
Projekt Ženy ženám ani při Aliččiných tříměsíčních prázdninách zdaleka nespí. Spíše naopak. Plánují se další akce, vše šlape jako skvěle namazaný stroj, tým pracuje a Ája jen koordinuje, deleguje a s pohledem jedním okem do e-mailové schránky jednou za týden vše skvěle řídí 🙂

Řeknu vám… Jestli takto vypadá výkonnost v okamžiku, kdy si člověk řekne, že si dá tři měsíce oddych, jdu do toho minimálně na půl roku! 😀

Nejžhavější novinkou v rámci Ženy ženám je připravovaný projekt ambasadorek z řad příznivkyň a zákaznic projektu. Ája ve spolupráci s Katkou Střelcovou (kterou můžete znát z Affilboxu nebo ještě předtím z projektu Cyklická žena) aktuálně intenzivně pracují na přípravě a nastavení celého systému, díky kterému bude mít Ženy ženám mnoho nadšených propagátorek. A nemyslete si. Rozhodně se nebude jednat o klasickou síť affiliate partnerů. Však znáte Áju… 🙂

Vašek se nadchnul pro lektořinu
Mám takový pocit, že všestrannost Vaška nezná hranic. Zeptejte se ho na cokoliv a on vám odpoví. Požádejte ho o cokoliv a on vaše přání nejen vyslyší, ale také zařídí, aby bylo splněno. Na co sáhne, to se mu daří a dříve nebo později v dané oblasti exceluje. Ať už je to technická podpora, plánování vývoje aplikací či cokoliv jiného.

A tak mě už dnes ani nepřekvapuje, že se Vašek našel i v další roli, a to roli lektora. Tentokrát zazářil na historicky prvním workshopu pro nové zákazníky. Ti měli možnost v rámci červnové akce získat účast na workshopu při zakoupení SmartEmailingového účtu.

Společně s našim týmem bylo na workshopu 40 lidí. Účastníci byli opět spokojení a z workshopu odcházeli nadšení. Možná to bude i novým Vaškovým talismanem, který pro štěstí přidal k vám již známé třpytivé rtěnce. Byl jím lovecký nůž od jeho dědečka. (Pro mně za mně, ať má v kapse třeba i živou želvu. Hlavně, že to funguje! :D)

SE workshop

Ve SmartEmailingu to bylo jako na střelnici
Jeden zákazník SmartEmailingu doslova sestřelil konkurenci i iPad. Kdo? Autor nejúspěšnějšího článku v rámci letní akce pro zákazníky “iPad za váš příběh”, pan Jiří Sedlačík z České zbrojovky a.s. Článek včetně titulku a obrázku byl velmi nápaditý a získal od čtenářů nejvíce hlasů v podobě “To se mi líbí”.

Odměna už zaslouženě letí k panu Jiřímu a brzy budeme mít se šťastným majitelem novounkého iPadu (na který si brousil zuby nejeden člen SE týmu) sepsaný i rozhovor, který pak zveřejníme na blogu SmartEmailingu.

Nečekejte peníze za svou práci
Přinejmenším tedy ne do 7.7. I účetní jsou jen lidé a potřebují dovolenou. Týká se to i naší Janičky, která odjela na zaslouženou dovolenou neznámo kam. Na dálku vám všem děkuje za pochopení a vzkazuje, že penízky začne posílat nejdříve po 7. červenci.

Předprázdninová tipovačka ještě nemá vítěze
Viktor je až po uši ponořený do dotahování záležitostí kolem Platformy 2.0, a tak prozatím redakci nedodal podklady pro vyhlášení výsledků tipovací soutěže z minulých Novinek.

Co to znamená pro vás? Že máte prostor ještě stále hlasovat a posílat své tipy! Takže neváhejte, přečtěte si kvízovou otázku z předchozích novinek a tipujte. V každém z nás přece číhá soutěživý duch. Tak ho koukejte probudit! Vitkor má připravenou skvělou odměnu pro vítěze! 😉

Síň slávy vývoje SmartEmailingu
Ve SmartEmailingu se stále něco děje a opravdu to žije. Vašek se společně s týmem porgramátorů v čele s Martinem neuvěřitelně činí a v aplikaci je to znát. Byť se jedná někdy o zdánlivé drobnosti, vede to k vymazlené a ještě více sexy aplikaci, na kterou můžeme být poprávu všichni pyšní.

Za posledních cca 14 dní vybírám několik novinek:

Přátelé, za mně: “SmartEmailingu a jeho vývojářskému týmu třikrát zdar!”
Eeeee…. Odpovím sborovitě za vás za všechny, bo by mi to tady chybělo 😀

„ZDAR! ZDAR! ZDAR!”

Víte, co mají společného kluk, který ve svých 21 letech píše pohádky, několik úspěšných info-podnikatelů, živnostníci, kteří dělají, co je baví, majitelé prosperujících firem a česká zbrojovka? Překvapivě jednu věc ano 🙂 Všichni používají ve svém podnikání email marketing. 17 podnikatelů se rozhodlo pustit do akce a napsat svůj příběh s email marketingem v rámci červnové hry o iPad s názvem SmartStory.

17-statecnych

Kdo z nich vyhraje? To je ve vašich rukách!

V červnové hře SmartEmailingu o iPad vyhraje ten, kdo získá nejvíce „To se mi líbí“ pod svým příběhem. A proto je celá hra v rukách vás, čtenářů. Projděte si jednotlivé příběhy a klikněte na „To se mi líbí“ pod těmi, které se vám budou líbit nejvíce. Nemusí to být jen jeden příběh, můžete „dát like“ pod více příspěvky.

Všech 17 příběhů najdete tady >>

Hra končí 30. června 2014 a 1.7. putuje iPad ke svému novému majiteli. Pomůžete svému favoritovi vyhrát?

A co to přinese vám?

Inspiraci.

Velké firmy, menší firmy, živostníci. Klasické podnikání i info-podnikání. Možná si v tom svém oboru neumíte email marketing představit a nebo jej už děláte, ale potřebujete nové vhledy a nápady, aby se Vaše podnikání zase pohlo o kus dále.

My lidé se učíme nejvíce příběhy a motivují nás k akci příběhy, ve kterých někdo jako my uspěl. Možná proto jako děti máme rádi pohádky o obyčejném Honzovi, který – stejný jako my – se vydal do světa a přišel k půlce království a celé princezně a Popelkách – stejných jako my – které objevily svého prince, opustily svůj těžký život a nastěhovaly se do zámku. Jsou to ale pohádky, řekneme si na konec.

Tady máte 17 příběhů, které pohádkami nejsou. Některé z nich jsou teprve na začátku, jiné už pěkně rozběhlé. Tak či tak jsou to příběhy z reálného života a podnikání, které inspirují a ukazují, jak reálně využívat email marketing tak, aby byl člověku a firmě přínosem.

Všech 17 příběhů najdete tady >>

Příjemné čtení a inspiraci přeji.

Možná už to víte, ale možná taky ne – SmartEmailing to na prázdniny se svými klienty rozjíždí 🙂 Kreativní tým kolem aplikace SmartEmailing dal hlavy dohromady a vymyslel na teplé letní dny hned dvě akce. Jednu jako poděkování stávajícím klientům za jejich dlouhodobou věrnost a druhou jako usnadnění rozjezdu, třeba právě v prázdninových dnech, klientům novým.

Tu první bych přiblížila stručně asi takto:

Podělte se, inspirujte a získejte iPad

Jak na to? Od 1-15.června nám posílejte vaše úspěchy, příběhy, výsledky, prostě Success stories – úspěšné příběhy – na téma email marketing a SmartEmailing. Následovat bude facebooková soutěž a autor příběhu, který získá nejvíce palců nahoru, vyhraje iPad.

Takže pokud jste klientem SmartEmailingu, neváhejte a pusťte se do tvoření! Detaily k akci najdete tady >>

iPad se na prázdninové dny hodí náramně, coby propagátor podnikání z pláže bych vám o tom mohla vyprávět hodiny 🙂 Ale budu stručná. Jen si představte, jak ležíte na pláži, sem tam zašátráte v batohu, zkontrolujete přicházející objednávky a pak si jdete zařádit s dětmi nebo kamarády do moře…

Kolegové ze SmartEmailingu mají v představě využití jasno a Markéta Danišová měla co dělat, aby pro vás výhru pohlídala!

IMG_6198

Takže hurá do toho, těšíme se na vaše příběhy!

A ta druhá akce? Tu bych stručně popsala těmito slovy:

Nasedněte do Ferrari a rozjeďte to na prázdniny

Tím Ferrari tady myslím právě aplikaci SmartEmailing. Jak by totiž řekl klasik, když je cesta k úspěchu rovná, šlápněte na plyn a rozjeďte to naplno.

To, že email marketing je jedna z nejlepších a nejsnáze aplikovatelných metod online marketingu, to už možná víte (a pokud ne, podívejte se na videa zdarma v EmailAcademy). Ovšem žádná teorie nefunguje a zázraky se nestanou, když se člověk nepustí do akce a nemá k tomu ty správné nástroje.

A tak pokud už nějakou dobu koketujete s myšlenkou profesionálního emailmarketingu, nebo jej už dávno děláte, jen k tomu nemáte ten správný nástroj, který vám pomáhá nejen se správou kontaktů, ale taky s automatizací, prodejem, statistikami a dalšími vychytávkami, máte teď jedinečnou možnost nasednout do tohoto vozu a navíc se ho naučit řídit.

Více o neobvyklých podmínkách pro nové klienty najdete tady >>

Jak to teda můžete rozjet?

S aktivací účtu SmartEmailing dostanete navíc vstup na několikahodinový workshop jako dárek od nás, kde vše pro váš email marketing pod dohledem nastavíte, abyste mohli o prázdninách klidně odpočívat.

Proč? Příměr bych mohla zase udělat na tom Ferrari, nebo jiném sexy voze 🙂

Když jsem loni na jaře měla možnost na pár dní jezdit v James-Bondovském Aston Martinu, po usednutí za volant jsem měla pocit, že sedím za volantem poprvé v životě. Teorii jsem znala, ale auto bylo tak dokonalé, že jsem vlastně nevěděla, co s ním. Musela jsem se pár věcí naučit.

2013-04-30-899

A se SmartEmailingem je to podobné. Může být pro vás úžasným pomocníkem a nástrojem, bez kterého si časem nebudete umět představit život a podnikání.

Bude dnem i nocí pracovat pro vás a vydělávat vám peníze – sbírat nové kontakty do databáze, komunikovat s nimi, rozesílat vašim klientům emaily, novinky z vašeho webu či blogu, prodávat, pomáhat s budováním důvěry, ale musíte se naučit, jak se ovládá a vyhradit si čas na to, abyste jednotlivé procesy nastavili.

Proto to s námi můžete rozjet na léto pohodlně a s jistotou – vše si nastavit pod dohledem na workshopu a navíc mít prázdniny zdarma.

Více o této akci si přečtěte tady a rozjeďte to na prázdniny >>