
Víte, jaké jsou nejčastější důvody odhlašování z Vaší databáze kontaktů? Podívejte se na následující infografiku.

Svět internetu otevřel nový prostor podnikání. Díky němu vzniklo mnoho firem a e-shopů, které dnes stojí před novou výzvou – utužováním vztahů s klienty. Prioritou se stává firemní kredibilita, důvěryhodnost podniku a jeho služeb. Jedna z cest, jak to udělat online, je využít potvrzení třetí stranou (tzv. „Social Proof“) jako marketingového nástroje.

Je tak snadné koupit, a přesto může být tak složité přilákat klienty, aby to udělali.
Opravdu aktivně prodávat je přitom jediný způsob, jak dostat svůj produkt na oči lidem, kteří z něj budou mít prospěch. A není to o tom, tlačit je ke koupi něčeho, co nechtějí, ale poskytnout jim hodnotu, kterou potřebují.
Podívejte se na způsoby, jak můžete více propagovat své produkty.

Víte, že email je stále nejvýkonnější kanál pro prodej na internetu? Znáte kouzlo email marketingu? Pokud ne, tak v této nadupané infografice se dozvíte vše, co potřebujete vědět, abyste mohli i Vy začít úspěšně prodávat skrze email.

Je tak snadné koupit, a přesto může být tak složité přilákat klienty, aby to udělali.
Opravdu aktivně prodávat je přitom jediný způsob, jak dostat svůj produkt na oči lidem, kteří z něj budou mít prospěch. Podívejte se na dvě klasické, ale geniální prodejní techniky, kterými můžete více propagovat své produkty.

E-mail je naším nejdůležitějším komunikačním nástrojem. S ohledem na efektivitu snad neexistuje lepší metoda komunikace v digitálním marketingu. Přinášíme vám proto seznam snadno aplikovatelných tipů pro profesionální tvorbu e-mailů.

E-mail je v současném podnikání nejčastěji využívaný komunikační nástroj. Práce s ním je snadná a rychlá, a umožňuje vám komunikovat s ostatními, když jste mimo kancelář. Navíc je méně rušivý, než telefonování nebo SMS, takže můžete zprávy posílat pohodlně. Většině z nás chodí denně stovky e-mailů, a stejně tak i našim zákazníkům. To je ten hlavní důvod, proč některé zprávy mohou v záplavě ostatních sdělení zůstat nepovšimnuty. Přinášíme vám 10 tipů, jejichž dodržování vám umožní udělat dobrý dojem a zvýšit pravděpodobnost, že vaše e-maily nebudou bez odezvy.

Mnoho podnikatelů stále neumí s e-mail marketingem pracovat. Když se řekne e-mail marketing, někteří lidé si mohou představit slovo "spam". Jak ale posílat e-maily, které nebudou vaše čtenáře obtěžovat, ale budou je naopak očekávat se zájmem a nadšením? Co v e-mailu posílat? Jaký má váš e-mail cíl? Víte, jak měřit, kdo otevírá a kliká na vaše emaily? Co musí obsahovat váš e-mail, aby jste neporušovali zákon? Přečtěte si 10 zlatých pravidel e-mail marketingu.

Říkají, že ho dělají, ale nefunguje jim. Jak je to možné? Možná ho prostě nedělají. :-) CO?
Ne, nezbláznila jsem se. Hned vám vysvětlím, jak to myslím. Firmy se dají bez problémů rozdělit na tři skupiny. První skupinou jsou ty, které nedělají vůbec nic: nesbírají kontakty, nepracují se zákazníkem, nic neposílají. Jejich opakem jsou firmy, které dělají efektivní e-mail marketing. (Dnes o nich záměrně mluvit nebudu.) Tou poslední, nejrozšířenější skupinou jsou ty firmy „tak nějak uprostřed“. Říkají, že dělají e-mailing, ale nefunguje jim. Proč? Co mají společného?

Každý máme nějaké své e-mailové rituály. Někdo posílá e-maily brzy ráno, někdo naopak pozdě v noci. Někdo vytváří šíleně dlouhé předměty e-mailů a někdo naopak žádné nebo velmi krátké. Každý zkrátka preferujeme něco jiného. Chtěli byste ale vědět, co opravdu funguje v e-mail marketingu a co jsou jen mýty?
Yesware, což je společnost se sídlem v Bostonu, která měří a vyhodnocuje e-mailové informace, studovala více než 500.000 e-mailů, aby rozeznala skutečné nebo falešné e-mailové mýty.