Štítek: SmartEmailing

Proč se lidé skutečně odhlašují z odebírání Vašich emailů?

Víte, jaké jsou nejčastější důvody odhlašování z Vaší databáze kontaktů? Podívejte se na následující infografiku.

Zvyšte konverzi webu díky „Social Proof“

Svět internetu otevřel nový prostor podnikání. Díky němu vzniklo mnoho firem a e-shopů, které dnes stojí před novou výzvou – utužováním vztahů s klienty. Prioritou se stává firemní kredibilita, důvěryhodnost podniku a jeho služeb. Jedna z cest, jak to udělat online, je využít potvrzení třetí stranou (tzv. „Social Proof“) jako marketingového nástroje.

Kouzlo zvané upselling

Je tak snadné koupit, a přesto může být tak složité přilákat klienty, aby to udělali. Opravdu aktivně prodávat je přitom jediný způsob, jak dostat svůj produkt na oči lidem, kteří z něj budou mít prospěch. A není to o tom, tlačit je ke koupi něčeho, co nechtějí, ale poskytnout jim hodnotu, kterou potřebují. Podívejte se na způsoby, jak můžete více propagovat své produkty.

Infografika – Jak prodávat přes email

Víte, že email je stále nejvýkonnější kanál pro prodej na internetu? Znáte kouzlo email marketingu? Pokud ne, tak v této nadupané infografice se dozvíte vše, co potřebujete vědět, abyste mohli i Vy začít úspěšně prodávat skrze email.

Kouzla a čáry? Ne, ne! Klasické, ale geniální prodejní techniky.

Je tak snadné koupit, a přesto může být tak složité přilákat klienty, aby to udělali. Opravdu aktivně prodávat je přitom jediný způsob, jak dostat svůj produkt na oči lidem, kteří z něj budou mít prospěch. Podívejte se na dvě klasické, ale geniální prodejní techniky, kterými můžete více propagovat své produkty.

Anatomie skutečně efektivního emailu

E-mail je naším nejdůležitějším komunikačním nástrojem. S ohledem na efektivitu snad neexistuje lepší metoda komunikace v digitálním marketingu. Přinášíme vám proto seznam snadno aplikovatelných tipů pro profesionální tvorbu e-mailů.

10 nejlepších způsobů, jak lidi přimět, aby četli vaše e-maily a reagovali na ně

E-mail je v současném podnikání nejčastěji využívaný komunikační nástroj. Práce s ním je snadná a rychlá, a umožňuje vám komunikovat s ostatními, když jste mimo kancelář. Navíc je méně rušivý, než telefonování nebo SMS, takže můžete zprávy posílat pohodlně. Většině z nás chodí denně stovky e-mailů, a stejně tak i našim zákazníkům. To je ten hlavní důvod, proč některé zprávy mohou v záplavě ostatních sdělení zůstat nepovšimnuty. Přinášíme vám 10 tipů, jejichž dodržování vám umožní udělat dobrý dojem a zvýšit pravděpodobnost, že vaše e-maily nebudou bez odezvy.

10 zlatých pravidel e-mail marketingu

Mnoho podnikatelů stále neumí s e-mail marketingem pracovat. Když se řekne e-mail marketing, někteří lidé si mohou představit slovo "spam". Jak ale posílat e-maily, které nebudou vaše čtenáře obtěžovat, ale budou je naopak očekávat se zájmem a nadšením? Co v e-mailu posílat? Jaký má váš e-mail cíl? Víte, jak měřit, kdo otevírá a kliká na vaše emaily? Co musí obsahovat váš e-mail, aby jste neporušovali zákon? Přečtěte si 10 zlatých pravidel e-mail marketingu.

Proč jim nefunguje? 7 nejčastějších chyb českých a slovenských firem, které „dělají e-mailing“

Říkají, že ho dělají, ale nefunguje jim. Jak je to možné? Možná ho prostě nedělají. :-) CO? Ne, nezbláznila jsem se. Hned vám vysvětlím, jak to myslím. Firmy se dají bez problémů rozdělit na tři skupiny. První skupinou jsou ty, které nedělají vůbec nic: nesbírají kontakty, nepracují se zákazníkem, nic neposílají. Jejich opakem jsou firmy, které dělají efektivní e-mail marketing. (Dnes o nich záměrně mluvit nebudu.) Tou poslední, nejrozšířenější skupinou jsou ty firmy „tak nějak uprostřed“. Říkají, že dělají e-mailing, ale nefunguje jim. Proč? Co mají společného?

5 nejčastějších mýtů o e-mail marketingu

Každý máme nějaké své e-mailové rituály. Někdo posílá e-maily brzy ráno, někdo naopak pozdě v noci. Někdo vytváří šíleně dlouhé předměty e-mailů a někdo naopak žádné nebo velmi krátké. Každý zkrátka preferujeme něco jiného. Chtěli byste ale vědět, co opravdu funguje v e-mail marketingu a co jsou jen mýty? Yesware, což je společnost se sídlem v Bostonu, která měří a vyhodnocuje e-mailové informace, studovala více než 500.000 e-mailů, aby rozeznala skutečné nebo falešné e-mailové mýty.