Ahoj dvanuláčci. Už se musíte cítit jako sirotci. Ale já i Novinky vás máme pořád stejně rádi 🙂 A protože jsme teď měli delší pauzu a já mám pracovně vcelku akční období, vítám vás výjimečně u zářijových Expresních Novinek 2.0 :-p

Podporáci si vzali dovolenou všichni najednou. Vašek za SmartEmailing a Kamil za FAPI měli plné ruce práce, aby vše zastali a zákazníci nic nepoznali.

Dva Martinové nepřijedou na bílém koni, ale s diplomy v kapse. Martin Strouhal a Martin Pavlík jsou promovanými bakaláři. Blahopřejeme! 🙂

Stáňa Mrázková volně přešla z pozice „obchodní ředitelky“ na práci v oblasti publishingu (blogy Podnikáme srdcem a Podnikáme hlavou – již brzy) a vedení launchovacích kampaní.

„Žijte příběh, který chcete vyprávět“ – to je hlavní motto nové Stániny knížky s názvem (překvapivě) Podnikání z pláže, která je ještě horká z tiskárny a jejíž první výtisky se budou prodávat na semináři Miliónová žena. Pro veřejnost kniha vyjde 17.11. – příznačné datum pro knihu, jejímž nosným tématem je svoboda. Pokud si chcete svůj výtisk zajistit už dnes, zaregistrujte se.

stana

1.9. vyrazili muži opět do světa s druhým ročníkem Cesty pravého muže. V těchto dnech běží předprodejní fáze a celý tým pod vedením Stáni běží na plné obrátky.

FAPI tým se zluboka nadechl do nové a silné vize ještě lepší, jednodušší, vymakanější a krásnější aplikace a byl zahájen vývoj FAPI 2.0. V těchto dnech se přihlašují první zájemci-programátoři, kteří by potencionálně mohli rozšířit FAPI tým a zdá se, že tento rozjetý vlak nic nezastaví.

Naše faktury začaly mluvit se zákazníky. Markétka Danišová vtipně upravila texty e-mailů s fakturami i upomínkami, a tak se naše faktury radují, když jsou uhrazeny, nebo naopak jsou smutné nebo dokonce i nazlobené, když jsou po splatnosti a zákazník na ně kašle 😀 (Prozatím nastaveno pro SmartEmailingMioweb, další projekty budou následovat.)

V Praze se na Marjánce o víkendu sejde 200 miliónových žen. Pod vedením Davida, Áji, Stáni a mé velikosti budou celé dva dny vstřebávat nové poznatky z oblasti vybudování a rozvoje vlasntího podnikání. Ze sálu budou v neděli odcházet jiné ženy, než jaké do něho v sobotu ráno vstoupí.

Žena nám v touze zúčastnit se Miliónové ženy poslala svůj fotoaparát. Na něm bylo natočené video s jejím „proč“ v rámci akce, kdy ženy mohly získat stipendium – volnou vstupenku na seminář Miliónová žena. Podnikavých a originálních žen, které se akce zúčastnily, bylo víc a přečíst si o nich můžete v článku Stáni.

Setkání s našimi VIP zákazníky koncem srpna slavilo velký úspěch, byť téměř skončil početní převahou členů týmu 2.0 nad zákazníky. David přijímal jednu poklonu za druhou, včetně uznání za jeho odvahu uspořádat se zákazníky setkání formou sdílení v kruzích, ve kterých mohlo zaznít doslova cokoliv. Čuník na závěr byl vynikající tečkou.

VIP_08143

První zářijové dny (1.-3.9.) se v Kiršwoodu nesly ve světle natáčení Dynamiky bohatství s Jankem Polákem. Online program nabírá čím dál konkrétnější podoby a vše se intenzivně připravuje na spuštění prodeje. Dynamika bohatství slibuje velkou a zajímavou příležitost pro nás i naše zákazníky.

Na cestě je první miminko 2.0. Až uvidíte příště Janičku, vězte, že její prostorově výraznější tělo není známkou zvýšeného objemu konzumace čokolády, ale úspěšně se vyvíjející budoucí člen týmu Firmy 3.0 🙂 Janičce ještě jednou ze srdce blahopřeji a přeji pohodové těhotenství.

Udělala jsem si společně s Kamilem, Davidem a Ájou výlet do Londýna. Prošli jsme se po Tower bridge a zúčastnili se konference s Rogerem Hamiltonem s názvem Milionaire Master Plan. Opět rozumíme Dynamice bohatství o poznání víc a odnesli jsme si nové vhledy. Na příští rok máme celkem 8 vstupenek. Je tedy nejvyšší čas začít oprašovat své znalosti angličtiny a pracovat na tom, abyste příště mohli jet někteří s námi 😉

dynamika-bohatstvi-seminar5

Účetní operace týkající se vystavených faktur přešly do nových rukou. Od Janči tyto aktivity se vším všudy převzala Martina. Opravy faktur ve FAPI, opravné daňové doklady či storna dokladů proto posílejte přímo na Martinu a Janči dejte pokoj, ať má miminko 2.0 klid! 🙂

Vývoj nové verze SmartEmailingu nezastavily ani prázdniny a tak se i v této oblasti děje stále něco nového. V pozadí se zároveň konečně připravuje přesun zákazníků na novou verzi a mini kampaň pro uvedení této připravované verze na trh. Pracovní název kampaně je „Marketing je mrtvý, ať žije marketing!“