Vizuální obsah je v současnosti z hlediska vzbuzení zájmu důležitější než kdykoliv předtím – měli byste tedy s jeho tvorbou začít co nejdříve. Nemáte žádné obrázky? Vytvořte si je. To je velice důležité zejména pro podniky, které nenabízí fyzické výrobky, ale spíše služby, a nemají tak k dispozici moc fotografií.

Tvorba vlastních obrázků je také výbornou taktikou pro opětovné využití textového obsahu – můžete ho přetvořit na zajímavé obrazové materiály. Máme pro vás několik příkladů: Z nabídek udělejte zajímavé prezentace, pozvánku na událost udělejte v hezké obrazové formě, statistiky převeďte do poutavých grafů, vytvořte infografiku o historii vašeho podnikání, navrhněte zajímavý obrazový náhled pro vaše video a podobně. Popusťte uzdu vaší fantazii.

Jak přesně se obsah po internetu šíří? Sociální média jsou výborným odrazovým můstkem. Abychom porozuměli tomu, jak probíhá distribuce obsahu po sociálních sítích, pojďme se podívat na některé statistiky:

V tomto článku jsme pro vás připravili seznam 10 našich nejoblíbenějších, snadno použitelných nástrojů pro tvorbu vizuálního obsahu, abychom vám pomohli s vytvářením obrázků, které si získají zájem vašeho publika. Pojďme se na ně podívat. 🙂

 

  1. Canva

Canva je jednoduchý nástroj pro tvorbu obrázků, který je zdarma, a práce s ním je zábavná. Proto se nedivte, pokud vás Canva hned pohltí a nebudete se moci od práce s tímto programem odtrhnout. V jeho nabídce je mnoho velikostí a typů obrázků, včetně formátů pro fotografie a záhlaví na Facebook, Twitter, Instagram a Pinterest. Můžete si vybrat z různých pozadí, rozvržení, bannerů, šablon, fontů a podobně. Několik obrázků je zdarma, můžete si nahrát vlastní anebo si v aplikaci obrázky koupit – cena je 1 dolar za kus.

Screen_Shot_2015-02-18_at_3.09.31_PM

 

  1. Piktochart – nebo – 3. Infogr.am

Infografiky jsou super, ale kdo má po ruce designéra? Vy od teď ano, a pozor, jste to vy sami! Díky programům Piktochart nebo Infogr.am můžete sami poměrně rychle vytvořit zajímavou infografiku.

Piktochart i Infogr.am mají v nabídce šablony zdarma. Infogr.am je nejlepší pro přeměnu velkého množství dat na grafy. Piktochart vám zase dává možnost vytvořit si vlastní infografiku s několika obrázky nebo grafy zdarma, případně přejít na profesionální verzi za 29 dolarů měsíčně a získat tak více šablon, možnost nahrávání a kontrolu soukromí. Verze zdarma vkládá do dolní části obrázků vodoznaky. Jen tak mezi námi… je možné je vyříznout.

piktochart

 

  1. Placeit

Chcete vaši stránku, výrobek nebo službu předvést v akci? Využijte Placeit. Tento nástroj vám umožní nahrát obrázek nebo vytvořit snímek obrazovky přímo pomocí URL, a následně ho umístit do formátu pro iPhone, laptop nebo tablet. Po stažení zdarma získáte rozměr 300 x 400 pixelů a možnosti úprav. Větší obrázky začínají na 8 dolarech.

placeit

 

  1. Awesome Screen Shot – nebo – 6. Skitch

Tato aplikace je pojmenovaná velice výstižně. Jedná se o rozšíření prohlížeče, který vám umožní zachytit cokoliv, co je na vaší obrazovce vidět, nebo i to, co je na pozadí. Po získání snímku ho můžete upravovat, ořezávat, přidat k němu text, tvary a mnoho dalších vylepšení. Je to velice užitečný nástroj pro tvorbu větších obrázků (například pro e-mailové newslettery). Podívejte se sami:

awesomescreenshotexample1

Skitch je nástroj služby Evernote, nicméně nemusíte být nutně jejím uživatelem, abyste mohli využívat jeho výhod. Jedná se o aplikaci, kterou je možné stáhnout a následně s její pomocí tvořit snímky obrazovky, ty pak upravovat a přidávat komentáře, a to vše v jednom okně. Pokud nejste uživatelem Evernote, obrázek uložíte kliknutím na File a pak na Export.

vrskitchscreenshot1

 

  1. ThingLink

Kdo chce tvořit interaktivní obrázky pro odkazy na sociálních médiích? Určitě vy! ThingLink vám umožní nahrávat obrázky, přidávat ikony, které se zobrazí po najetí myší na obrázek nebo video, a následně z těchto ikon vytvářet odkazy na různé části vašich stránek. Jedná se o užitečný nástroj, jenž je snadno použitelný.

thinglink

 

 

Tohle by vás nemělo překvapit, ale ano, Photoshop je skutečně drahý! Navíc je práce s ním poměrně náročná, pokud člověk přesně neví, co má dělat. Pixlr, BeFunky a PicMonkey vám nabízí podobné (ovšem snadněji použitelné) funkce jako Photoshop, ale bez toho, abyste museli cokoliv stahovat nebo platit.

picmonkey

 

S těmito 10 nástroji pro tvorbu nebo úpravy obsahu byste měli být schopni vytvořit a sdílet mnoho zajímavých obrázků. Máte i vy nějaké oblíbené nástroje na tvorbu vizuálního obsahu? Podělte se o tipy dole v komentářích. 

Zdroj: http://www.verticalresponse.com/blog/13-easy-to-use-tools-for-creating-killer-visual-content/

Každý máme nějaké své e-mailové rituály. Někdo posílá e-maily brzy ráno, někdo naopak pozdě v noci. Někdo vytváří šíleně dlouhé předměty e-mailů a někdo naopak žádné nebo velmi krátké. Každý zkrátka preferujeme něco jiného. Chtěli byste ale vědět, co opravdu funguje v e-mail marketingu a co jsou jen mýty?

Yesware, což je společnost se sídlem v Bostonu, která měří a vyhodnocuje e-mailové informace, studovala více než 500.000 e-mailů, aby rozeznala skutečné, nebo falešné e-mailové mýty.

 

1. Mýtus: Pondělí je nejlepší den na posílání e-mailů.

Pravda? Je nám líto – v pondělí nemá smysl posílat marketingové e-maily.

Společnost Yesware zjistila, že míra e-mailové reakce (otevření e-mailu, kliknutí na odkaz, odpověď na e-mail) je skutečně podstatně vyšší o víkendu. Je to pravděpodobně proto, že lidé jsou o víkendu více v klidu a mají více času na odpověď. Během týdne byla míra e-mailové reakce skoro stejná každý den.

Podívejte se na infografiku – Nejlepší a nejhorší čas na posílání vašich e-mailů.

Proč tedy neposílat e-maily v pondělí? Protože je to na začátku pracovního týdne. Lidé dohánějí resty z minulého týdne a do toho se jim v poště hromadí jiné povinnosti od kolegů, obchodních partnerů, dodavatelů apod. Toto je obecné doporučení. Samozřejmě je třeba brát ohled na vaše cílové publikum. Pokud posíláte e-maily přes nějakého chytrého klienta (nejznámější zahraniční je například MailChimp nebo český nejznámější e-mail klient SmartEmailing), můžete si pomocí statistik zjistit, jak lidé reagují na vaše e-maily v průběhu jednotlivých hodin, dnů, měsíců apod.

 

 

2. Mýtus: Na e-mail dostanete rychlejší odpověď ráno.

PRAVDA? No… tak nějak.

U e-mailů odeslaných mezi 6. hodinou a 7. hodinou ranní bylo zjištěno, že mají rychlé odpovědi. Nicméně zhruba 40 % e-mailů odeslaných večer okolo 20. hodiny dostalo také rychlou odpověď. Opět platí, že pokud vaše publikum dobře znáte, určitě se rozhodnete správně, kdy jim odeslat e-mail a kdy můžete čekat na odpověď. U maminek na mateřské to bude jiné než třeba u manažerů firem.

 

3. Mýtus: Předměty e-mailů by měly být krátké.

Pravda: Vlastně to vůbec nehraje roli.

Předmět je něco jako titulek v novinách – musí vás zaujmout v prvních vteřinách, abyste e-mail otevřeli. Avšak údaje společnosti Yesware ukazují, že délka předmětu e-mailu neměla skutečný dopad na míru otevření a odpovědí. To ale na druhou stranu neznamená, že by váš předmět měl být román. Víte, jaký byl v Americe jeden z nejúspěšnějších e-mailových předmětů všech dob? Jen slovo „Hej“ poslal Barack Obama při re-volební kampani v loňském roce. Jeho jednoduchost byla vítězným tahem celé kampaně.

Podívejte se na 50 rychlých tipů, které zatraktivní předměty vašich e-mailů.

 

4. Mýtus: Přidáním více příjemců dostanete rychleji odpověď.

Pravda: To nebude fungovat. Místo toho použijte možnost „CC“ (dát do kopie).

Odolejte nutkání zahltit pole příjemce. To, že jste poslali e-mail na více lidí, neznamená, že budete mít více odpovědí. Údaje společnosti Yesware ukazují, že uvedení jedné osoby v poli příjemce a dalšího příjemce v kopii má o 10 % vyšší míru odpovědi.

Když to uděláte, jedna osoba je povinna reagovat, protože je příjemce. Tím, že dáte dalšího člověka do kopie, tak příjemce ví, že není jediný, kdo e-mail dostal, a jeho snaha reagovat je vyšší. Především pokud tím člověkem v kopii je například jeho nadřízený. 🙂

 

5. Mýtus: Pošlu e-mail dnes, zítra dostanu odpověď.

Pravda: Ne – měli byste dostat odpověď do 24 hodin.

Společnost Yesware zjistila, že příjemci na 90 % e-mailů odpovídají ten den, kdy je dostanou, pokud je zrovna zachytíte u vyřizování e-mailů. Později nebo další dny je reakce stále méně pravděpodobná. Ale nezoufejte – připomínající e-mail dává 21% šanci na získání odpovědi.


A jaké máte vy zkušenosti s posíláním e-mailů vašim klientům? Podělte se o ně v komentářích pod článkem.

Zdroj: http://mashable.com/2014/11/24/email-myths/

Při rozesílání e-mailů stávajícím nebo potenciálním zákazníkům byste měli pamatovat na to, že každá část sdělení nemusí fungovat jako návnada k nákupu produktů nebo služeb. Kvalitní obchodní vztahy je třeba již od prvního e-mailu budovat na důvěře. Takže jak vlastně onu důvěru vybudujete? Tím, že si budete vážit času svých zákazníků, budete jim poskytovat profesionální rady a tipy, nabídnete jim něco, co pro ně bude skutečně prospěšné, a hlavně budete upřímní.

Potřebujete příklady? Přinášíme vám tipy na šest e-mailů, které přispějí k vybudování důvěry.

 

1. Uvítací e-mail

První e-mail, který zákazníkovi odešlete, funguje podobně jako podání ruky – zapracujte tedy na tom, aby byl příjemný. Buďte struční. Pozdravte nové čtenáře, poděkujte jim za to, že se přihlásili k odběru, představte jim vaše podnikání a také sdělte, jak často se budete ozývat.

6 druhů e-mailů, jak vybudovat důvěru zákazníka

Můžete také přidat stručný seznam toho, o čem vlastně e-maily budou. Nezapomeňte odběratele e-mailů požádat, aby si vaši e-mailovou adresu přidali do seznamu kontaktů. Vaše zprávy tak nebudou padat do složky pro spam.

 

2. Výjimečná upozornění

E-mailová upozornění je dobré posílat pouze ve chvílích, kdy se to opravdu hodí. Pokud jste například alergolog, můžete rozeslat e-mail s pylovými mapami. Cestovní kancelář by zase mohla poslat upozornění o změnách počasí. Logistická společnost pak může zákazníkům posílat informace o očekávaných termínech doručení zásilek. E-mailová upozornění by měla být dobře načasovaná a informativní. Budou tak efektivně přispívat k budování kvalitních vztahů se zákazníky.

 

3. Newslettery ­

Každý rozeslaný newsletter přispěje ke zlepšení informovanosti odběratelů o vašem podnikání a současně pomůže budovat důvěru. Cílem newsletterů není jen zvýšení prodejů, ale především informování o zajímavém hodnotném obsahu, který může odběratelům vašich e-mailů opravdu pomoci.

Je dobré si zvyknout na pravidelné rozesílání newsletterů, aby vaši zákazníci již dopředu věděli, kdy je mají očekávat. Newslettery fungují podobně jako schůzky. Pomocí těchto virtuálních setkání můžete se svými zákazníky udržovat kontakt.

Víte, jaký je nejlepší a nejhorší čas na posílání e-mailů zákazníkům?

 

4. Zprávy o chybách

Udělali jste chybu? Pokud ano, přiznejte to. Omluvte se za chybnou nabídku, nepřesná fakta nebo nefunkční odkaz. Každá chyba je příležitostí pro budování důvěry. Přiznejte, že jste udělali chybu, a vysvětlete, jak jí budete v budoucnosti předcházet.

6 druhů e-mailů, jak vybudovat důvěru zákazníka

 

5. Vzdělávací e-maily

Připomínejte svým čtenářům, proč jste skutečný odborník, a to tak, že jim budete posílat krátké články, videa nebo infografiky, jež je budou zajímat. Podle Barometru důvěry 2015 společnosti Edelman jsou odborníci dvakrát důvěryhodnější než ředitelé společností. Využijete toho a zaujměte své klienty (a získejte si jejich důvěru) pomocí vašich znalostí a expertízy.

 

6. E-maily se vzorky zdarma

Pokud vaše společnost něco rozdává, dejte o tom svým příznivcům vědět pomocí e-mailu. Nyní máme na mysli věci a služby, které jsou skutečně zdarma, bez jakýchkoliv hvězdiček. Zahradní architekt by například mohl zdarma rozdat 20 lístků na veletrh o domácnosti a zahradě. Můžete zdarma nabídnout členství nebo konzultace, které se týkají vašich služeb. Mnoho firem v odvětví B2B rozdává zdarma obsah, například e-knihy.

6 druhů e-mailů, jak vybudovat důvěru zákazníka

Jaké e-maily pro podpoření důvěry posíláte svým odběratelům vy?
Podělte se o ně s námi v komentářích níže.

Zdroj: http://www.verticalresponse.com/blog/build-customer-trust-by-sending-these-6-emails/

A možná by to mohlo být i „Přišly – pomohly – zvítězily“. Pomáhání nám totiž dává smysl. Začít není nikdy dost brzo, a tak jsme začali  v adventním čase.
Dvě ženy – jedna výzva. Přijaly ji a pokořily – tak nějak něžně… vánočně… žensky.

Jeden prosincový den strávily dvě projektové manažerky Firmy 2.0 daleko daleko od počítačů, aplikací, emailů a celkově se prostě odpojily od sítě a napojily se na úplně jinou síť. Stanuly tváří tvář výzvě pomáhat… Když jsem se ze nimi vypravila, abych udělala pár fotek a „obhlídla situaci“, musím říct, že jim to tam ve stánku mooooc slušelo. Usmívaly se, hýřily dobrou náladou a vlídným slovem, prostě byla radost u nich spočinout.

Na stánku Motýlka

Věřím, že tohle byla jen část jejich úspěchu. A tak potvrzuji na svou vlastní čest: „Nejsou z cukru!“. Jedno je ale jisté: nejen, že strávily den užitečně, ale i produktivně, protože z kuloárů jsem se dozvěděla, že prý snad udělaly prodejní rekord! A to potěší dvakrát. Proto jsem jim položila dvě skoro zásadní otázky, abych z nich nenápadně dostala něco, co se bude hodit nám všem.

 

Jaké to je prodávat tváří tvář?

Katka Fišerová Katka Fišerová: „Super. Připadala jsem si jako Ježíšek:)

Každému, kdo nakoupil, jsem ze svého taky přidala nějakou drobnost pro radost.
Mám to ráda. Usmíváte se na lidi, oni se usmívají na vás. Letos jsem se nějak pořád nemohla dostat do vánoční atmosféry a prodej na stánku mě do ní dostal perfektně :)“

 

Petra Svobodová Petra Svobodová: „Pro mě osobně je prodávání tváří v tvář ještě lepší než online. Mám ráda osobní kontakt s klientem, kdy mohu vnímat člověka všemi smysly
a promluvit si s ním o tom, co se mu líbí a nelíbí, co by si přál apod. Pokud věřím ve službu nebo produkt, kterou nabízím, tak je pro mě prodej daleko příjemnější.

Popravdě propagovat něco, čemu nevěřím, bych stejně nedokázala. Mohu říct, že mám to štěstí, že se mohu postavit za produkty Firmy 2.0 sebevědomě a s dobrým pocitem. Se stejným dobrým pocitem se mi prodávalo (pomáhalo) na vánočním stánku, kde jsme byly s mojí kolegyňkou Kačkou Fišerovou jako dobrovolnice pro neziskovou organizaci Motýlek.“

 

Zkusily jste nějaké on-line triky a jak fungovaly?

Katka Fišerová Katka Fišerová: „Triky:) no nevím, jestli jsou to triky, ale uvědomila jsem si pár věcí.

Když jsem přišla na stánek a pracovnice Motýlku mi říkala, co všechno se neprodává, a že to tedy zlevnila, měla jsem nutkavou potřebu všechny ceny vynásobit dvěma a zdražit je:) A tím jsem taky začala. V průběhu odpoledne jsme pak vyzkoušely akce tipu jedna svíčka za 60 Kč při koupi dvou a více jedna jen za 35 Kč.

Také jsme zkusily 2 za cenu 1, škrtnutí původní ceny a zobrazení nové „jako že levnější“. Brala jsem to jako hru, ve které nebylo co zkazit. Takhle vnímám online prodej i offline svět. Je to život = hra, která nemá pravidla. Ty si vytváříme pořád jen my ve své hlavě.

A jak to dopadlo? Skvěle! Fungovaly všechny akce 🙂 Prodaly jsme plnou krabici dárkových balíčků se svíčkou, které prý nebylo možné vyprodat 🙂 Paráda.“

 

Petra Svobodová Petra Svobodová: „Zkusily jsme si vytipovat dle nás nejzajímavější produkt a skrz ten přitahovat lidi ke stánku. Umístily jsme ho doprostřed stánku a nabízely ho jako první, když někdo chtěl nějaký pěkný dáreček za dobrou cenu.

Prodávaly jsme jej výhodněji při koupi dvou a více kusů. Tato technika nám dobře fungovala a prodaly jsme všechny kusy tohoto dárečku, takže jsme pak musely určit jiného favorita, kterého jsme vyzdvihovaly.

Žádné online techniky jsme neuplatňovaly, vsadily jsme na náš milý úsměv, příjemné popovídání s lidmi a na to, že lidé rádi podpoří dobrou věc a zároveň získají originální dáreček z dílny organizace Motýlek.“

Ještě pár fotek, pro dokreslení atmosféry 🙂

… mám jeden vhled, který jsem si uvědomila. Absolutně jsem nezaznamenala „pocit konkurence“. Stánků tady bylo hafec. Vedle nás dokonce prodávali stejné svíčky jako my, resp. my měli jeden typ a oni jich měli asi 20 🙂 … ale stejně jsme byli všichni na jedné lodi.

Když si potřeboval někdo odskočit, pohlídali jste mu stánek. Dostala jsem palačinku a kafíčko z vedlejšího stánku a vzájemně jsme si nakoupili u okolních stánků drobnosti pro radost. Rozhodně jsem si celý ten den dokonale užila.

A právě ten vhled o (ne)konkurenci bych ráda přenesla do online světa.
Jak? To zatím absolutně nevím 🙂

– Kateřina Fišerová

Rozvoji byznysu a online podnikání se věnujeme už nějaký ten pátek. Živí nás a jsme v něm fakt dobré. Ano, píši dobré. Tento článek totiž píšu za ženy z Firmy 2.0. Daří se nejen nám, ale i našim klientům, kterým pomáháme. Baví nás to.

Rozhodly jsme se to tentokrát zkusit i jinak.

 

Vyrazíme do offline světa

Budeme prodávat výrobky, které nejsou ani aplikace ani info produkty. Budeme prodávat krásné věci, na které si můžete sáhnout, a které s námi nemají nic společného.

A to bychom nebyly my, kdybychom jen prodávaly. My při tom totiž budeme především POMÁHAT.

V pondělí 15.12.2014 od 8:00 do 19:00 najdete projektové manažerky SmartEmailingu a MioWebu – Katku FišerovouPetru Svobodovou – prodávat společně na vánočních trzích v Praze na Náměstí míru ve stánku neziskové organizace Komunitní centrum Motýlek.

Výzva - pomáháme neziskovkám

Proč? To není ta správná otázka. Lepší otázkou je: „Proč ne :-)“

Přijďte si užít nefalšovanou předvánoční atmosféru a vybavit se na Ježíška na jednom z nejkrásnějších pražských trhů! Ve stánku s číslem 28 😉 kromě nás najdete kouzelné výrobky dětí, rodičů a dobrovolníků komunitního centra. Medové svíčky, svíčky s potiskem, malé keramické ozdoby, ozdobičky z korálků, papírové taštičky a spousty drobných dárečků, které potěší.

Každý, kdo podpoří Motýlek, od nás dostane dárek!

Vážně nás baví dělat radost. Přijďte a zažijete to na vlastní kůži. Co myslíte, dáme to? Nebo jsme holky z cukru, co to v drsném offlinu nedají? 😀

Přijďte, těšíme se na vás! Najdete nás u stánku č. 28.
ec9e5d4418cddeb916f54861fa51abb5_XL

 

Komunitní centrum Motýlek je pražská nezisková organizace, která sídlí na Černém mostě a věnuje se několika oblastem. Především pomáhá rodinám dětí s handicapy žít normální a pohodový život bez omezení. Provozuje nízkoprahový klub pro děti a podporuje sociálně slabé rodiny s dětmi na Černém mostě.

Poslední dny mě inspiruje knížka „Zen a hotovo“ od Lea Babauty.
Ještě před několika týdny jsem na sobě cítila, že jsem během pracovního dne rozlítaná a přemýšlela jsem, co dělat dříve (emaily, tvořit, telefonáty) apod.

Leovo minimalistický systém deseti jednoduchých návyků na zlepšení produktivity a osobní rovnováhy mi fakt pomáhá! Konečně mám prázdné všechny inboxy, vše má své místo, všechny mé myšlenky, nápady, úkoly jdou okamžitě na papír (do mého malého notýsku, který nosím stále u sebe…. díky tomu mám čistější hlavu a více klidu na srdci 🙂

Jaké že jsou ty návyky zjednodušeně?

1) zvykněte si na neustálé zaznamenávání úkolů, nápadů, projektů – mějte u sebe vždy malý notýsek a kdykoliv Vás něco napadne, napište si to. Budete tak mít čistější hlavu. Vaše myšlenky jsou důležité a zaslouží si být zaznamenány 🙂

2) třiďte pravidelně položky ve Vašich inboxech ( a emailech) – rozhodujte se o nich rychle a neodkládejte je (vyhoďte je, delegujte, založte, vykonejte – pokud je to do 2 minut práce, pokud ne, napište si je do seznamu úkolů na následující dny)

3) plánujte – každý den si stanovte 1-2 nejdůležitější úkoly dne a těmi začněte Váš den. Jsou to ty velké klíčové úkoly, do kterých se nám moc nechce, ale které nás posouvají k našim cílům. Ty malé nechte na zbytek dne 🙂

4) dělejte v danou chvíli vždy jen jednu věc a nenechte se vyrušovat. Odstraňte všechny rušivé vlivy (vypněte tel, skype, emaily…) a koncentrujte se 100% na jeden daný úkol. Stop multitaskingu.

5) udržujte si jednoduché seznamy úkolů a ty denně kontrolujte. Můžete si vytvořit seznam podle kontextů: např. práce, doma, telefony, čekám na… Tak jak Vám to bude vyhovovat.

6) uspořádejte si věci doma i v práci. Naučte se vše dávat na své místo. Dávejte věci tam kam patří, namísto jejich kupení k pozdějšímu zpracování.

7) jednou týdně revidujte Váš systém a cíle. Během týdenní revize byste měli zhodnotit, co se Vám tento týden povedlo, zhodnotit, jak Vás to posunulo k Vašim měsíčním, ročním cílům. Určete si pro následující týden nejdůležitější úkoly dne (1-2 na každý den).

8) snižte počet svých cílů a úkolů na nejnutnější minimum. Ujistěte se, že Vaše projekty a úkoly jsou v souladu s Vašimi měsíčními, ročními a celkově životními plány 🙂

9) zaveďte si určité návyky (rutiny) – například ranní rutina (5 minut meditace, 30 minut cvičení či zvládnutí nejdůležitějšího úkolu dne), udělejte si tvořící den, den pro rodinu, vytvořte si určité rutiny pro sportování, zábavu apod.

10) najděte svou Vášeň! Najděte si takovou práci, pro kterou se dokážete nadchnout, kterou prostě jen tak neodložíte – budete ji milovat a chtít dělat pořád 🙂 Udělejte si revizi toho, co Vás baví a nebaví a udělejte ze svého celoživotního zaměstnání svou vášeň 😉

Zkuste to taky! A jaké jsou vaše návyky pro produktivní den?