Štítek: Petra Svobodová

Proč se lidé skutečně odhlašují z odebírání Vašich emailů?

Víte, jaké jsou nejčastější důvody odhlašování z Vaší databáze kontaktů? Podívejte se na následující infografiku.

TOP 5 webových trendů roku 2015

Stejně jako jsou v módě různé trendy, tak i ve světě webové grafiky tomu není jinak. Víte, jaké prvky na webu frčí v roce 2015? Omrkněte tuto infografiku, jestli máte i Vy ve svém "webovém šatníku" tyto kousky :)

Magie marketingu pro začátečníky

Je pro vás svět marketingu nový? Podívejte se na fakta v infografice, která Vám nastíní situaci v marketingu na internetu.

Infografika: Co je responzivní design?

Je vaše stránka přizpůsobena pro všechna zařízení a platformy? Responzivní design umožňuje nastavit optimální grafické zobrazení pro všechny platformy.

Personalizujte své emaily automaticky

Není žádným tajemstvím, že dnešní zákazníci chtějí personalizovaný zážitek z webu - a i když to dříve byla pro obchodníky a prodejce výzva, dnes existují nástroje, jako je marketingová automatizace, které umožňují snadno vytvořit jedinečné a personalizované zážitky pro vaše zákazníky.

Psychologie online chování Vašeho zákazníka

Lidské chování zůstává stejné, i když se technologie zlepšují. Pokud správně použijete psychologii, tak můžete navýšit konverzi a udělat lepší dojem na Vaše zákazníky. Níže najdete 5 technik, které vám pomohou zvýšit konverzi ještě dnes!

Infografika: Jak prodávat bez nátlaku

Bojíte se někdy, že Vaše propagační emaily budou připadat zákazníkům moc vlezlé? V dnešní infografice se zaměříme na 5 způsobů, jak prodávat přes email, aniž bychom se vnucovali.

Rozhovor s Petrou Svobodovou: Odlište se animovaným videem

Dnešní doba je přeplněná informacemi a ne vždy nás baví číst nekonečně dlouhé texty. Nejen na webech. Ale s videem… to je jiná!

 


Přečíst celý článek

10 nejlepších způsobů, jak lidi přimět, aby četli vaše e-maily a reagovali na ně

E-mail je v současném podnikání nejčastěji využívaný komunikační nástroj. Práce s ním je snadná a rychlá, a umožňuje vám komunikovat s ostatními, když jste mimo kancelář. Navíc je méně rušivý, než telefonování nebo SMS, takže můžete zprávy posílat pohodlně. Většině z nás chodí denně stovky e-mailů, a stejně tak i našim zákazníkům. To je ten hlavní důvod, proč některé zprávy mohou v záplavě ostatních sdělení zůstat nepovšimnuty. Přinášíme vám 10 tipů, jejichž dodržování vám umožní udělat dobrý dojem a zvýšit pravděpodobnost, že vaše e-maily nebudou bez odezvy.

10 zlatých pravidel e-mail marketingu

Mnoho podnikatelů stále neumí s e-mail marketingem pracovat. Když se řekne e-mail marketing, někteří lidé si mohou představit slovo "spam". Jak ale posílat e-maily, které nebudou vaše čtenáře obtěžovat, ale budou je naopak očekávat se zájmem a nadšením? Co v e-mailu posílat? Jaký má váš e-mail cíl? Víte, jak měřit, kdo otevírá a kliká na vaše emaily? Co musí obsahovat váš e-mail, aby jste neporušovali zákon? Přečtěte si 10 zlatých pravidel e-mail marketingu.