Podnikání nejsou jen ty velké věci, zásadní rozhodnutí a výzvy, ale i maličkosti, které na první pohled vypadají trochu nesmyslně.
Ale právě tyhle „nesmysly“ udělají to, po čem jako podnikatel toužíte, a i díky tomu zůstáváte v paměti svých zákazníků, kteří vás pak s chutí, a zcela sami, doporučí dál.

(Pokračování textu…)

Dnes píšu, protože hledáme jehlu v kupce sena – tu správnou a pravou osobu do naší zákaznické péče na částečný nebo plný úvazek. Hledáme někoho, kdo věří v totéž, co my, kdo je připraven žít, jíst a dýchat našim posláním.

Hledáme vášnivého, motivovaného a zodpovědného člověka na pozici péče o zákazníky.

ec0b2441-38fb-475f-bee6-5b1f7bc0b0d9

Věříme, že:

…většinu současných problémů ve světě je možné vyřešit prostřednictvím podnikání.

…když jsou lidé vzděláváni a povzbuzováni k tomu, aby vystoupili z řady a řešili problémy, které se jich nějak dotýkají, mohou se začít dít zázraky.

Proto je našim cílem a posláním zjednodušovat podnikatelům život a poskytovat jim vzdělání a nástroje k tomu, aby mohli budovat své úspěšné podnikání, které vyjadřuje to, kým oni sami jsou a díky kterému mohou světu přinést něco pozitivního a obohatit tím ostatní.

Náš tým, v současné době o 24 lidech, je oddaný těmto principům:

Co to znamená pro tebe?

Jakožto osoba, se kterou zákazníci přijdou do styku jako první, budeš přátelský/á, vnímavý/á a zaměřený/á na hledání řešení.

Co hledáme u ideálního člena našeho týmu:

Tvůj běžný pracovní den by mohl vypadat asi takto:

Část svého času strávíš vyřizováním e-mailů a písemným odpovídáním na dotazy našich stávajících i potenciálních zákazníků a budeš zajišťovat, aby z vaší komunikace měli pocit výjimečnosti a uspokojení, že se jim dostalo přesně toho, co potřebovali, aby se mohli posunout dál.

Součástí tvé práce bude také občasná technická podpora (restartujte váš počítač, vymažte si cash paměť v prohlížeči, heslo si změníte takto, aplikaci/program objednáte takto), takže je potřeba, abys byl/a zběhlá v otázkách práce s počítačem a byl/a technicky zdatný/á.

Budeš také odpovídat na telefonické dotazy na zákaznické lince týkající se našich aplikací a programů, včetně informací o cenách a ve vhodných případech a ve správný čas také volajícímu nabídneš koupi vhodného vzdělávacího programu nebo aplikace v naší nabídce.

Poradíš a pomůžeš klientům také se základními strategiemi internetového marketingu, které používáme. Navedeš klienty, poradíš, doporučíš, aby se ve svém podnikání posunuli dále a zjednodušili si život.

Tvými dalšími povinnostmi může být:

Co můžeš jakožto člen našeho týmu očekávat:

Takže k věci…

Jestli jsi dočetl/a až sem, něco to znamená. Znamená to, že tato pozice je tvým voláním a že by ses nám měl/a co nejdříve ozvat. Chceme o tobě vědět – a to brzy! Hned.

Místo výkonu práce: z domu

Časová náročnost: Záleží na schopnostech a časových možnostech zájemce o tuto práci, ale hledáme někoho na plný úvazek (30-40 hodin týdně)

1. krok – životopis a video: Natoč krátké 60-vteřinové video o tom, proč chceš s námi spolupracovat a proč jsi zrovna ty tím nejlepším člověkem pro tuto pozici a společně se svým životopisem ho pošli na alice@firma20.cz

2. krok – výběrové řízení: Pokud budeme mít na základě tvého životopisu a videa pocit, že se na tuto pozici hodíš, ozveme se ti a domluvíme se na osobním setkání nebo přinejmenším na úvodním rozhovoru přes Skype.

Výběru lidí do našeho týmu věnujeme spoustu času a energie, protože hodně investujeme do každého člověka, kterého do našeho týmu přijmeme. Proto nám, prosím, neposílej svou přihlášku, pokud nemáš opravdu vážný zájem.

3. krok – 90-denní doba hájení: Pokud u nás začneš pracovat, čeká tě takzvaná doba hájení, která potrvá 3 měsíce. Doba hájení nám (i tobě) dává příležitost se vzájemně poznat, vyzkoušet, jak se nám spolu-pracuje a jestli je to pro obě strany to pravé pro dlouhodobou spolu-práci.

 

Těšíme se na tvůj e-mail!

– David Kirš