Štítek: online podnikatel

Marketing je mrtev, ať žije marketing

Audio verze

podcasts_iconPodcast na iTunes

Dostáváme se do zajímavé etapy vývoje marketingové komunikace. Marketing je mrtev, ať žije marketing. Tak zní název tohoto článku a také fáze v evoluci marketingové komunikace, jak ji v současné době vnímám.

Existují totiž dva velké světy. Ty dva velké světy proti sobě stojí, navzájem se inspirují, kopírují od sebe, přitom každý z těch světů je úplně jiný. Mluvím o marketingu pro velké firmy,


Přečíst celý článek

Nebuďte chladní čumáci!

Audio verze

podcasts_iconPodcast na iTunes

Existuje oblast, která není vůbec kompatibilní s byznys obchodním světem. Přesto je to oblast, které musí každý, kdo chce prodávat, podnikatel, byznysmen, firma, věnovat obrovskou pozornost. Proč se jmenuje tento článek Nebuďte chladní čumáci? Protože právě tahle oblast má vliv na to, jak ve vašem byznysu prodáváte. Pokud tahle oblast je přítomná ve vaší marketingové komunikaci, pak se můžete k vašim klientům přiblížit.


Přečíst celý článek

David Kirš a 5 oblastí, ve kterých dříve havaroval

Pokud se člověk vydá na podnikatelskou cestu, znamená to také zažít havárky a bouračky. Zažít si ty menší a poučit se z nich je fajn. Být v těch, které znamenají smrt, bankrot, už tak fajn není.

Podívejme se na pět oblastí, kde k bouračkám dochází často. Pokud navíc bouráte v těchto několika oblastech najednou, pak se blíží vaše celkem jistá podnikatelská smrt.

Omlouvám se za dnes trošku morbidnější úvod, ale myslím,


Přečíst celý článek

Pomáhej, pak prodávej!

Audio verze

podcasts_iconPodcast na iTunes

V e-mail marketingu mám heslo, které je se mnou posledních pět let. Je to heslo: Pomáhej, pak prodávej. Rád bych vám vysvětlil, jak se týká e-mail komunikace a jaký má vliv na to, jak e-mailem dneska prodáváte.

Podívejte se na svoji e-mailovou schránku. Jaké zprávy, newslettery a obchodní informace tam jsou? Většina e-mailů, které máte teď ve své schránce, je obchodní prodejní spam.


Přečíst celý článek

Pravidlo 59 sekund: 3 důvody, proč lidé odcházejí z vašich stránek

Existuje několik teorií, které nám říkají něco o tom, jak dlouho trvá, než návštěvník opustí vaše stránky. Jedna z nich, která vychází z průzkumu Nielsen Norman Group, udává, že velká většina lidí stráví na vašich stránkách méně než 59 sekund (upřímně, spousta lidí mluví o číslech, které jsou zlomkem tohoto). Říkejme tomu pravidlo 59 sekund.V praxi to znamená, že, nezaujmete-li do minuty, pravděpodobně nezaujmete vůbec ;) Jak to ale udělat? Jak zaujmout? Podívejme se na důvody, které vedou lidi k opuštění webu, a samozřejmě taky na to, jak jejich pozornost udržet.

TO DO strategie

Audio verze

podcasts_iconPodcast na iTunes

Dnes si ukážeme velmi jednoduchou strategii, aby se věci staly, aby náš TO-DO list byl vždycky prázdný. Běžný přístup totiž je, že si na náš TO-DO list napíšeme věci a pak je děláme. Ovšem pokud je začnete dělat, ale použijete tenhle princip, kterému říkám TO-DO trojúhelník, tak se pro vás mnoho věcí nejspíš změní.

TO-DO trojúhelník má tři úrovně. My se však v běžném dni,


Přečíst celý článek

Pohádka o Milionové ženě

Bylo nebylo… Za devatero horami žila máma dvou dětí, manželka a podnikatelka Martina. Podnikala už několik let, ale kolikrát měla pocit, že je to snad větší dřina, než kdyby někam chodila od devíti do čtyř do zaměstnání, jako její kamarádky z gymplu. Přesto měla ale pořád velkou touhu dělat věci jinak, pomáhat svými produkty lidem a najít ve svém podnikání svobodu, radost a prostředek k tomu, aby žila život svých snů.

Je pátek,


Přečíst celý článek

17 statečných – kdo z nich vyhraje iPad?

Víte, co mají společného kluk, který ve svých 21 letech píše pohádky, několik úspěšných info-podnikatelů, živnostníci, kteří dělají, co je baví, majitelé prosperujících firem a česká zbrojovka? Překvapivě jednu věc ano 🙂 Všichni používají ve svém podnikání email marketing. 17 podnikatelů se rozhodlo pustit do akce a napsat svůj příběh s email marketingem v rámci červnové hry o iPad s názvem SmartStory.

17-statecnych

Kdo z nich vyhraje?
Přečíst celý článek

Reportáž: Tvorba webových stránek už nebude noční můrou

Neděle tráví většina lidí relaxací, avšak v Brně v Jundrově se dne 15.6. poprvé oficiálně konal Workshop MioWebu 2.0, kterého se zúčastnilo téměř 50 lidí – klientů Platformy 2.0, kteří si mohli zakoupit nový MioWeb 2.0 mezi prvními a k tomu se zúčastnit tohoto praktického workshopu.

První uživatele MioWebu 2.0 provedl jeho funkcemi jeho tvůrce Martin Dolenský, který krok za krokem ukázal, jak v prostředí MioWebu 2.0 pracovat, kde a jak jej propojit se Smartemailingem,


Přečíst celý článek

SmartEmailing to na prázdniny se svými klienty rozjíždí, rozjedete to taky?

Možná už to víte, ale možná taky ne – SmartEmailing to na prázdniny se svými klienty rozjíždí 🙂 Kreativní tým kolem aplikace SmartEmailing dal hlavy dohromady a vymyslel na teplé letní dny hned dvě akce. Jednu jako poděkování stávajícím klientům za jejich dlouhodobou věrnost a druhou jako usnadnění rozjezdu, třeba právě v prázdninových dnech, klientům novým.

Tu první bych přiblížila stručně asi takto:

Podělte se, inspirujte a získejte iPad

Jak na to?


Přečíst celý článek