Svět internetu otevřel nový prostor podnikání. Díky němu vzniklo mnoho firem a e-shopů, které dnes stojí před novou výzvou – utužováním vztahů s klienty. Prioritou se stává firemní kredibilita, důvěryhodnost podniku a jeho služeb. Jedna z cest, jak to udělat online, je využít potvrzení třetí stranou (tzv. „Social Proof“) jako marketingového nástroje.

Mnoho lidí se rozhoduje o koupi produktu či služby čistě dle toho, co o ní říkají druzí. Dojem návštěvníka webu velmi silně ovlivňuje to, co jiní návštěvníci o webu napsali a jakou s ním mají zkušenost. A tahle skutečnost může být přelomová a velmi výhodná pro mnoho podniků, obzvláště pokud jsou na trhu nové.

 

Co je Social Proof a jak souvisí s frontou na jídlo?

Přihlašovací stránka CRM software Highrise s referencí spokojeného klienta

Přihlašovací stránka CRM software Highrise s referencí spokojeného klienta

 

Social Proof (nejen) na internetu má jednoduchý koncept, který říká, že člověk začne důvěřovat službě a produktu na základě potvrzení druhých lidí, často se zkušenostmi nebo znalostmi v daném oboru.

Když procházíte kolem přeplněné restaurace, ve které jste nikdy v životě nebyli, a vidíte, jak je tam živo, řeknete si: ,,Tam musí vařit fakt dobře! Musí to být skvělý podnik.“ Za rohem pak objevíte opuštěnou restauraci. Ta vám naopak podvědomě dává varovný signál – tady není něco v pořádku! Vylidněný podnik působí hodně znejisťujícím dojmem.

 

V dnešní éře moderních technologií je potvrzení třetí stranou mocným marketingovým nástrojem. Je to totiž sociální vazba a emoce, co prodává, nejsou to jen holá fakta. Pokud surfař ve svém hledání připluje na stránku e-shopu působící nejistým dojmem, bude se snažit najít důkaz, že je důvěryhodná. Bez referencí, důkazu a hodnocení raději odpluje na stránku jinou, tam, kde dostane pocit bezpečí a jistoty.

 

Fotografie známých osobností čtoucí Stáninu knihu na pozadí přihlášení do jejího infoproduktu

Fotografie známých osobností čtoucí Stáninu knihu na pozadí přihlášení do jejího infoproduktu

 

Správné používání Social Proof tak může velmi pozitivně ovlivnit chování vašeho zákazníka a prudce zvýšit váš konverzní poměr.

Reference zákazníků

 ref3

Mnoho společností žádá své klienty, aby jim napsali svůj pozitivní ohlas s nabízeným produktem či službou, a ten dávají na web. Tím sázejí semínka důvěry do řádku svého webového pole. Naopak firmy, jež vychvalují své služby bez viditelného ohlasu zvenčí, působí nedůvěryhodně jako neoraná zem porostlá plevelem.

Při dnešní konkurenci je absolutní nezbytností sázet semínka důvěry z referencí. A jak budete růst spolu s nimi, začnete sklízet plody. Vychválit své služby umí každý, ale mít reference, ideálně velkých osobností a značek, už je záležitost jiná. Z velkých a dobrých jmen a jejich ohlasů vám vyrostou statné stromy, o které se ve vašem podnikání a marketingu budete moct naplno opřít. Lidé si váží ohlasů druhých, o to víc pak osob, s nimiž mají sami nějaký vztah.

 

Jak na správnou referenci

Dát dohromady skvělou referenci může být pěkný oříšek. Měla by být specifická, schopná vytvořit emocionální vazbu a měla by hezky zapadnout do celkového pocitu z webu a firemní značky. Vyhněte se obloukem tuctovým prohlášením typu „Tohle je skvělý produkt!“ a kráčejte směrem jasného a určitého ohlasu, např. ,,Tenhle produkt používám už pátým rokem a přinesl mi to a to. Zatím jsem s ním měl jen samé pozitivní zkušenosti.“

Neplýtvejte svým časem na tvorbu samostatné stránky „reference“, většinou tím jen vytvoříte slepou uličku. Vaše ohlasy umístěte na různá místa hned vedle souvisejících produktů a služeb. Tak zajistíte relevanci referencí a zvýšíte jejich efektivitu. Ohlas dopadne na úrodnou půdu.

Správně použité reference mají vliv, posílí důvěryhodnost vašeho webu a zvýší váš konverzní poměr.

 

Fotky lidí

Nejlepší způsob, jak maximalizovat efekt reference, je doplnit fotku toho, kdo vám ji dal. Čtenář vám tak spíše uvěří, že reference není vymyšlená, a navíc tím podpoříte emocionální vazbu.

Portréty vašich zákazníků vystavujte ideálně ve vysoké kvalitě a ujistěte se, že je jejich výraz přátelský. 😉 Vedle nich pak můžete umístit výzvu typu „Volejte ihned“ nebo „Stavte se k nám dnes“.

 

Ohlasy vlivných lidí

Uznání od experta či celebrity má velmi pozitivní vliv na zákazníkovo jednání. Psychologickým vysvětlením je halo efekt – přirozená tendence lidí vytvořit si svůj názor na základě prvního dojmu.

Není žádným překvapením, že společnosti vyhledávají pro svou reklamu velmi známé odborníky v oboru anebo slavné osobnosti. Nemusíte ale chodit tak daleko, abyste využili síly tohoto kolektivního vnímání. Pokud jste například webový designér a známý módní návrhář pochválí vaši práci, prudce vám to zvedne reputaci a bude se o vás mluvit.

Buďte však obezřetní a dodržujte pravidlo relevance. Pokud najdete známou osobnost, které padne vaše značka a vizuál webu jako ušité, dojem z takovéhoto ohlasu bude ryzí, pravdivý a tedy maximálně efektivní. Posílí to váš brand. Když však spojení celebrity a vaší firmy bude postrádat jakoukoli přímou souvislost, budete působit jako zoufalá firma bez vlastní identity, která se schovává za známou tvář, aby prodala. Perfektní způsob, jak ztratit důvěryhodnost.

 

Loga zákazníků a firem, které vyzkoušely váš produkt

 ref4

Jednou z cest, jak zvýšit konverzní poměr vašeho webu, je zobrazovat loga vašich zákazníků, speciálně pak těch, kteří jsou známí. Tento sociální důkaz jasně ukazuje vaši kredibilitu a zvedá vaši reputaci v očích čtenářů.

Je taky možné použít loga vašich oficiálních partnerů a dodavatelů. Pokud jste za svou kariéru dostali nějaká ocenění, akreditace a záruky kvality, tady je pro ně prostor.

Loga by měla být zobrazena tam, kde jsou snadno viditelná pro návštěvníky – tedy na boku stránky, popř. v záhlaví či zápatí úvodní strany vašeho webu.

 

Počítadla

ref5

Tahle forma Social Proof je příkladem „moudrosti davu“. Působí jednoduše – čím víc lidí se přihlásí např. k odběru novinek, tím je vyšší pravděpodobnost, že vám přibudou další kontakty v databázi. Pokud jste zatím nevybudovali velkou základnu zákazníků, vyzdvihněte pozitivum a přínos, který by potencionální odběratelé mohli ocenit. Každý musí nějak začít.

Lidé samozřejmě nejvíc inklinují k přihlášení k odběru, pokud je pro ně stránka důvěryhodná a oni ví, že jejich informace budou chráněné. Ochrana osobních údajů by měla být vidět během přihlašovacího procesu.

Kromě počítadla odběrů novinek můžete zobrazovat i jiná zajímavá čísla – namátkou počet stažení eBooku, počet prodejů, počet aktivních uživatelů vaší služby apod. Například v MioWebu existuje element Čísla, který si můžete napojit na seznamy SmartEmailingu a přenášet tato čísla zcela automaticky na váš web. Výsledek pak může vypadat takto:

 ref6

Nebo třeba takto:

 ref7

Widgety sociálních sítí

Sociální sítě jsou skvělým nástrojem. Díky nim můžete část vašich návštěvníků nasměrovat na Twitter a Facebook, kde jim ukážete jiný pohled na vaši firmu včetně ohlasů vašich zákazníků.

Čtenáři také ocení živost vašeho webu, pokud na něm umístíte facebookové komentáře. Ty se zobrazují jak na vašem FB profilu, tak na webu. Vytvoříte tím dojem, že se stále něco děje, a to je dobře. Vzpomeňte si na příklad s vylidněnou restaurací. 🙂

Současným trendem je umisťovat na weby ikony sociálních sítí. Jimi se ihned prokliknete na vybranou síť, nasdílíte odkaz vašeho webu, napíšete o firmě komentář. Výzvy typu „dejte nám like“ rostou v online světě jako houby po dešti. U sdílení platí, že čím vytvoříte hodnotnější a zajímavější obsah, tím více se bude šířit. Často se tak sdílejí skvělé tipy, poutavé příběhy, zajímavé projekty, netradiční užití produktů atd.

Pozitivní komentář vašeho webu či značky na sociálních mediích může způsobit velkou vlnu, na které vám připluje spousta nových webových surfařů. Čím více lidí doporučí vaši stránku, tím více si jich bude prohlížet váš web. Chytněte svou sítí pozornost, vytvářejte opravdu zajímavý a hodnotný obsah, který byste sami chtěli číst. Dejte druhým to, co byste sami chtěli dostat.

 ref8

Sociální tlačítka a další sociální „elementy“ jsou součástí MioWebu. Stačí si jen element propojit s vaší FB stránkou a umístit na vhodné místo vašeho webu:

 ref11

„Pečetě“ a ověření

Nejčastější použití webových „pečetí“ najdete u e-commerce webů na jejich úvodní stránce, případně na stránce s formulářem. Zkrátka kdekoliv, kde dochází k finančním nebo jiným transakcím. Postrachem mnoha uživatelů totiž bývá zneužití osobních údajů. Jméno, adresa, telefon, to jsou velmi citlivé informace, které se přímo dotýkají našich životů. A nikdo z nás by dnes už snad nevyplnil číslo kreditní karty na webu zcela neznámé nebo nedůvěryhodné společnosti.

 ref9

 ref10

Na závěr

Paleta sociálních nástrojů je opravdu bohatá. Když výsledek namícháte do pestrých barev, efektivně a s citem pro relevanci, postupně přitáhnete návštěvníky na své stránky a navýšíte svou konverzi. Velký pozor si však dejte jak na růžové, tak na černobílé brýle, a raději se na svůj web dívejte očima návštěvníka. Nevyladěné anebo přehnané používání výše zmíněných prvků může způsobit naopak negativní či nesoudržný efekt.

Používání sociálních prvků vyžaduje cvik a praxi. Pokud však hledáte cesty, jak propagovat váš nový produkt a službu online, sociální prvky jsou tím nejlepším a nejlevnějším marketingovým nástrojem.

Sociální prvky také zajišťují dnes tak důležitou interakci se zákazníky, která může přerůst do nového vztahu s vaší firmou.

Tak jako pro jakýkoli jiný marketingový nástroj i zde platí, že účinek bude jistý pouze v případě, že váš produkt je kvalitní a že dodržujete to, co jste při jeho nabízení slíbili.

 

Posbírejte tedy zpětnou vazbu od svých blízkých spolupracovníků a největších fandů vašich služeb. S tou pak dále pracujte. Zpětná vazba se obzvláště dobře sbírá skrz sociální sítě, kde navíc můžete s vašimi „následovateli“ dále pracovat.

Celkově vzato, kombinace správných produktů, a k nim dobře zapadajících sociálních prvků, vám zajistí zviditelnění vaší společnosti na trhu a vybuduje vám ty pravé základy pro podnikání.

A protože k úspěšnému podnikání potřebujete i úspěšné nástroje, připravili jsme pro vás nástroj pro tvorbu webů, který v ČR nemá obdoby. Kromě toho ještě další trénink „Jak postavit ziskový web a vyhnout se chybám amatérů“ zdarma.

Jak už jsme si říkali v minulém článku, prodejní stránka je jednou z pěti, které je dobré mít na vašem webu, pokud chcete opravdu vydělávat peníze.

Stojíte na křižovatce důležitého rozhodnutí. Chcete webem informovat, nebo prodávat? Pokud chcete mít web, který informuje, vydáte se tou první a nejvíce obvyklou cestou. Zařadíte se do davu 99,9 % podnikatelů, kteří jen utrácejí své peníze za úpravy a optimalizace webů, aniž by se jejich investice reálně zhodnotila. 

U nás ve Firmě 2.0 máme mnoho prodejních webů, které nám generují desítky milionů ročně. Trvalo to pár let, než jsme přišli na to, jak efektivně prodávat online, a nyní značnou část našeho „know-how“ předáváme dalším podnikatelům. Tento článek je návodem, jak na to, a pomůže vám proniknout do reality prodeje na webu. Dostat se čtenáři do hlavy.

 

Pracovat správně s psychologií prodeje je základ.
Cílem je „dostat se vašemu potenciálnímu klientovi do hlavy“:

1. Zaujmout ho titulkem, který zabrnká na jeho strach či touhu.

2. Hned v úvodu mu dát motivaci k tomu, aby četl dál.

3. Nabídnout mu řešení jeho problému a příležitost, kterou třeba dosud neviděl.

4. Ujistit ho o vaší věrohodnosti, kvalitě produktu.

5. Dát mu nabídku včetně bonusů, které nemůže odmítnout.

6. Odhalit cenu.

7. Nakonec zrekapitulovat v jedné větě, co dostane a co mu to přinese.

8. Dát mu garanci vrácení peněz a vůbec ho zbavit všech pochybností, které může mít.

 

Přitom neustále pracujte s představivostí čtenáře, zároveň však i s jeho racionální částí.

Emoce sice prodávají, to ví každý dobrý markeťák nebo prodejce, ve finále to je ale často hlava, která rozhodnutí zablokuje např. námitkou: „Tady něco nesedí, co všechno tedy vlastně kupuji?“ nebo „Je tento člověk opravdu expert, nebo to o sobě jen tvrdí?“

Potřebujete strukturované odpovědi pro hlavu. 😉

Nejdůležitější na celém procesu tvorby je zodpovědět maximum potenciálních otázek a námitek, které se budoucímu zákazníkovi honí hlavou. Pokud to uděláte, máte vyhráno.

Máte-li svůj produkt, možná si teď říkáte: „To je všechno hezké, ale jak to teď dostanu na web?“

Na to se zaměříme právě teď. Podívejme se nyní na konkrétní elementy prodejní stránky v MioWebu. Ukázky jsou postaveny na webu Petry Mikuláškové, která prodává elektronickou knihu pro majitele e-shopů, ale stejný postup můžete aplikovat na prodej jakéhokoliv jednoduchého produktu, ať už videa, nebo i fyzických věcí. Princip je totiž stále stejný.

Elementy, bez kterých se na vaší prodejní stránce neobejdete

Platí, že obrázky prodávají. Čím hezčí bude obrázek vašeho produktu, tím více budete mít prodejů. Podíváte-li se na velké e-shopy, zjistíte, že máte možnost si jejich produkty prohlížet pod lupou ze všech možných úhlů a v různých barevných kombinacích. Musíte uznat, že byste se v tom také cítili dobře. Přehánět to však nemusíte, úplně postačí, když umístíte na svou prodejní stránku alespoň jednu profesionální fotku vašeho produktu.

I v případě infoproduktu je vizuál velice podstatný. Vytvořte si obrázek, tzv. „cover“, vašeho e-booku a zvyšte tak návštěvníkův pocit „hmatatelnosti“.

jak_na_vydelecnou_prodejni_stranku

Existují služby, např. http://www.boxshotking.com/ nebo http://www.myecovermaker.com/, kde si takovou 3D grafiku vyrobíte sami bez grafických znalostí a často i zdarma.

Pak už stačí fotku nahrát do galerie MioWebu, potom zvolit element „obrázek“ a MioWeb se postará o to, aby se správně nadimenzoval na velikost bloku, do kterého ho vkládáte.

Sociální tlačítko pod fotkou produktu je dobré mít z toho důvodu, že vám pomůže virálně šířit produkt skrz Facebook a jiné sítě. Když na něj uživatel klikne, má možnost okomentovat váš produkt a dalším klikem jej poslat na svoji zeď, kde tuto informaci uvidí jeho přátelé.

I toto tlačítko je funkcí MioWebu. Stačí uvést adresu vaší Facebook stránky a o zbytek se postará MioWeb.

2. Tlačítko vedoucí na stránku s objednávkou

Tlačítko obsahující výzvu k akci (Call to Action) je na vaší prodejní stránce nezbytností. Jak jinak byste totiž chtěli návštěvníka odvést na objednávku?

Tlačítko by z designu vaší stránky mělo výrazně vystupovat, tj. ideálně jinou barvou než okolí, nebo jej aspoň udělat veliké. Dáte-li mu stín, případně změnu barvy po najetí myši, tím lépe. Existují různé testy, jaké barvy konvertují nejlépe, výsledky se nedají zobecnit – stačí se řídit pravidlem „výrazné = lepší“. Extrém v podobě kombinací křiklavé růžové, červené a fialové však dojem profesionality rozhodně nevytvoří. 😉

Stejnou písničkou je i výzva k akci. MioWeb obsahuje funkci A/B testování, tj. můžete měřit, která varianta výzvy k akci konvertuje nejlépe.

Tlačítko v MioWebu lze nastavit na pár kliků. Definujete si barvu, velikost, tvar, textový obsah i jeho font, URL, kam má odkazovat, a pak už stačí jen uložit. Pokud používáte více tlačítek na jedné stránce, což doporučuji, je možné tlačítka duplikovat, abyste je nemuseli definovat víckrát.

Podívejte se na krátké video, jak jednoduše lze v MioWebu přizpůsobit stránku tak, aby vypadala podle vašich představ. Stačí zvolit vhodnou šablonu a zbytek už je „klikačka“.

3. Blok o autorovi

Informace o vás jako autorovi produktu jsou něčím, co zvyšuje vaši kredibilitu a tím pomáhá prodeji. Ideální je blog, dostačující je umístit na svůj prodejní web jednoduchý element s vaší fotkou a krátkým textem o vás.

V MioWebu tento element najdete pod názvem Autor/lidé:

obr1-autor-lide

4. Vlastnosti produktu

Výčet vlastností produktu v MioWebu zobrazíte díky elementu Vlastnosti.

Celý design včetně ikonek je již pro vás připravený v rámci šablony stránky, kterou jste si zvolili. Stačí jen vepsat nadpisy, krátký popis vlastností a zvolit předdefinovanou ikonku, která danou vlastnost opticky ilustruje. Pokud by náhodou 270 ikonek nestačilo, můžete si vložit vlastní:

obr2-vlastnosti

5. Fotogalerie – náhled vašeho produktu

Fotogalerie je běžným jevem dnešních webů. Vy ji však můžete využít i netradičně – uložte si do ní náhledy vašeho (elektronického) produktu. Čtenáři to tak usnadní rozhodování, zda je váš produkt pro něj, či ne. Získá tak totiž dobrý přehled o obsahu a formě toho, co nabízíte.

Pokud máte video o vás a vašem produktu, tohle je jedno z možných míst, kam jej uložit. Stačí jen zadat adresu vašeho videa na YouTube či Vimeo do elementu Video, případně omezit jeho šířku, a máte hotovo:

obr3-fotogalerie

6. Reference

Dle průzkumu Nielsen Norman Group vám uvěří až 70 % návštěvníků, uvedete-li reference jiných lidí (a to překvapivě i těch, o kterých vaši potenciální klienti nikdy neslyšeli). Proto byste tento blok rozhodně neměli vynechat.

Nemáte-li reference, stačí si o ně napsat vašim současným klientům. Pokud jste jim dobře posloužili, věřte, že to pro vás udělají rádi. 😉 Dejte jim za úkol max. dvěma větami popsat největší přínos vašeho produktu a takovou referenci s fotkou potom zveřejněte. (Nebojte se referenci vhodně stylisticky upravit.)

Na webu to uděláte jednoduše pomocí elementu Reference, kde vložíte fotky lidí, jejich citace, jména, případně pozici a firmu, zvolíte si jeden z definovaných vzhledů a uložíte. Víc není třeba:

obr4-reference

7. Bonusy

Každá správná nabídka by měla obsahovat bonusy, a to ideálně natolik lákavé, aby si návštěvník koupil hlavní produkt už kvůli nim. 😉

Bonusy je dobré popsat, a to včetně jejich přínosů (nikoliv jen jejich vlastnosti), ideálně vložit jejich náhled jako obrázek, a nezapomeňte taky uvést jejich finanční hodnotu. Vysoký součet cen bonusů je vždycky fajn a nějakým způsobem „ospravedlňuje“ cenu vašeho hlavního produktu. Není cílem cenu hlavního produktu uměle nafouknout, spíše maximalizovat celkovou vnímanou hodnotu celého setu.

Bonusy můžete vložit v MioWebu např. pomocí elementu Obrázek s textem. Je možné zvolit nejen umístění obrázku vpravo, či vlevo od textu, ale taky proporci textové části vůči obrázku:

obr5-bonusy

8. Garance vrácení peněz

Ostřílení weboví prodejci doporučují umístit pod poslední „nákupní“ tlačítko na stránce krátký text s garancí ubezpečující nakupující, že se nemusí bát o své peníze. Věrohodnost této části s garancí vrácení peněz zvýšíte „pečetí“, která je pro vás v MioWebu připravena hned v několika provedeních. Stačí si zvolit tu, která vám designově sedí nejvíce, případně si můžete vložit svůj vlastní vzhled pečeti pomocí už známého elementu Obrázek:

obr6-garance

Závěr

Pokud jste rozhodnutí prodávat přes web, jenž generuje peníze, zatímco vy spíte, jste na pláži, s dětmi nebo třeba v kině, tento článek je jednoduchým výčtem toho, co byste měli mít na vaší prodejní stránce.

Další informace o tom, jak postavit prodejní web a začít vydělávat dokonce bez investic do návštěvnosti, najdete v třídílném tréninku zdarma.

V jiném článku přinášíme rozhovor s Petrou, odbornicí na e-shopy, která provozuje již několik prodejních stránek na MioWebu a generuje tak tisíce Kč měsíčně pasivního příjmu. Dozvíte se, co jí funguje, co ne, a jak se se vším prakticky vypořádává.

mioweb-banner-2-clanek

Když je dnes řeč o televizi a internetu, tak je výsledkem jen jedno slovo. YouTube. Vlastní televize dnes znamená mít YouTube kanál. Jak na to, jak ho založit a co pak dělat. Na to je zde dnes jednoduchý návod.

Než se pustíte do čtení a do akce, proklikejte si několik kanálů, ať víte o čem je řeč a máte jasnou představu, kde se pohybujeme. A začněte kde jinde, než na mé televizi. 🙂 (ano, budu i já moc rád, když budete můj kanál odebírat, stačí potvrdit na této stránce). Stejně to budou dělat vaši fanoušci.

Hotovo? Máte představu? Jdeme na to:

Založení a nastavení kanálu:

1. Na YouTube.com spojte váš Google účet s YouTube (nebo si vytvořte nový)
2. Vyberte „cool“ jméno, protože to bude v URL adrese vašeho kanálu/televize
3. Vyberte si pěkný obrázek jako pozadí pro vaši domovskou stránku kanálu
4. Přidejte v nastavení odkazy na váš Facebook, blog, web, Google+ a další pokud máte
5. Na úvod natočte video, které váš kanál představí (později na úvodní stránku dejte nejoblíbenější video)

Vytvoření a scénář videa:

1. Vyberte téma a nejlépe i klíčové slovo pro video, které chcete vytvořit. (Chcete přece, abyste na dané klíčové slovo vyjeli na Googlu ne?)
2. Natočte video. Buď přímo vy do kamery nebo natočte vaši obrazovku a udělejte prezentaci. Nevíte jak na to? Zde můžete získat podrobný návod.
3. Video začněte představením a okamžitou informací, co se lidé ve videu naučí.
4. Pak dodejte, co jste slíbili. Nezapomeňte nejen na „know-how“ informace, ale také na inspiraci a motivaci.
5. Zakončete pozvánkou na vaše vstupní stránky, blog a apod. Prostě výzva k akci.

Nahrání a publikování videa:

1. Klíčové slovo dejte do názvu souboru videa, také jako první do titulku videa, nejlépe na začátek
2. Do popisku uveďte o čem je video, váš krátký profil, odkazy na vaše stránky, blog, sociální sítě
3. Nyní promujte video, kde to jde. Na blogu, na Facebooku, emailem, na stránkách, všude…
(pokud vás problematika expertního publikování na YouTube zajímá do hloubky, pak vás bude zajímat stránka Jirky Stibora.)
4. Video můžete také přepsat do textu a udělat z něj pěkný blogový článek, nakonec podívejte se, jak může vypadat zde.

Tyto kroky můžete dělat sami, ale také si na ně můžete někoho najít. Sdílejte činnosti a spolu-pracujte.

Jaké je vaše rozhodnutí? Jdete do vlastní televize? Pochybujete, že na to máte? Ano, to je nejčastější důvod, proč lidé svůj kanál nevytvoří. Bojí se. Každý se bojí, já se bojím. Strach je součást hry, ale přece vás nezastaví. Jděte do toho i se strachem, i když nevíte vše, důležité je začít.

Držím palce.

Zjednodušte si život díky internetu.

– David Kirš

PS: a o čem točit videa? Hodně se odvíjí od úrovně vědomí, na které se nacházíte. Více v tomto článku, 4 úrovně vědomí.