Štítek: online marketing

Zvyšte konverzi webu díky “Social Proof”

Svět internetu otevřel nový prostor podnikání. Díky němu vzniklo mnoho firem a e-shopů, které dnes stojí před novou výzvou – utužováním vztahů s klienty. Prioritou se stává firemní kredibilita, důvěryhodnost podniku a jeho služeb. Jedna z cest, jak to udělat online, je využít potvrzení třetí stranou (tzv. „Social Proof“) jako marketingového nástroje.

Jak sestavit výdělečnou prodejní stránku

Stojíte na křižovatce důležitého rozhodnutí. Chcete webem informovat nebo prodávat? Pokud chcete mít web, který informuje, vydáte se tou první a nejvíce obvyklou cestou. Zařadíte se do davu 99.9% podnikatelů, kteří jen utrácejí své peníze za úpravy a optimalizace webů aniž by se jejich investice reálně zhodnotila. U nás ve Firmě 2.0 máme mnoho prodejních webů, které nám generují desítky milionů ročně. Trvalo to pár let, než jsme přišli na to, jak efektivně prodávat online a nyní značnou část našeho “know-how” předáváme dalším podnikatelům. Tento článek je návodem, jak na to, a pomůže vám proniknout do reality prodeje na webu. Dostat se čtenáři do hlavy.

Jak vytvořit vlastní televizi za 30 minut a vysílat

Když je dnes řeč o televizi a internetu, tak je výsledkem jen jedno slovo. YouTube. Vlastní televize dnes znamená mít YouTube kanál. Jak na to, jak ho založit a co pak dělat. Na to je zde dnes jednoduchý návod.

Než se pustíte do čtení a do akce, proklikejte si několik kanálů, ať víte o čem je řeč a máte jasnou představu, kde se pohybujeme. A začněte kde jinde, než na mé televizi.


Přečíst celý článek