Štítek: obchodní potenciál

Jaké ryby teď lovíte?

Audio verze

podcasts_iconPodcast na iTunes

Nedávno jsem byl v Londýně na akci Rogera Hamiltona Fast Forward Your Business a Roger tam použil úžasnou pomůcku pro avatara, pro vašeho ideálního zákazníka. Je to koncept, o který se teď s vámi chci podělit, protože ten princip, kdy znáte, komu prodáváte, kdo je váš cílový klient, cílový zákazník je zásadní pro to, abyste lépe, efektivněji a účinněji prodali.


Přečíst celý článek

Kouzlo zvané upselling

Je tak snadné koupit, a přesto může být tak složité přilákat klienty, aby to udělali. Opravdu aktivně prodávat je přitom jediný způsob, jak dostat svůj produkt na oči lidem, kteří z něj budou mít prospěch. A není to o tom, tlačit je ke koupi něčeho, co nechtějí, ale poskytnout jim hodnotu, kterou potřebují. Podívejte se na způsoby, jak můžete více propagovat své produkty.

Kouzla a čáry? Ne, ne! Klasické, ale geniální prodejní techniky.

Je tak snadné koupit, a přesto může být tak složité přilákat klienty, aby to udělali. Opravdu aktivně prodávat je přitom jediný způsob, jak dostat svůj produkt na oči lidem, kteří z něj budou mít prospěch. Podívejte se na dvě klasické, ale geniální prodejní techniky, kterými můžete více propagovat své produkty.