Taky jste už někde slyšeli, že byste měli investovat do návštěvnosti na webu? Návštěvnost je dnes mantra internetu. Stejně jako PPC, SEO, Facebook – stačí si jen vybrat způsob, jak utratit peníze tak, aby vás bylo více vidět. Vtip je v tom, že „být viděn“ vám úspěch nezaručí. Sama návštěvnost vám peníze nevydělá. Je pro vás lepší, když na váš web připluje 100 surfařů týdně a zase odplují? Anebo vás více potěší 10 solidních jmen, z nichž každý udělá týdenní tučnou objednávku? Druhá varianta je výsledkem úspěšné konverze, proměny ledabylých surfařů na nakupující zákazníky. A co je k tomu třeba?

Naučit se principům konverze.
Nemá přece smysl, abyste platili za nové a nové návštěvníky bez viditelného efektu. A to se děje, pokud nemáte na webu vytvořenou cestu zákazníka, která konvertuje. Konverze je klíč k tomu, abyste začali na webu vydělávat peníze. Jakmile má váš web cestu, která mění návštěvníka na zákazníka, váš prodej prudce stoupne.

 

Z vlastní zkušenosti víme, že 95–98 % návštěvníků z webu odchází, pokud je něčím nezaujmete a nechytíte jejich pozornost. 

Co je to tedy konverze?

Jakákoliv změna stavu, kterou chceme, aby návštěvník prošel. A tato změna může být jak krátkodobá – během jedné návštěvy webu, tak dlouhodobá, v rámci několika týdnů či měsíců. Někdy není třeba spěchat a méně znamená více. Nicméně ty nejčastější akce, jež marketingoví profesionálové chtějí po návštěvnících webu, jsou tyto dvě:

K tomu, aby konverze nastala, je nutné mít správnou anatomii webu. Ta zabezpečuje, aby každý návštěvník, který se na vašem webu objeví, prošel cestou, na jejímž konci je dříve nebo později nákup.

 5_stranek_ktere_na_vasem_webu_nesmeji_chybet_pokud_nechcete_prodelat_kabat

Co je k tomu potřeba?
Těchto 5 stránek provede návštěvníka webem chytře a s kýženým efektem:

  1. Úvodní
  2. Obsahová
  3. Prodejní
  4. Objednávací
  5. Děkovací

 

1. Úvodní stránka

Je to první stránka, na které se ocitne váš návštěvník. Je tak nezbytně důležité, aby upoutala a působila důvěryhodně, jinak svého surfaře okamžitě ztrácíte. V tomto článku se dočtete, že na to máte přibližně 59 vteřin. A to je dost málo na to, abyste ten čas proplýtvali.

Anglicky se tomuto druhu stránky říká „landing page“, přistávací stránka, často se setkáme se specifičtější stránkou, tzv. „squeeze page“, která má za úkol „vymáčknout“ z návštěvníka jeho e-mailovou adresu.

Pokud v momentě přistání svého potenciálního klienta nezaujmete a neubezpečíte, pak jste ho ztratili. Naopak, když s ním budou rezonovat vaše texty a nadpisy, rád bude pokračovat dál.

Uvědomte si, komu svou zprávu píšete. Co by zaujalo vás na jeho místě? Inspirujte se následujícím přehledem:

Úvodní výrazný nadpis – např.:

  1. Chcete se naučit opravdu mluvit anglicky bez nudného memorování slovíček?
  2. Chcete mít přirozeně silnou imunitu tak, že nedostanete chřipku ani nachlazení?
  3. Chcete si půjčit peníze, ale bojíte se, že naletíte podvodníkům?

PRO KOHO. Oslovení konkrétního čtenáře s vypíchnutím jeho problému.

  1. Taky vás nebaví nudná gramatika a biflování slovíček? Rádi byste se učili s lehkostí a zábavně?
  2. Trápíte se častými „rýmičkami“, které vám berou vaši životní energii? Toužíte ztratit strach z toho, že se někde můžete nakazit? Chcete mít silnou obranyschopnost?
  3. Potřebujete větší obnos, ale bojíte se vysokých úroků, kreditních karet a lichvářských společností?

 

PROČ. Co přínosného můžete čtenáři nabídnout? Co dostane, když bude pokračovat?

  1. Pošlu vám jedinečný postup s metodologií, díky které mě studium angličtiny začalo vážně bavit a za 3 měsíce jsem se naučil jazyk tak, že jsem se konečně nebál v zahraničí promluvit.
  2. Obdržíte návod na vědecky ověřený „dobrozvyk“, silně posilující imunitu a zvyšující zdraví.
  3. 10 tipů, jak si bezpečně a co nejvýhodněji půjčit peníze.

 

JAK. Webový formulář neboli magnet

Formulář je místo, kde získáte kontakt potenciálního klienta výměnou za váš cenný materiál (video, e-book, PDF report atd.). Ten by měl řešit část problému vašeho možného zákazníka. Měl by se setkat s jeho potřebou. Když tento krok vynecháte, ztratíte to nejcennější – kontakt. Surfař odpluje pryč a bez nového lákadla se už nevrátí.

 1. Úvodní stránka

2. Obsahová stránka

– informuje, vzdělává, baví

Zde se musí návštěvník velmi mile překvapit a zažít „AHA“ moment. Musí zjistit něco, co ještě neví a co má pro něj velkou hodnotu. Dejte mu něco, o čem řekne: Tohle je totální bomba – to jsem neznal. A moc se mi to hodí! Obsahová stránka by měla předat hodnotný materiál lehce stravitelnou formou a ještě vzbudit pozitivní emoce.

Vaším „info magnetem“ může být článek, video, PDF, audio. Popřemýšlejte, co by vaší cílové skupině lahodilo nejvíce. Úkolem obsahové stránky je získat si svého surfaře, vybudovat v něm důvěru a posílit kredibilitu vás jako odborníka.

2. Obsahová stránka

3. Prodejní stránka

Jednoduché pravidlo říká – pokud chcete prodávat, musí jít vidět, že prodáváte. Do této stránky tedy zahrňte tyto body:

PROČ ČÍST? Proč bych měl ztrácet svůj drahocenný čas čtením této stránky?

PRO KOHO? Čím lépe „zamíříte na terč“ své cílové skupiny, tím líp.

PROBLÉM? Co je to, co je trápí?

PROČ VY? V čem jste jedineční (jiní než ostatní)? Jaké máte zkušenosti? Co vše umíte? Jak můžete lidem pomoct?

ŘEŠENÍ? V čem je vaše nabízené řešení nejlepší/rychlé/pohodlné?

CO DÁL? Předznamenejte a popište zákazníkův další krok. Jasně a s lehkostí.

 Ukázku prodejní stránky naleznete zde.

Clipboard01

4. Objednávací stránka

Objednávací stránka občas bývá součástí té prodejní. V praxi jsou vidět obě řešení a každé má svá pro a proti. Podrobněji o tom někdy příště – teď jen to, co je nejdůležitější.

Objednávka by měla jít co nejsnadněji vyplnit. Je to koncovka, která musí být pro uživatele samozřejmostí. Je to přece ten důležitý moment, kdy se váš návštěvník posouvá v evoluci o jednu úroveň výše – na platícího zákazníka.

Nabízí se zde analogie se supermarketem: žádného zákazníka nepotěší, musí-li stát desítky minut ve frontě, aby pak zjistil, že na jednom z produktů chybí čárový kód, který musí pokladní vytelefonovávat. Aby toho nebylo málo, doma potom zjistí, že mu započítali jedno zboží dvakrát.

Faktem je, že jsme pohodlní a rádi šetříme čas. Další nezbytností je tedy platba kartou a expresní platba přes účet. Málokomu se dnes chce přepisovat číslo účtu a variabilní symbol z e-mailu do elektronického bankovnictví. Kromě toho každou takovou akcí, kterou necháte své zákazníky dělat, riskujete chybu lidského faktoru. Výsledkem je, že vyděláte méně.

4. Objednávací stránka

5. Děkovací stránka

Nejvíce podceňovaná stránka je ta poslední. Mám už přece vrabce v hrsti, směje se vlastník webu. Usnout však tímto způsobem na vavřínech je velká škoda. Ve chvíli, kdy si od vás člověk poprvé nakoupí, potřebuje podpořit a utvrdit v tom, že udělal dobře. 

Touto větou rozhodně nezabodujete: „Děkujeme za objednávku, informace jsme poslali do e-mailu.“

Buďte kreativní. Napište, co se bude dít dál. Ukažte, že máte radost. Natočte krátké video.

 

Osvěžující příklady:

 5. Děkovací stránka

Nezapomeňte – napřed konverze a až potom návštěvnost. Těchto 5 stránek vám vytvoří kompletní prodejní cestu na vašem webu. Doporučuji vám ji vytvořit dříve, než se toho chopí vaše konkurence.

Více informací o tom, jak a proč pracovat s anatomií webu a jak postavit web, který prodává, najdete zde: www.mioweb.cz/trenink

mioweb-banner-2-clanek

Asi každý z nás by chtěl mít nějaké eso v rukávu, které může vytáhnout a poté mu raketově vzrostou konverze. 100% úspěch zaručit nemůžeme, ale ve většině případů tato funkce zabrala. O čem se bavíme? No přece o pop-up oknech nebo česky o vyskakovacích oknech.

Ukážeme si význam vyskakovacího okna, jeho strategie, a mimo jiné také použití v praxi a dopad na konverze. Připraveni? Tak jdeme na to! 🙂

(Pokračování textu…)

Ahoj moji milovaní dvanuláci!

Po hoooodně dlouhé době (já vím!) jsou tady vaše (i moje) oblíbené Novinky 2.0. Nebudu se vymlouvat na záhadné nemoci ála Parkinson či Alzheimer, pro které bych se nebyla schopná trefit na ty správné klávesy nebo si pamatovat, že je potřeba Novinky sepsat. V uplynulých měsících jsem zkrátka dávala přednost jiným prioritám. Ale Novinky mi hodně chybí a je mi jasné, že i vám. Přece je fajn mít přehled o tom, co se ve firmě děje 🙂 Takže dost úvodních keců a jde se na věc! 🙂

První miminko 2.0 je na světě!
Tohle jste určitě nikdo nepřehlédli. Ale kdyby přece jen, tak vězte, že 13.2. v 8:30 ráno se Janičce narodila Verunka. Holky už jsou zžité, Verunka prý krásně spí a Jana si už užívá i venkovní kočárkování 🙂 Verunce to sice nevyšlo, aby se narodila na Valentýna, ale odhaduji, že Janě to vůbec nevadí 🙂
Takže ještě jednou, vítej Verunko na tom našem krásném světě, ať se ti tady líbí, děláš mamince i tatínkovi jen samou radost a pěkně mamince koukej přes rameno (nebo dávej pozor, když budeš u prsu), jak čaruje s čísly, ať jí pak u nás můžeš jednou vypomáhat 🙂

Styk jedině s ochranou…
Používáte ochranu? Opravdu? A vážně pokaždé?

Ve SmartEmailingu ji ve jménu bezpečného styku používají. Toho obchodního, samozřejmě! 😀 Ke konci minulého roku byla oficiálně zaregistrována ochranná známka názvu SmartKampaň (erkovkolečkukterétadyanizanicnedokážuvložit). Takže, pokud se někde o této skvělé funkci naší milované email marketingové aplikace budete zmiňovat, označujte název SmartKampaň R-kem v kolečku (anotímkterétadynemůžuvložit).

A to není všechno. Na bezpečný (obchodní) styk myslíme i v jiných projektech. Aktuálně se připravují rešerže pro ochranné známky pro FAPI, MioWeb, EmailAcademy a také Firmu 2.0.

Originální oslava MDŽ v Ženy ženám
To by nebyla Alice, aby nenaplánovala některou z akcí ŽŽ ve vhodný čas související s ženami. Byť o jeden den dříve, slavilo v sobotu MDŽ 100 žen tím nejhezčím způsobem, jakým mohly. Láskou samy k sobě. V AS Clubu v Brně se 7.3. konal další ročník velkého semináře Sebeláska, na kterém navíc na závěr proběhl slavnostní křest a autogramiáda zbrusu nové knížky Lucky Kolaříkové Učebnice sebelásky. Lucinčinu knížku mohu jen a jen doporučit. Četla jsem ji jedním dechem a už se těším, až se do ní ponořím znovu a detailněji 🙂

Sebevědomí není nikdy dost…
Když už jsem u tématu žen, mám tady pro vás jednu pozvánku. Poslední květnový víkend (30.-31.5.) se bude konat v pořadí druhý seminář Sebe-vědomá žena. Pokud si doma nedovolíte dát nohy na stůl a ruce za hlavu, určitě si to přijďte vyzkoušet se mnou na seminář 😉 Přijďte se setkat se svým sebevědomím, nasát sílu ženské skupiny a nabrat vnitřní jistotu a sílu. A pokud znáte ženy, které by seminář zajímal, určitě jim o něm dejte vědět 🙂

Stali jsme se členy APEKu
A že nevíte, co APEK je a proč jsme jeho členy? Tak si to nastudujte! 😀
No, ale teď vážně. Není to ani Asociální parta empatických kamarádů, ani Analogie procesu evoluce kódu, ale (vcelku obyčejná) Asociace pro elektronickou komunikaci. Záměrem členství bylo získat certifikaci APEKu pro naše produkty. Objevil se ovšem malý zádrhel, kdy certifikaci prý poskytují pouze „standardním e-shopům se zbožím“, ale tak to by nebyla Firma 2.0, abychom se nepokusili jejich pravidla doplnit a certifikaci získat. Rozhodně jsem zatím nehodila flintu do žita 🙂

Brzy vám napíšu informace k tomu, kde a jak můžeme používat označení „Člen APEK“.

Vyšli jsme vstříc světlým zítřkům a přesným číslům
V uplynulých týdnech dochází k zásadním změnám v oblasti placených reklam. A musím teda říct, že mě ty změny doslova vyzuly z ponožek 😀 Abych byla konkrétní… Ve vyhodnocování reklam přecházíme na systém porovnávání seznamů ve SmartEmailingu na základě nových údajů (utm parametrů) ve statistikách webových formulářů. Jak říká Michal, je to krok kupředu směrem k přesným číslům. A proč mě to vyzulo z ponožek? Mnooo, to nechám na vaší fantazii, případně kdo chcete, můžete tipovat :-p

Ája má čím dál více fanoušků
Pamatujete si, když jsem dříve psala, že Ája bude brzy potřebovat pro své fanoušky velký stadion? Představte si, že došlo na má slova! 😀 Facebooková stránka Mám se ráda nedávno oslavila 19.000 návštěvníka. To je opravdu úctyhodný počin a nádherná ukázka síly, kterou má jasně vymezená cílová skupina a na ni velmi trefně cílený obsah v dostatečném množství. Áji, blahopřeji tobě i projektu Ženy ženám a těším se, co speciálního vymyslíš pro oslavení 20.000 fanouška 😉

Doplňte si své znalosti o email marketingu
Myslíte si, že o email marketingu víte dost? Vsadila bych se, že ne 🙂 Však to znáte. Kovářova kobyla… No, nebudu se ptát jmenovitě, ani dělat průzkumy, ale pokud při zpytování svého svědomí zjistíte, že by se vám nějaké osvěžení znalostí hodilo, máte příležitost tak učinit už dnes. V Praze se koná EmailAcademy živě, kam jste samozřejmě srdečně zváni. David už má připravenou prezentaci, Katka Fišerová sčítá účastníky a bude to jako obvykle obsahová pecka. Takže… kdo máte volno, nenechte si tuhle akcičku ujít.

Pozn.1: Účast členů týmu Firmy 2.0 je zcela dobrovolná.
Pozn.2: Od Katky si vyžádám seznam členů týmu, kteří se akce zúčastnili.
Pozn.3: Na základě seznamu nebudou vyvozované žádné závěry… 😡 :-p

O zákaznících teď víme víc
Jak je to možné? Díky informacím a údajům, které máme poměrně nově možnost vidět v Anabixu. Kdo jste v častém přímém kontaktu s našimi zákazníky, víte, o čem mluvím. Po dlouhém martyriu se nám v Anabixu povedlo zavést rozdělení podle projektů a stahovat ke kontaktům veškeré faktury. Značky, které o Anabix projevily zájem, ho mají nastavený a kdo zájem neprojevil, toho tam Markétka Danišová brzy natlačí 😀 Skvělé je, že teď v Anabixu můžete vidět u zákazníků vcelku komplexní informace, díky kterým je komunikace v rámci péče o zákazníky, a mnohdy i technické podpory, mnohem efektivnější.

Funnel, funnelu, funnelem, funnele!
Pojem funnel už věřím všichni znáte. Pokud ne, jsou to naše oblíbené trychtýřky a trychtýře, kterými provádíme lidi zvenčí na cestě k tomu, aby se stali našimi zákazníky 🙂 Vytvoření funnelů pro všechny naše značky a produkty je jednou z vysoce aktuálních priorit. Někde jsme už daleko a vidíme první pozitivní výsledky, jinde teprve začínáme tvořit koncept. Ale věci se dějí 🙂

Dnes mám pro vás z této oblasti tři aktualitky:

Vývoj jede pekelným tempem
Další věc, které jste si mohli všimnout, jsou změny, které se dějí v DEVu (rozuměj ve vývoji aplikací). Až si skoro říkám, jestli zkratka DEV, kterou hoši pro svou oblast působení používají, nepochází od slova DEVIL (neboli ďábel). Je mi jasné, že budou tvrdit, že je to od slova development, ale já bych jim to moc nevěřila :-p

Ve vývoji přibylo několik nových lidí. Já sama jsem je povětšinou zatím poznala pouze skrze jména a nutné administrativní záležitosti. Ale věřím, že to jsou všechno kvalitní programátoři, díky kterým nabere vývoj ještě větší obrátky. Konkrétně k Martinovi Dolenskému přibyl v MioWebu Jakub Klapka a tým SmartEmailingu nově posílil Petr Jirouš.

Než abych se dlouze rozepisovala, co nového se konkrétně ve vývoji děje, předám vám to v několika základních bodech (byť je toho samozřejmě mnohem mnohem více, než co si tady přečtete).

SmartEmailing

FAPI (kromě zavádění nové metodiky stejně jako v SE)

A co se chystá v nejbližší době?
SmartEmailing

FAPI

Těšte se na Reporting 2.0!
Chystá se přerod našich reportů do online podoby, což je skutečně velký milník v magické zahradě čísel naší vrchní zahradnice Markétky Málkové 🙂 Jsme v kontaktu s firmou Getchart, která nám umožní napojení na GoodData a online přehledy. Nyní jsme ve fázi, kdy se bude napojovat report  funnelu EmailAcademy a následně nového Děda Vševěda.

Já vím, že mnohým z vás čísla nic moc neříkají (i když alespoň základní přehled o tom, jak na tom firma a značky jsou, by měl mít každý), ale za sebe můžu říct, že se na Reporting 2.0 FAKT těším (a vím, že nejsem sama :)). A až to bude, věřím, že se na čísla budete těšit i vy :)))

———————

Taaaak…. Zdaleka to není všechno, co se od posledních Novinek stalo. Sami asi tušíte, že to bych mohla rovnou sepsat nějakou útlou knížečku, kdybych to měla pokrýt komplet. I tak je toho dost a kdo jste dočetli až sem, mám z toho radost! 🙂

Ahoj dvanuláčci. Už se musíte cítit jako sirotci. Ale já i Novinky vás máme pořád stejně rádi 🙂 A protože jsme teď měli delší pauzu a já mám pracovně vcelku akční období, vítám vás výjimečně u zářijových Expresních Novinek 2.0 :-p

Podporáci si vzali dovolenou všichni najednou. Vašek za SmartEmailing a Kamil za FAPI měli plné ruce práce, aby vše zastali a zákazníci nic nepoznali.

Dva Martinové nepřijedou na bílém koni, ale s diplomy v kapse. Martin Strouhal a Martin Pavlík jsou promovanými bakaláři. Blahopřejeme! 🙂

Stáňa Mrázková volně přešla z pozice „obchodní ředitelky“ na práci v oblasti publishingu (blogy Podnikáme srdcem a Podnikáme hlavou – již brzy) a vedení launchovacích kampaní.

„Žijte příběh, který chcete vyprávět“ – to je hlavní motto nové Stániny knížky s názvem (překvapivě) Podnikání z pláže, která je ještě horká z tiskárny a jejíž první výtisky se budou prodávat na semináři Miliónová žena. Pro veřejnost kniha vyjde 17.11. – příznačné datum pro knihu, jejímž nosným tématem je svoboda. Pokud si chcete svůj výtisk zajistit už dnes, zaregistrujte se.

stana

1.9. vyrazili muži opět do světa s druhým ročníkem Cesty pravého muže. V těchto dnech běží předprodejní fáze a celý tým pod vedením Stáni běží na plné obrátky.

FAPI tým se zluboka nadechl do nové a silné vize ještě lepší, jednodušší, vymakanější a krásnější aplikace a byl zahájen vývoj FAPI 2.0. V těchto dnech se přihlašují první zájemci-programátoři, kteří by potencionálně mohli rozšířit FAPI tým a zdá se, že tento rozjetý vlak nic nezastaví.

Naše faktury začaly mluvit se zákazníky. Markétka Danišová vtipně upravila texty e-mailů s fakturami i upomínkami, a tak se naše faktury radují, když jsou uhrazeny, nebo naopak jsou smutné nebo dokonce i nazlobené, když jsou po splatnosti a zákazník na ně kašle 😀 (Prozatím nastaveno pro SmartEmailingMioweb, další projekty budou následovat.)

V Praze se na Marjánce o víkendu sejde 200 miliónových žen. Pod vedením Davida, Áji, Stáni a mé velikosti budou celé dva dny vstřebávat nové poznatky z oblasti vybudování a rozvoje vlasntího podnikání. Ze sálu budou v neděli odcházet jiné ženy, než jaké do něho v sobotu ráno vstoupí.

Žena nám v touze zúčastnit se Miliónové ženy poslala svůj fotoaparát. Na něm bylo natočené video s jejím „proč“ v rámci akce, kdy ženy mohly získat stipendium – volnou vstupenku na seminář Miliónová žena. Podnikavých a originálních žen, které se akce zúčastnily, bylo víc a přečíst si o nich můžete v článku Stáni.

Setkání s našimi VIP zákazníky koncem srpna slavilo velký úspěch, byť téměř skončil početní převahou členů týmu 2.0 nad zákazníky. David přijímal jednu poklonu za druhou, včetně uznání za jeho odvahu uspořádat se zákazníky setkání formou sdílení v kruzích, ve kterých mohlo zaznít doslova cokoliv. Čuník na závěr byl vynikající tečkou.

VIP_08143

První zářijové dny (1.-3.9.) se v Kiršwoodu nesly ve světle natáčení Dynamiky bohatství s Jankem Polákem. Online program nabírá čím dál konkrétnější podoby a vše se intenzivně připravuje na spuštění prodeje. Dynamika bohatství slibuje velkou a zajímavou příležitost pro nás i naše zákazníky.

Na cestě je první miminko 2.0. Až uvidíte příště Janičku, vězte, že její prostorově výraznější tělo není známkou zvýšeného objemu konzumace čokolády, ale úspěšně se vyvíjející budoucí člen týmu Firmy 3.0 🙂 Janičce ještě jednou ze srdce blahopřeji a přeji pohodové těhotenství.

Udělala jsem si společně s Kamilem, Davidem a Ájou výlet do Londýna. Prošli jsme se po Tower bridge a zúčastnili se konference s Rogerem Hamiltonem s názvem Milionaire Master Plan. Opět rozumíme Dynamice bohatství o poznání víc a odnesli jsme si nové vhledy. Na příští rok máme celkem 8 vstupenek. Je tedy nejvyšší čas začít oprašovat své znalosti angličtiny a pracovat na tom, abyste příště mohli jet někteří s námi 😉

dynamika-bohatstvi-seminar5

Účetní operace týkající se vystavených faktur přešly do nových rukou. Od Janči tyto aktivity se vším všudy převzala Martina. Opravy faktur ve FAPI, opravné daňové doklady či storna dokladů proto posílejte přímo na Martinu a Janči dejte pokoj, ať má miminko 2.0 klid! 🙂

Vývoj nové verze SmartEmailingu nezastavily ani prázdniny a tak se i v této oblasti děje stále něco nového. V pozadí se zároveň konečně připravuje přesun zákazníků na novou verzi a mini kampaň pro uvedení této připravované verze na trh. Pracovní název kampaně je „Marketing je mrtvý, ať žije marketing!“

Ahojky dvanuláci! 🙂 O prázdninách je i nadále v oblasti Novinek poněkud volnější režim, ale samozřejmě vás o ně v žádném případě nehodlám připravovat. Dnešní Novinky jsem opět psala na cestách. Tentokrát ale naštěstí už ne na telefonu 😀

Takže vás všechny moc  zdravím z Jenichova u Mělníka, kde s rodinkou trávíme prodloužený (pokud možno nepracovní) víkend, přeji vám krásný víkend a příjemné počteníčko 🙂

 

Projekt Ženy ženám provázejí změny
Ája svůj projekt drží pevně ve svých něžných rukou, a to i v době, kdy ženy ženám procházejí změnami. Nejsou nijak dramatické, ale jak je známo z učebnic managementu, silného leadera je zapotřebí vždy a v období změn obzvláště. 🙂 V Ženy ženám se přeskládává personální složení i priority.

Po odchodu Hanky Čermákové převzala Katka Svobodová komplet péči o Facebookovou stránku Mám se ráda. A z ostatních důležitých rozhodnutí stojí za zmíňku zrušení projektu ambasadorek, kdy je fokus nyní zaměřen na jiné věci.

K tomu všemu (a to už není převratná organizační ani personální změna, byť se o změnu jedná) spatřil před pár týdny světlo světa konkrétní program semináře Milionová žena.

 

Co se dá zvládnout za dva roky
Lidé mají čas od času potřebu a tendenci bilancovat. Hodnotí své životy, uplynulý rok, firmy, úspěchy, neúspěchy… Běžně zažitým časoprostorovým standardem pro většinu lidského bilancování je přelom kalendářního roku. Zaběhané standardy (ty lidské i firemní) ovšem nejsou nic pro naši firmu ani tým 🙂 Zářným příkladem je Ája, která se pustila do bilancování klidně uprostřed léta. Jaké byly její uplynulé dva roky s projektem Ženy ženám a co všechno se dá zvládnout za 24 měsíců si můžete přečíst v jejím článku na blogu Ženy ženám.

 

VIP je za humny
Blíží se konec prázdnin a s ním také setkání s našimi VIP zákazníky. Místa se postupně plní, organizačně se vše průběžně chystá a hosté Martin Černohorský, Tereza Kalinová a Vladimír Sid Smutný se už těší. Pokud máte 29.8. čas, určitě na VIP setkání přijeďte. Jak známo, zákazníci rádi vidí, že i náš tým je opravdu z masa a kostí a navíc témata vedená našimi hosty i Davidem na úvod budou hodně zajímavá a přínosná pro nás pro všechny 🙂

 

MioWeb u maturity exceloval
Minulý týden se náš produktový benjamínek pořádně vytáhl. Absolvoval zkoušku dospělosti, ve které obstál na jedničku s hvězdičkou. Úvodní webinář, na kterém byl nový MioWeb poprvé představen veřejnosti, sledovalo přes 1000 lidí, kteří nešetřili chválou ani penězi. Věřím, že k obchodnímu úspěchu tohoto večera velkou měrou přispěl také nápad vystavět během vysílání funkční prodejní web.

Kdo jiný se takového šíleného nápadu mohl ujmout než Stáňa, která nejen že v rekordním čase web skutečně vytvořila, ale ještě o tom stíhala průběžně psát článek. Můžete si tak přečíst podrobný průběh vzniku prodejního webu Miliónový web včetně podrobné časové osy. Doporučuji do něj mrknout i kdyby jen kvůli Martinově reakci na úspěch webináře a MioWebu.

Martin může být na své dítko po právu pyšný! 🙂

martin_dvid_mioweb

Známe vítěze napůl zapomenutého kvízu!
Je mi jasné, že jste už na poslední vyhlášený kvíz zapomněli, ale já ne 🙂 Průběžně jsem se připomínala Viktorovi se zasláním finálních výsledků, abychom konečně znali vítěze tipovačky ohledně prodejů Platformy 2.0. A po několika – ehm – týdnech jsou výsledky tady a známe vítěze!

Jak tedy dopadla první a velmi úspěšná vlna prodeje Platformy 2.0, jaké jsou správné odpovědi a kdo získává hlavní cenu?
SmartEmailing – 216 prodloužených licencí
FAPI – 121 prodloužených licencí
Anabix – 64 prodloužených licencí
Affilbox – 61 prodloužených licencí
V součtu je to celkem 462 licencí.

Do soutěže se vás zapojilo několik a nejúspěšnějším tipařem je tentokrát se svou odpovědí 447 licencí Stáňa. Ta se na zářijovém firemním setkání může těšit na odměnu-překvapní, kterou jí osobně předá sám manažer projektu Platforma 2.0 Viktor Šabacký 😀

Sláva vítězce a čest poraženým!

 

Budeme dynamicky bohatí – my i naši zákazníci
Schválně, co si vybavíte, když řeknu Dynamika bohatství? Já hned několik věcí. V první řadě ty samozřejmé – tým složený z lidí s jedinečnými talenty, skvělou spolupráci, lítací tvůrce, pomalé a důkladné akumulátory, lordy ponořené až po nos v číslech, upovídané hvězdy… Vidím ale také vysokého, hubeného, vitálního a pohodového chlápka se skromným počtem vlasů na hlavě a kouzelným úsměvem od ucha k uchu – Janka Poláka.

Ke svým asociacím s Dynamikou bohatství si můžete odteď přidat ještě jeden pojem. PARTNERSTVÍ. Kdo to ještě nevíte, David a Ája se s Jankem na začátku léta domluvili na vzájené spolupráci, kdy naše firma obchodně zastřeší projekt Dynamiky bohatství na území České a Slovenské republiky. Celé prázdniny intenzivně pracují na přípravě obchodní strategie, překladech a dalších potřebných věcech, aby na podzim bylo vše připravené na zahájení prodejní kampaně.

Musím říct, že se na spolupráci s Jankem opravdu těším a mám radost z toho, že zrovna Dynamika bohatství rozšíří řadu námi nabízených produktů.

 

Než se hrabat v HTML přešel raději na MioWeb
Webové stránky FAPI prošly v uplynulých dnech významnou změnou. Není sice vidět navenek, ale „ve střevech“ je rozhodně znát. Web FAPI je nově překlopený na šablonu MioWebu a Kamil má velkou radost z toho, že se už kvůli každé menší změně nemusí nikdo hrabat v HTML kódu.

Je fajn, že alespoň v některých projektech můžeme říct, že kovářova kobyla nechodí bosa 🙂

 

Vizionářský den FAPI a strategický den SmartEmailingu
Tak by se dala nazvat setkání týmů v poměrně komorním avšak o to efektivnějším složení, která proběhla 11. a 12.8. Obě setkání byla velmi plodná, byť každé v o něco odlišném směru a obě posunou dva ze tří hlavních pilířů našich aplikací opět o úroveň dál.

Setkání FAPI se neslo v duchu budoucí vize a vymýšlení verze 2.0 s velmi konkrétními obrysy. Byla jsem u toho a tak můžu říct, že až se plány naplní, bude FAPI 2.0 naprostá pecka uvnitř i navenek.

Den věnovaný SmartEmailingu byl pro změnu naplněný diskusemi nad provozními záležitostmi a prodejní strategií na nejbližší období. I ve Smartu se je na co těšit. Můžu vám prozradit, že po dokončení nového Mailovátka se hned začne pracovat na jeho další verzi, která bude uživatelsky ještě příznivější a srozumitelnější. A také, že se na podzim uskuteční prodejní minikampaň s nosným tématem „Marketing je mrtvý, ať žije marketing!“.

JO! A BYLI JSME NA VODĚEEEE! 😀 😀 😀

Ahoj moji milí dvanuláci. Zdá se, že v létě budou Novinky ještě o něco méně pravidelné, než je u nich obvyklé. Tropické teploty, školní prázdniny a rodičovské i jiné pracovní povinnosti pro mě představují nemalou výzvu 🙂

Tyto Novinky jsou hned ve dvou věcech unikátní. Vzniky na dálnici D1 cestou do jižních Čech, kam zrovna s celou rodinou míříme. A za druhé jsem je napsala na telefonu, neboť jsem se rozhodla nechat veškerou další pokročilou techniku doma. Omluvte proto případné překlepy či chybky 🙂

Tak a teď už dost úvodu a pojďme se podívat, co je ve firmě nového.

 

Jak vypadá komunikace se zákazníky ve verzi 2.0

Letní prázdniny jsou sice časem dovolených, táborů a odpočinku, ale my ani v tuto dobu neleníme. Hned na začátku července se ve Frýdlantě nad Ostravicí sešel celý tým technické podpory a péče o zákazníky na interním workshopu. Musím vám říct, kdo jste nepřijeli, můžete jen litovat. Stručně bych celý den shrnula asi takto: atmosféra byla báječná, nálada povznášející, teplota vzduchu tropická, voda v Danišovic bazénu příjemně chladící, pochutiny neodolatelné, rozhovory a sdílení inspirující, výstupy přínosné.

Bavili jsme se o hodnotách, za kterými stojíme. Pobavily nás naše vlastní nápady na to, jak můžeme svou práci odlehčit. Hledali jsme cesty, jak pečovat o lidi, kteří s námi přicházejí do styku a také jak tyto lidi může každý z nás inspirovat.

workshop_komunikace

Pohlédli jsme koním do očí

Ti z vás, kdo sledujete náš blog podnikamesrdcem.cz, jste si už mohli přečíst skvělé a velmi inspirující články DavidaÁji o workshopu Horsense Leadership. Respektive o tom, co jsme si díky workshopu uvědomili, co jsme se naučili, k čemu jsme dospěli.

Workshopu se zúčastnilo 9 členů našeho týmu a do plného počtu 10 účastníků naše řady doplnila Dáša Kožinová.

Řeknu vám, pohlédnout koni do očí chce někdy odvahu, ale je to ten nejkrásnejší a nejpravdivější pohled, jaký jsem kdy s jakoukoliv bytostí (dvou- ctyř- a vícenohou) zažila.

horsense_leadersip

 

Vysoké letní teploty jsou výzvou, vyřadí na pár dní technickou podporu

Léto je zvláštní čas. Letní dny lákají lidi do přírody, do hotelů, k vodě (slané i sladké)…na stromy, do sklípků a kdo ví, kam všude. Lidé jsou ochotní vzdát se svého pohodlí domova, spolehlivého internetového připojení a přebývat na těch nejpodivnějších místech, kde (považte!) mnohdy není ani elektrická přípojka.

Né jinak je tomu i v našem týmu. Přeci jen jsme také jen lidé, že ano…

A tak společně kouzlíme s časem a naší dostupností tak, aby vše ve firmě běželo, jak má a zákazníci měli i v tropických letních dnech tu nejlepší možnou péči.

Ne vždy se to ale povede. Jako třeba v nejbližších několika dnech, kdy se celý tým technické podpory chystá na Vodu 2.0. Je zajímavé, že u různých produktů byla zvolena odlišná strategie pokrytí požadavků zákazníků. Ve SmartEmailingu jsou zákazníci všemi dostupnými kanály rovnou informováni o nedostupnosti podpory. Na druhou stranu kluci z FAPI se rozhodli pro mobilní podporu. Už si ji jednou vyzkoušeli během jednodenního výletu na kolech. Teď to zkusí i na Vltavě.

Tak já osobně doufám, že kluci telefon neutopí a fakt se moc těším na ten pohled, jak kluci budou na lodi vyřizovat se zákazníkem nějaký dotaz :-p

 

SmartEmailing má šťavnaté léto

Hádám, že jste si už všimli další letní akce SmartEmailingu pro nové zákazníky. Přesto, jak víme, opakování je matka moudrosti 🙂

V akci šťavnaté léto získají zákazníci svůj nový SmartEmailingový účet na celý rok s 20% slevou, k tomu navíc zdarma záznam workshopu, jak s aplikací pracovat a hodinovou osobní Skype konzultaci s Katkou Fišerovou.

Jak hlásá promo stránka, začít se Smartem skutečně nebylo nikdy jednodušší.

S výsledky akce ještě nebudu předbíhat, ale už dnes je jasné, že slaví u zákazníků úspěch a Katka vám potvrdí, že si konzultace nesmírně užívá a je z nich a z lidí, se kterými si volá, totálně nadšená 🙂

 

V Brně se sešla silná jedenáctka

Vztahy, svatby, děti a Ženy ženám ŽIVĚ 2015. To byla hlavní témata letního výročního setkání lektorek projektu Ženy ženám.

Celkem 11 žen se sešlo na Nálepkově a u stolu pokrytého zdravými dobrůtkami si celý den povídaly. Probralo se skutečně kde co, včetně doposud spíše opomíjené a možná i potlačované síly slovanského národa.

Hlavním tématem setkání však byla diskuse na téma akce ŽŽ živě v příštím roce. Brainstorming byl vskutku plodný a na úplnou zprávu by padly asi kompletní novinky pro toto i další období. Ale z toho nejdůležitějšího byste měli vědět, že:

zenyzenam

 

Markétka D. má stres. Bude se učit nové tváře v týmu

Kdo Markétu znáte trochu důvěrněji, víte, že si skvěle pamatuje jména, ale má výrazný problém se zapamatováním tváří. Ukažte jí, jak vypadá nějaký zákazník a za hodinu vám klidně odkýve, že je to váš strýček z Ameriky.

Nevím, jestli se to týká ještě někoho dalšího v týmu, ale Markétu čeká rozhodně nová výzva. Jak jsem totiž psala v jiném vlákně, v uplynulých týdnech naše řady obohatili tři noví lidé: Martina (účetní), Martin Pavlík (UX grafik a HTML programátor) a Dan (publisher a částečný podporák).

Milí noví kolegové, kdyby vás Markétka nebo kdokoliv další z našich řad nepoznával a nehlásil se k vám, až se někdy setkáme osobně, neostýchejte se připomenout a „zviditelnit“ 😉 (Doporučuji si na první setkáni připravit cedulku se jmenovkou případně se jinak viditelně označit :-p)

 

MioWeb se chystá maturovat

Každé miminko jednou vyroste a opustí své rodinné hnízdo. K tomuto významnému kroku své dítko v těchto dnech a týdnech připravuje i Martin Dolenský za vydatné pomoci macechy Petry a kmotra Davida, a to s rodičovskou láskou a péčí.

– Martin vytvořil krásné designové šablony.

– Naprogramoval novou funkci, kdy se kontakty zákazníků, kteří objednali a zaplatili, automaticky ve SmartEmailingu přesunou do seznamu „zaplatili“.

– Petra dokončuje texty na webové stránky a také textovou nápovědu.

– Je připravený affiliate program.

Do světa produktových dospěláků vstoupí MioWeb už 6.8. ve třech variantách Základ, Info a Info Pro.

Pro zákazníky je připraven také upsell v podobě nového programu Davida a Petry s názvem Miliónový web (21-denní online kurz, jak si od A-Z udělat vše důležité pro infopodnikání na novém Mio Webu 2.0 a s Platformou 2.0).

Začátek prodeje podpoří také autoři projektu Z Nuly Na Sto, kdy budou odkazovat na stránku, kde si lidé budou moci na 14 dní Mio Web 2.0 vyzkoušet.

Držíme MioWebu i jeho tatínkovi, maceše a kmotrovi palce, aby přechod z dětství do dospělosti proběhl hladce a bez nějaké výrazné kocoviny.

mioweb

 

V kouzelné zahradě čísel magie neumřela

Možná to vypadá, že se v kouzelné zahradě čísel a měření nic moc neděje. Ale opak je pravdou. Baba Jaga Markétka M. pilně vaří své číselné lektvary. Měří a vyhodnocuje nastavení funnelů pro Miliónové Impérium, EmailAcademyEmailmarketing. V přípravách je měření funnelů Miliónová žena, MiowebSmartemailing.cz.

Přes PPC a Facebook reklamu testuje Markéta se spřízněnými mágy traffic na odlišné squeeze page našich vybraných produktů, měří úspěšnost trafficu a následné konverze. Zároveň aktivuje v Google Analytics ecommerce kódy, které nám řeknou, jaké zdroje návštěvnosti a emailové kampaně byly nejúspěšnější a vedly k prodejům.

Díky Marketiným čárům a kouzlům přibyl navíc ve Smartu, v exportu seznamů kontaktů, nový sloupec „Addtolist“. Ten nám říká, kdy přibyl kontakt do seznamu kontaktů. Vidíte tedy datum skutečného přidání do daného seznamu.

„Tímto moc děkuji Martinovi za přidání tohoto sloupce, protože mi tím vytrhl trn z paty a nyní po vyfiltrování vidím reálné kontakty. Jupííí :)“, vzkazuje Markéta. Mno. To se to děkuje, když má člověk v záloze kouzelné lektvary, že ano…

 

Trocha čtení z knihy číselných čar a kouzel (bez redakční úpravy)

Pokud vznikne nový prodej s novou doménou, tak máme už celkem standardizovaný postup, co se v oblasti Traffic&Coversion děje:

 

Čaropedie (Slovník cizích slov z knihy číselných čar a kouzel) – schéma webu

Schéma webu je postup url adres webu, kudy zákazník prochází a seznam akcí, které se dějí z naší strany, pokud se zákazník dostane do určitého místa nebo vykoná nějakou akci.

Že nechápete? Někteří určitě ano a pokud ne, poptejte se Markéty Málkové. Jí to všechno dává velký smysl, protože pouhým okem může vidět, jak je web poskládaný a co se děje na pozadí.

Schéma pomůže i pokud člověk nezná historií vláken v Basecampu. Kouknete a vidíte. Nejen proto budou (a už i jsou) schémata webů součástí rodných listů, které Markétka vytváří.

Už jste někdy slyšeli novodobé rčení, že kdo podniká a není na webu, jako by nepodnikal? Jára Cimrman v tom má celkem jasno – Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme proti tomu protestovat, ale je to asi tak jediné, co s tím můžeme dělat.

Dnešní klienti hledají na webu v podstatě všechno a pokud tam nenajdou nás, najdou tam konkurenci. A často tam najdou konkurenci i v případě, že tam najdou i nás.

Co s tím a jak se odlišit? Jak nemít tuctový web, ale milionový web? 🙂 Co odlišuje úspěšné webové stránky od tuctových, neoriginálních a často nefunkčních webů? A jak za milionový web neutratit majlant a nestrávit na něm stovky hodin?

Pokud jste se ještě nezaregistrovali na chystaný výukový webinář zdarma Davida Kirše Jak za 48 hodin vytvořit milionový web, máte ještě možnost. Tento webinář bude skvělý a já osobně se na něj moc těším. David totiž půjde velmi konkrétně k věci, získáte řadu velmi užitečných vhledů na tvorbu moderního a funkčního webu a v přímém přenosu uvidíte, jak si takový web můžete vytvořit sami – bez programátora, bez grafika, bez drahé agentury.

Webinář se chystá 6. srpna 2014 ve 20:14 a zaregistrovat se na něj můžete tady.

Neděle tráví většina lidí relaxací, avšak v Brně v Jundrově se dne 15.6. poprvé oficiálně konal Workshop MioWebu 2.0, kterého se zúčastnilo téměř 50 lidí – klientů Platformy 2.0, kteří si mohli zakoupit nový MioWeb 2.0 mezi prvními a k tomu se zúčastnit tohoto praktického workshopu.

První uživatele MioWebu 2.0 provedl jeho funkcemi jeho tvůrce Martin Dolenský, který krok za krokem ukázal, jak v prostředí MioWebu 2.0 pracovat, kde a jak jej propojit se Smartemailingem, FAPI, Affilboxem či Google Analytics velmi snadno a uživatelsky přívětivě a další funkce tohoto nástroje pro tvorbu webových stránek.

martin-dolensky

V jednotlivých hodinových blocích představil nejprve to, jak funguje nový vylepšený grafický editor, ve kterém je radost stránky vytvářet. Dále návštěvníkům workshopu detailně představil jednotlivé moduly MioWebu 2.0 – klasický web, blog, kampaně a členskou sekci.

Akce je mnohem poučnější, než pasivní poslouchání, a tak…

Účastníci si měli na workshop připravit zaregistrovanou doménu a hosting, mít nainstalovaný WordPress a MioWeb 2.0, to proto, aby jen pasivně nesledovali, co Martin Dolenský říká, ale aby se mohli sami zapojit a vše si následně zkusit tvořit přímo na svém webu, jelikož je jasné, že si člověk více zapamatuje, nejen když něco sleduje, ale především, když si to hned i sám zkusí.

Někteří účastníci nebyli 100% připraveni tak, aby hned mohli na svém webu tvořit – někomu chyběl hosting, WordPress a někomu MioWeb 2.0, ale to nás nezastavilo a společnými silami jsme vše na začátku pomohli účastníkům dokončit tak, aby měli svůj web připravený, mohli držet krok s ostatními a zkoušet si všechny zajímavé prvky v šabloně. Kdo my? No přece my žluťásci Firmy 2.0 ☺

workshop-mioweb-vasek-rut  workshop-mioweb-petra-svobodova

První uživatelé jsou zároveň ti, kdo pomáhají MioWeb 2.0 vylepšit

Tento workshop měl za cíl představit prvním uživatelům MioWebu 2.0 všechny jeho funkce a zároveň získat zpětnou vazbu přímo od klientů. Ono totiž, „zajťáčtělý“ člověk bere jako samozřejmost pojmy jako „otagovat něco“, „defaultní nastavení“, „API“ apod. Laik pak kroutí hlavou a připadá si jako v cizí zemi.

tvorba-webovych-stranek-workshop

Našim cílem však je, aby tvorba webových stránek a ovládání nového MioWebu 2.0, bylo pro naše klienty intuitivní a jednoduché, proto jsme rádi za jejich zpětnou vazbu a tipy pro zlepšení. I když návštěvníci workshopu nevstřebali vše na 100% za ten jeden den školení (což je přirozené), jejich reakce i tak byly skvělé a lidé byli z nového MioWebu 2.0 nadšeni! ☺

Pro zopakování a připomenutí si všech nastavení jsme pro klienty, kteří byli na workshopu (a nejen pro ně) připravili videozáznam celodenní přednášky, který bude umístěn v členské sekci na www.mioweb.cz (videonávody budou dostupné pro všechny uživatele MioWebu 2.0).

A pokud jste spíše vizuální typ, nasajte atmosféru workshopu z tohoto fotoalba

Fotograf: David Mitáš

Zajímá vás blíže MioWeb 2.0?

Pokud jste ještě neměli možnost nahlédnout pod pokličku nového Mio Webu 2.0 nezoufejte, již brzy spustíme prodej pro širokou veřejnost a budete si moci i Vy vyzkoušet tuto revoluční metodu tvorby jak klasického webu, tak i kampaní pro info-podnikání, členských sekcí či blogu a to vše i bez znalostí jakéhokoliv programování.

Pokud chcete být u toho a mít všechny novinky týkající se MioWebu 2.0, zaregistrujte se na stránce www.mioweb.cz a my Vás budeme informovat.

Těším se až i Vám nový Mio Web 2.0 představíme a že tvorba webu už nebude Vaší noční můrou ☺

Ve čtvrtek 24. dubna 2014 nastal jeden z těch dní, které jsou v životě člověka zlomové. A tentokrát se jednalo o jednoho z klíčových členů týmu Firmy 2.0, Martina Dolenského, hlavního grafika, jehož práci znáte například z aplikace SmartEmailing či velkých kampaní Davida Kirše EmailAcademy nebo Milionové impérium či z úžasných grafických výtvorů u produktů z kolekce Ženy ženám a v neposlední řadě tvůrce skvělého nástroje pro tvorbu webových stránek MIOweb (a tím výčet zdaleka nekončí, ale pojďmě k věci).

Naše redakce byla samozřejmě u toho, stejně jako několik dalších členů týmu, kteří se rozhodli Martina v jeho rozhodnutí tento den podpořit a přihlížet (s úsměvem) tomu, jak se Martin nechá dobrovolně připravit svou vyvolenou, právničkou Petrou, o svobodu.

svatba-martin-dolensky-petra

Bavili jsme se skvěle a byl to den plný lásky, smíchu, přírody, skvělého jídla a pití, radosti a několika tvůrčích momentů 🙂

Ve frontě na gratulaci vymysleli (dvanuláci) nový blog

No jo, nedáme si pokoj, tvůrčí myšlenky se vkrádají i v ty nejromantičtější okamžiky, jakými rozhodně je například stání ve frontě na gratulace novomanželům. Brainstorming se prostě neptá, kdy zaútočí na naše hlavy. Alice Kirš chtěla nově vymyšlenou doménu registrovat už před samotnou gratulací, ale nakonec to vydržela a doménu zaregistrovala až o deset minut později. A o co se jedná? Dozvíte se brzy 🙂 Na malou chvíli se nám pak podařilo si ženicha ještě půjčit pro společné foto, kde chybí jen kameraman Kuba Trnčák.

martin-dolensky-se-zeni

A pak přišla chvíle, na kterou jsme se všichni těšili nejvíce (obzvláště gurmán Jirka Stibor zvaný Stírka) a tím byl slavnostní oběd o třech chodech. Opravdu jsme si pošmákli, a to dokonce i naše vitariánská sekce a bezlepková sekce. Své místo našli i podnikatelé z pláže a jiné bytosti zvané Mr. Boss, Mrs.Boss a další.

svatba-obed

David Kirš a Jirka Stibor si dali do držky kvůli nevěstě

Po příjemných procházkách po okolí Mlýna u vodníka Slámy v hodinách, kdy se novomanželé odebrali pózovat pod rozkvetlými stromy, nastalo několik prekérních situací. Tou první byl moment, kdy byla vyhlášena amnestie na nevěru a přítomní hosté mohli vrátit klíče od bytu novomanželů bez úhony, což naši redakci překvapilo především tehdy, kdy klíč od bytu Martinovi vrátila jedna z přítomných těhotných žen a blízký kamarád. Nechceme si ale nic domýšlet…

Další prekérní situace nastala jen o něco později, kdy nevěsta posmutněla (nejspíše z toho předávání klíčů) a vyhlásila, že pokud ji někdo rozesměje, dostane jako odměnu její modrý podvazek. Přítomní muži se do rozesmívání moc neměli, ale David Kirš a Jirka Stibor se oba rozhodli, že výhra bude jejich. A protože se k nevěstě vydali oba najednou, nezbylo nic jiného, než se o podvazek porvat.

Popadli delikátní marcipánové modré dortíky a nemilosrdně si jimi navzájem „dali do držky“ (rozumějte, rozplácli si je o obličej), a to přímo před šíleně smutnou nevěstou. Ta (nejspíš pod vlivem šoku) se dala do smíchu a Jirka s Davidem odešli hrdě s výhrou z nevěstiny nožky. Jak to probíhalo, se můžete podívat v tomto videu…

Na zásadních věcech se neshodnou, vybrali si správně?

Při podrobném zkoumání vztahu novomanželů Dolenských postupně vyšlo najevo, že na zásadních věcech o tom, kdo je hlava rodiny, kdo koho sbalil a kdo se chodí jako první usmiřovat, se rozhodně neshodnou. Zda je to pro manželství dobře nebo ne, to se teprve uvidí.

svatba-martin-petra

Také při výběru ženicha podle tvaru pozadí se nevěsta příliš neosvědčila a místo svého muže si vybrala svého bratra (ano, ano, tomu se říká „epic fail“). Na základě velikosti hrudníku však byla neomylná a nenechala se zmást a svého muže vybrala správně.

Pokusili se o únos, ale ženich měl oči všude

V mezičase začali členové týmu kout pikle a rvačkou a adrenalinem posilnění se ke kutí piklí přidali i David Kirš s Jirkou Stiborem. Tvořivá nálada v našem týmu nikdy neutuchá, a tak jsme během krátké chvilky vymysleli geniální plán na únos nevěsty – v některých částech tak geniální (a kontroverzní), že není možné jej publikovat.

Začaly poctivé přípravy, ve kterých nevěsta nadšeně kolaborovala. Únos byl naplánován na 21 hodinu, Alice Kirš přistavila (nenápadně) před budovu auto, David s Jirkou mezitím zabavovali ženicha, Stáňa Mrázková se Sisou Pazderovou velice nenápadně opustily hodovní síň a nevěsta se vyplížila ven. Ovšem v moment, kdy Alice otevřela nevěstě dveře od bílého BMW, se ženich uprostřed hovoru otočil, vyšel ze sálu ven a zavolal na svou novomanželku, kamže se to chystá. A bylo po srandě… Únos se jednoduše nezdařil.

Jako odměnu za poctivé hlídání své ženy si Martin vysloužil pro sebe a Petru dárek v podobě víkendového retreatu pro páry s Denisou Říha Palečkovou a Richardem Vojíkem a tým únosců mohl s klidem vydechnout a pustit se do všeobecného veselí a tancování.

Na svatební dar si museli počkat

Protože hned dva dny po svatbě se konalo naše pravidelné firemní každoměsíční setkávání, museli si novomanželé Dolenští počkat na svatební dar od Firmy 2.0 právě tyto dva dny. A že to stálo za to!

petra-martin-svatebni-dar

Povinná výbava na společné cesty životem, kterou dostali, byla opravdu bohatá a věříme, že jim ulehčí nejednu manželskou situaci.

svatebni-dar-firma-2-0

Martinovi a Petře Dolenským přejeme, ať jsou spolu tak dlouho, dokud jejich láska potrvá!