Štítek: Kateřina Fišerová

Offline výzva: Přijaly – prodaly – zvítězily!

A možná by to mohlo být i “Přišly – pomohly – zvítězily”. Pomáhání nám totiž dává smysl. Začít není nikdy dost brzo, a tak jsme začali  v adventním čase.
Dvě ženy – jedna výzva. Přijaly ji a pokořily – tak nějak něžně… vánočně… žensky.

Jeden prosincový den strávily dvě projektové manažerky Firmy 2.0 daleko daleko od počítačů, aplikací, emailů a celkově se prostě odpojily od sítě a napojily se na úplně jinou síť.


Přečíst celý článek

Inspirace: Neskutečné vánoce očima žen

Přestože počasí za okny vůbec nepřipomíná prosinec z obrázků Josefa Lady a teploměr viděl mrazíky maximálně tak v televizi, přesto všechno, ať chceme či ne, za 8 dní tu máme Štědrý den. Jak štědrý bude, možná přemýšlíte už nějaký ten pátek. A možná už jste v koncích, protože nevím jak vy, ale čím jsem starší, tím míň si toho přeju od Ježíška, a víc si toho chci nadělit sama kdykoliv jen to je možné. Zkrátka prožívat takové vánoce po celý rok.


Přečíst celý článek

Výzva: Dokážeme to i offline?

Rozvoji byznysu a online podnikání se věnujeme už nějaký ten pátek. Živí nás a jsme v něm fakt dobré. Ano, píši dobré. Tento článek totiž píšu za ženy z Firmy 2.0. Daří se nejen nám, ale i našim klientům, kterým pomáháme. Baví nás to.

Rozhodly jsme se to tentokrát zkusit i jinak.

 

Vyrazíme do offline světa

Budeme prodávat výrobky, které nejsou ani aplikace ani info produkty.


Přečíst celý článek

Internetová džungle 2014: My randíme a co vy?

Kateřina Fišerová - Internet Jougle 2014

Mačety netřeba! Panika je zbytečná!
19.11.2014 proběhla historicky první konference on-line marketingu v ČR s jasným cílem: podívat se na zoubek on-line marketingu v širším měřítku a zorientovat se v té spletité džungli s přehledem a lehkostí.

Na INTERNET JUNGLE 2014 v Praze vystoupilo 20 řečníků ve čtyřech blocích – sociální média, kampaně & reklama, obsah (je král!) a inspirace. A my tam byli taky! Okolo oběda všichni hladověli po informacích, a tak to Kateřina Fišerová vzala pěkně od podlahy a ukázala jak randit se zákazníky.


Přečíst celý článek

Příběh vstupenky zdarma, která vydělala milióny…

Je 11. 10. 2011 a mně zvoní budík. Je mi zima a nikam se mi nechce. Dnes ale pořádá v Praze celodenní seminář e-mail marketingu David Kirš.  E-mail marketing je mojí doménou a na přednášku Davida jsem opravdu zvědavá. Akce “konkurentů” navštěvuji celkem pravidelně. David mojí konkurencí beze sporu je, ačkoli jsem ho tak nikdy nebrala. Ve spojení s ním mě napadá spíš slovo inspirace…

E-mail marketingu se věnuji již několik let. Pro klienty vytvářím strategie a pomáhám jim díky newsletterům více prodávat.


Přečíst celý článek