Je 11. 10. 2011 a mně zvoní budík. Je mi zima a nikam se mi nechce. Dnes ale pořádá v Praze celodenní seminář e-mail marketingu David Kirš.  E-mail marketing je mojí doménou a na přednášku Davida jsem opravdu zvědavá. Akce „konkurentů“ navštěvuji celkem pravidelně. David mojí konkurencí beze sporu je, ačkoli jsem ho tak nikdy nebrala. Ve spojení s ním mě napadá spíš slovo inspirace…

E-mail marketingu se věnuji již několik let. Pro klienty vytvářím strategie a pomáhám jim díky newsletterům více prodávat. Připravuji pro ně i samotné kampaně a především sama pro jednu přední českou agenturu, specializující se na internetové obchody, e-mail marketing školím. Nepředpokládám, že bych se dozvěděla něco přelomového. Před týdnem mi ale nadšeně volala kamarádka, že chce na seminář jít, a díky akci 1+1 dostane vstupenku zdarma. Tak, že bych mohla jít s ní a případně jí na vstupné přidat. Proč ne:)

Akce začíná: tak trochu jiný seminář

Na akci je něco kolem dvaceti účastníků. Zatím nic neobvyklého. Na stole je pro každého připravený pracovní sešit. Nakouknu do něj a přichází moje první překvapení. Doplňovačky v textu? V celém sešitě jsou věty, ve kterých chybí slova? Chyba tisku? Záměr? Takhle přece podklady pro školení nevypadají. Musíte mít slidy prezentace pěkně pod sebou a vedle toho možnost doplňovat si své poznámky. Nebo ne?

Stačilo pár listů, abych pochopila, jak cenné tyhle díry jsou. Udrží pozornost, vedou mě k přemýšlení nad vlastními projekty a ze suchého zápisu ze školení vytváří můj individuální návod, který nezaložím hned po akci na hromadu jiných podkladů na stole. Je mi jasné, že k těmhle poznámkám se budu vracet.

katka-fiserova

 

Klíčová otázka: Co já to vlastně dělám?

Dalším milým překvapením školení bylo prokládání bloky pro sdílení s ostatními účastníky. (Zapomněla jsme vizitky. Už zase.) Ale nevadí. Tenhle prostor pro sdílení měl totiž daleko vyšší hodnotu než kontakt na potenciálního klienta. Poskytl mi zpětnou vazbu k tomu, jak srozumitelné je moje sdělení, které do světa šířím skrze e-mailing. Jak pochopitelný je pro ostatní můj e-mailový projev. Pomohli mi stanovit si core message. A tak vznikl emotivní marketing. To je interní pojmenování, které jsem začala používat pro to, co dělám.

Pomáhám internetových obchodům komunikovat se svými zákazníky tak, aby se rádi vraceli.

Bez strachu ptát se. Znovu a znovu a znovu.

Celý seminář probíhal v pohodové atmosféře. Miluji speakery, kteří dokáží předávat své znalosti bez toho, aniž by se vyvyšovali nebo si o sobě moc mysleli. V takovém prostoru se totiž nikdo nebojí na cokoli zeptat. A od toho podle mě školení a semináře jsou.

Těšila jsem se domů, až budu moct uplatnit nové postřehy k e-mailingu mých klientů a hlavně využít ten příval energie a chuti do práce, který ve mně zůstal – jako dozvuk semináře…

15.10.2014 – o tři roky později…

Chcete vidět výsledky? Jasně a kdo by nechtěl.
Při ohlédnutí zpátky mohu jen obtížně říct, co vše zapříčinil tenhle jediný seminář. Posouzení nechám na vás. Řeknu vám co vše se událo a kde jsem dnes.
Odešla jsem z reklamní agentury a pustila se na volnou nohu. Pomohla jsem rozjet e-mail marketing od nuly více než 47 e-shopům a firmám, s dalšími 27 jsem spolupracovala na pravidelných kampaních.
Od června 2014 jsem členem Firmy 2.0, od září projektovou manažerkou SmartEmailingu.

To, kde jsem dnes, je výsledkem řady rozhodnutí a upřímně vám říkám, že nic z toho jsem neplánovala. Více méně se to tak nějak stalo. Nemyslím si, že by 8 kroků vysoce efektivního e-mail marketingu (tak se seminář jmenoval) mohl přímo za to, že dnes pracuji ve SmartEmailingu. Vím ale, že změnil (rozšířil víc než jsem si dokázala do té doby představit) moje vnímání e-mail marketingu. Ukázal mi nový pohled, díky kterému se mi podařilo resuscitovat e-mail marketing v několika eshopech, které to již chtěli zabalit, a vybudovat od píky několik desetitisícových databází jiným klientům.

Bez nadsázky tedy říkám, že jedna vstupenka zdarma mi umožnila předávat know-how a pomoci téměř padesátce českých firem a e-shopů rozjet e-mailing.

47 firem dodnes těží
z jediné vstupenky zdarma

Chtěla jsem vám ukázat, kolik e-mail marketing mým klientům za tu dobu vydělal. Upřímně jsem ale líná počítat a čísla nejsou moji zálibou. Vybrala jsem tedy dvě různé hodnoty od dvou různých klientů, kteří mi dovolili čísla zveřejnit, ovšem nepřáli si být jmenováni přímo a já to respektuji.

Největší nárůst databáze

Největší databáze jednoho z mých klientů je 71 798 kontaktů.
Začínali jsme na deseti tisících cca před 14 měsíci a před třemi jsme spolupráci ukončili. Nastavené automatické kampaně však běží dále.

Nejúspěšnější e-mailová kampaň

Nejúspěšnější e-mailová kampaň pro internetový obchod, kterou jsem realizovala, vydělala na položkách v průměrné hodnotě 500 Kč celkem 617 457 Kč. (Jedná se o obrat. Je to cca 3x více než vydělával klient před začátkem naší spolupráce ve stejném období.)

David Kirš podniká srdcem

Bude mít tenhle příběh šťastný konec i pro vás?

Tenhle článek se jmenuje Příběh o vstupence. Ačkoli to není pohádka, má šťastný konec, a může ho mít i pro vás. S Davidem Kiršem jsme se rozhodli tento seminář začít opakovat. Ten příští se bude konat v Praze 11.3.2015 a stále ještě můžete sehnat vstupenky.

Chcete i Vy bezbolestně nakopnout svůj byznys? Získat 2x více zákazníků a 5x větší návratnost investic?
Přihlaste se na seminář 8 kroků vysoce efektivního e-mail marketingu. Stejně jako před třemi roky – i dnes dostane jednu vstupenku pro svého kolegu nebo známého zdarma…

Více informací o semináři >>

Mnoho žen se internetu a technických věcí bojí. A tím pádem se bojí internet zapojit do svého podnikání. Možná si myslí, že je to něco jen pro muže a technické typy. Přitom je to tak jednoduché :). Nevím jestli mezi tyto ženy patříte i vy. Ať tak či tak k využítí internetu ve vašem podnikání vás může akce Milionová žena a také tento článek, ve kterém se s vámi chci podělit o to, jak jsem internet využila já. Obyčejná avšak podnikavá a svobodu milující žena :).

Nějak se začít musí

Mé první podnikání, krátkodobý pronájem apartmánů, by absolutně nefungovalo, kdyby se mi tenkrát nepodařilo s apartmány dostat na ubytovací portál www.booking.com, jeden z největších na světě. Tedy na internet. Díky němu jsem po tři roky měla prakticky plno. V té době jsem díky tomu zažila blažený pocit jednoduchosti, který mě přitahoval. Blaženost díky internetu.

Později, když jsem odešla ze zaměstnaneckého poměru a rozhodla se, že budu skrze konzultace a koučink pomáhat ženám. První, na co jsem myslela bylo, že si musím udělat skvělé webové stránky. Přece jen tak se o mě ženy dozví a když se jim budou líbit, ozvou se mi. Tyhle moje webové stránky dodnes běží :).

Od svého manžela Davida, který se v té době začal naplno věnovat email a online marketingu a začal budovat společnost SmartEmailing, jsem věděla, že teď musím své potenciální klientky na své stránky nějak dostat. A když už tam přijdou, tak to nejdůležitější, co musí udělat je zanechat na sebe email. Proč? No přece proto, abych s nimi mohla dál komunikovat, informovat je o svých aktivitách, sobě, své práci, vzbudit u nich důvěru a časem je přeměnit na ty klientky.

Bez magnetu to nejde

Jenže, aby na sebe nechaly kontakt musím mít na svém webu nějaký magnet. Něco, za co mi ten kontakt rády dají. Něco, co jim přinese hodnotu, obohatí je, něco, co potřebují a já jim to mohu poskytnout. A tak jsem vymyslela 3-týdenní emailový program pro zvýšení sebevědomí. Když jsem ho vytvořila a na stránky umístila, byla jsem na sebe fakt pyšná. Měla jsem a dodneška mám pocit, že předávám opravdu hodnotu a rady, které ženám mohou skutečně pomoci.

V té době jsem také založila Facebook stránku Mám se ráda. Facebook je úžasné internetové místo, kde můžete skvěle pracovat s lidmi, kteří jsou na vás naladění. Místo kde můžete kolem svého podnikání komunitu a nestojí vás to ani korunu. Facebook mi hodně pomohl. Dostala jsem nápad obeslat všechny velké osobním rozvojem „postižené“ 🙂 skupiny, především ty pro ženy s prosbou, zda by nasdílely mé stránky, na kterých je můj 3-týdenní program pro zvýšení sebevědomí zdarma. Několik z nich to udělalo a já žasla. Kontakty začaly přicházet. Díky využití softwaru SmartEmailing jsem mohla sledovat, jak se má databáze zvětšuje, roste každým dnem. Za jeden den mi díky tomu přibylo 300 kontaktů. Dnes už tímto bezplatným programem prošlo více jak 4000 žen.

A tak se rozjelo mé podnikání, díky internetu

Začala jsem psát články na svůj blog. Některé jsem publikovala i na blogu jiných portálů. Ve všech článcích jsem dávala odkazy na své stránky, ideálně na svůj magnet – program o sebevědomí. S ženami v mé databázi jsem pravidelně komunikovala, posílala jim inspiraci, články a po nějaké době jsem jim také nabídla placenou konzultaci. Uspěla jsem. Ženy se začaly ozývat a já byla nadšená z toho, jak se mi to všechno povedlo. Skoro nic mě to nestálo, kromě mého času, vytvoření webu a několika dobrým nápadům. Za tohle budu internetu navždycky vděčná.

V těchto dnech stojí z velké části celé mé podnikání, celý projekt Ženy ženám, celá naše Firma 2.0 na internetu. Jen díky internetu mohu komunikovat s 25 000 ženami ve své databázi, s téměř 11 000 ženami na Facebooku. Díky internetu už více jak 2000 žen prošlo programy Ženy ženám. Díky internetu mohu pomoci více lidem a to je fakt super.

Během té doby jsem se o podnikání na internetu, online marketingu hodně naučila. Především od svého manžela, který neúnavně a fascinovaně přináší marketingové know-how z USA a ukazuje lidem, že tohle vše funguje i tady u nás v ČR. Byť to spoustě lidem přijde moc americké, mě je to fuk, prostě to funguje, když to děláte :). Já to na svém podnikání vidím a vidím, jak moc důležité je tohle know-how znát a používat. Není to zas taková věda. Chápu to i já ženská :).

Jestli máte chuť se do světa internetu a podnikání více ponořit, mrkněte na akci Milionová žena, kterou společně s mým mužem a dvěmi úspěšnými podnikatelkami pořádáme. Ať se vám podniká jednoduše a s radostí

– Alice

Už jste někdy slyšeli novodobé rčení, že kdo podniká a není na webu, jako by nepodnikal? Jára Cimrman v tom má celkem jasno – Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme proti tomu protestovat, ale je to asi tak jediné, co s tím můžeme dělat.

Dnešní klienti hledají na webu v podstatě všechno a pokud tam nenajdou nás, najdou tam konkurenci. A často tam najdou konkurenci i v případě, že tam najdou i nás.

Co s tím a jak se odlišit? Jak nemít tuctový web, ale milionový web? 🙂 Co odlišuje úspěšné webové stránky od tuctových, neoriginálních a často nefunkčních webů? A jak za milionový web neutratit majlant a nestrávit na něm stovky hodin?

Pokud jste se ještě nezaregistrovali na chystaný výukový webinář zdarma Davida Kirše Jak za 48 hodin vytvořit milionový web, máte ještě možnost. Tento webinář bude skvělý a já osobně se na něj moc těším. David totiž půjde velmi konkrétně k věci, získáte řadu velmi užitečných vhledů na tvorbu moderního a funkčního webu a v přímém přenosu uvidíte, jak si takový web můžete vytvořit sami – bez programátora, bez grafika, bez drahé agentury.

Webinář se chystá 6. srpna 2014 ve 20:14 a zaregistrovat se na něj můžete tady.

David Kirš mi před pár dny připomněl jedno moudro režiséra Miloše Formana – „S životem se nedá dělat nic jiného než ho žít a kecat o něm.“ A já tomuto moudru dávám za pravdu. Mám totiž pocit, že když člověk ujde ve svém životě nějakou cestu, naučí se na ní něco důležitého, posune se a pak svou cestu sdílí, tak ta cesta má pak mnohem větší smysl, než kdyby si ji nechal pro sebe. Tahle myšlenka mě dlouhodobě vede právě ke sdílení příběhů mých. 

Na jaře tohoto roku jsem napsala eBook Z vystresované matky podnikatelkou z pláže za 1 rok, 3 měsíce a 10 dní, který byl původně určen pouze jako bonus ke knize Cyklická žena.

ebooksmV září chystáme ve čtveřici David Kirš, Alice Kirš, Bohdana Kabátová a já seminář Milionová žena a tak jsem se tento eBook rozhodla nyní na pár týdnů sdílet veřejně právě v rámci tohoto projektu, protože můj příběh může být inspirací pro mnohé další lidi, kteří váhají, jestli se pustit na cestu podnikání nebo ne.

Možná se poznáváte na na následujících řádcích…

Možná už jste už podnikat začala a měla velké sny a plány. Místo toho teď máte někdy pocit, že mezi firmou a rodinou lítáte jako hadr na holi a místo peněz, času a žití vysněného života dřete střídavě na několika frontách. A nebo se bojíte vůbec začít, protože máte pocit, že podnikání není med, nebo vůbec nevíte, v čem byste podnikala. A přitom to může být i jinak.

Rozhodnout se k podnikání nebo k zásadním změnám v rámci současného podnikání, to může být těžký krok z komfortní zóny. A tak jsem se rozhodla sdílet pro všechny milionové ženy svůj příběh.

Bez obalu. Tak autenticky, že i můj muž byl překvapen po jeho přečtení detaily, které ještě neznal. Příběh velmi osobní i podnikatelský. Možná je v něm něco, co pomůže právě Vám k vykročení k tomu, abyste měli ve svém životě více svobody, radosti a naplnění, třeba právě díky podnikání.

eBook je po omezenou dobu možné stáhnout zdarma zde >>

PS: Muži prominou, ale eBook je psán původně pro ženy a v ženském rodě, ale i tak v něm určitě najdete i vy inspiraci 🙂

Inspirativní rozhovor pro projekt „Jak vyzrát sám nad sebou„, který přináší příběhy lidí, jež se stali úspěšnými a jejich cestu životem, udělal tentokrát rozhovor s Davidem Kiršem. Jak a kdy si začal plnit své sny? Jak vnímá a snáší kritiku? Kdo jsou jeho vzory? A jak učí svou dceru? Přečtěte si zajímavý rozhovor.

Celý rozhovor najdete tady >>

Co se Davide, změnilo ve tvém přístupu k podnikání v rozmezí těchto tří let?

Tři roky stačí k tomu, aby se změnilo vše. Zdánlivě. Byť firma vyrostla zhruba 20x, počet lidí v týmu stejně tak. Přesto mám pocit, když se ohlédnu, že neděláme věci jinak. Jen vědoměji, s větším fokusem, důsledněji a s novými zkušenostmi. Principy prosperujícího byznysu se totiž s historií nemění. Víc přemýšlím o důvěře a hodnotách. Když budujete důvěru a poskytujete hodnotu, prosperujete.
V posledním roce jsem ale osobně významně zpomalil. Zvědomil jsem více své kroky. Mnoho věcí, o kterých jsem dříve snil, jsem si splnil. S tím logicky přijde otázka, co dál? Je fajn vydechnout, aby se člověk mohl pak opět zhluboka nadechnout. Kam mě další nádech dovede, se těším. Moc.

Jak a kdy jsi začal naplňovat své sny?

Milion na účtu vás změní. Dojde vám, že je to skvělé, svobodné, zábavné, ale není to to, co jste skutečně hledali. 🙂 Dnes si pořád ještě myslím, že plně pochopit to lze až ve chvíli, kdy ten milion máte. Do té doby jsem to vnímal jako řečičky a byl si jistý tím, že u mě to bude jinak. Že opravdu to jediné, co mi teď chybí ke štěstí, je pár mega na účtu. Proto také teď pomáhám lidem ty miliony vydělat.
Nikdy jsem o svých snech nepochyboval. Opravdu, uvnitř ne. Šel jsem za nimi někdy oklikou, někdy víc přímo. A úžasné na životě je, že když to děláte a nepřestanete jít, dojdete za nimi.

Jak ses vypořádal s překážkami, které tě v průběhu podnikání potkaly?

Tak, že jsem je viděl jako překážky. Ne jako konečnou. A překážka se obchází, podlézá, přelézá nebo proráží. Nebo také často sama mizí. Když pochopíme, že to vlastně není reálná překážka, ale něco, co nás má něco naučit, nebo také něco, co jsme si sami vymysleli, osvobodíme se od bariér.

Když se pozastavím nad některými kritiky, kteří na internetu shazují tvou fundovanost v oboru marketingu, zajímá mě, jak vnímáš tyto výpady?

Já mám pocit, že to nejsou ani kritici. Jsou to prostě trochu nešťastní lidé. Chtějí se mít dobře, chtějí svůj klid, své peníze, svůj život. A když se jim to nedostává, místo aby převzali zodpovědnost, hledají viníka. Když sami netvoříte, je vaší tvorbou hanění tvorby druhých. Jsem sobě největším kritikem. V mnohém jsem šlápl vedle, dělal jsem chyby, někdy jsem přeháněl, příliš stavěl na penězích a to si vzali lidé do úst. S takovými reakcemi musí podnikatel, který vyčnívá, počítat.

A pokud jde o mou fundovanost. Já nevím. To ať posoudí členové mých programů nebo ti, kteří to, co učím, opravdu dělají. Funguje to. A asi není v Čechách moc dalších lidí, kteří do expertního know-how na internetu dávají měsíčně tolik peněz a času, co já. Na základě teoretických východisek ještě nikdo své podnikání nepostavil. Prodávám své znalosti, zkušenosti, praxi a především to, co dělám já sám a přináší to výsledky.

Jsem vizionář, ne vzorný výkonný ředitel. Znám své talenty a ty rozvíjím. Znám i svá slabá místa a ty zase rozvíjejí mí spolupracovníci. Řídím věci vždy tak, aby fungovaly co nejefektivněji a automatizovaně, aby jednoduše dávaly smysl.

Na druhou stranu dostáváš tisíce děkovných mailů a komentářů od lidí, kteří se nechali inspirovat tvými zkušenostmi a rozjíždějí úspěšně své podnikání. Plníš sály nadšenými posluchači, jsi zván jako kouč a motivátor do různých diskusí a webinářů. Jak prožíváš tento stav popularity? Co ti to dává?

Přečtěte si zbytek rozhovoru přímo na webu GrowUpAcademy.cz >>

Před čtyřmi lety to bylo poprvé. Do té doby jsem myslel, že je to můj výmysl, že to možná nefunguje, že jsem naivní a mimo. Co? Budovat firmu jako společenství nadšených lidí, kteří milují svou práci, znají své talenty a jsou si vědomí toho, čemu a proč přispívají. Pak jsem to poprvé uviděl u Tomáše Hajzlera černé na bílé. Svoboda v práci. Má to jméno. Mnoho firem už tak dnes funguje. A existují další, kteří si myslí, že toto je budoucnost podnikání. Díky bohu.

Svoboda v životě

Svoboda v práci je životní přístup. Svobodný a zodpovědný zároveň. Není to “cochcárna”, jak říká Tomáš, je to o dohodách. Je to o tom zavázat se a důvěřovat. Vytvořit dohodu. Zavázat se, převzít zodpovědnost, moci se spolehnout na druhého. Na kolegu, na spolu-pracovníka i lídra (šéfa).

Pracovat svobodně může jen člověk, který je vědomý. Který nečeká, nevymlouvá se, nestěžuje si. Který aktivně tvoří svůj život. Nebrání mu a je součástí. Skupina takových lidí pak dělá zázraky. Alespoň pro ostatní to jako zázraky vypadá. Pak mizí slova jako pracovní doba, dovolená, příkazy, rozkazy, kontrola, cukr a bič. Kde je vědomí a zodpovědnost, tam chybí strach, nátlak, obavy. Naopak přichází prostor na nápady, inovace, změny, růst.

Svobodná firma je jako živý organismus. Je třeba o něj pečovat. Vnímat jeho potřeby, naslouchat mu, pečovat o něj, odpočívat. Každá část organismu, stejně jako fimy, má své potřeby. Části o sobě navzájem ví. Doplňují se. Nesoutěží. Spolu-pracují. Pak prosperují.

IMG_1641

Svoboda na chalupě

Byť čtyři roky buduji svobodnou firmu, jak nejlíp umím, až na pár přečtených knížek (Štěstí doručeno, Podivín) a konferenci Svoboda na živo, jsme se v tématu nijak zvlášť nevzdělávali, řídili jsme se srdcem. A tak když jsme před pár týdny s Bohdanou narazili na dvoudenní workshop Svobodná & zodpovědná firma, který Tomáš Hajzler pořádal, moc jsme neváhali. Vnitřní volání bylo jasné. Jedeme.

Sešlo se nás 10 na chalupě v Solopyscích. Dva dny sdílení s dalšími lídry, majiteli a členy několika “svobodných” firem v čechách. Různé zkušenosti, různé obory, různé názory. Vypadalo to na zajímavou sešlost.

10 kroků ke svobodě

Rámec drželo 10 bodů, které Tomáš definoval jako strukturu dvou dní. 10 pilířů svobodných firem? Možná. Myslím, že pokud je pro vás celé toto téma nové, jen projít si je a odpovědět si: “Jak jsme na tom u nás ve firmě my?” může udělat mnoho. Najdete je zde.

Existuje také skvělý dotazník na to, jak svobodná firma jde. Chcete znát vaše číslo? Udělejte si test.

Dva dny plnynuly skrz témata s úvodem Tomáše a následnou diskuzí a sdílení mezi účastníky. Sami jsme si vařili, sami jsme vlastně tvořili obsah dvou dní. Co mi přitom došlo? Že stejně tak, jako probíhaly tyto inspirující dva dny, se tvoří svobodná firma.

Každá firma je unikát. Každá firma musí naslouchat sama sobě. Každá firma musí ctít své potřeby a potřeby lidí v ní. Každá firma musí znát své proč. A každá firma smrdí tak trochu od hlavy a je zdrcadlem lídrů a majitelů. To se nemusí poslouchat lehce, ale je to tak.

Snídaně 2.0 pro účastníky workshopu

Snídaně 2.0 pro účastníky workshopu

 

Tři slova

Pokud i vy chcete budovat a tvořit svobodnou firmu, je zde návod: Vaše srdce, Zdravý rozum a Přirozenost. Nebuďte fanatičtí, nesnažte se svobodu druhým natlačit, nesnažte se moc kopírovat, vnímejte, co potřebuje váš organismus, aby mohl svobodně a volně dýchat.

Nevymýšlejte to hlavně sami, zeptejte se vašich lidí, nebojte se říct si o zpětnou vazbu, buďte transparentní a hrajte fair play. To stačí. Najděte ten správný důlek pro každého ve vaší firmě. Hledejte, dokud si to nesedne. Ta cesta nikdy nekončí. Jako život sám.

Závěrem nezapomeňte na tři slova, kterými Tomáš začal celý workshop.

LIDSKOST, PROSPĚŠNOST, PROSPERITA.

Pokud je vaše firma lidská, dovnitř i ven.
Pokud vaše firma prospívá druhým, slouží lidem, zvířatům, planetě, něčemu vyššímu.
Pokud vaše firma prosperuje a vydělává peníze.

A to vše zároveň…pak jste velmi svobodní, ve svobodné firmě a zažíváte svobodu v práci.

Blahopřeji.

– David Kirš

PS: Staňte se lídrem, vezměte vlajku, napište na ni, čemu věříte a za čím jdete, zvedněte ji pak vysoko a vykročte. Lidé ji uvidí a budou číst, to garantuji a pak se k vám postupně přidají, další a další, svobodní lidé, základ vašeho svobodného týmu, svobodné firmy.

Víte, co mají společného kluk, který ve svých 21 letech píše pohádky, několik úspěšných info-podnikatelů, živnostníci, kteří dělají, co je baví, majitelé prosperujících firem a česká zbrojovka? Překvapivě jednu věc ano 🙂 Všichni používají ve svém podnikání email marketing. 17 podnikatelů se rozhodlo pustit do akce a napsat svůj příběh s email marketingem v rámci červnové hry o iPad s názvem SmartStory.

17-statecnych

Kdo z nich vyhraje? To je ve vašich rukách!

V červnové hře SmartEmailingu o iPad vyhraje ten, kdo získá nejvíce „To se mi líbí“ pod svým příběhem. A proto je celá hra v rukách vás, čtenářů. Projděte si jednotlivé příběhy a klikněte na „To se mi líbí“ pod těmi, které se vám budou líbit nejvíce. Nemusí to být jen jeden příběh, můžete „dát like“ pod více příspěvky.

Všech 17 příběhů najdete tady >>

Hra končí 30. června 2014 a 1.7. putuje iPad ke svému novému majiteli. Pomůžete svému favoritovi vyhrát?

A co to přinese vám?

Inspiraci.

Velké firmy, menší firmy, živostníci. Klasické podnikání i info-podnikání. Možná si v tom svém oboru neumíte email marketing představit a nebo jej už děláte, ale potřebujete nové vhledy a nápady, aby se Vaše podnikání zase pohlo o kus dále.

My lidé se učíme nejvíce příběhy a motivují nás k akci příběhy, ve kterých někdo jako my uspěl. Možná proto jako děti máme rádi pohádky o obyčejném Honzovi, který – stejný jako my – se vydal do světa a přišel k půlce království a celé princezně a Popelkách – stejných jako my – které objevily svého prince, opustily svůj těžký život a nastěhovaly se do zámku. Jsou to ale pohádky, řekneme si na konec.

Tady máte 17 příběhů, které pohádkami nejsou. Některé z nich jsou teprve na začátku, jiné už pěkně rozběhlé. Tak či tak jsou to příběhy z reálného života a podnikání, které inspirují a ukazují, jak reálně využívat email marketing tak, aby byl člověku a firmě přínosem.

Všech 17 příběhů najdete tady >>

Příjemné čtení a inspiraci přeji.

Neděle tráví většina lidí relaxací, avšak v Brně v Jundrově se dne 15.6. poprvé oficiálně konal Workshop MioWebu 2.0, kterého se zúčastnilo téměř 50 lidí – klientů Platformy 2.0, kteří si mohli zakoupit nový MioWeb 2.0 mezi prvními a k tomu se zúčastnit tohoto praktického workshopu.

První uživatele MioWebu 2.0 provedl jeho funkcemi jeho tvůrce Martin Dolenský, který krok za krokem ukázal, jak v prostředí MioWebu 2.0 pracovat, kde a jak jej propojit se Smartemailingem, FAPI, Affilboxem či Google Analytics velmi snadno a uživatelsky přívětivě a další funkce tohoto nástroje pro tvorbu webových stránek.

martin-dolensky

V jednotlivých hodinových blocích představil nejprve to, jak funguje nový vylepšený grafický editor, ve kterém je radost stránky vytvářet. Dále návštěvníkům workshopu detailně představil jednotlivé moduly MioWebu 2.0 – klasický web, blog, kampaně a členskou sekci.

Akce je mnohem poučnější, než pasivní poslouchání, a tak…

Účastníci si měli na workshop připravit zaregistrovanou doménu a hosting, mít nainstalovaný WordPress a MioWeb 2.0, to proto, aby jen pasivně nesledovali, co Martin Dolenský říká, ale aby se mohli sami zapojit a vše si následně zkusit tvořit přímo na svém webu, jelikož je jasné, že si člověk více zapamatuje, nejen když něco sleduje, ale především, když si to hned i sám zkusí.

Někteří účastníci nebyli 100% připraveni tak, aby hned mohli na svém webu tvořit – někomu chyběl hosting, WordPress a někomu MioWeb 2.0, ale to nás nezastavilo a společnými silami jsme vše na začátku pomohli účastníkům dokončit tak, aby měli svůj web připravený, mohli držet krok s ostatními a zkoušet si všechny zajímavé prvky v šabloně. Kdo my? No přece my žluťásci Firmy 2.0 ☺

workshop-mioweb-vasek-rut  workshop-mioweb-petra-svobodova

První uživatelé jsou zároveň ti, kdo pomáhají MioWeb 2.0 vylepšit

Tento workshop měl za cíl představit prvním uživatelům MioWebu 2.0 všechny jeho funkce a zároveň získat zpětnou vazbu přímo od klientů. Ono totiž, „zajťáčtělý“ člověk bere jako samozřejmost pojmy jako „otagovat něco“, „defaultní nastavení“, „API“ apod. Laik pak kroutí hlavou a připadá si jako v cizí zemi.

tvorba-webovych-stranek-workshop

Našim cílem však je, aby tvorba webových stránek a ovládání nového MioWebu 2.0, bylo pro naše klienty intuitivní a jednoduché, proto jsme rádi za jejich zpětnou vazbu a tipy pro zlepšení. I když návštěvníci workshopu nevstřebali vše na 100% za ten jeden den školení (což je přirozené), jejich reakce i tak byly skvělé a lidé byli z nového MioWebu 2.0 nadšeni! ☺

Pro zopakování a připomenutí si všech nastavení jsme pro klienty, kteří byli na workshopu (a nejen pro ně) připravili videozáznam celodenní přednášky, který bude umístěn v členské sekci na www.mioweb.cz (videonávody budou dostupné pro všechny uživatele MioWebu 2.0).

A pokud jste spíše vizuální typ, nasajte atmosféru workshopu z tohoto fotoalba

Fotograf: David Mitáš

Zajímá vás blíže MioWeb 2.0?

Pokud jste ještě neměli možnost nahlédnout pod pokličku nového Mio Webu 2.0 nezoufejte, již brzy spustíme prodej pro širokou veřejnost a budete si moci i Vy vyzkoušet tuto revoluční metodu tvorby jak klasického webu, tak i kampaní pro info-podnikání, členských sekcí či blogu a to vše i bez znalostí jakéhokoliv programování.

Pokud chcete být u toho a mít všechny novinky týkající se MioWebu 2.0, zaregistrujte se na stránce www.mioweb.cz a my Vás budeme informovat.

Těším se až i Vám nový Mio Web 2.0 představíme a že tvorba webu už nebude Vaší noční můrou ☺

Pohledy do zákulisí mě vždycky fascinovaly, za tvorbou velkofilmů, hudebních desek známých kapel nebo dokumentů se totiž vždycky skrývá silný tým, spousta tvůrčí práce, detaily, legrace i těžké chvíle. A divák nebo posluchač pak ve finále vidí jen zlomek z toho, co se doopravdy vytvořilo.

K affiliate partnerům online projektů se tak leckdy dostane materiál a fotky, které běžný divák nevidí. Nutno říct, že autoři projektu Radost z prodeje mají materiálu „behind the scene“ opravdu hodně. A jako správný lehce bulvární redaktor vás o ně nepřipravím a aspoň pár pohledů do zákulisí jsem pro vás vytáhla z tajné skupiny pro partnery projektu 🙂

Mrkněte na tajné video, pohled do zákulisí natáčení projektu Radost z prodeje. Jen natočení prvního dokumentu 37 chyb snaživého obchodníka trvalo třináctičlennému týmu celý den. A co teprve další dokumenty a samotný online program. Podívejte se, jak úspěšní info podnikatelé tvoří a natáčí svá videa:

A taky jsem pro vás ulovila pár fotek ze zákulisí natáčení projektu Radost z prodeje…

Nejúspěšnější kampaň roku 2014?

Tato kampaň mě coby projektovou manažerku nejúspěšnějších kampaní roku 2013 (EmailAcademy Premium, Neurorestart, Cesta pravého muže) z profesního hlediska velmi zaujala svým netradičním a zároveň profesionálním provedením.

O tom, že se to Pavlovi Farovi a Peteru Urbancovi s týmem povedlo, svědčí i to, že za dva týdny vstoupilo do programu zdarma už 18.000 lidí – podnikatelů, obchodníků a prodejců a uvnitř tréninku jsou TISÍCE komentářů a „like it“.

Wow! Toto vydadá na zatím nejúspěšnější kampaň tohoto roku. Jsem zvědavá, co vykouzlí další info podniktelé v kampaních, které se chystají v červnu (a že jich je hned několik s velmi zajímavými tématy). Budu vás informovat 🙂

Mezitím mrkněte, jak vypadá výsledek mnohadenní práce takového úspěšného info-podnikatelského týmu. Už 3 dokumenty (zdarma) z dílny Radost z prodeje můžete shlédnout tady >>

 

První květnovou neděli jsme tentokrát nestrávili procházkami jarní přírodou, ale posezením pod světlem reflektorů v přenosném natáčecím studiu Firmy 2.0. Vznikal totiž v pořadí už pátý díl letošního ročníku Online Academy Clubu, tentokrát s názvem Book & eBook WOW efekt – jak napsat, editovat, vydat a prodat knihu či eBook.

Samotná příprava scény společně s nastavením kamer a osvětlení trvala téměř hodinu a půl a po krátkém testu jsme se pustili do natáčení.

Natáčeli jsme hodinu a zvládli celé video na jeden zátah a nutno říct, že jsme se u toho skvěle bavili, padlo spousta cenných rad a vhledů, nových informací i inspirace. V závěru natáčení využil i náš dnešní kameraman a jinak expert na video marketing Jiří Stibor nastavení studia a natočil i vlastní video.

Podívat se na zákulistní fotky můžete v této galerii:

Co jsme to vlastně natáčeli?

Jednotlivé díly Online Academy Clubu jsou v tomto roce věnovány vždy jednomu tématu online marketingu a toto téma je detailně prodiskutováno s expertem na toto téma.

A tak už letos mohli členové klubu nahlédnout do zákulisí tvorby několika milionové kampaně s Davidem Kiršem, proniknout do tajů video-marketingu s Jirkou Stiborem, objevit zákoutí čísel, dat a analýz s Jirkou Svobodou a detailně prozkoumat podstatu PPC s Martinem Kalinou. Tentokrát přišla řada na téma páté…

Květnový díl o tom, jak napsat, editovat, vydat a prodat knihu a eBook

Květnové téma týkající se knih a eBooků si vyžádalo hosty hned dva, a to Alici Kirš, autorku knihy 17 tváří ženy a Stáňu Mrázkovou, autorku online bestselleru Jak napsat eBook za 14 dní. A že jsme tento marketingový kanál probrali ze všech stran. O knize i eBooku jsme se bavili ve smyslu toho, že si je vydáváte sami, bez vydavatele a zprostředkovatele.

eBooky i knihy mají samozřejmě funkci vzdělávací a inspirativní, ale především je lze velmi efektivně využít v rámci marketingu firmy, protože právě díky knihám a eBookům lze velmi dobře posílit svůj statut experta v oboru, osobní značku, či značku firmy.

Navíc, jak poznamenala Stáňa Mrázková právě v tomto díle Online Academy Clubu – návštěvník webových stránek vám většinou věnuje pár sekund, pokud mu však dáte svou knihu nebo eBook, věnuje vám často hodiny svého času, Váš příběh a informace se mu vryjí pod kůži a důvěra klienta a povědomí o vás jako expertovi, což byste jinak nákladně budovali v dlouhodobém horizontu, lze vybudovat jen díky tomuto jednomu médiu.

Videem jako vždy provázel David Kirš a ten dal svým hostům tentokrát několik otázek, aby z videa diváci vytěžili maximum. A tak jsme se bavili o čtyřech základních věcech týkajících se knih a eBooků:

  1. Jak vlastně knihu nebo eBook napsat, jaká jsou specifika a možnosti postupu, když se člověk necítí být spisovatelem.
  2. Jak správně knihu editovat a jaké jsou rozdíly, když jde o eBook. Co k tomu potřebujete, kdo vám s tím může pomoct a jak si to můžete udělat i sami.
  3. Jak vydat knihu, jaké jsou náklady na vydání knihy. Jak vydat eBook a jaké jsou náklady. Jaké jsou výhody a specifika obou způsobů.
  4. Jak prodat knihu a jak prodat eBook? Jak je dostat mezi lidi?

jak-napsat-knihu

Obě autorky se podělily o své zkušenosti i praktické rady a téměř hodinový květnový díl Online Academy Clubu je tak velice výživný. Pokud jste členy, máte se na co těšit. Obě autorky pak uslyšíte i na webináři pro členy Online Academy Clubu, kde odpoví na vaše konkrétní dotazy.

Pokud nejste členy Online Academy Clubu, můžete si koupit členství i v průběhu roku a nepřijdete tak o žádné z předchozích videí – naopak – můžete se na všechna aktuální videa, včetně záznamů webinářů, podívat ihned. Květnový díl bude zveřejněn 15.5. Více o Online Academy Clubu si můžete přečíst tady.