Audio verze

podcasts_iconPodcast na iTunes

Info-marketing – takové zaklínadlo, které v mém případě způsobilo, že jsem nejen nastartoval celou svoji kariéru, vytvořil a vybudoval svoji firmu, několik milionových značek, ale vůbec vnímám, že obrovský trend info-marketingu v dnešní době může udělat velký rozdíl pro mnoho podnikatelů, pro živnostníky a firmy vůbec.

Když vezmeme spojení těchto dvou slov, info, informace a marketing, tak marketing je pro mě komunikace. Komunikace vedoucí k prodeji. Takže když spojíme slovo informace a slovo komunikace, dostaneme se do oblasti, kdy sdílíte, komunikujete své informace, své know-how, s někým sdílíte to, co víte.

A dostáváme se do velmi, velmi zajímavé oblasti prodeje, které se říká selling by teaching. Vaši lidé kupují na základě toho, že je něco učíte. Skrz to, že někoho něco učíte, něco někomu vysvětlujete, s něčím někomu pomáháte, můžete zároveň velmi efektivně prodávat.

Jestliže pochopíte, že vaše obyčejná práce, činnost ve firmě, živnosti, podnikání může být propagována tím, že učíte další lidi o tom, co víte, v čem jste experti, a začnete jednoduše sdílet, jak děláte to, co je pro vás běžnou denní praxí, co vy už ani nevidíte, a uvědomíte si, že vlastně můžete být pro někoho dalšího učitelem, tak tohle je velká věc na poli propagace. Propagace vašeho byznysu i velká příležitost, jak lépe prosperovat v podnikání.

My často kupujeme reklamy, hledáme na internetu, budujeme webové stránky a podobně, ale často jenom stačí, abychom sdíleli to, co víme. Abychom vytvářeli informační články, informační videa, abychom se naučili více sdílet informace a komunikovat to, co nám připadá přirozené.

Využijte info-marketing ve svém byznyse. Učte se více o info-marketingu a o tom, jak ho dělat, jak dneska publikovat online a jak si tím zjednodušit život.

Audio verze

podcasts_iconPodcast na iTunes

Miluju knížky. A teď nemyslím beletrii nebo prózu, ale knížky, které vás něco naučí. Myslím, že se jim říká naučná literatura. Jsou to všemožné knihy, které vás v něčem posouvají, něco vás učí, učí vás nějaké postupy, metody, strategie, jak něco, ve všemožných oblastech života, dělat. A knihy jsou s námi odjakživa a vlastně to byl prostředek, takové médium, skrz které se k nám dostávaly informace.

Ale s přístupem internetu se i kniha mění a informace se dostávají na internet online a skrz to vzniká nový trend – online vzdělávání, online learning industry. Je to obrovská věc a taky obrovská příležitost pro všechny z nás, protože dříve, když někdo něco věděl, někdo něco znal, tak to mohl sdílet s nějakou úzkou skupinou lidí, ve svém kmenu, ve své vesnici, ve svém městě, nebo mohl někam vycestovat. Ovšem pokud dneska někdo něco ví a umí na druhém konci světa, tak se to můžete dozvědět během několika minut.

Internet nás spojil tou svou online sítí a umožnil nám sdílet to, co dřív bylo k dispozici vybraným, se všemi. Každý teď můžeme sdílet to nejlepší know-how, sledovat nejlepší experty, sledovat nejlepší postupy, jak něco v životě dělat. Tohle je trend online vzdělávání.

A byť možná tyhle věci děláme přirozeně a ani tomu online vzdělávání neříkáme, tak zároveň je online vzdělávání něco, do čeho můžete vstoupit vy jako člověk, jako někdo, kdo chce s ostatními sdílet své know-how, můžete vstoupit do něčeho, čemu se dneska říká expert business. A tohle je online vzdělávání a velká příležitost pro všechny z nás, kteří chceme sdílet své know-how, postupy, techniky, strategie, jak jsme něčeho ve svém životě dosáhli, uvědomili jsme si a teď to chceme učit další lidi.

Audio verze

podcasts_iconPodcast na iTunes

Vy jste milionové impérium. Možná vám tohle spojení úplně nezní. Možná máte pocit, že je příliš nabubřelé. Možná se vám jednoduše nezdá. Mnoha lidem se nezdálo v roce 2012, kdy jsem takhle pojmenoval svůj nový program – Milionové impérium.

Tehdy jsem se chtěl se světem podělit o to, že v každém z nás je nějaký dar, že každý z nás má uvnitř sebe takové malé vnitřní volání, kterému někteří lidé naslouchají a v nějaké fázi života ho vyslyší a pak vyrazí do světa a začnou křičet: „Hej, jsem tady. Mám něco, o co se s vámi chci podělit.“ Část lidí toto udělá, ale pak je tady velká, velká část lidí, kteří to za celý svůj život neudělají. A potom se říká, že člověk na smrtelné posteli leží a lituje některých věcí, do kterých nešel.

A tak tohle spojení pro mě skutečně znamenalo, že každý by měl v sobě objevit to milionové impérium, že každý z nás je milionové impérium. Každý se také může rozhodnout, zda své milionové impérium zpeněží. Máme tuhle možnost, neboť dneska existují na internetu, v byznyse, v podnikání příležitosti, jak své dary, jak své vnitřní volání skutečně přeměnit na prosperující, smysluplný a užitečný byznys.

A byť doba milionového impéria už skončila a některé věci vidím jinak, tak význam toho slova, té hodnoty, kterou každý nosíme a skrz kterou můžeme posloužit, zůstává.

Audio verze

podcasts_iconPodcast na iTunes

Když se podívám na svůj životní příběh před deseti lety a na svůj příběh před pěti lety, vidím velký rozdíl, ke kterému došlo, a tím je, že jsem se naučil lépe prodávat svůj talent. A uvědomil jsem si, že moje schopnost, kterou jsem se naučil vlastně celkem nedávno, je inspirovat k tomuto i další lidi. Pomoci dalším lidem, aby uviděli, co je jejich talent, co je ta oblast, ve které můžou pomoct dalším lidem.

A tak jsem si začal lámat hlavu nad tím, jak bych mohl tyhle své zkušenosti a svůj talent zabalit a nabídnout ostatním, abych jim pomohl. A objevil se nový název – Prodej svůj talent. Vytvořil jsem sérii kurzů, vzdělávacích nástrojů, vzdělávacích informačních produktů, ať už online na internetu, nebo taky ve formě živé akce, kterou připravuji už brzo, k tomu, aby se lidé lépe podívali na to, co jim jde, v čem jsou dobří, co umí, co znají, zabalili svůj talent a naučili se ho prodávat.

My lidé jsme totiž často pod cenou svých schopností. Svou cenu neumíme dost dobře vidět, neumíme ji uchopit a tu hodnotu neumíme nabídnout mnoha lidem tam venku.

Moje zkušenost je, že tam venku je mnoho lidí, kteří jsou teď ochotni a mají připraveny peníze k tomu, aby zaplatili za váš talent. Jediná věc je, že o vašem talentu neví. Neví, že existujete a v čem jim můžete pomoct.

A právě k tomuhle vede můj nový program a nový projekt Prodej svůj talent a já vás do něj srdečně zvu.

Audio verze

podcasts_iconPodcast na iTunes

Pokud se rozhodnete prodávat informační produkty, tedy zabalit to, co znáte, umíte a děláte, své zkušenosti, svůj životní příběh, do produktů a ty produkty začít prodávat na internetu, pak potřebujete projít nějakým jednoduchým systémem, kdy vám dojde, že máte něco, co pro druhé tam venku má obrovskou hodnotu. Ten systém je velmi jednoduchý a má tři kroky.

První je uvědomění, kdo jste, co jste se za život naučili, jakým životním příběhem jste prošli, začínáte si uvědomovat sami sebe. Uvědomění je první krok k tomu, abyste mohli pokračovat dál.

Pokud si uvědomíte a jste si vědomí sami sebe, začnete přirozeně vidět své talenty. Uvidíte své talenty, dary, to, co vám buď bylo dáno shůry, anebo co jste se za svůj život prostě naučili, to, k čemu jste se vytrénovali, co vám už teď jde přirozeně a už na to nemusíte ani myslet.

Ve chvíli, kdy jste si vědomí sami sebe a vidíte svoje talenty a dary, může přijít třetí krok, kdy se rozhodnete tyto talenty a dary uchopit a zabalit je. Zabalit je do informačních produktů.

Informační produkty jsou tady vlastně odpradávna. Informační lidé byli dříve šamani v kmenech. Lidé, kteří jako stařešinové předávali informace, vzdělávali mladé lidi v kmenu, aby se naučili lovit, najít vodu a rozdělat oheň.

A jak jsme postupem času šli a šli a šli, našli jsme nové způsoby, jak si předávat zkušenosti, know-how a informace. Přidali jsme knihy a s novými technologiemi se tyhle věci převedly na internet. V digitálním světě už se nepředávají informace jen skrz semináře, živá setkání a mluvení, ale skrz digitální technologie, skrz e-booky, online kurzy, videa, blogy, články a podobně. A z nich můžete vytvořit právě informační produkty.

Pokud znáte celý ten systém, kterému se dneska říká expert byznys, můžete tyto informace zabalit a prodávat je dalším lidem, a tím nejen vytvořit skvělé živobytí pro sebe, ale také pomáhat mnoha dalším lidem v tom, co umíte, v čem jste dál.

Přeji vám a držím vám palce, abyste se v té první fázi alespoň odhodlali podívat se na to, co ve svém životě umíte, co děláte a jestli byste i vy nemohli informační produkty začít vytvářet.

Audio verze

podcasts_iconPodcast na iTunes

Myslím, že expert economy je jenom další část v evoluci a vývoji toho, jak funguje celá společnost a lidstvo. Po průmyslové revoluci přišla revoluce technologická. Po technologické revoluci jsme teď všichni v době informační revoluce. Ale to, co vnímám, že je expert economy, je vyšší fáze po informacích, kdy existují na světě lidé, experti, mentoři, vědomí lidé, kteří uchopili informace, data, podívali se na svůj životní příběh, na to, co v životě dokázali, co ví a znají, a vytvořili z toho rady, které mohou pomoct někomu dalšímu.

Zjednodušili proces, zrychlili cestu a řekli: „Hele, nemusíte se učit tohle všechno, stačí se naučit těchto pět kroků, následovat tenhle postup, tenhle systém, tenhle řád věcí, a tím můžete dojít do cíle rychleji.“ Těmhle lidem říkám experti. A tihle lidé jsou součástí expert economy. Ekonomie, kdy vytváříte informační produkty, online kurzy, e-booky, vytváříte možnosti, skrz které se lidé mohou vzdělávat primárně na internetu.

Každý den miliony a milinovy nových lidí, kteří ještě včera nebyli připojeni na internetu, jsou dneska online a hledají informace. Jinak řečeno, hledají řešení na své problémy. A vy jste možná někdo, kdo je tím expertem, jste někým, kdo zná odpověď na otázku, kterou teď někdo hledá na internetu a Googluje.

Na Googlu je spousta informací a spousta dat, ale řešení je něco jiného. To si vyžaduje experta, vědomí a nějakou hloubku znalostí, a proto si myslím, že expert economy je velká příležitost pro všechny lídry, lidi, kteří se uvnitř cítí jako lídři a chtějí inspirovat další lidi.

Audio verze

podcasts_iconPodcast na iTunes

Mám raději pojem expertní byznys (expert byznys) než výrazy jako info-podnikání, info-produkty, info-marketing, protože to všechno není jen o prodeji informací, o informačních produktech.

Každopádně se ale nacházíme v tomto oboru, v oboru vzdělávání, v oblasti, kde my jako lidé sdílíme svůj životní příběh, své zkušenosti, know-how, dary a talenty. Sdílíme je s někým, kdo není na té cestě tak daleko jako my. A tím, že mu vstoupíme do života jako mentor, jako někdo, kdo ho vede jako jeho trenér a kouč, mu můžeme v životě pomoci.

V tomhle vidím obrovskou příležitost info-podnikání, expert byznysu, expertního podnikání, protože skrz tohle se můžeme všichni učit mnohem rychleji a mnohem jednodušeji. Můžeme nalézt svou cestu, kterou teď možná hledáme, ale taky můžeme v různých oblastech života jenom najít rychlé řešení, protože expert byznys je postaven na řešení problémů, které v životě existují.

A to ve všemožných oblastech, v maličkatých věcech, jak se něco naučit, jak umět dobře sportovat, jak umět lépe byznys, dělat marketing, prodávat, jak se naučit lépe klikat v Excelu. Je jedno, jaká oblast života to je. Existuje někdo, kdo mi může pomoct. A expert byznys ukazuje na lidi, kteří se rozhodli pomáhat lidem v té své oblasti, v té své expertize, tím svým talentem.

Čím více budeme tohle mezi sebou dělat, čím více budeme každý z nás mezi sebou sdílet to, co umíme, tak nejenže skrz to můžeme vydělávat peníze, ale navzájem si můžeme pomoci.

A proto myslím, že expert byznys má obrovský smysl. Je to velká příležitost pro lidi, kteří cítí, že chtějí pomáhat, že se chtějí stát inspirací pro druhé lidi.

Audio verze

podcasts_iconPodcast na iTunes

V roce 2010 jsem o e-mail marketingu nevěděl vůbec nic. A 2010 byl pro mě ten rok, kdy se mi otevřel úplně nový svět toho, co je možné na internetu díky e-mailu a e-mail marketingu dělat, co je možné dosáhnout, jak je možné akcelerovat a rozrůst váš vlastní byznys, pokud pochopíte principy korektního, poctivého a chytrého e-mail marketingu. Tehdy jsem už deset let pracoval jako manažer e-shopů, ale otevřel se mi úplně nový svět toho, co je díky e-mailu možné.

Dneska se chci zastavit jenom u malinké věci, ale možná o to důležitější. Jsou to tři jednoduché věci, které poté, co mi prošlo tisíce lidí tréninkem EmailAcademy, považuji za nejdůležitější v tom, abyste nedělali chybu v rozesílání e-mailů.

Jak zaručeně pokazit e-mail. Podíváme se na tři možná primitivní věci, ale sami si udělejte takový test a podívejte se na váš poslední newsletter nebo e-mail, zda se náhodou tyhle nešvary u vás neobjevují.

Neosobní styl

Jaká je ta první věc, na kterou je třeba dbát, abyste nepokazili e-mail? Tou první věcí je neosobní styl. Pokud odesíláte e-maily neosobně, takovým tím tradičním korporátním způsobem, kdy oslovujete: Vážení zákazníci a tatatata, pak samozřejmě jen těžko vyjdete z řady a vystoupíte z těch desítek e-mailů, které každý z nás dostává denně do své e-mailové schránky.

Je potřeba vytvořit svůj vlastní styl. Osobitý, možná zábavný, možná v něčem neotřelý, ale především se pokuste něčím odlišit. Pokud posíláte e-mail vašemu kamarádovi, kolegovi z práce nebo vašemu tátovi, jak vypadá tento e-mail? Možná to zní divně, ale já vám doporučuji, abyste následovali tento styl e-mailů, pokud to jen trošičku jde, i ve vaší obchodní komunikaci.

Pokud totiž váš e-mail bude neosobní, o to méně osobní bude i váš obchodní vztah. Čím více se vám podaří do e-mailu dostat jakousi osobitost, privátnost, velmi intimní rozměr v komunikaci mezi vámi a vaší databází, o to silnější vztah vytvoříte s vaší komunitou a o to efektivnější bude vaše e-mail komunikace.

Proto si dejte pozor na řekněme ten tradiční korporátní styl e-mailové komunikace. Zkuste se alespoň trošičku odlišit od tohoto stylu a přidat více svých osobních věcí, trošku více emocí, vašich osobních příběhů a zkušeností z vaší firmy. Čím více se vám to podaří, o to méně budete posílat e-maily, které jsou tzv. pokažené.

Složitý design

Jaká je druhá věc? Druhou věcí je složitý design. Pokud máte složitý design vašich e-mailů, jsou obrovsky nepřehledné. Složitost, komplikovanost, přílišná komplexnost e-mailových šablon způsobuje to, že ve chvíli, kdy člověk od vás dostane e-mail, je tzv. ztracen.

Možná víte, že lidé e-maily nečtou, ale spíše je skenují a během dvou tří vteřin zjistí, zda v tom e-mailu pro ně něco je, nebo není. Jestliže je šablona e-mailu s několika sloupci, mnoha obrázky, je komplikovaná a složitá, stejně jako například složitá webová stránka, nefunguje. Lidé mají rádi jednoduché věci.

Vždycky si vzpomeňte na nejdražší a nejvýnosnější stránku na internetu. Jaká je ta stránka a jak vypadá? Zadejte si www.google.cz. A vidíte naprosto primitivní a jednoduchou stránku a je to nejlepší inspirace pro to, když budete vytvářet váš web anebo v tomto případě budete vytvářet vaši novou e-mailovou šablonu nebo styl komunikace, který budou následovat vaše newslettery a e-maily.

Složitost designu zkomplikuje pak i to, aby se ta zpráva, kterou chcete, dostala k vašemu příjemci. Potřebuje ji najít okamžitě a potřebuje být jasná. Takže nepřehánějte to s příliš složitými korporátními firemními šablonami.

Mnoho zajíců

A třetí věcí, na kterou je třeba si dát pozor, abyste nepokazili váš e-mail, je, abyste v e-mailu neměli mnoho zajíců. Co tím myslím? Mnoho zajíců znamená, že často se do jednoho e-mailu snažíme dát mnoho věcí. Chápu. Chceme sdělit spoustu informací našim klientům, chceme jim prodat všechny naše produkty, chceme jim říct o téhle akci a o tom, že mají přijít sem a koupit si ještě něco.

Jenže na to není e-mail stavěn. V e-mailu potřebujete jasně definovat jednu klíčovou věc, jeden hlavní záměr vašeho e-mailu a na ten se zaměřte. Nikdy nedávejte více odkazů na různé věci do vašeho e-mailu. Zaměřte se vždycky na jednu hlavní věc a na tu umístěte více odkazů, ale mějte vždycky jasno, co je ta první, nejhlavnější věc, na kterou chcete, aby lidé proklikli a dostali se z vašeho e-mailu.

Je to jako s těmi zajíci. Pokud honíte tři zajíce, nejspíš nechytnete ani jednoho. A tak se soustřeďte na to, co v daném e-mailingu, v daném newsletteru je pro vás to nejdůležitější, na co se chcete zaměřit. Tenhle jeden odkaz nebo jedna věc ve více odkazech je to, na co se v dalším e-mailu zaměřte.

Snad vám tyhle tři věci pomůžou k tomu, aby váš další e-mailing byl trošku jednodušší, efektivnější a úspěšnější. Držím vám v tom palce.

 ZivotaFirma20_30_JakPokazitEmail_DavidKirs3

Audio verze

podcasts_iconPodcast na iTunes

V e-mail marketingu mám heslo, které je se mnou posledních pět let. Je to heslo: Pomáhej, pak prodávej. Rád bych vám vysvětlil, jak se týká e-mail komunikace a jaký má vliv na to, jak e-mailem dneska prodáváte.

Podívejte se na svoji e-mailovou schránku. Jaké zprávy, newslettery a obchodní informace tam jsou? Většina e-mailů, které máte teď ve své schránce, je obchodní prodejní spam. Možná je to škaredé spojení, ale myslím, že přesně vypovídá o tom, co se teď nachází v našich schránkách. Je to totiž e-mail, který je z 90 % prodejní. Většina firem ve chvíli, kdy komunikuje se svými kontakty, se svými zákazníky, a teď mluvím především o e-shopech, tak jejich komunikace je prodejní.

To znamená, že každý týden, každých 14 dní vygenerují nový e-mail, který pošlou na svoji databázi, a snaží se v něm nabídnout nový produkt, nový set produktů, chtějí ukázat svoje akce, slevy, to, co se aktuálně děje, jinak řečeno, prodávají. Tohle je standardní přístup a e-mailová komunikace většiny současných firem.

Jiný přístup k prodeji

Doporučuji, abyste zvážili jiný přístup. Tento přístup mluví o tom, že nejdříve je třeba pomáhat, abyste pak mohli prodávat. A v e-mail komunikaci to znamená, abyste začali střídat e-maily, které jsou tzv. prodejní a tzv. neprodejní.

Co jsou to neprodejní e-maily? Jak vystavět, napsat a odeslat e-mail, který primárně neprodává, ale spíše pomáhá vaší databázi, vzdělává ji, informuje, baví? Tohle je styl a tohle jsou e-maily, které byste měli také zařadit do vaší komunikace.

Pokud totiž posíláte jenom prodejní e-maily, je to tzv. tvrdé tlačení, neustále a dokola. Co se stane na druhé straně? Člověk si zvykne na tento váš styl a jeho pozornost klesá. Jeho zájem o tyhle prodejní a obchodní informace vlastně opadne. A je velká pravděpodobnost, že tyto e-maily už od vás dále číst nebude.

Co poskytnout odběrateli vašich emailů

Jestliže však mezi tyto vaše tradiční prodejní e-maily občas vložíte e-mail, který odkazuje na zajímavý článek, odkazuje na zajímavý e-book, kde jste popsali nějakou situaci, nebo odešlete e-mail s odkazem na váš YouTube kanál, kde je zajímavé video nebo nějaká případová studie vašeho klienta, nebo začnete vkládat další užitečné věci, někdy něco zábavného, někdy návody, postupy, někdy více jemnější obsah a materiály, tak tohle způsobí u vašich příjemců mnohem větší zájem a vznikne tzv. rozmanitost, kterou budou vaši příjemci vítat. Nebudou tak hned očekávat, co bude váš další e-mail příští týden. Budou se tak trošičku těšit na to, co zase připravíte, co zajímavého pošlete.

Jak komunikovat emailem

Perioda, se kterou posíláte, je na vás, zda to bude týden, 14 dní. Záleží, jak často jste schopni takovýto obsah vygenerovat. Ale rozhodněte se pracovat s tou myšlenkou, že jenom posílat prodejní e-maily není způsob, který by byl aktuálně in. Vzpomeňte na heslo pomáhat, pak prodávat. Začněte do vašich prodejních e-mailů integrovat jemnější část komunikace. E-maily, které jenom pomáhají a až ve druhé části prodávají.

Audio verze

podcasts_iconPodcast na iTunes

Je úžasné sledovat, jak jsou věci v životě propojeny. Jak se na první pohled zdánlivě nespojitelné věci dají úžasně spojit a můžeme se z nich v životě inspirovat. Dnes bych se chtěl zmínit o dvou oblastech, a to o podnikání a milování, byznys a sex.

Možná jste slyšeli, že vůbec nejtvořivější síla na světě je sexuální síla. Síla, která dokáže stvořit nový život, musí mít obrovskou sílu. Často jsem si kladl otázku, jestli tahle síla není přítomna i v jiných oblastech života nebo jak udělat, abychom tuto sílu v jiných oblastech života mohli použít.

A nejsem sám. Nakonec jsem si uvědomil, že o tomhle tématu jsem četl v mnoha dalších knížkách. Pokud znáte knihu Myšlením k bohatství, už tam je kapitola, jak sexuální síla, sexualita, je obrovským hnacím motorem úspěšných lidí, o kterých jste možná mnohokrát v životě slyšeli.

Jako by ten zdroj nějaké naší tvořivosti, síly toho, co dokážeme ve světě, byl nějak spojen s touhle sexuální silou, kterou každý v sobě máme. A to, jak ji projevujeme, jak s ní pracujeme, se pak projevuje nejen v posteli s naším partnerem, ale i v naší práci, v našem byznyse a podnikání. (prosím, pokud vás vaše milování s partnerem nudí, nevzrušuje vás, nemáte v něm vášeň ani na něj chuť, nebo dokonce chybí láska, pak tento článek není dál pro vás, pokračujte prosím zde tímto odkazem www.kurzypropary.cz)

Existují dvě slova, která bych tady chtěl dnes zdůraznit a která jsou v obou těch oblastech obrovsky důležitá.

Vášeň

První slovo je vášeň. Vášeň, nadšení, pohyb, jednoduše je to pohyb, kdy se věci hýbou, kdy nejste zalezlí někde ve vašem teplém koutečku nebo v teplém bahýnku, ale naopak věci jsou živé, věci se začínají hýbat a vy začínáte cítit jakousi živost ve vašem těle.

Pokud tahle vášeň není přítomná ve vašem milování, tak je to jen obyčejné milování, ale není to vášnivé milování, o kterém teď možná sníte. Stejně tak ve vašem byznyse. Pokud právě teď váš byznys spíš stagnuje nebo není moc v pohybu, možná právě nepřítomnost vášně, nepřítomnost toho, jak svou práci milujete, jak jste z ní nadšení, jak jdete do nových věcí, jak jste schopní se nadchnout pro něco nového, tak tohle všechno má vliv na to, jak se vám pak daří i v byznyse.

Jestliže jdete s něčím za klientem a přijdete tam takzvaně jako leklá ryba, bez vášně, nadšení a jakéhosi jiskření v očích, možná to je ten důvod, proč se vám nedaří získat ten protějšek. Zaměřte se na vášeň ve vašem byznyse a položte si otázku, jak je vášeň přítomna teď ve vašem podnikání. Položte si možná také otázku, jak je vášeň přítomná teď ve vašem milování, protože často jsou ty věci spojeny. A možná si jenom někde blokujete tu nejtvořivější energii ve vašem těle, ve vašem životě a možná se pak nemůže projevit ani v partnerství, ani v podnikání.

Spojení

Tím druhým slovem je spojení. Stejně jako v milování se potřebujete spojit, aby energie mohla začít proudit, stejně tak v byznyse a podnikání potřebujete spojení.

To spojení, které mám na mysli tady, je spojení sami se sebou. Být online, jak říká Vláďa Vymětal. Potřebujete se spojit s tím, kdo doopravdy jste, potřebujete se spojit s tím, co představujete, a potřebujete si být vědomí své vlastní hodnoty a toho, kdo jste. Potřebujete sebe-vědomí.

Pokud nejste spojení se sebou, chybí vám základní ingredience, chybí vám vnitřní klid. Chybí vám vnitřní stav, kdy relaxujete. Ať se děje venku kolem vás cokoliv, vy relaxujete a tím pádem jste v přítomnosti a máte schopnost spojit se s jakousi moudrostí ve vás.

Když jste neustále rozběhaní, děláte chvíli jedno, chvíli druhé, máte pocit, že nemáte dost času, v tomhle stavu je všechno, ale často ne vnitřní klid. Pak ale děláte špatná rozhodnutí a celkově se vám špatně rozhoduje. A vy víte, že v byznyse, v podnikání je to taky o tom, abyste dělali rozhodnutí, jasná a správná. Moje zkušenost je, že k takovému rozhodnutí potřebujete mít vnitřní klid. A právě vnitřní klid je často udělán jenom tím, že se spojíte na chvíli se sebou.

My totiž v tom dennodenním běhu jsme neustále spojeni s mnoha věcmi kolem. Pracujeme na počítači, odpovídáme kolegovi, zvedáme telefon, jsme spojeni s mnoha věcmi tam venku. Ale nejdůležitější je uvědomit si to spojení s námi. Ono tam neustále je, jenom si ho nejsme tak dobře vědomí.

A proto je důležité spojení v podnikání, protože ve chvíli, kdy jste s tímto vnitřním klidem, s touto harmonií ve vás, tak v tu chvíli se můžete spojit s tím prvním slovem, které jsme si řekli, s tou vaší vášní, s tím nadšením pro věc, s tím, že vás věci baví, že vaši práci milujete, že to, co děláte, vás vlastně vzrušuje a máte tam vášeň, a ve spojení s tímhle vnitřním klidem, ve spojení a s vášní, se pak dějí malé zázraky.

Moje zkušenost za poslední roky je, že pokud tyhle dvě věci spojíte, tak se spojujete přímo s tou nejtvořivější energií, což je právě sexuální energie, a využíváte ji v mnoha oblastech ve vašem životě. Nejen v milování a v partnerství, v podnikání a v byznyse, ale i v mnoha oblastech vašeho života vůbec.

Hodně štěstí a milování.
David

ZivotaFirma20_12_PodnikaniJakoMilovani_DavidKirs1