Když jsem potkala Markétu Pařízkovou, můj pohled na koně a přístup k nim se totálně změnil. Díky ní jsem pochopila, že koně nejsou jen sportovním náčiním, jak tomu často bývá v konvenčních stájích, ale že jsou našimi UČITELI. Učiteli, kteří nám nastavují pravdivé zrcadlo a to především v oblasti vedení – leadershipu.

Jak sami sebe vedete svým životem? Jste spokojení? A jak vedete druhé? Možná je to právě tohle ušlechtilé a čisté zvíře, které vám s vedením může pomoci…

Přečtete si rozhovor, který připravila naše zapálená redaktorka Katka. Vyzpovídala Markétu Pařízkovou, zakladatelku společnosti Horsense s.r.o. v rámci které pořádá nejen kurzy leadershipu >>>

– Alice Kirš

 

1. Jak se člověk dostane od architektury k práci s koňmi?

Ona to vlastně nebyla cesta od architektury ke koním, spíše se obě tyto věci nesou mým životem vedle sebe. První dům jsem „navrhla“ v 9 letech a můj první kůň byl křeček zapřažený ve vozíčku, víc se na balkon v sedmém patře nevešlo… 🙂

Ke koním mě to táhlo odjakživa, od 11 let jsem s přestávkami navštěvovala různé stáje, ale pořád to nějak nebylo ono. Měla jsem pořád pocit, že se s koňmi musí jít domluvit i jinak. Až jsem narazila v časopisech na přístup, který mi dával smysl. Šlo o přirozenou komunikaci s koňmi, která byla založena na myšlence, že pokud se chcete domluvit s pěti Angličany, tak je jednodušší naučit se anglicky, než každého Angličana učit zvlášť česky. Takže když po koních něco chceme, tak bychom jim měli vyjít vstříc, 80 % by se měl naučit člověk a jenom 20 % kůň. Člověk by si řekl, že to je přece logické. Jenže v prostředí konvenčního ježdění, kde se dodnes nasedá na koně zleva, aby nám při tom nepřekážela šavle, to byla zvláštní novota.

Naživo jsem do přirozené komunikace pronikla na farmě manželů Bednářových, od kterých mám i svého prvního koně.

Koně nejsou jen čtyřnohá motorka - nabízí mnohem víc

2. Mohl to být běžný ranč nebo výcvik koní, ale není – pořádáte kurzy, kde koně učí lidi? Jak tahle myšlenka vznikla?

Během vysoké se mi podařilo seznámit s několika zajímavými přístupy. Jedním z nich bylo učení se zážitkem, ke kterému jsem se díky spolužačce Jance Rutrlové dostala.
Zážitková pedagogika staví na tom, že se člověk naučí více z vlastní zkušenosti, než z příruček. A zacházení s koňmi přirozenou komunikací? U toho se bez práce na sobě prostě neobejdete. Takže jednotlivé složky metody tady již byly.

Když pak Robert Pik přišel s Horse Assisted Education (HAE), v našich hlavách zapadly části na svá místa a bylo rozhodnuto. Janka sestavila tým a v roce 2008 pod záštitou Instruktorů Brno vznikl první kurz projektu Spirit Horse. Byl týdenní, experimentální a vyzkoušeli jsme v něm metodu, jak se říká „na lidech“. Metoda nás nadchla a vznikly další kurzy, tentokrát 4 denní, zaměřené přímo na vedení lidí.

A z tohoto neziskového projektu vznikl Horsense, s.r.o. Vznikl hlavně zásluhou Dana France, který je velmi přesvědčivý motivátor a stal se naším poradcem, mentorem a přítelem na telefonu.

 

3. Máte několik druhů kurzů – jaký je nejoblíbenější a proč?

To je těžké říct, hodně záleží na člověku. Někdo má raději kurzy typu Expedice, kde se většina kurzu odehrává v otevřené krajině. Tyto kurzy mívají pomalejší tempo a hojně v nich využíváme prvek putování na koni a s koňmi.

Někdo zase upřednostňuje kurz Leadership, který je kratší, intenzivnější, v rychlejší tempu a bývá v kryté hale s plným zázemím. Obě skupiny mají mají své příznivce, hodně záleží na naturelu člověka. Zrovna teď je o něco větší zájem právě o Leadership.

 

4. Jak probíhá kurz s koňmi? Tj. co všechno čeká účastníka kurzu Leadershipu?

V úvodu se účastníci seznámí s námi, mezi sebou, s koňmi a základní bezpečností pro sebe a své okolí.
Většina kurzu spočívá v řešení různých úkolů společně s koněm a následné práci s prožitky formou společného sdílení a diskuzí.

Cílem každého úkolu je vysvětlit koni, co má udělat a namotivovat ho ke splnění. Je na člověku, jakou cestou toho dosáhne. Většina lidí nemaje návod používá, co je jim blízké a na co jsou zvyklí. A na to jim koně poskytnou okamžitou zpětnou vazbu.

Většinu dne se pracuje ve dvojicích, kdy jeden plní úkol s koněm a druhý jej podporuje, tím se ke zpětné vazbě od koně přidá i lidská. Průběh a výsledek každého úkolu je pak společně rozebrán se zkušenými lektory – kouči, s důrazem na přenos získaných zkušeností do praxe.

Koně nejsou jen čtyřnohá motorka - nabízí mnohem víc

5. Jak souvisí vedení lidí s vedením koní?

Ač se to některým lidem může zdát divné, koně mají podobný model vedení, jako lidé. Rádi předají vedení a zbaví se tím odpovědnosti, ale pečlivě si vybírají komu. Je to logické, v přírodě na tom závisí jejich život. Bohužel jsme se naučili koně brát jako čtyřnohou motorku a zapomněli, co všechno nám mohou nabídnout.

Výhoda dorozumění se s koněm je v tom, že pro ně není důležitá verbální komunikace, na kterou jsme se naopak naučili spoléhat my. Koně prostě, na rozdíl od lidí, neukecáte. Je třeba použít řeč těla, prostorovou představivost, předem si rozmyslet, co chcete sdělit a jak. Zároveň být čitelný a motivovat koně, protože odtáhnout nejde, váží totiž přes 300 kg. Stanovit hranice a být důsledný v jejich dodržování, kreativní ve vymýšlení nových strategií „jak na to“ a v neposlední řadě je také důležité umět koně ve správnou chvíli ocenit a pochválit.

To jsou dovednosti, které využijete i mezi lidmi denně, takže komunikace s koněm (nejen pro nás lektory) představuje úžasný prostor pro práci na sobě. To je to, co nás na HAE tolik inspiruje. Koně mají vyšší sociální a emoční inteligenci než lidé, až jim to někdy závidím.

 

6. S jakými pohnutkami nejčastěji přijíždí zájemci na vaše kurzy?

Často jsou to lidé, kteří mají před sebou výzvu vedoucí pozice a chtějí se na ní připravit. Nebo se setkáváme s těmi, kteří vedou a chtějí se ve vedení zdokonalit, podívat se na sebe z jiného úhlu. Někdy jsou to lidé na životní křižovatce, kteří hledají inspiraci. Často jsou to také lidé, které práce na sobě baví, jsou zvědaví na tuto metodu a chtějí se o sobě dozvědět něco nového.

 

7. Co když se někdo koní bojí, ale přesto by rád přijel a měl ten zážitek?

Klidně může přijet, nebude to poprvé… A taky to nebude to poprvé, co odjede o jeden „strach“ lehčí. Těžíme z toho, že na kurzu máme také koně, které si lidé se slabším zrakem občas pletou se psy. Když člověk kouká koni z očí do očí, tak už ze samé podstaty necítí takovou hrůzu.
Co teprve, když mu kouká z očí do uší 🙂

Ale teď vážně. Setkáváme se s tím poměrně často. Respekt ke zvířeti, které nás převyšuje velikostí i silou, je zcela přirozený. Navíc kůň má vlastní hlavu a návod k němu nedostanete. Většinou se nám správným výběrem koně k takovém člověku podaří během pár hodin posunout respekt ke koni na příjemnou úroveň.

Občas přijedou lidé se špatnou zkušeností s koněm, po úrazech, u těch to trvá déle, ale ještě se nám nestalo, že bychom nenašli cestu, jak takovému člověku pomoci.

Koně nejsou jen čtyřnohá motorka - nabízí mnohem víc

8. Co všechno se může člověk od koně naučit?

Napadá mě jeden příklad za všechny – z jednoho z prvních testovacích kurzů, který probíhal pod širým nebem a dva dny před tím pršelo. Bylo pozváno několik manažerů a lidí, které metoda zajímala. Mezi nimi bylo jedno „velké zvíře“, známý leader, a ostatní po něm po očku pokukovali.

Při jednom cvičení měl s koněm přeskočit překážku, běželi spolu a těsně před překážkou se otočil, aby se podíval na koně, zakopl a padl obličejem přímo do toho největšího bahna. Všichni jsme zatajili dech. Poté, co jsme ho očistili, vypadal nějaký zamyšlený a moc nemluvil. O chvíli později byl rozbor a když došla řada na něj, řekl: „To bylo přesně to, co dělám zaměstnancům. Zadám někomu práci a místo toho, abych ho nechal ji dokončit, tak ho neustále kontroluji a tím mu v práci překážím.“

 

9. Jaké kurzy aktuálně plánujete?

Teď máme  Horsense Outdoors (17. – 19. 6. 2016)
Je to víkend, ve kterém se snoubí rozvoj a poznání sebe sama s putováním krajinou Moravského krasu. Těžiště kurzu spočívá v kráse a přirozenosti bytí – s koňmi na vlastní kůži – kde nic není „jako“, vše je reálné. Pomáhá otevřít dveře při vedení lidí a budování důvěry, při zvládání obav a nalézání sebejistoty.

Více o akci Horsense Outdoors >>>

Tak naskočte do „sedla“ a zkuste něco nového!

Ahoj moji milí dvanuláci. Zdá se, že v létě budou Novinky ještě o něco méně pravidelné, než je u nich obvyklé. Tropické teploty, školní prázdniny a rodičovské i jiné pracovní povinnosti pro mě představují nemalou výzvu 🙂

Tyto Novinky jsou hned ve dvou věcech unikátní. Vzniky na dálnici D1 cestou do jižních Čech, kam zrovna s celou rodinou míříme. A za druhé jsem je napsala na telefonu, neboť jsem se rozhodla nechat veškerou další pokročilou techniku doma. Omluvte proto případné překlepy či chybky 🙂

Tak a teď už dost úvodu a pojďme se podívat, co je ve firmě nového.

 

Jak vypadá komunikace se zákazníky ve verzi 2.0

Letní prázdniny jsou sice časem dovolených, táborů a odpočinku, ale my ani v tuto dobu neleníme. Hned na začátku července se ve Frýdlantě nad Ostravicí sešel celý tým technické podpory a péče o zákazníky na interním workshopu. Musím vám říct, kdo jste nepřijeli, můžete jen litovat. Stručně bych celý den shrnula asi takto: atmosféra byla báječná, nálada povznášející, teplota vzduchu tropická, voda v Danišovic bazénu příjemně chladící, pochutiny neodolatelné, rozhovory a sdílení inspirující, výstupy přínosné.

Bavili jsme se o hodnotách, za kterými stojíme. Pobavily nás naše vlastní nápady na to, jak můžeme svou práci odlehčit. Hledali jsme cesty, jak pečovat o lidi, kteří s námi přicházejí do styku a také jak tyto lidi může každý z nás inspirovat.

workshop_komunikace

Pohlédli jsme koním do očí

Ti z vás, kdo sledujete náš blog podnikamesrdcem.cz, jste si už mohli přečíst skvělé a velmi inspirující články DavidaÁji o workshopu Horsense Leadership. Respektive o tom, co jsme si díky workshopu uvědomili, co jsme se naučili, k čemu jsme dospěli.

Workshopu se zúčastnilo 9 členů našeho týmu a do plného počtu 10 účastníků naše řady doplnila Dáša Kožinová.

Řeknu vám, pohlédnout koni do očí chce někdy odvahu, ale je to ten nejkrásnejší a nejpravdivější pohled, jaký jsem kdy s jakoukoliv bytostí (dvou- ctyř- a vícenohou) zažila.

horsense_leadersip

 

Vysoké letní teploty jsou výzvou, vyřadí na pár dní technickou podporu

Léto je zvláštní čas. Letní dny lákají lidi do přírody, do hotelů, k vodě (slané i sladké)…na stromy, do sklípků a kdo ví, kam všude. Lidé jsou ochotní vzdát se svého pohodlí domova, spolehlivého internetového připojení a přebývat na těch nejpodivnějších místech, kde (považte!) mnohdy není ani elektrická přípojka.

Né jinak je tomu i v našem týmu. Přeci jen jsme také jen lidé, že ano…

A tak společně kouzlíme s časem a naší dostupností tak, aby vše ve firmě běželo, jak má a zákazníci měli i v tropických letních dnech tu nejlepší možnou péči.

Ne vždy se to ale povede. Jako třeba v nejbližších několika dnech, kdy se celý tým technické podpory chystá na Vodu 2.0. Je zajímavé, že u různých produktů byla zvolena odlišná strategie pokrytí požadavků zákazníků. Ve SmartEmailingu jsou zákazníci všemi dostupnými kanály rovnou informováni o nedostupnosti podpory. Na druhou stranu kluci z FAPI se rozhodli pro mobilní podporu. Už si ji jednou vyzkoušeli během jednodenního výletu na kolech. Teď to zkusí i na Vltavě.

Tak já osobně doufám, že kluci telefon neutopí a fakt se moc těším na ten pohled, jak kluci budou na lodi vyřizovat se zákazníkem nějaký dotaz :-p

 

SmartEmailing má šťavnaté léto

Hádám, že jste si už všimli další letní akce SmartEmailingu pro nové zákazníky. Přesto, jak víme, opakování je matka moudrosti 🙂

V akci šťavnaté léto získají zákazníci svůj nový SmartEmailingový účet na celý rok s 20% slevou, k tomu navíc zdarma záznam workshopu, jak s aplikací pracovat a hodinovou osobní Skype konzultaci s Katkou Fišerovou.

Jak hlásá promo stránka, začít se Smartem skutečně nebylo nikdy jednodušší.

S výsledky akce ještě nebudu předbíhat, ale už dnes je jasné, že slaví u zákazníků úspěch a Katka vám potvrdí, že si konzultace nesmírně užívá a je z nich a z lidí, se kterými si volá, totálně nadšená 🙂

 

V Brně se sešla silná jedenáctka

Vztahy, svatby, děti a Ženy ženám ŽIVĚ 2015. To byla hlavní témata letního výročního setkání lektorek projektu Ženy ženám.

Celkem 11 žen se sešlo na Nálepkově a u stolu pokrytého zdravými dobrůtkami si celý den povídaly. Probralo se skutečně kde co, včetně doposud spíše opomíjené a možná i potlačované síly slovanského národa.

Hlavním tématem setkání však byla diskuse na téma akce ŽŽ živě v příštím roce. Brainstorming byl vskutku plodný a na úplnou zprávu by padly asi kompletní novinky pro toto i další období. Ale z toho nejdůležitějšího byste měli vědět, že:

zenyzenam

 

Markétka D. má stres. Bude se učit nové tváře v týmu

Kdo Markétu znáte trochu důvěrněji, víte, že si skvěle pamatuje jména, ale má výrazný problém se zapamatováním tváří. Ukažte jí, jak vypadá nějaký zákazník a za hodinu vám klidně odkýve, že je to váš strýček z Ameriky.

Nevím, jestli se to týká ještě někoho dalšího v týmu, ale Markétu čeká rozhodně nová výzva. Jak jsem totiž psala v jiném vlákně, v uplynulých týdnech naše řady obohatili tři noví lidé: Martina (účetní), Martin Pavlík (UX grafik a HTML programátor) a Dan (publisher a částečný podporák).

Milí noví kolegové, kdyby vás Markétka nebo kdokoliv další z našich řad nepoznával a nehlásil se k vám, až se někdy setkáme osobně, neostýchejte se připomenout a „zviditelnit“ 😉 (Doporučuji si na první setkáni připravit cedulku se jmenovkou případně se jinak viditelně označit :-p)

 

MioWeb se chystá maturovat

Každé miminko jednou vyroste a opustí své rodinné hnízdo. K tomuto významnému kroku své dítko v těchto dnech a týdnech připravuje i Martin Dolenský za vydatné pomoci macechy Petry a kmotra Davida, a to s rodičovskou láskou a péčí.

– Martin vytvořil krásné designové šablony.

– Naprogramoval novou funkci, kdy se kontakty zákazníků, kteří objednali a zaplatili, automaticky ve SmartEmailingu přesunou do seznamu „zaplatili“.

– Petra dokončuje texty na webové stránky a také textovou nápovědu.

– Je připravený affiliate program.

Do světa produktových dospěláků vstoupí MioWeb už 6.8. ve třech variantách Základ, Info a Info Pro.

Pro zákazníky je připraven také upsell v podobě nového programu Davida a Petry s názvem Miliónový web (21-denní online kurz, jak si od A-Z udělat vše důležité pro infopodnikání na novém Mio Webu 2.0 a s Platformou 2.0).

Začátek prodeje podpoří také autoři projektu Z Nuly Na Sto, kdy budou odkazovat na stránku, kde si lidé budou moci na 14 dní Mio Web 2.0 vyzkoušet.

Držíme MioWebu i jeho tatínkovi, maceše a kmotrovi palce, aby přechod z dětství do dospělosti proběhl hladce a bez nějaké výrazné kocoviny.

mioweb

 

V kouzelné zahradě čísel magie neumřela

Možná to vypadá, že se v kouzelné zahradě čísel a měření nic moc neděje. Ale opak je pravdou. Baba Jaga Markétka M. pilně vaří své číselné lektvary. Měří a vyhodnocuje nastavení funnelů pro Miliónové Impérium, EmailAcademyEmailmarketing. V přípravách je měření funnelů Miliónová žena, MiowebSmartemailing.cz.

Přes PPC a Facebook reklamu testuje Markéta se spřízněnými mágy traffic na odlišné squeeze page našich vybraných produktů, měří úspěšnost trafficu a následné konverze. Zároveň aktivuje v Google Analytics ecommerce kódy, které nám řeknou, jaké zdroje návštěvnosti a emailové kampaně byly nejúspěšnější a vedly k prodejům.

Díky Marketiným čárům a kouzlům přibyl navíc ve Smartu, v exportu seznamů kontaktů, nový sloupec „Addtolist“. Ten nám říká, kdy přibyl kontakt do seznamu kontaktů. Vidíte tedy datum skutečného přidání do daného seznamu.

„Tímto moc děkuji Martinovi za přidání tohoto sloupce, protože mi tím vytrhl trn z paty a nyní po vyfiltrování vidím reálné kontakty. Jupííí :)“, vzkazuje Markéta. Mno. To se to děkuje, když má člověk v záloze kouzelné lektvary, že ano…

 

Trocha čtení z knihy číselných čar a kouzel (bez redakční úpravy)

Pokud vznikne nový prodej s novou doménou, tak máme už celkem standardizovaný postup, co se v oblasti Traffic&Coversion děje:

 

Čaropedie (Slovník cizích slov z knihy číselných čar a kouzel) – schéma webu

Schéma webu je postup url adres webu, kudy zákazník prochází a seznam akcí, které se dějí z naší strany, pokud se zákazník dostane do určitého místa nebo vykoná nějakou akci.

Že nechápete? Někteří určitě ano a pokud ne, poptejte se Markéty Málkové. Jí to všechno dává velký smysl, protože pouhým okem může vidět, jak je web poskládaný a co se děje na pozadí.

Schéma pomůže i pokud člověk nezná historií vláken v Basecampu. Kouknete a vidíte. Nejen proto budou (a už i jsou) schémata webů součástí rodných listů, které Markétka vytváří.

AHÓJ dvanuláčci! (Trénuji si tady už tak trochu vodácký pozdrav, tak mě omluvte, pokud se vám pozdrav zdá poněkud méně inventivní. 😀 )
S nadšením vám posílám první prázdninové Novinky, které mě jako obvykle obrovsky bavilo psát 🙂

 

Není trychtýř jako trychtýř
Není to tak dávno, co jsme oslavovali vznik historicky prvního startovacího trychtýře na zákazníky. A nebyl by to David, kdyby po pár týdnech nepřišel s ještě lepší a vychytanější myšlenkou, tentokrát v podobě trychtýřové strategie.

V těchto dnech tedy vzniká nová podoba trychtýřů pro SmartEmailing s mnoha mikro-stránkami jakožto magnety. Nastavení nového systému startovacího trychtýře (s malými trychtýřky) se s nadšením ujali Stáňa, obě Markéty a Kamil. A já se už teď těším na první reálná čísla, která nám ukážou, jak Davidova nejnovější geniální myšlenka obstojí v praxi 🙂

Vyhláška BOZP 2.0 – část první
Nikomu z vás v žádném případě nepřeji jakokouliv nemoc. Ale zdravotní osvěta je v každé firmě nezbytně nutná. To víte, BOZP je BOZP! Takže tady máme první společnou lekci z oblasti Bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, kterou si, prosím, pilně prostudujte a zapamatujte!

Vyhláška BOZP 2.0

V případě zánětu šlach způsobeného přílišným sezením u počítače a intenzivním ťukáním do klávesnice je potřeba zajít do skříně, sbalit si pár základních kusů oblečení, nasednout do auta a vyjet na 14-denní výlet do Francie. Volba míst pro přespání, přesné trasy a finální destinace je ponechána svobodné vůli zdravotně indisponovaného člena týmu.

Nemyslete si, že tady píšu nějaké nesmysly. Tato nová vyhláška už byla ověřena v praxi. A se značným úspěchem! Konkrétně si zánět šlach pod bedlivým dohledem Danči cestou do Francie léčila Ája.

Přecházíme na “open space” kanceláře
Už je to tak. Ať se vám to líbí nebo ne, open space, neboli kanceláře v otevřeném prostoru, přicházejí už i do naší firmy. A David jako správný lídr do toho šel jako první, jak můžete vidět na přiložené fotografii. Vemte si z něho, prosím, všichni příklad a začněte si pomalu zvykat. Open space by měl být brzy našim novým standardem.

Já osobně hlasuji PRO a už si vybírám to správné místečko. Jediné, co mi zůstává záhadou je, jak David přemluvil ta lesní zvířata, aby jim se Zdenkem držela paraboly a chytala internetový signál :-p

open space

Pár odvážlivců se chystá na koňoseminář
Asi jste na Basecampu zachytilli informaci o možnosti zúčastnit se jednodenního workshopu s názvem Horsense Leadership. Bylo zaplněno 9 z 10 míst a už toto pondělí se kousek od Brna sejde skupina odvážných členů našeho týmu, kteří pohlédnou koňům do očí. Co na to koně a jak to celé dopadne, se určitě dozvíte minimálně v příštích Novinkách. Předpokládám však, že z workshopu vznikne také reportáž, kterou si přečtete na našem blogu.

Ženy ženám bude mít ambasadorky
Projekt Ženy ženám ani při Aliččiných tříměsíčních prázdninách zdaleka nespí. Spíše naopak. Plánují se další akce, vše šlape jako skvěle namazaný stroj, tým pracuje a Ája jen koordinuje, deleguje a s pohledem jedním okem do e-mailové schránky jednou za týden vše skvěle řídí 🙂

Řeknu vám… Jestli takto vypadá výkonnost v okamžiku, kdy si člověk řekne, že si dá tři měsíce oddych, jdu do toho minimálně na půl roku! 😀

Nejžhavější novinkou v rámci Ženy ženám je připravovaný projekt ambasadorek z řad příznivkyň a zákaznic projektu. Ája ve spolupráci s Katkou Střelcovou (kterou můžete znát z Affilboxu nebo ještě předtím z projektu Cyklická žena) aktuálně intenzivně pracují na přípravě a nastavení celého systému, díky kterému bude mít Ženy ženám mnoho nadšených propagátorek. A nemyslete si. Rozhodně se nebude jednat o klasickou síť affiliate partnerů. Však znáte Áju… 🙂

Vašek se nadchnul pro lektořinu
Mám takový pocit, že všestrannost Vaška nezná hranic. Zeptejte se ho na cokoliv a on vám odpoví. Požádejte ho o cokoliv a on vaše přání nejen vyslyší, ale také zařídí, aby bylo splněno. Na co sáhne, to se mu daří a dříve nebo později v dané oblasti exceluje. Ať už je to technická podpora, plánování vývoje aplikací či cokoliv jiného.

A tak mě už dnes ani nepřekvapuje, že se Vašek našel i v další roli, a to roli lektora. Tentokrát zazářil na historicky prvním workshopu pro nové zákazníky. Ti měli možnost v rámci červnové akce získat účast na workshopu při zakoupení SmartEmailingového účtu.

Společně s našim týmem bylo na workshopu 40 lidí. Účastníci byli opět spokojení a z workshopu odcházeli nadšení. Možná to bude i novým Vaškovým talismanem, který pro štěstí přidal k vám již známé třpytivé rtěnce. Byl jím lovecký nůž od jeho dědečka. (Pro mně za mně, ať má v kapse třeba i živou želvu. Hlavně, že to funguje! :D)

SE workshop

Ve SmartEmailingu to bylo jako na střelnici
Jeden zákazník SmartEmailingu doslova sestřelil konkurenci i iPad. Kdo? Autor nejúspěšnějšího článku v rámci letní akce pro zákazníky “iPad za váš příběh”, pan Jiří Sedlačík z České zbrojovky a.s. Článek včetně titulku a obrázku byl velmi nápaditý a získal od čtenářů nejvíce hlasů v podobě “To se mi líbí”.

Odměna už zaslouženě letí k panu Jiřímu a brzy budeme mít se šťastným majitelem novounkého iPadu (na který si brousil zuby nejeden člen SE týmu) sepsaný i rozhovor, který pak zveřejníme na blogu SmartEmailingu.

Nečekejte peníze za svou práci
Přinejmenším tedy ne do 7.7. I účetní jsou jen lidé a potřebují dovolenou. Týká se to i naší Janičky, která odjela na zaslouženou dovolenou neznámo kam. Na dálku vám všem děkuje za pochopení a vzkazuje, že penízky začne posílat nejdříve po 7. červenci.

Předprázdninová tipovačka ještě nemá vítěze
Viktor je až po uši ponořený do dotahování záležitostí kolem Platformy 2.0, a tak prozatím redakci nedodal podklady pro vyhlášení výsledků tipovací soutěže z minulých Novinek.

Co to znamená pro vás? Že máte prostor ještě stále hlasovat a posílat své tipy! Takže neváhejte, přečtěte si kvízovou otázku z předchozích novinek a tipujte. V každém z nás přece číhá soutěživý duch. Tak ho koukejte probudit! Vitkor má připravenou skvělou odměnu pro vítěze! 😉

Síň slávy vývoje SmartEmailingu
Ve SmartEmailingu se stále něco děje a opravdu to žije. Vašek se společně s týmem porgramátorů v čele s Martinem neuvěřitelně činí a v aplikaci je to znát. Byť se jedná někdy o zdánlivé drobnosti, vede to k vymazlené a ještě více sexy aplikaci, na kterou můžeme být poprávu všichni pyšní.

Za posledních cca 14 dní vybírám několik novinek:

Přátelé, za mně: “SmartEmailingu a jeho vývojářskému týmu třikrát zdar!”
Eeeee…. Odpovím sborovitě za vás za všechny, bo by mi to tady chybělo 😀

„ZDAR! ZDAR! ZDAR!”