Štítek: email marketing

Proč se lidé skutečně odhlašují z odebírání Vašich emailů?

Víte, jaké jsou nejčastější důvody odhlašování z Vaší databáze kontaktů? Podívejte se na následující infografiku.

Personalizujte své emaily automaticky

Není žádným tajemstvím, že dnešní zákazníci chtějí personalizovaný zážitek z webu - a i když to dříve byla pro obchodníky a prodejce výzva, dnes existují nástroje, jako je marketingová automatizace, které umožňují snadno vytvořit jedinečné a personalizované zážitky pro vaše zákazníky.

Infografika: Jak prodávat bez nátlaku

Bojíte se někdy, že Vaše propagační emaily budou připadat zákazníkům moc vlezlé? V dnešní infografice se zaměříme na 5 způsobů, jak prodávat přes email, aniž bychom se vnucovali.

Jak zaručeně pokazit email

Audio verze

podcasts_iconPodcast na iTunes

V roce 2010 jsem o e-mail marketingu nevěděl vůbec nic. A 2010 byl pro mě ten rok, kdy se mi otevřel úplně nový svět toho, co je možné na internetu díky e-mailu a e-mail marketingu dělat, co je možné dosáhnout, jak je možné akcelerovat a rozrůst váš vlastní byznys, pokud pochopíte principy korektního, poctivého a chytrého e-mail marketingu. Tehdy jsem už deset let pracoval jako manažer e-shopů,


Přečíst celý článek

Marketing je mrtev, ať žije marketing

Audio verze

podcasts_iconPodcast na iTunes

Dostáváme se do zajímavé etapy vývoje marketingové komunikace. Marketing je mrtev, ať žije marketing. Tak zní název tohoto článku a také fáze v evoluci marketingové komunikace, jak ji v současné době vnímám.

Existují totiž dva velké světy. Ty dva velké světy proti sobě stojí, navzájem se inspirují, kopírují od sebe, přitom každý z těch světů je úplně jiný. Mluvím o marketingu pro velké firmy,


Přečíst celý článek

Infografika – tajemství dokonalého marketingového emailu

Jak už víte, základem úspěšného online podnikání je kvalitní email marketing. Pojďme se ale posunout dál. Chcete vytvářet zajímavé e-maily pro vaše klienty, ale nejste si jisti, jak má vypadat taková struktura úspěšného e-mailu? Přečtěte si dnešní infografiku, která Vám poradí, na co nezapomenout při tvorbě e-mailu a jak má vypadat jeho struktura.

E-mail versus sociální sítě – do čeho se vyplatí investovat?

Epické srovnání dvou nejrozšířenějších marketingových platforem.Která z nich si zaslouží váš marketingový rozpočet?

Pomáhej, pak prodávej!

Audio verze

podcasts_iconPodcast na iTunes

V e-mail marketingu mám heslo, které je se mnou posledních pět let. Je to heslo: Pomáhej, pak prodávej. Rád bych vám vysvětlil, jak se týká e-mail komunikace a jaký má vliv na to, jak e-mailem dneska prodáváte.

Podívejte se na svoji e-mailovou schránku. Jaké zprávy, newslettery a obchodní informace tam jsou? Většina e-mailů, které máte teď ve své schránce, je obchodní prodejní spam.


Přečíst celý článek

5 nejčastějších mýtů o e-mail marketingu

Každý máme nějaké své e-mailové rituály. Někdo posílá e-maily brzy ráno, někdo naopak pozdě v noci. Někdo vytváří šíleně dlouhé předměty e-mailů a někdo naopak žádné nebo velmi krátké. Každý zkrátka preferujeme něco jiného. Chtěli byste ale vědět, co opravdu funguje v e-mail marketingu a co jsou jen mýty? Yesware, což je společnost se sídlem v Bostonu, která měří a vyhodnocuje e-mailové informace, studovala více než 500.000 e-mailů, aby rozeznala skutečné nebo falešné e-mailové mýty.

6 druhů e-mailů, jak vybudovat důvěru zákazníka

Při rozesílání e-mailů stávajícím nebo potenciálním zákazníkům byste měli pamatovat na to, že každá část sdělení nemusí fungovat jako návnada k nákupu produktů nebo služeb. Kvalitní obchodní vztahy je třeba již od prvního e-mailu budovat na důvěře. Takže, jak vlastně onu důvěru vybudujete? Tím, že si budete vážit času vašich zákazníků, budete jim poskytovat profesionální rady a tipy, nabídnete jim něco, co pro ně bude skutečně prospěšné a hlavně budete upřímní.