Štítek: e-shop

Jak z víkendu vymáčknout maximum, aby se vaše podnikání konečně rozjelo

Budovat podnikání a přitom být stále zaměstnaný není jednoduché. V týdnu přijdete domů po dlouhém dni v práci, strávíte trochu času s rodinou a přáteli, a než jdete spát, ještě narychlo uděláte pár věcí, aby se vaše podnikání posunulo alespoň o krůček dál.

Víkendy vám naproti tomu umožní udělat mnohem více práce ve větších celcích. Ale jak z nich vymáčknout maximum? A jakou strukturu by vlastně měl produktivní víkend mít?

Přepněte do jiného módu

První věc,


Přečíst celý článek

Infografika: Vyzrajte na retenci a akvizici

Komplexní online marketingová strategie zahrnuje jak akvizici, tak retenci. Poměr mezi nimi závisí na tom, v jakém stádiu váš business momentálně je a jaké produkty prodáváte. Podívejte se na několik konkrétních nástrojů, jak získat nové klienty a ubránit ty stávající a začleňte je do vašeho podnikání.

Infografika: Vytrénujte klienty, aby za váš produkt zaplatili do 3 minut

Pravidlem číslo 1 úspěšných online podnikatelů je uvědomění, že online prodej není překážkový běh, ale sprint na 100 metrů. Jinými slovy, že klientovi musíte připravit takové podmínky, aby cílovou páskou – platbou za váš produkt – proběhl bez průtahů, co nejrychleji a nejhladčeji. Podívejme se společně na to, jak zvýšit pravděpodobnost, že od vás klienti koupí.

Online prodej musí být sprint na 100 m, ne překážková dráha

Není důležité, zda jste v podnikání začátečník, nebo mazák s lety praxe. Porozumět psychologii prodeje a vyvarovat se chyb, kterými můžete zákazníka od koupě na internetu odradit, je evergreen. Pravidlem číslo 1 úspěšných online podnikatelů je uvědomění, že online prodej není překážkový běh, ale sprint na 100 metrů. Jinými slovy, že klientovi musíte připravit takové podmínky, aby cílovou páskou – platbou za váš produkt – proběhl bez průtahů, co nejrychleji a nejhladčeji. Podívejme se společně na to, jak zvýšit pravděpodobnost, že od vás klienti koupí.

Úkol týdne: Plán, jak krok za krokem získat prvních 100 objednávek

V tomto příspěvku vám dáme praktický návod, jak pomocí pěti prodejních strategií získat první zákazníky. Pro každou strategii jsme připravili plán, takže se nemusíte bát, prvních sto objednávek vám na stole přistane jedna dvě. Kromě získání prvních zákazníků bude vaším úkolem pochopit, jak pro vás a vaši značku každý z prodejních kanálů funguje, a odhalit úroveň jejich obtížnosti.

Jak získat prvních 100 objednávek

Když začínáte podnikat jsou vaše první prodeje jedny z nejdůležitějších. Přinesou vám nejen další chuť do práce, ale hlavně vám pomohou vyladit marketingovou, provozní a zákaznickou strategii. Ukážeme si několik cest, jak oslovit zákazníky a získat vaše úplně první objednávky. Roztlačíte jimi těžký vlak, na kterém jste měsíce pracovali a konečně se rozjedete. Jste připraveni začít? Jdeme na to.