Štítek: e-mail marketing

Jak zaručeně pokazit email

Audio verze

podcasts_iconPodcast na iTunes

V roce 2010 jsem o e-mail marketingu nevěděl vůbec nic. A 2010 byl pro mě ten rok, kdy se mi otevřel úplně nový svět toho, co je možné na internetu díky e-mailu a e-mail marketingu dělat, co je možné dosáhnout, jak je možné akcelerovat a rozrůst váš vlastní byznys, pokud pochopíte principy korektního, poctivého a chytrého e-mail marketingu. Tehdy jsem už deset let pracoval jako manažer e-shopů,


Přečíst celý článek

Anatomie skutečně efektivního emailu

E-mail je naším nejdůležitějším komunikačním nástrojem. S ohledem na efektivitu snad neexistuje lepší metoda komunikace v digitálním marketingu. Přinášíme vám proto seznam snadno aplikovatelných tipů pro profesionální tvorbu e-mailů.

10 zlatých pravidel e-mail marketingu

Mnoho podnikatelů stále neumí s e-mail marketingem pracovat. Když se řekne e-mail marketing, někteří lidé si mohou představit slovo "spam". Jak ale posílat e-maily, které nebudou vaše čtenáře obtěžovat, ale budou je naopak očekávat se zájmem a nadšením? Co v e-mailu posílat? Jaký má váš e-mail cíl? Víte, jak měřit, kdo otevírá a kliká na vaše emaily? Co musí obsahovat váš e-mail, aby jste neporušovali zákon? Přečtěte si 10 zlatých pravidel e-mail marketingu.

Proč jim nefunguje? 7 nejčastějších chyb českých a slovenských firem, které „dělají e-mailing“

Říkají, že ho dělají, ale nefunguje jim. Jak je to možné? Možná ho prostě nedělají. :-) CO? Ne, nezbláznila jsem se. Hned vám vysvětlím, jak to myslím. Firmy se dají bez problémů rozdělit na tři skupiny. První skupinou jsou ty, které nedělají vůbec nic: nesbírají kontakty, nepracují se zákazníkem, nic neposílají. Jejich opakem jsou firmy, které dělají efektivní e-mail marketing. (Dnes o nich záměrně mluvit nebudu.) Tou poslední, nejrozšířenější skupinou jsou ty firmy „tak nějak uprostřed“. Říkají, že dělají e-mailing, ale nefunguje jim. Proč? Co mají společného?

Příběh vstupenky zdarma, která vydělala milióny…

Je 11. 10. 2011 a mně zvoní budík. Je mi zima a nikam se mi nechce. Dnes ale pořádá v Praze celodenní seminář e-mail marketingu David Kirš.  E-mail marketing je mojí doménou a na přednášku Davida jsem opravdu zvědavá. Akce „konkurentů“ navštěvuji celkem pravidelně. David mojí konkurencí beze sporu je, ačkoli jsem ho tak nikdy nebrala. Ve spojení s ním mě napadá spíš slovo inspirace…

E-mail marketingu se věnuji již několik let. Pro klienty vytvářím strategie a pomáhám jim díky newsletterům více prodávat.


Přečíst celý článek