Nedávno jsme s Vámi sdíleli článek o živé akci Prodej svůj talent.

A protože to byl jeden z nejúspěšnějších článků na tomto blogu, hlavně díky skvělému videu, rozhodli jsme se vám představit práci, dalšího mistra, který nám pomáhal zachytit okamžiky této povedené akce – fotografky Nataliye Yashchuk.

Vychutnejte si její úžasné dílo a nasajte atmosféru plnou inspirace!

 

[metaslider id=5202]

 

Všechny fotografie si můžete prohlédnout ve vyšším rozlišení zde.

david

 

Od mala jsem snil, že budu podnikat. Mohl za to strýc. Jenže jsem nevěděl v čem. Hodně dlouho…

Vystudoval jsem a začal hned pracovat. A pořád nic. 10 let jsem chodil do práce, můj sen zůstával, ale téma mého podnikání ne. Nic mi nepřišlo dost dobré. Znáte to?

Pak jsem na pozici e-shop manažera řešil jeden konkrétní problém. Rozesílání newsletterů. Začetl jsem se do článků, koukal na videa. Zaujalo mě to. Jak budovat databázi, jak psát emaily, jak používat automatizaci a jak správně komunikovat, aby to lidi bavilo a člověk získal důvěru a mohl přirozeně prodat.

A pak, bum! Email marketing.

Co když bych mohl dělat email marketing? Co? Vždyť o něm pořádně nic nevíš… „Před 2 měsíci ne, ale teď už vím více, vlastně celkem dost, o aplikacích na rozesílání, doručování, o strategii budování databáze, prodejních cestách zákazníků, šablonách emailů, stylu komunikace… je toho dost.“

 

1010 (1)

Ale hlavně se stalo něco zajímavého. Tam, kde jsem dříve neviděl nic, byla najednou obrovská spousta zajímavých věcí, o kterých jsem chtěl vědět víc. Jako bych otevřel dveře do nového světa. Je dobré uvést, že obchod a marketing mě bavil od malička. Pracoval jsem jako obchodní manažer mnoho let, taky mě bavily počítače, internet mě fascinoval, ale to vše jsem tak nějak považoval za přirozené a nijak zvláštní nebo důležité. Prostě mě tyhle věci bavily.

A pak se objevily tyhle dveře email marketingu a za nimi úplně nový svět a taková spousta informací a novinek, o kterých jsem dosud nevěděl, že jsem byl překvapen. Z té doby si pamatuju jednu větu:
„Když jsem já sám, po 10 letech v obchodě a sezení u počítače, věděl o internetovém marketingu a e-mail marketingu pořád tak málo, možná existuje více lidí, jako jsem já, kterým by tyto informace také pomohly.“
A na tomto předpokladu jsem zasel semínko toho, že je čas začít podnikat sám za sebe a udělat další krok.

Šablona na úspěch

Až později jsem si uvědomil, že tento zárodek počátku mého podnikání je vlastně velmi důležitý. Že kopíruje jakýsi vzorec, který může být šablonou pro úspěch. Možná i pro vás. ŘEŠENÍ PROBLÉMU nebo lépe PROCHÁZÍ PROBLÉMEM K CÍLI. Mít problém je v tomto smyslu skvělá věc. Problém nás nutí hledat řešení. Dává nám příležitost se učit. A řešením nějakého problému dostatečně dlouhou dobu se stáváme na tento problém, resp. na to, jak jím projít, jak se dostat za něj, aby tento problém zmizel, expertem.
Ještě později jsem si uvědomil, že toto je vlastně základ celé Expert Industry a oboru Expert Economy. Projít nějakým problémem pod vedením experta (mentora) a tím docílit toho, že problém zmizí nebo již nehraje roli.

Jediný muž

Můj příběh se dál odvíjel pod taktovkou jediného muže. Ten se stal mým průvodcem, mentorem a učitelem. Byť jsem studoval mnoho dalších lidí, můj učitel se objevil.

Dovolím si dál citovat z předmluvy knihy Miliónový expert, kterou jsem měl tu čest napsat:

Nevěřil jsem vlastním očím, když jsem otevřel Robertův email a v něm četl: „Chystám se vydat knihu Millionaire Messenger od nějakého Brendona Burcharda, znáš ho?“ Usmál jsem se v duchu, pak nahlas a běžel to říct Alici, mojí ženě. Pak jsem zvedl telefon a zavolal Robertu Gajdošovi, nakladateli, který vydal tuto knihu. „Roberte, děláš si srandu, Brendon mi změnil život, je to MŮJ ČLOVĚK a učitel, který mě přivedl k tomu, co od roku 2010 dělám.“

Brendon Burchard. Expert, inspirace, která přišla před lety do mého života a vedla až k tomu, že teď sedím v letadle do Bangkoku a píšu pro vás s velkou vděčností tuto předmluvu. S knihou Miliónový expert jsem se poprvé potkal a přečetl ji až na začátku roku 2012. Rok jsem tou dobou už ale aplikoval strategie a postupy, které kniha popisuje, z Brendonových videí a kurzů. A rok 2012 se později stal také bodem zlomu v mém podnikání a profesionální kariéře experta.

A kdo já vůbec jsem, že…

V sedmé kapitole Miliónový expert (vydává Synergie v dubnu 2016) si později přečtete tuto větu: „A kdo já vůbec jsem, že…“, a tato jediná věta nejspíš způsobila, že jsem začal pochybovat o svých dřívějších přesvědčeních. Přes kariéru úspěšného manažera v distribuční firmě, vystudovaného inženýra na technice, kluka, který seděl u klávesnice od dvanácti, manžela i tátu jsem si stejně pořád kladl otázku: „A kdo já vůbec jsem?“, a odpovídal si: „Nikdo.“

Pokud znáte ten vnitřní hlas, který vás neustále hodnotí a zrazuje od vašich nápadů, zakazuje, abyste něco řekli, abyste se naplno projevili, abyste se za sebe postavili, sdíleli svůj názor, hlas, který navenek tvoří obraz silného člověka, ale uvnitř je slabý a bojácný, tak tento hlas byl se mnou od mých dětských let, ve škole, na gymnáziu i mnoho let v práci. Prostě jsem měl pocit, že ještě pořád nejsem dost dobrý. Že ještě není můj čas. A tak nebyl.

Až pak jsem seděl na parkovišti hotelu Mariott v San José v Kalifornii. A o přestávce třetího dne Brendonova semináře Experts Academy, v ten okamžik, tam na patníku, jsem věděl na 1 000 %, že věci už nebudou nikdy jako dříve. Že můj život se změní.

It’s my time

IMG_0067A skutečně se to stalo. Navíc způsobem, který bych si dříve ani nedovedl představit. Tenkrát tam jsem se poprvé rozhodl následovat inspiraci a také krok za krokem aplikovat postupy, které Brendon Burchard učil. Otevřel se mi nový svět. Svět expertního podnikání, info marketingu a online marketingu. Svět, o kterém jsem do té doby slyšel, ale jak se ukázalo, vůbec mu nerozuměl a ani ho nechápal. Tam pro mě osobně začala doba, o které už teď směle můžu říct: „It’s my time.“

Díky Brendone.

Vrátil jsem se domů. Mým oborem byl e-mail marketing. Provozoval jsem službu SmartEmailing a rozhodl jsem se, že podle Brendonova návodu uspořádám první seminář, napíšu e-book a vytvořím online kurz. A to jsem udělal. Vznikla EmailAcademy. A až při psaní prvního e-booku mi došlo, že o email marketingu vím tolik jako málokdo u nás. Až po prvním semináři jsem pochopil, jakou hodnotu můžu lidem předat a jak jim můžu pomoci. Až po prvním online kurzu jsem uvěřil, že i u nás jsou tisíce a tisíce kupujících zákazníků určených právě přesně pro mě. A pro každého, kdo je bude skutečně chtít.

Splněné sny

Dodalo mi to odvahu. Následovala druhá EmailAcademy, pak třetí a čtvrtá. Dnes už je to více než +50 mil. v prodejích expertních produktů, překonaná bláznivá hranice vydělat 5 mil. Kč za hodinu, tři desetimiliónové kampaně v řadě, 180.000 kontaktů v databázi, kniha Miliónový e-mail, +3.000 lidí v mých placených kurzech, +1.500 lidí na živých seminářích a mnoho splněných klukovských snů. Tady v České republice, v oblasti, o které si lidé před rokem 2010 mysleli, že to u nás fungovat nebude.

 

Digital summit_vackova (30)

 

Objevil jsem svůj zlatý grál, své miliónové impérium. Pochopil jsem, že jen já sám jsem svým miliónovým impériem, a rozhodl se pak toto mé zjištění poslat dál a učit z mých zkušeností další lidi, jak svůj talent uvidět, vystavět kolem něj podnikání, pomáhat a tím vydělávat. Tak vznikly další kurzy – Miliónové impérium, Online Academy, EmailAcademy 2.0 a můj nejnovější trénink Prodej svůj talent.

Je Expert Economy realitou i u nás? Ano. Její součástí jsou dnes již stovky a stovky lidí v Čechách a na Slovensku, kteří uviděli svou hodnotu, rozpoznali svůj talent a začali kolem něj tvořit expertní byznys.

Je možné vydělat peníze tím, co Expert Economy přináší? Ano. Skvělé a milé peníze, které vyděláváte tím, co milujete, a tam, kde máte nadšení a vášeň. Když vydržíte dostatečně dlouho.
Může se expertní podnikání stát smyslem života i pro vás a můžete tak změnit život mnoha dalším lidem? Ano. Stovky dalších lidí u nás potvrzují můj příběh a příběhy studentů našich studentů. Rodí se nová generace expertů – vědomých a dospělých, lidí, kteří podnikají srdcem, používají chytré strategie a dělí se o svůj talent a know-how s dalšími lidmi.

Přichází nové postupy a příležitosti, jak se my všichni můžeme učit být úspěšnější, a hlavně šťastnější, vzdělávat se rychleji, jednodušeji a efektivněji.

Přichází nová generace učitelů expertů, nová generace lídrů, mentorů, lektorů, spíkrů a koučů, lidí, kteří vedou příkladem a svým životem.
Vítejte. Jste jedním z nich.

Děkuju všem, kteří mi na mé cestě posledních let pomohli. Kteří uvěřili, že je to možné. Děkuju i těm všem, kteří neuvěřili a nevěří dodnes. I od vás se hodně učím.

David Kirš
PS: Pokud se o světě expert byznysu a prodeje informačních produktů online chcete dozvědět více, sledujte online seminář: Prodej svůj talent, který jsem pro vás připravil a koná se už za pár dní.

Audio verze

podcasts_iconPodcast na iTunes

Rád bych se s vámi podělil o jednu zkušenost, kterou jsem si v posledních pár měsících zažil na vlastní kůži. Řekl bych, že existuje taková naprosto běžná logika, že čím více práce dáme, tím více peněz dostaneme. Čím více budeme pracovat, tím více budeme mít peněz. Čím více se budeme dřít, tak odměnou za to bude více peněz. Mám však pocit, že to takhle vůbec není. Práce samozřejmě má vliv na to, jaká je vaše odměna, jaká je výše vašeho konta, ale v úplně jiné logice, než si myslíme.

Na jednoduchém grafu vám ukážu, co jsem si sám zjistil. Myslím si, že když se rozhlédnete kolem sebe ve svém vlastním životě, zjistíte, že graf, který teď nakreslím, se možná bude hodně rovnat i tomu vašemu.

Na začátku to funguje

Na začátku, když se pustíte do nějakého projektu nebo do nějaké činnosti, do nějakého byznysu a podnikání, tak samozřejmě investovaná energie je nějak rovna tomu, kolik vyděláváte peněz. Je třeba ty věci nastartovat, vydáváte více a více energie a roste práce a rostou příjmy. Jenže existuje nějaká špička, na které se najednou ten výdělek zastaví. Vy pořád víc pracujete, sedíte u počítače, pořád se hodně snažíte, dřete, dřete, a ty peníze nepřibývají. Naopak začnou klesat. Začnou klesat, aby se ustálily na nějaké konstantní, fixní hladině, na které pak zůstávají. A i když vydáváte více a více energie, pracujete a dřete, tak více peněz nepřichází.

Čím to je? A je vůbec možné tohle nějak změnit? Co se s tím dá udělat? Myslím si, že princip toho, že věci máme dělat s radostí, s lehkostí, že je máme dělat ve flow, je vám asi známý. Také si myslím, že má něco společného i s tímto konceptem. Protože pokud je té vydané energie najednou už moc, ty věci prostě netečou. My se to ale snažíme takzvaně urvat, když to nejde velkou silou, půjde to ještě větší silou. Na tohle právě energie peněz a vůbec věcí kolem skvěle funguje. Není totiž možné věci urvat, protože váš život pak bude stát za houby.

Jak tedy udělat, abychom mohli pracovat tak akorát a vydělávat tak akorát? Myslím si, že je třeba do toho zapojit jeden koncept, kterému říkám oblíbeným, respektive naprosto běžným slovem spolu-práce.

Můžete samozřejmě pracovat, že zvýšíte vaši sazbu, zvýšíte vaši odměnu za to, jak pracujete, a tím zvýšíte svoji hodnotu. Zase se však dostanete na nějaký limit a dál nepůjdete. Takže pokud najdete tu vaši optimální úroveň, ve které se s vydanou energií vůči penězům chcete pohybovat, jak pak ty věci akcelerovat dál? Odpovědí je spolu-práce.

Pak je potřeba začít spolu-pracovat

Takže peníze rozhodně nerovná se práce, ale peníze = práce × práce druhých. Možná to zní pro některé z vás příliš ostře, napadne vás: aha, já budu vydělávat na práci druhých. Naopak, je důležité začít spolu-pracovat. Tedy zaměřte se na to, co vám jde, a najděte si na jiné věci někoho dalšího, kdo vám s tím pomůže.

Například na internetu v online byznyse nemůžete dělat všechno. Jsou lidé, kteří se snaží natáčet si videa, udělat si svůj web, napsat si svoje texty, pak ty věci chtějí dokonce naprogramovat na internetové stránky, všechno si provozovat a podobně. Ano, mnoho věcí se zjednodušuje a zjednodušuje a můžeme si je dělat sami. Jenže pak vám asi nezůstává čas na to, kde máte největší flow, kde máte největší sílu, kde vám to nejvíc teče a co jsou vaše silné stránky.

Zapojte do vaší práce, do vašich aktivit spolupráci s jinými lidmi. Řekněte si, co už fakt dál dělat nechcete. U čeho se dřete. Kde vydáváte více energie, než se vám vrací. Přesně tohle jsou ta místa, která je potřeba identifikovat a předat, delegovat ty činnosti dalším lidem. Najít si někoho, kdo je na to skvělý. Pokud vás nebaví účetnictví, proč se každý rok trápíte s tím, abyste si doplnili daný Excel? Možná čas, který uvolníte, můžete dát do něčeho mnohem smysluplnějšího.

Uvědomte si, že skutečně dřina není to, co by zvyšovalo množství peněz na vašem účtu. Začněte nad věcmi přemýšlet, a především začněte spolupracovat s druhými a využijte silné stránky jiných lidí.

penize-prace-spoluprace

david_videomiorecenze3
Pořídili jste si MioWeb pro tvorbu webových stránek, vymazlili jste svůj nový web a teď už máte hotovo?  
Jste zvědaví, co na něj říkají odborníci? Pak čtěte dál.

Poznáváte se? 😉

Jak vám můžeme pomoci:

V online prostředí umíme tak dobře chodit, neboť využíváme synergie týmu odborníků na různé dílčí oblasti. Proto dokážeme z hezkého vytvořit krásné, z dobrého skvělé a z jakž-takž funkčního bezchybně šlapající.

 

Připraveni jsou pro vás specialisté na grafiku a design, zákaznickou zkušenost, copywriting, online marketing jako takový a mnoho dalších. My všichni se na váš web podíváme a dáme vám konstruktivní nápady a podněty, jak web ještě vylepšit a posunout o úroveň výš. A to vše zdarma.

 

Láká vás to?
Překonejte strach ukázat se se svým dílem a dovolte si být ještě lepší!

 

Co teď?

 

 

První kolo přihlášek je uzavřeno. Přihlášky jsme přijímali do 27.9. 2015.

 

A co bude dál?

Z přihlášených webů vybereme několik šťastných zákazníků, jejichž web si vezmeme na paškál. Ty pak projdou důkladným pohledem našich expertů a z nasbíraných podnětů uděláme videorecenze, které budou postupně publikovány na našem blogu.

Nezoufejte, pokud nevybereme právě váš web. Videa vás budou jistě inspirovat a upozorní vás na věci, kterých jste si na svém webu nevšimli nebo si neuvědomovali, že jsou špatně. A naopak se utvrdíte ve věcech, které fungují a děláte je správně. Chceme vás inspirovat a pomáhat v konkrétních dalších krocích a možných zlepšeních!
 

Posuňte vaše online podnikání o krok dopředu, vyplňte dotazník výše a nechte si zdarma poradit od profesionálů v oboru.
Za posledních 5 let jsme postavili desítky vlastních prodejních webů a viděli stovky klientských webů. Teď je čas postavit funkčně i váš web.

 

Těšíme se na spolupráci na vašich webech 🙂

 

Audio:

Spojit nespojitelné je naše přirozená dovednost. Černá a bílá jsou jen zdánlivě jiné barvy. Muž a žena jsou jen zdánlivě jiní lidé. Teplo a chlad jsou jen zdánlivě jiné energie. Vše je jedno a zázraky se dějí ve spojení. My jsme spojeni a obsahujeme vše, na co pomyslíte.

Každý z nás obsahuje sílu muže samuraje, který v pravý okamžik míří na cíl a stíná hlavu. Každý z nás obsahuje lásku bohyně, která hýčká, léčí a přijímá vše. Ve spojení se rodí nový život. Ve spojení vznikají velké věci. Ve spojení jsme šťastní. Ve spojení jsme super-hero s našimi magickými schopnostmi.

Není jedna pravda. Ve spojení jsou všechny pravdy. Každý má svou pravdu a naším cílem je spojení. Uctěme bílou a černou, uctěme západ i východ. Spojme se.

Strategický podnikatel touží po spojení. A zažívá ho pokaždé, kdy do svého života integruje těchto 10 dovedností.

Celou sérii videí i s ebookem a bonusy najdete na www.10dovednosti.cz

10_StrategickyPodnikatel_Spojeni_DavidKirs3

Audio verze

Nadšení boří hranice a rozpouští ledy. Nadšení přináší vzrušení. Nadšení aktivuje zvědavost. Nadšení je naše vnitřní motivace věci dělat. Náš vnitřní život je naše nadšení. Kde je nadšení je živost. Kde je nadšení je flow. Kde je nadšení, tam se věci dějí.

Nadšení přitahuje pozornost a magnetizuje okolí. Nadšení zvedá energii. Nadšený hlas nelze neposlouchat. Nadšeného lídra nelze nenásledovat. Nadšeného podnikatele nelze ignorovat. Nadšeného člověka nelze nevidět. Nadšení podpaluje každý den a tahá z postele. Nadšení hoří zvědavostí a hýří energií.

Strategický podnikatel je nadšený z toho, co dělá a své nadšení šíří dál.

Celou sérii videí i s ebookem a bonusy najdete na www.10dovednosti.cz

9_StrategickyPodnikatel_Nadseni_DavidKirs4

Audio verze

Nikdy nejste sami. Osamělost neexistuje pokud si ji nevymyslíte. Spolupracovat je přirozené. Nikdo nedosáhl velkých věcí sám. Nebýt druhých, nejsme na tomto světě. Nebýt druhých, nenajedli bychom se. Nebýt druhých, nemělo by smysl pracovat, nebylo by komu sloužit.

Pracovat spolu znamená sdílet a poskytnou to, co umím nejlépe. Pracovat spolu znamená naslouchat svým dovednostem a silným stránkám. Ty pak lze nabídnout ke spolupráci. Spolupracovat znamená hledat, co mi chybí, hledat, kdo mi může asistovat, hledat s kým si můžeme navzájem prospět. Spolupráce je podnikání, firma je spolupráce. Se zákazníky je nutné spolupracovat, partneři potřebují spolupráci.

Strategický podnikatel ví, že spolupráce je páka. Páka na výsledky a přínos. Páka tam, kde jedna síla nestačí.

Celou sérii videí i s ebookem a bonusy najdete na www.10dovednosti.cz

8_StrategickyPodnikatel_Spoluprace_DavidKirs4

Audio verze

 

Moc slova je zprostředkována skrz moc hlasu. Hlas z nás vychází. Skrz hlas vycházíme my. Náš hlas jsme my. Naše slova zvučí a tím ovlivňují ostatní. Náš hlas rozhodne o našem vlivu. Náš hlas rozhodne, zda lidé reagují nebo ne.

Jak autentický je váš hlas? Jak pravdivé je to, co říkáte? Je hlas jen prodloužení vašeho myšlení? Hrajete hru nebo říkáte, co si myslíte? Jste skutečně hlasem, který z vás vychází? Hlas má moc měnit životy. Inspirovat a motivovat. Hlas je dech. Inspirovat znamená dýchat. Dýchat znamená rozeznít váš hlas. Buďte vědomým lídrem, který má hlas. Buďte hlasem, který má energii. Buďte hlasem, který šíří vizi.

Buďte strategickým podnikatelem, který zná sílu hlasu a využívá jeho vliv.

Celou sérii videí i s ebookem a bonusy najdete na www.10dovednosti.cz

7_StrategickyPodnikatel_Hlas_DavidKirs3

Audio verze

Je to pnutí, které nelze zastavit. Je to touha, která nám nedá spát. Je to síla, která nás zve do věcí a my nevíme proč. Zvědavost otevírá dveře, zvědavost objevuje nová místa, poznává nepoznané. Zvědavost je sestra růstu a pokroku. Zvědavost nás posiluje a dává nám výdrž tam, kde ostatní krachuje.

Skrz zvědavost jsme se zamilovali, skrz zvědavost jsme se učili, skrz zvědavost jsme se dostali až sem. Co nás čeká dál? Jste zvědaví? Nebyli byste na tomto světě, pokud by ne. Zvědavost nás drží při životě. Jakmile vyprchá, vyprchá život sám.

Strategický podnikatel je přirozeně zvědavý, zvídavý, neposedný a hravý, zajímá se o nové věci, zkouší, padá a znova se zvedá, je zvědavý, jak to pokaždé dopadne.

Celou sérii videí i s ebookem a bonusy najdete na www.10dovednosti.cz

6_StrategickyPodnikatel_Zvedavost_DavidKirs4

Audio verze

Kreativní síla nás vytvořila. Zrodili jsme se z ničeho. A tak funguje kreativita. Je to nejsilnější síla, síla Života. Tvoří z ničeho cokoliv a cokoliv vrací do ničeho. Je to nekonečný běh věcí, který z energie myšlenky tvoří hmotu, který z myšlenky tvoří realitu. Nelze nebýt kreativní. Lze jen zamezit přístupu k této síle. Lze zablokovat tuto energii omezením vlastní mysli. Odpojením se.

Kreativita jsou vhledy, nápady, aha momenty, sny a touhy. Kreativita je hledat tam, kde nic není, hledat cesty, které neexistují. Kreativita tvoří nemožné. „Je to vlastně zábavné, tvořit nemožné.“, řekl Walt Disney.

Strategický podnikatel dělá zázraky, tvoří nemožné, protože je spojen se svou kreativitou, s nekonečnou tvořivou silou Života. Tvoří každý den.

Celou sérii videí i s ebookem a bonusy najdete na www.10dovednosti.cz

5_StrategickyPodnikatel_Kreativita_DavidKirs3