Ahojky, moji milí dvanuláčci! Já vím, já vím. Bylo vám po novinkách smutno, že? Mně taky…

Zdá se, že se z nich teď stává pravidelně nepravidelná záležitost. Věřím, že o to víc vás pak překvapí a pobaví 🙂 Chtěla jsem dnešní novinky rozdělit na více částí, ale když ono je to aktuální všechno a rozhodnout, co se dozvíte hned a co až příští týden mi nějak nešlo. Tak tady máte vše, co se od minulých novinek událo a taky, co nás v nejbližším období čeká. Hezké počteníčko a brzy naviděnou v Polsku! :-*

 

Sejdeme se na Vlachovce…teda na Pepitě!
Jednou z nejžhavějších novinek tohoto týdne je bezesporu blížící se firemní setkání v Polsku. Nevím jak vy, ale já se už tak 2 týdny na vás na všechny neskutečně těším, mám nachystaný kufr, plán, co si do něho sbalím a od minulého víkendu přivykám svůj žaludek na větší objemy chutného jídla.

Na setkání budeme mít možnost osobně poznat novou bloggerkou Ženy ženám Katkou Svobodovou. Ája vzkazuje všem firemním divochům, aby na ni byli hodní! 😉

A co budeme mít na programu? V plánu je spousta fajn věcí:

Už chápete ty mé “jídelní přípravy”? 😀
Pár informací k setkání si ještě budete moct brzy přečíst v samostatném vlákně v Basecampu.

 

Workshop Platformy 2.0: Kdo má u Viktora panáka a co měl Vašek v kapse?
Jsem asi ta poslední, která by vám měla něco psát o úspěšně proběhnuvším workshopu Platformy 2.0. Na rozdíl ode mě, maminky pečující ten den o své milované děti, vás většina 22.5. poletovala ve žlutých tričkách po Jundrově 🙂

Přesto mám pro vás z workshopu informace, které věřím, že zatím nemáte. Inu, být šéfredaktorkou Novinek má své výhody :-p

Tak v první řadě se vsadím, že nevíte, co měl Vašek Růt při své přednášce v kapse pro štěstí. A víte co? Já vám to neprozradím a tímto vyhlašuji další firemní mini-kvíz. Schválně jestli uhádnete, co způsobilo, že byla Vaškova přednáška tak skvělá? Díky čemu to všechno tak bravůrně zvládl a tréma, kterou měl před svým vstupem, šla rázem (a vcelku ochotně) na procházku po Jundrově?

Odpovězte na otázku: Co měl Vašek při přednášení na workshopu Platformy 2.0 v kapse pro štěstí?
Vítěz dostane na našem setkání v Polsku malou odměnu pro potěšení 🙂

Malá nápověda: Předmět pro štěstí se třpytí a byl Vaškovi darován přímo na workshopu někým z týmu. (Dotyčná osoba má až do odvolání embargo na poskytování odpovědí na případné doatzy, které by se k ní ve spojitosti s kvízem dostaly.)

No a za druhé, workshop skončil skvělým prodejním úspěchem. Padl rekord prodeje z Digital Summitu a Viktor tímto zve top prodejce Markétu DanišovouVaška Růta v Polsku na velkého panáka.

Viktor tímto ještě jednou děkuje celému prodejnímu, ale i organizačnímu a prezentačnímu týmu a těší se na další podobné akce.

 

Daly jsme se s Markétou D. na úklid
Ne že by nás naše pozice ve firmě nenaplňovaly a nebavily. Ba naopak! Ale znáte to. Každý z nás má nějaký sen 😀 A můj sen, který nás sdílí v našem týmu hned několik, je mít konečně pořádek ve všech datech. A tak jsme si s Markétkou Danišovou vyhrnuly rukávy, uvázaly šátky kolem hlavy a za vydatné pomoci Vaška jsme se pustily do úklidu. Našim cílem je mít všechna data nejen kompletní a na jednom místě, ale k dispozici nám všem tak, aby každý z nás měl vždy k dispozici přesně ty informace, které potřebuje.

V první fázi se tedy dotahuje slučování všech seznamů, kampaní a formulářů všech projektů pod jeden SmartEmailingový účet. Následovat bude vymetení historicky zaprášených dat v Anabixu, ZOHO a FAPI a pak propojení všech těchto systémů společně se SmartEmailingem do jednoho nádherně šlapajícího soustrojí. Při té představě mám po telě samotným vzrušením husí kůži 😀

 

I servery chtějí být v dobré společnosti
O víkendu 24.-25.5. došlo k přesunu našich firemních serverů z Casablanky do TTC Teleport. Ač by název nové serverovny mohl naznačovat něco jiného, servery se Lukášovi Pourovi nepovedlo teleportovat, a tak si musel dát noční. Naštěstí vše proběhlo hladce a svou noční šichtu mohl v klidu v 8:00 ráno ukončit odchodem domů a dospáním probděné noci.

Nová serverovna představuje také naplnění tajných snů našich serverů být v dobré společnosti. Vedle našeho půl racku totiž sedí cca 100 racků významné české internetové společnosti. (Poznámka pod čarou: Prosím vás, není tady řeč o ptácích, ano?) Jen mě napadá, že by měl Lukáš naučit své servery lepším móresům, pokud mají dělat Firmě 2.0 čest a odnaučit je se kousat. Přeci jen bych tipovala, že tohle se v lepší společnosti nedělá! 😀

 servery_teleport

 

Martin Strouhal naučil SmartEmailing 2.0 odečítat (a pár dalším kouskům)
Mám podezření, že Martin tajně připravuje Mailovátko pro cirkusová čísla. Učí ho různým kouskům, za která by nejeden cirkusový lachtan dal vlastní kůži (byla by vůbec někomu k něčemu?).

Tak v první řadě umí Mailovátko odečítat. Konkrétně odečítá seznamy. Takže pokud posíláte kampaň na nějaký seznam, můžete si teď přímo v rozesílce vybrat, že se kampaň odešle na seznam A, ze kterého zároveň budou vyloučeny kontakty v seznamu B.

Taktéž má Mailovátko nový import, který konečně pochopí každý (i lachtan).

Nově je dále možné vkládat oslovení (a také jiná vlastní pole) do předmětu e-mailu. Tedy nyní můžete například odeslat kampaň, u které se příjemci objeví předmět “Lachtane, už sis dnes koupil své ryby?” A jinému příjemci pak “Tomáši, už sis dnes koupil své banány?”

 

Cesta do hlubin študákovy duše (a zase ven)
Tak by se dalo pojmenovat několik uplynulých týdnů ve FAPI. Honza Fabík byl hluboce ponořen do příprav na svou zkoušku dospělosti, kterou (TADÁÁÁÁÁ) úspěšně složil a zároveň se Kamil snažil ho co nejvíce uchránit před nálety požadavků na další a další úpravy, kterých bylo ve FAPI zapotřebí.

Další zkoumanou študákovou duší pak byla ta, která patří Ondřejovi Hübschovi. Přijal nabídku práce pro FAPI. Všichni jásali, Kamil otevíral šampaňské, David začínal plánovat další rozvoj FAPI a Honza se těšil a připravoval na pomocníka. Po pár dnech však bylo všechno jinak. Ondřej dal přednost zábavě a šel programovat mobilní aplikace, Kamil dal šampáňo opět na led, David se prozatím nevyjádřil a Honza počítá s tím, že bude programovat i v letadle cestou na mezinárovní olympiádu v programování na Thajwanu.

 

FAPI se nenechá Smartem zahanbit. Nové kousky zvládá taky (a tak trochu opisuje :))
Nový kousek FAPI se týká rozesílání e-mailů s fakturami. Dříve byla rozesílka řešena přes SMTP uživatele. Nově FAPI odkoukalo od Smartu možnost server-envelope, což v praxi znamená, že e-maily jsou rozesílány přes naše vlastní firemní IP adresy, avšak příjemce vidí jako e-mail odesílatele adresu majitele FAPI účtu. Očekávaným výsledkem je vyšší doručitelnost emailů s fakturami, tudíž větší spolehlivost FAPI.

Kromě toho se po návratu Honzy do jeho běžného pracovního módu opět naplno rozjely programátorské prace ve FAPI. Upravuje, čístí, uklízí resty a pouští se do nových funkcí.

 

SmartEmailing to na prázdniny rozjede
SmartEmailing má na červen připravené dvě promo akce s pracovním názvem “Rozjeďte to na prázdniny”. Cílem je rozvířit smarťácké vody, podpořit obchod a prodej a aktivovat zákaznickou i nezákaznickou základnu.

Akce č.1: objednej si SE Business účet a získáš 2 měsíce zdarma a workshop k tomu navrch
Noví zákazníci budou mít možnost si v první polovině června objednat SmartEmailing za velmi lákavých podmínek. Workshop se pro ně pak bude konat koncem měsíce v Brně, pod odborným vedením Vaška Růta.

Akce č.2: soutěž pro zákazníky o iPad
Stávající zákazníci SmartEmailingu budou vyvzáni k tomu, aby nám napsali své „success stories“, případové studie o tom, jak jim email marketing pomohl v jejich podnikání. Všechny příběhy budou zveřejněny na SE blogu a autor článku, který získá do konce června nejvíce “lajků”, vyhraje iPad. Ten už je pro výherce připraven (společně s cenami pro druhé a třetí místo, jejichž životnost ale není zaručena).

 iPad4

Rubrika Alice Kirš
Jak to na začátku vypadalo se seminářem JustLove trochu bledě, nakonec se jej podařilo krásně naplnit. Ája vyzkoušela mini trychtýř v kombinaci s akční cenou platnou po dobu tří dnů, což ve výsledku přineslo krásných 50 přihlášek.

Společně s Davidem se Ája vydala předminulý víkend na zajímavou akci pořádanou týmem kolem projektu Naucmese.cz. O čem akce byla, jak to na ní vypadalo a co všecho se Alice s Davidem naučili, se dočtete v Ájiném článku.

Seminář s Táňou Havlíčkovou s názvem Oblékám svou duši dopadl skvěle a měl hladký průběh. Odcházelo z něho 32 nadšených žen a brzy se můžete těšit na článek, který se o semináři chystá Alice napsat.

 

Nová rubrika Markéty Málkové: Dvakrát měř, jednou řeš
Markétka mě tentokrát zásobila takovým množstvím informací a důležitých sdělení, že si vysloužila svou vlastní rubriku 😀 Zda jí zůstane i do budoucna, to uvidíme 🙂 V každém případě pozorně čtěte. Z Markéty se stává měřící guru a dává dohromady přehledy a data, ze kterých budeme konečně schopní vyčíst podklady pro důležitá obchodní a marketingová rozhodnutí.

Světlo světa spatřil nový “Sales report”, který nám s měsíční pravidelností poví, jak moc byl který projekt/produkt úspěšný, jaké byly prodeje, náklady na traffic a jakou hodnotu nám přinese např. nový email v databázi. Budeme sledovat i celkový počet emailů v databázi nebo počet zákazníků ve všech našich aplikacích. Součástí Sales reportu bude také PPC report, který nám řekne, jaká PPC kampaň byla úspěšná a jak moc výnosná (a také třeba jaké jsou tržby pouze z trafficu z PPC a třeba jaký příjem máme za 1 proklik).

Vznikl tzv. “Checklist pro nový prodej”. Ten při spuštění nového prodeje/produktu zajistí, aby nebylo zapomenuto na nějaký proces, který se má udát, aby vše fungovalo, nastartovalo se a dotáhlo do konce.  Checklist bude součástí rodného listu a na to, jak vypadá, se můžete podívat v našich dokumentech na Google Drive.

Lehkou úpravu dostala i tabulka s triggery. Především se tam objevilo pár nových věcí, které budou součástí “Sales reportu”. Markétka tímto prosí o její pravidelné vyplňování. A to vždy nejpozději do 3. dne v novém měsíci, aby pak mohla s daty dále pracovat a domalovat hodnoty do Sales reportu 🙂

 

Co mají společného Kennedy a trychtýř?
Měli byste vědět, že 29.5. se od letošního roku nebude slavit už pouze výročí narození Johna F. Kennedyho. Tento den bude významný ještě z jednoho důvodu. V odpoledních hodinách byl totiž 29.5. roku 2014 spuštěn historicky první, takzvaný startovací, trychtýř Firmy 2.0. Jsem přesvědčená, že lepší datum jsme si nemohli vybrat a že i Kennedy, kdyby ješět žil, by byl rád, že slaví své narozeniny společně s našim trychtýřem.

Mrkněte na EmailMarketing.cz. Je to prozatím miminko, které se rozkoukává a jeho kmotři bedlivě sledují, jak se daří. Ale všichni věří, že poroste jedna radost. A aby měli kmotři v tomto ohledu jistotu, nenechávají nic náhodě. U startovacího trychtýře se celkem sleduje neuvěřitelných 49 metrik (rozuměj hodnot)!

 

Magický slet prodejní party
Po sletu čarodějnic, který jste jistě mnozí z vás slavili, je na řadě další slet. Ten se koná právě dnes a týká se prodejní party. Ne, že by se tam slétly čarodějnice, jsou tam i čarodějové. Setkání bude bezpochyby magické a věřím, že se všichni můžeme těšit na prodejní a marketingová kouzla a čáry, která spolu na Nálepkově naši firemní mágové uvaří. (Tak a teď už i vy všichni znáte doposud utajovaný další účel, pro který je využíván obrovský Kiršovic hrnec, z něhož jídáme na setkáních tak lahodné polévky.)

 

Máme rádi ocásky
Pracujete v rámci vaší pozice s URL adresami (v kampaních, na FB, na blogu, kdekoliv), které odkazují na webové stránky naší firmy? Zamilujte si ocásky a začněte je používat! 🙂

Pro naše interní potřeby byl dokonce pro vaše pohodlí za tímto účelem vytvořen „Nástroj pro tvorbu ocásků”. Jedná se o prográmek, který generuje UTM odkazy. Zní to strašidelně, ale věřte, že je to jen “značkovač” odkazů, který přidá za url odkaz “ocásek”, který se dá zpětně změřit. Můžeme tak zjistit, kolik lidí odkaz přivedl nebo kolik návštěvníků dovedl až k prodeji.

A kdybyste potřebovali s čímkoliv poradit, obraťte se na naši odbornici na ocásky Markétu Málkovou.

 

Je čas zaplnit si kalendáře
Už jste doufali, že se vyhnete zapisování nějakých termínů a akcí, že? Omyl 🙂 Stejně jako v každých Novinkách, mám pro vás i tentokrát několik důležitých datumů, které byste rozhodně měli mít poznačené ve svých online či offline kalendářích, chytrých founech, aj jiných founech, post-it papírcích na ledničce, zkrátka v čemkoliv, co používáte jako svou externí paměť. Připraveni? Tak jedem.

14.6. JustLove – Praha
Tento termín byste už měli v kalendářích mít, ale opakování, matka moudrosti…

15.6. MIOweb workshop – Brno
Martinovi Dolenskému se povedl na workshopu Platformy 2.0 husarský kousek. 49 lidí si pořídilo beta verzi nového MIOwebu společně s workshopem, na kterém jim Martin ukáže, jak s ním pracovat. Krásné na tom všem je, že se s těmito lidmi vychytají případné chyby (Martin věří a doufá, že jich bude minimum, pokud vůbec nějaké) a pak bude vše připraveno pro spuštění ostrého prodeje.

24.6. SmartEmailing workshop – Brno
V rámci prodejních červnových akcí SmartEmailingu bude tento workshop určen pro naše nové zákazníky. Podrobné informace budou brzy k dispozici.

29.8. setkání VIP zákazníků Firmy 2.0 – Brno
Ptáte se, kdo jsou naši VIP zákazníci a kolik jich může být? Možná vás to překvapí, ale je celkem 154 zákazníků, kteří si koupili všechny Davidovy vzdělávácí online programy (EmailAcademy, Milionové impérium, Online Academy Club) a k tomu využívají ještě některou z našich aplikací. To už je slušné číslo. A my jsme se rozhodli tyto zákazníky odměnit a poděkovat jim. V létě pro ně proto uspořádáme tuto celodenní akci, k níž taktéž dostanete podrobnější informace někdy později (samozřejmě s dostatečným předstihem). Termín si už ale rozhodně poznačte a ne že místo toho si pojedete někam válet šunky k moři! 😀

 

Stáňa Mrázková se chlubí husarským kouskem
“Považuju se za skvělého fejsbukáře. Jeden můj post má skoro 23 tisíc lidí dosah a to je teda sakra hodně lidí 😀 Nevím, co to znamená, ale líbí se mi to :D” Nemůžu jinak, než dát Stáni za pravdu. Takový organický dosah FB postu se nám ve firmě doposud nepodařil. Naše FB stránka Zjednodušte si život díky internetu je bezesporu v těch nejlepších rukou!

Stáni k jejímu kousku blahopřeji a vás všech se ptám: Jak byste vy odpověděli na otázku ze Stánina postu?

Moje odpověď je: Věř sama sobě.

Unknown

Vy ty své můžete psát do komentářů tady pod Novinkami 🙂

Zdravím vás, moji milí dvanuláci 🙂 I tento týden jsem zasedla k počítači, abych sepsala aktuální Novinky a i tento týden věřím, že pro vás budou příjemným zpestřením a počteníčkem :-* Tak honem uvařit chutný čaj nebo kafe, nachystat k počítači malou dobrůtku a hurá do čtení! 🙂

Stáňa Mrázková se podobně jako Veronika minula povoláním
Asi vás už nikoho nepřekvapí, že s postupem času stále více členů týmu Firmy 2.0 objevuje svou pravou vášeň a jde za hlasem svého srdce. Není to tak dávno, co jsme psali o Veronice Heraltové a dnes přišla na řadu Stáňa Mrázková. Ta se zhlédla v roli bulvární redaktorky. Toto zjištění jí vlilo novou energii do žil a Stáňa v zápalu nadšení a záchvatu kreativity začala tvořit nový blog Firmy 2.0 – PODNIKAMESRDCEM.CZ.

Kdo jste ještě neměli příležitost nový blog vidět, rozhodně se podívejte (www.podnikamesrdcem.cz). Je svěží, zábavný a jsme to my!
U této příležitosti by Stáňa chtěla vyzvat ty z vás, kdo jste zatím nedodali svůj příběh do sekce na blogu nazvané “Poznejte nás zblízka“ (http://podnikamesrdcem.cz/poznejte-nas/), abyste jej dodali co nejdříve. Že se zrovna necítíte být spisovateli nebo nevíte co a jak vůbec napsat? Stačí požádat o pomoc Alici, která se vám ráda bude v tomto ohledu věnovat. Jak říká Stáňa: „Nemusí to být romány. Stačí třeba jeden, dva odstavce o tom, co děláte ve firmě a proč věnujete svůj drahocenný čas téhle práci. Což ostatně můžete vykopírovat ze svých firemních kompasů…

Takže už žádné výmluvy, jinak bude naše nová bulvární redaktorka naštvaná! Nemluvě o tom, že se blog brzy dostane do světa a vy byste v týmu chyběli.

Co drží SmartEmailing pod pokličkou
Jak se už stalo v Novinkách 2.0 zvykem, daří se nám přinášet zákulisní a přísně tajné zprávy, ke kterým byste jinak neměli přístup. Tento týden se mi povedlo nahlédnout pod pokličku vývojářů SmartEmailingu a za použití malé lsti jsem získala od Václava Růta informace o nové funkci, která je ve SmartEmailingu těsně před dokončením. A musím říct, že je to pecka! Pokud bude celý SmartEmailing stejně sexy, jako tato funkce, nebudeme stíhat novým zákazníkům otevírat dveře. Co dveře. Bránu to bude chtít!

Ale abych vás dlouho nenapínala. Na vlastní oči jsem měla tu čest vidět nového správce souborů. Jste zklamaní? Čekali jste něco většího? Nechte na hlavě. Až bude vylepšený správce aktivován, spadne vám všem čelist stejně jako mně. Už žádné nenápadné a těžko dohledatelné tlačítko, u kterého si člověk ještě musí 2x pořádně rozmyslet, jestli je to opravdu ono. Nový vzhled správce je skutečně sexy, intuitivní a přehledný. A ty efekty!!! Fakt vám přeju, abyste to brzy mohli vidět taky 🙂

Co dělat se životem?
Možná si myslíte, že to víte… Ale co když se mýlíte? Jednoduchou, avšak velmi zásadní odpověď najdete v Davidově krátkém videu.

Lukáš Pour: Amazon je pro mě velkým zklamáním a Wedos je drahý
I dnes bude řeč o serverech a jejich správci Lukášovi Pourovi. Lukáš pokračuje v hledání ideálního a vhodného serverového řešení pro celou firmu, včetně hostingu všech webových stránek Firmy 2.0. S poměrně velkými očekáváními se rozhodl otestovat také proslulý Amazon. Testování však s sebou přineslo veliké zklamání.

“Testování Amazonu mě zklamalo. Nahodil jsem si dva virtuální servery – stejný typ, ale jeden měl záhadně nižší výkon a druhý mi taktéž záhadně zmizel včetně všech dat,” říká Lukáš. Dle jeho slov mu nyní nezbývá, než hledat pro naše specifické potřeby dál a prozkoumat serverovny v Lucembursku a Německu, které mu byly doporučeny jinými odborníky.

Lukáš má však i přes některé něúspěchy jeden zajímavý objev. Jsou jím webhostingové služby, které, cituji, “stojí při brutálním výkonu směšných 975 Kč/měsíc”. Nutno dát našemu správci serverů za pravdu, že vůči takové nabídce se i Wedos jeví být příliš drahý.

Olomoucký zubař se pokusil sabotovat technickou podporu
V uplynulém týdnu jsme byli svědky nevídané situace. Existuje silné podezření, že jistý nejmenovaný zubní líkař z Olomouce se pokusil sabotovat Firmu 2.0 a to v její klíčové oblasti – technické podpoře.

Její člen, Michal Kolář, se 9.4. vydal ke svému zubaři na zdánlivě standardní zákrok – vytržení osmičky. K jeho nemilému překvapení však začal mít několik dní po zákroku nepříjemné zdravotní komplikace, kvůli kterým musel být na několik dní hospitalizován.

Naštěstí se sabotérovi tentokrát útok na Firmu 2.0 nepovedl. Po dobu Michalovy hospitalizace ho plnohodnotně zastoupili jeho kolegové a i on sám z nemocnice částečně pracoval. Jsme rádi, že se Michal těší opět téměř 100% zdraví a přejeme jemu i celé technické podpoře tisíce dalších dnů, po které budou bezproblémově uspokojovat potřeby našich zákazníků.

Rubrika Alice Kirš
Alice Kriš je jako obvykle velmi aktivní a pilně se v projektu Ženy ženám činí.

V těchto dnech intenzivně pracuje na zpracování záznamu z akce Ženy ženám ŽIVĚ 2014, který by měl být do konce příštího týdne hotov. Všichni členové Týmu 2.0 se mohou těšit na přístup pro jeho shlédnutí.

V projektu Ženy ženám také Alice oficiálně představila Táňu Havlíčkovou, další expertku, kterou podporuje a jejíž jméno jste už mohli v Novinkách 2.0 několikrát zaznamenat. Zdá se, že téma módy a oblékání duše je pro ženy velmi poutavé. Po jediném mailingu představujícím Táňu jakožto novou expertku, se do jejího stylového testu zaregistrovalo více jak 2.000 žen a číslo stále roste. Nevídaný úspěch! 🙂

A na závěr jedna potěšující zpráva. Zdá se, že tým ŽŽ se rozroste o novou bloggerku, copywriterku a pečovatelku o FB aktivity v jedné osobě. Před nedávnem vyhlášený nábor skončil úspěchem a můžeme prozradit, že jsou do nové posily vkládány velké naděje. Ačkoliv zatím nezveřejníme její jméno, můžeme prozradit, že tato 32-letá matka dvou dětí zaslala velmi originální a poutavý motivační dopis a velmi autentické video, které zaujaly celé vedení Firmy 2.0.

Jednu Petru si ve čtvrtek bere za ženu, s druhou rozjel námluvy
Náš geniální grafik Martin Dolenský má slabost pro Petry. Jak jistě víte, už zítra se žení a bere si Petru Jochovou. Ovšem zdá se, že jedna Petra Martinovi nestačí. Redakce získala přístup k prozatím utajovaným informacím, že Martin rozjel námluvy s Petrou Svobodovou. Domlouvají se spolu na spolupráci, kdy by Petra převzala zodpovědnost za Mioweb a stala se jeho produktovou manažerkou.

Co na to říct. Držíme Martinovi palce, aby tento trojúhelník dopadl přesně tak, jak si ze srdce přeje 🙂

Webinářový debut Anabixu se vydařil
V minulých novinkách jste si mohli přečíst o připravovaném webináři týmu Anabixu na téma automatizace. Webinář se konal včera večer a dle slov Viktora Šabackého, jednoho z prezentujících, dopadl jak na první pokus dobře. Pokud jste nestihli nebo nemohli webinář sledovat živě, můžete se podívat na jeho záznam 🙂 http://www.anabix.cz/webinar

Brno jim nestačí, zařídili si hnízdečko lásky v Ostravě
David a Alice Kirš se v touze po větším soukromí a anonymitě rozhodli pronajmout si byt v Ostravě. V předvelikonočním období jej společně zařizovali a nyní jim již nestojí nic v cestě, aby se střídavě pohybovali mezi zmińovanými dvěmi moravskými metropolemi.

Měřiče týmové nálady v návaznosti na informace o tomto kroku manželů Kiršových zaznamenaly výrazné vychýlení hodnot u severomoravské odnože týmu Firmy 2.0. Odborníci tuto nečekanou aktivitu energetického pole připisují radosti členů týmu v této odnoži z toho, že se budou moci častěji s Davidem a Alicí vídávat osobně. Redakce bude bedlivě sledovat, jak dalece je nálada a očekávání týmu slučitelná s původním záměrem, který vedl manžele Kiršovy k pronajmutí ostravského bytu.

Ahoj moji milí dvanuláci. Minulý týden jsem vás o Novinky připravila, avšak věřím, že ty dnešní vám to všechno vynahradí 🙂 Přeji vám příjemné (a poučné) čtení! 🙂

Chlapi v CPM se pochlapili
Začátkem dubna se sešla úplná sestavu tvůrčího týmu Cesta pravého muže (CPM) a zdá se, že tým je pevnější než kdy dříve. Proto padlo na setkání rozhodnutí, že se uskuteční Cesta pravého muže 2…

Redakce má také informace, že CPM klub jede jako po másle a v plánu jsou nové akce a programy. Tou nejbližší je seminář Láska a peníze, který je připravován na 29.5. Všichni členové týmu jste srdečně zváni! Bližší informace o semináři brzy zveřejníme.

David Kirš si klade nebeské cíle
David si dal mega výzvu. Hodlá jít příkladem až tak, že po dobu jednoho roku bude každý týden publikovat jedno video, článek, prezentaci, obrázky, PDF a podcast a sdílet je se světem pod názvem nové série Život a Firma 2.0.

Kdo jste trochu pomalejší a nestíháte sledovat úplně všechno dění ve firmě, vězte, že David už v rámci této série zveřejnil své první video. Najdete ho zde:

Hodně štěstí v dalších týdnech, Davide! 🙂

Programátoři SmartEmailingu půjdou na protipožární školení
Interní i externí programátoři podílející se na vývoji kódu SmartEmailingu 2.0 budou brzy vyzváni, aby prošli protipožárním školením. Jejich pracovní tempo je totiž vražedné a hrozí zde riziko vznícení hardware. Byly již zaznamenány první případy kouření z klávesnice. Vedení společnosti chce tímto krokem předejít totální katastrofě.

A co nového se v uplynulých dnech ve SmartEmailingu naprogramovalo či se programuje?

Lukáš Pour slaví vítězství a kouká po okapech
Podařilo se nám zjistit, že má Lukáš nového koníčka. Prochází se po pražských serverovnách a zjišťuje kvalitu jejich okapů. Rád by totiž předešel situaci, kdy na firemní servery pršelo a serverovna měla, řekněme, jisté nedostatky v oblasti ochrany zařízení proti dešti. V uplynulých dnech a týdnech prošel Lukáš 3 serverovny a vypadá to, že se blíží přesun serverů Firmy 2.0 do nových prostor s kvalitními okapy (či možná i bez nutnosti okapy mít).

Firemní jazykový koutek
あなたは日本語が話せますか?Вы говорите по-русски? Parlez-vous français? Do you speak English? Sprechen Sie deutsch?

Nerozumíte? Pak je načase podívat se na www.onlinejazyky.cz, vybrat si jazykový kurz, který vás osloví a říct si o svou 100% slevu pro členy týmu Firmy 2.0. Podrobnosti najdete v projektu Vzdělávání 2.0 v Basecampu 😉

Speciální verze pro Davida a Áju, kteří možná ještě nepřepli do češtiny:
Hát nem érted? Akkor itt az ideje, hogy nézd meg www.onlinejazyky.cz, válasszon egy nyelvet persze, hogy fellebbez az Ön számára, és meséljek a 100%-os kedvezmény a csoport tagjai 2,0. Nézze meg a Project Learning 2.0 Basecamp;)

Varování! Vaškování je nakažlivé!!!
V minulých novinkách jsme vás informovali o laškování vedoucího podpory Václava Růta. Povedlo se nám však odhalit jeden zatajovaný avšak velmi závažný fakt, a to že se jedná o nakažlivou záležitost! Vaškovat totiž začala další členka týmu Firmy 2.0 Markéta Málková.

Na rozdíl od Vaška vaškuje Markéta s webovou analytikou a měřením. Redakci se tato smělá blondýnka se smyslem pro správné načasování svěřila, že vstoupila do tajemné zahrady, kde se jí pomalu ale jistě odkrývají kouzelná místa a zákoutí.

Jejím prvním krůčkem údajně bude, aby na všech firemních webech byly správné kódy pro měření a remarketing a aby nám naše weby dávaly ta čísla, která potřebujeme. Takže pokud se vám ještě neozvala, prý se tak brzo stane a při procházkách mezi analytickými sukulenty a procentuálními růžemi si řeknete, co by vám pomohlo a jaké hodnoty nebo cíle na jednotlivých webech sledovat.

Dalším krokem Markéty v její tajemné vaškovací zahradě je vytvoření jediného dokumentu pro každý jednotlivý projekt (Firemní pamětníci si jistě vybaví rodné listy zaváděné Jirkou Svobodou). V každém takovém dokumentu budou kompletní informace o daném produktu a průběhu kampaně od A (jako “A tak to uděláme”) do Z (jako “Zase jsme se poučili pro příště”).

(Poznámka redakce: Dovolili jsme si začít používat již český novotvar “vaškování-vaškovat-vaškovací”, jež sice prozatím nebyl oficiálně představen české veřejnosti, avšak je možné se domnívat, že k tomu brzy dojde. A my rádi býváme ve věcech první 🙂)

Kdo neměří, jako by nebyl
Znáte to rčení? Ať tak nebo tak, v jeho duchu připravila Markéta Málková společně s Davidem Kiršem a Stáňou Mrázkovou první koncept pro tvorbu sledovacích odkazů. Stane se hlavním měřícím kompasem, podle kterého budeme ve firmě jednotně značit všechny naše aktivity obsahující odkazy (URL adresy), které jdou do světa a chceme je sledovat. Náš firemní kamarád Google analytics nám potom poví, jak se odkazu dařilo 🙂

Další živá akce projektu Ženy ženám se opět neobešla bez vulgárních výrazů
Akce Ženy ženám se již stávají proslulé tím, že si neberou servítky a nebojí se vulgarismů. I ty patří do života a do ženského světa. Na sobotní celodenní akci Ženy ženám ŽIVĚ 2014 se sice tentokrát neskandovalo “Fuck you!”, ale zazněla jiná slova, při kterých matky přikrývaly svým dětem uši. (Poznámka redakce: Tento manévr byl vcelku nepochopitelný, neboť se při každém pokusu minul účinkem. Rychlost rukou žen ani v jednom případě nedokázala překonat rychlost zvuku.)

Ženy ženám ŽIVĚ Mahenovo Divadlo 2014

Událost Ženy ženám ŽIVĚ 2014 opět slavila nevídaný úspěch. Mahenovo divadlo naplnilo téměř 400 žen a 15 odvážných a vědomých mužů, kteří společně po celý den naslouchali poutavým a přínosným přednáškám zajímavých spíkrů. Na závěr bylo divadlo již tradičně svědkem standing ovation a tanečních kreací lektorů i diváků na pódiu.

Nasajte i vy atmosféru další nebesky úspěšné akce Ženy ženám ŽIVĚ a podívejte se na fotografie >>

Krátké video: http://zenyzenam.cz/ochutnavka-z-zive-2014/

Rubrika Alice Kirš
Pokračujeme v tradici vymezení rubriky pro Alici, která neúnavně generuje vysoké množství důležitých zpráv.

V projektu Ženy ženám byla vyhlášena nová pozice. Hledá se naladěná žena pro správu sociálních sítí projektu. Podrobnosti o pozici najdete zde.

Neváhejte ji sdílet a šířit v rámci vašich sociálně kulturně společenských a rodinných kruhů.

Uplynulý týden vrcholila kampaň pro prodej vstupenek na akci Ženy ženám ŽIVĚ 2014. Jednou z posledních aktivit byl skvělý webinář na téma Sebe-vědomí, jehož záznam můžete shlédnout zde.

A v neposlední řadě si vyjměte své diáře, kalendáře, chytré telefony či křídu a tabuli a poznačte si, že byl posunut termín plánovaného dvoudenního semináře Oblékám svou duši, a to na 17.-18.5.2014.

Experti Firmy 2.0 se chystají do New Yorku
Věhlas vysoké kvality našich lidí překračuje hranice české země a dostává se až za oceán. Výjezdy (a výLETY) členů týmu Firmy 2.0 nás opakovaně utvrzují v tom, že se nemusíme bát tvrzení, že hrajeme hdu na světové úrovni. Věříme, že i účast Martina Strouhala a Lukáše Poura na konferenci o databázové platformě percona toto tvrzení potvrdí.

Redakci se povedlo před odletem udělat ultrakrátký rozhovor s Martinem S.:

Redaktorka: “Co od účasti na konferenci čekáte?”
Martin S.: “Slibujem si od toho, že budem umět nás cluster poladit a používat do takový míry, že nebude docházet k chybám, jako když nám to nedávno padalo. Protože nás tam naučí, co s tim můžeme a nemůžeme dělat, případně za jakých podmínek.“

Anabixáci se pyšní, že umí pokročile automatizovat
Tým Anabixu nepolevuje ve svých aktivitách a snaze přitáhnout větší množství platících zákazníků. V této souvilosti je v úterý 22.4. od 20:30 pořádán webinář na téma “Pokročilá automatizace”. Na webinář jste srdečně zváni a pokud se budete chtít zúčastnit, kontaktujte Viktora, který Vám zašle přístupy. (Ano, v Anabixu údajně vědí, že existuje něco jako registrační stránky na webináře, avšak rozhodli se heslo “Zjednodušte si život díky internetu” naplnit po svém :)).

Středeční Chvilka poezie
Nová posila našeho externího týmu programátorů Rudolf Svátek nám po navázání spolupráce poslal jako “zápisné” ukázku své tvorby. Napsal uvítací a seznamovací báseň přímo pro firmu a celý tým. Redakce s radostí tento umělecký kousek zveřejňuje.

Přibrali jste na šalupu Svátka Rudu.
Dá-li Pán Bůh, chvilku s vámi budu.
Snad se brzy pevně chopím vesla,
aby nás ta voda pěkně nesla.

Chci posílit vaší skvělou bandu,
Užijem si práci, snad i srandu.
Stát se může všechno, takže kdo ví?
Napnout všechny plachty, muži do lanoví!

Natáčení 24. bondovky začalo v Budapešti
Na závěr jsme pyšní, že vám naše redakce jako vůbec první na světě přináší žhavou kulturní novinku o připravovaném dalším dílu série slavných filmů o Jamesu Bondovi. Nese pracovní název “NO A CO?” a první záběry byly natáčeny v samotném centru Budepešti. Přiložený snímek byl tajně pořízen při úvodní scéně.

Jistě vás nikoho nepřekvapí, že hlavním protagonistou nově připravovaného celovečerního filmu není nikdo jiný, než nám všem důvěrně známá česká vycházející hvězda David Kirš.

Ahoj moji milí dvanuláci. I tento týden mám pro vás Novinky 2.0, i tento týden jsem se u jejich psaní náramně bavila (a dobře zrelaxovala) a i tento týden vám všem přeji hezké a příjemné počteníčko :- :-*

A vítězem se stává…
Dnešní novinky začneme z vesela. Máme pro vás výsledky naší tipovací soutěže z minulého týdne. Děkujeme všem, kdo jste se zapojili 🙂

Jaké tedy byly správné odpovědi?

  1. Kolik podpisů jednatele společnosti bylo potřeba k založení bankovních účtů v CZK a EUR u ČSOB, včetně 1 platební karty, zmocnění 3 osob a zřízení služby E-Commerce?
    Neuvěřitelných 18! Tolikrát jsem se za celé první pololetí ani nepodepsala do žákovských knížek našich dětí…
  2. Kolik e-mailových adres má za naši firmu a všechny projekty s ní spojené celkově Lukáš Pour ve správě?
    28. A neptejte se mě, jak je to možné a komu všemu ty adresy patří 😀
  3. Kolik stojí v Ostravě-Hrabové garanční umytí vozidla KIA C’eed ve značkovém KIA servisu? (Pozor, otázka je chyták!)
    Ve faktuře napsali zdarma, ale skásli nás o 20.000 Káčé za nutnou kompletní výměnu brzd a výměnu klínového řemene 😀

A vítězem naší historicky první tipovací soutěže se s odpověďmi 22, 110 a zdarma při garančce stává Václav Růt. Na dubnovém setkání ve Frýdlantě nad Ostravicí mu bude cena za vítězství předána přímo šéfredaktorkou Novinek 2.0.

Sláva vítězi, čest poraženým!!! 🙂

Ve firmě se začala šířit šlechtická krev
Michal Kolář byl minulý týden jmenován novým králem všech affiliate partnerů. S odchodem Jirky Svobody v naší firmě vymřel po meči rod analytiků a tak bude v této rodové linii pokračovat Markéta Málková, která se stala firemní analytics lady a královnou čísel. A v neposlední řadě Sir Viktor Šabacký byl pasován na rytíře a získal čestný šlechtický titul, k němuž získal právo spravovat rozsáhlé pozemky a také projekt Platforma 2.0.

Pamatujte si tedy. Od této chvíle se se záležitostmi ohledně čehokoliv v souvislosti s affiliate partnery a kampaněmi obracejte na Jeho Veličenstvo Michala se záležitostmi kolem metrik, webové analytiky a čísel obracejte na Její Veličenstvo Markétu M. se záležitostmi kolem Platformy 2.0 se obracejte na Sira Viktora.

Co se stane, když zavřou dva tvůrce…
Abychom úplně neposílali do světa kachnu… Oni se ti tvůrci zavřeli sami. A dobrovolně. Konkrétně je řeč o Davidovi Kiršovi a Stáni Mrázkové. Minulý čtvrtek se na celé odpoledne zavřeli v Brně na Nálepkově 14 do jedné místnosti a nerušeni okolím spolu vymysleli nový prodejní funnel. Mají nemalé cíle.

Ovšem nový funnel neuspokojil jejich tvůrčí choutky. Alespoň ne na 100%. Vymysleli proto kromě něj také novou blogovací strategii a dle slov Stáni Mrázkové také další cool marketingové věci. Jak vidno, máme se všichni na co těšit 🙂

Šikana i u nás? Nevídané!
Už je to tak a nedá se to vrátit zpět. V naší firmě se objevila šikana. A provinilcem není nikdo jiný než Václav Růt, který trval na tom, aby Martin Strouhal vytvořil ve SmartEmailingu 2.0 možnost vytvořit segment pro kontakty, které otevřely kampaň nebo klikly na odkaz. A nedal pokoj, dokud funkce nebyla naprogramována. Uživatelé SE2.0 tedy nyní mohou vytvářet segmenty, které jim vyberou aktivní kontakty pod účtem (které v návaznosti na odeslanou kampaň udělají nějakou akci).

Když se na tím zamyslím, tak si nejsem jistá, jestli ta šikana vlastně není dobrá věc.

Šéf technické podpory chce získat černý pás
Ptáte se, v jakém že to sportu? Že by Vašek dělal judo a redakce věděla něco, co nikdo ve firmě netuší? Nic takového 🙂 Přestože by pro Vaška byla jeho fyzická kondice v judu jistě výhodou, černý pás získává v disciplíně řízení úspěchu zákazníků.

Na své cestě za nejvyšším oceněním už začal plnit první cíle:

Ája vás zve 12.4. do Mahenova divadla na Ženy Ženám živě
Alice v úzké spolupráci s Davidem v těchto dnech má jeden hlavní cíl – naplnit Mahenovo divadlo a akci Ženy Ženám živě. Společně s Michalem Kolářem testují na Facebooku tzv. cílenou propagaci. Reklama je díky ní posílána přímo na konkrétní seznamy lidí. Taktéž je aktivní propagace akce skrze síť affiliate partnerů. Pokud se chcete zapojit, ještě stále není pozdě. Registrujte se na affiliate.zenyzenam.cz a máte šanci získat provizi 500 Kč za každý zprostředkovaný prodej vstupenky.

Alice nás také všechny na Ženy Ženám živě srdečně zve.

Tým Anabixu: Poslušně hlásíme, máme tři nové funkce

Programátoři Anabixu nespí na vavřínech a pracují na vylepšování své aplikace. V uplynulých dnech jste si mohli povšimnout, že v Anabixu přibyly 3 datumové/časové triggery. Co to znamená? Že si můžete nechat posílat notifikaci v případě neaktivity nad seznamem, obchodním případem, případně můžete od data ve vlastním poli odvozovat různé akce (úkol, notifikační email atd.).

Neváhejte a využijte možností těchto nových triggerů v rámci svých procesů, případně si nastavto nové. AX tým uvítá důkladné otestování v praxi a zpětnou vazbu.