SmartEmailing to na prázdniny se svými klienty rozjíždí, rozjedete to taky?

Možná už to víte, ale možná taky ne – SmartEmailing to na prázdniny se svými klienty rozjíždí 🙂 Kreativní tým kolem aplikace SmartEmailing dal hlavy dohromady a vymyslel na teplé letní dny hned dvě akce. Jednu jako poděkování stávajícím klientům za jejich dlouhodobou věrnost a druhou jako usnadnění rozjezdu, třeba právě v prázdninových dnech, klientům novým.

Tu první bych přiblížila stručně asi takto:

Podělte se, inspirujte a získejte iPad

Jak na to? Od 1-15.června nám posílejte vaše úspěchy, příběhy, výsledky, prostě Success stories – úspěšné příběhy – na téma email marketing a SmartEmailing. Následovat bude facebooková soutěž a autor příběhu, který získá nejvíce palců nahoru, vyhraje iPad.

Takže pokud jste klientem SmartEmailingu, neváhejte a pusťte se do tvoření! Detaily k akci najdete tady >>

iPad se na prázdninové dny hodí náramně, coby propagátor podnikání z pláže bych vám o tom mohla vyprávět hodiny 🙂 Ale budu stručná. Jen si představte, jak ležíte na pláži, sem tam zašátráte v batohu, zkontrolujete přicházející objednávky a pak si jdete zařádit s dětmi nebo kamarády do moře…

Kolegové ze SmartEmailingu mají v představě využití jasno a Markéta Danišová měla co dělat, aby pro vás výhru pohlídala!

IMG_6198

Takže hurá do toho, těšíme se na vaše příběhy!

A ta druhá akce? Tu bych stručně popsala těmito slovy:

Nasedněte do Ferrari a rozjeďte to na prázdniny

Tím Ferrari tady myslím právě aplikaci SmartEmailing. Jak by totiž řekl klasik, když je cesta k úspěchu rovná, šlápněte na plyn a rozjeďte to naplno.

To, že email marketing je jedna z nejlepších a nejsnáze aplikovatelných metod online marketingu, to už možná víte (a pokud ne, podívejte se na videa zdarma v EmailAcademy). Ovšem žádná teorie nefunguje a zázraky se nestanou, když se člověk nepustí do akce a nemá k tomu ty správné nástroje.

A tak pokud už nějakou dobu koketujete s myšlenkou profesionálního emailmarketingu, nebo jej už dávno děláte, jen k tomu nemáte ten správný nástroj, který vám pomáhá nejen se správou kontaktů, ale taky s automatizací, prodejem, statistikami a dalšími vychytávkami, máte teď jedinečnou možnost nasednout do tohoto vozu a navíc se ho naučit řídit.

Více o neobvyklých podmínkách pro nové klienty najdete tady >>

Jak to teda můžete rozjet?

S aktivací účtu SmartEmailing dostanete navíc vstup na několikahodinový workshop jako dárek od nás, kde vše pro váš email marketing pod dohledem nastavíte, abyste mohli o prázdninách klidně odpočívat.

Proč? Příměr bych mohla zase udělat na tom Ferrari, nebo jiném sexy voze 🙂

Když jsem loni na jaře měla možnost na pár dní jezdit v James-Bondovském Aston Martinu, po usednutí za volant jsem měla pocit, že sedím za volantem poprvé v životě. Teorii jsem znala, ale auto bylo tak dokonalé, že jsem vlastně nevěděla, co s ním. Musela jsem se pár věcí naučit.

2013-04-30-899

A se SmartEmailingem je to podobné. Může být pro vás úžasným pomocníkem a nástrojem, bez kterého si časem nebudete umět představit život a podnikání.

Bude dnem i nocí pracovat pro vás a vydělávat vám peníze – sbírat nové kontakty do databáze, komunikovat s nimi, rozesílat vašim klientům emaily, novinky z vašeho webu či blogu, prodávat, pomáhat s budováním důvěry, ale musíte se naučit, jak se ovládá a vyhradit si čas na to, abyste jednotlivé procesy nastavili.

Proto to s námi můžete rozjet na léto pohodlně a s jistotou – vše si nastavit pod dohledem na workshopu a navíc mít prázdniny zdarma.

Více o této akci si přečtěte tady a rozjeďte to na prázdniny >>

 

 

Stanislava Mrázková

je spokojená a šťastná žena, která si plní své sny a miluje svou práci. Projektová manažerka několika úspěšných online kampaní Firmy 2.0, expertka na online marketing, podnikatelka z pláže, autorka online bestselleru Jak napsat eBook za 14 dní a knihy Podnikání z pláže.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole.