Rozhovor s ONLINE jazyky – jakým způsobem lze získat 70 000 kontaktů za 2 roky?

Mám radost. Dnes Vám totiž mohu představit svůj první videorozhovor se zajímavým hostem. Stal se jím Jakub Novák z ONLINE jazyků. Pokud nepatříte k příznivcům videa, přinášíme Vám přepis rozhovoru.

 

Jakube, mohl bys nám na úvod představit Online jazyky? Co děláte?

My v Online jazycích pomáháme lidem se vzděláváním prostřednictvím internetu, a to hlavně cizích jazyků, jako je například angličtina, španělština, francouzština, němčina.

Využíváte při tom nějak e-mail marketing?

Používáme, aktivně, poměrně často, a to hlavně k budování vztahu mezi zákazníkem nebo potencionálním zákazníkem a naší značkou a také ve veškerých marketingových kampaních.

Teď mám otázku, na kterou sice znám odpověď, ale čtenáři ne, a to je otázka, jak dlouho využíváte SmartEmailing?

Je to už necelé dva roky.

 Kolik se dá získat kontaktů za dva roky? Prozradíš nám, kolik máte kontaktů v databázi?

Že jsi to, Katko, ty, tak ano, je to něco přes 70 000 kontaktů.

Obr. 1: Titulní stránka ONLINE jazyků - pod zeleným tlačítkem se skrývá formulář

Obr. 1: Titulní stránka ONLINE jazyků – pod zeleným tlačítkem se skrývá formulář

 

To je slušné číslo. Taková soukromá otázka: To jste někde koupili?

Ne, ne, nekoupili.

Kde se dá získat 70 000 kontaktů za dva roky?

Prakticky měníme část našeho obsahu právě za kontakt toho potencionálního zákazníka.

SE_OJ_ukazkova_hodina

Obr.2 – Vyskakovací formulář “Ukázková hodina zdarma”

 

Co je to část obsahu? Můžeš být konkrétnější?

Určitě. Jedná se například o naše demo kurzy, kde student nahlídne do toho, jak naše kurzy vypadají, což znamená, co se ve studovně naučí, jak kurz probíhá, jaká je forma výuky a celkově jak se v té studovně pracuje. Nebo další způsob je například náš blog, který je zaměřený na začátečníky nebo na tzv. věčné začátečníky a těm pomáháme právě v tom, aby se posunuli o úroveň výš v anglickém jazyce.

OK, super, tam se určitě podívám, protože je to tak trochu můj případ. Když jsi říkal, že SmartEmailing využíváte dva roky, je něco, co na něm opravdu oceňuješ, co bys chtěl vyzdvihnout?

Oceňuji na něm uživatelskou příjemnost nebo pohodlnost, a to znamená, že většina těch věcí, se kterými v tom systému pracuji, jsou intuitivní, že nemusím studovat v manuálu, ale prakticky že si jenom přečtu popisek, vím, můžu zakliknout a jedu dál.

Co bys doporučil lidem, kteří s e-mail marketingem teprve začínají a neví jakoby jak?

Doporučil bych jim tvořit kvalitní, a hlavně pravdivý obsah, což znamená, třeba znáš, když nám dost často chodí e-maily, kde nám někdo nabízí nějaký produkt, a ve finále ten produkt vůbec nesplňuje představy, které jsme získali z toho e-mailu. Takže bych doporučoval právě tvořit kvalitní a pravdivý obsah.

Tak to je rada nad zlato, pod to bych se určitě podepsala. Kubo, já ti moc poděkuju za tenhle rychlý rozhovor a popřeju tobě a Online jazykům a vlastně i SmartEmailingu, abyste co nejdříve překročili alespoň těch 100 000 spokojených zákazníků.

 

 

SE_OJ_OKNO_MILUJUAJ

Obr.3: Speciální vstupní stránka – 3 dny z 28denního kurzu zdarma

 

Kateřina Fišerová

Pomáhala rozjet e-mail marketingové strategie desítkám českých firem. Dnes je manažerkou a lídrem značky SmartEmailing, která je jedničkou na českém a slovenském trhu. Propaguje myšlenky efektivního e-mail marketingu jako nástroje pro budování vztahu se zákazníky. Nesnáší SPAM a jako lektorku a spíkra ji můžete potkat jen na vybraných konferencích.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole.