Reportáž: Pavel Fara měl radost z prodeje v Brně

V úterý 15.dubna pořádal jeden z našich přátel a TOP partnerů kampaně EmailAcademy Premium Pavel Fara společně se svými kolegy setkání pro affiliate partnery k novému programu Radost z prodeje. Setkání se konalo v hotelu Žebětínský dvůr v Brně a už v pozvánce pro VIP partnery vypadal program velice slibně, a tak jsem se rozhodla zúčastnit.

Toto setkávání partnerů dříve, než začne samotný program, se stalo milou tradicí, možná právě proto, že když jsme na toto téma vedli diskuzi v Kempinski v Tatrách po EmailAcademy Premium, všichni se shodli na tom, že než nějaký program podpoří, potřebují jej vidět uvnitř a znát jeho obsah a smysl. Proto jsem i já tentokrát moc ráda přijala pozvání a vydala se zjistit, za jakých okolností můžu mít radost z prodeje.

Součástí celodenního programu byly 4 hodinové bloky s hodnotnými informacemi a hlavně vedoucími k tomu, abychom se lépe seznámili s know-how jednotlivých protagonistů celé kampaně. Oba hlavní aktéři projektu Radost z prodeje, Pavel Fara i Peter Urbanec, mě přesvědčili o tom, že na techniky prodeje (toho radostného) jsou opravdoví experti.

Po obědě proběhlo detailní představení obsahu vzdělávací sekce a know-how, které bude učit kurz Radost z prodeje a především představení samotného formátu kampaně a obsahu placené části kurzu Radost z prodeje. Stručně se dá říct, že program je o tom, jak se stát šťastným obchodníkem, namísto věčně odmítaného a zdeptaného honiče potenciálních klientů, a prodat na každé schůzce.

Musím se přiznat, že právě shlédnutí dokumentu, který Pavel Fara a Peter Urbanec společně s jejich týmem natočili, mě přesvědčilo o tom, že toto bude skvělý obsah nejen pro finanční poradce, ale také pro obchodní zástupce, podnikatele, kteří jednají “jeden na jednoho” a celkově lidi, kteří chodí na obchodní jednání. Už jen to video samotné je obsahově natolik hodnotné, že bystrý divák se mnohé naučí právě z něj.

predstaveni-radost-z-prodeje

Nebudu zastírat, že jedním z důvodů, proč jsem na akci přijala pozvání bylo i to, že to byla skvělá příležitost se vidět opět nejen s Pavlem Farou, ale i s dalšími přáteli a podnikateli z tohoto byznysu a také možnost seznámit se s dalšími info-podnikateli. Což jsme si užili především v průběhu odpoledne a večera na společném bowlingu a focení s fotografem Josefem Cvrčkem.

radost-z-prodeje

 

A vtípek na závěr 🙂 Hádejte, jaká je oblíbená značka telefonu info-podnikatelů v Čechách (a na Slovensku tiež)…

iphone-v-cr

 

 

Stanislava Mrázková

je spokojená a šťastná žena, která si plní své sny a miluje svou práci. Projektová manažerka několika úspěšných online kampaní Firmy 2.0, expertka na online marketing, podnikatelka z pláže, autorka online bestselleru Jak napsat eBook za 14 dní a knihy Podnikání z pláže.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole.