Ahojky dvanuláci! 🙂 O prázdninách je i nadále v oblasti Novinek poněkud volnější režim, ale samozřejmě vás o ně v žádném případě nehodlám připravovat. Dnešní Novinky jsem opět psala na cestách. Tentokrát ale naštěstí už ne na telefonu 😀

Takže vás všechny moc  zdravím z Jenichova u Mělníka, kde s rodinkou trávíme prodloužený (pokud možno nepracovní) víkend, přeji vám krásný víkend a příjemné počteníčko 🙂

 

Projekt Ženy ženám provázejí změny
Ája svůj projekt drží pevně ve svých něžných rukou, a to i v době, kdy ženy ženám procházejí změnami. Nejsou nijak dramatické, ale jak je známo z učebnic managementu, silného leadera je zapotřebí vždy a v období změn obzvláště. 🙂 V Ženy ženám se přeskládává personální složení i priority.

Po odchodu Hanky Čermákové převzala Katka Svobodová komplet péči o Facebookovou stránku Mám se ráda. A z ostatních důležitých rozhodnutí stojí za zmíňku zrušení projektu ambasadorek, kdy je fokus nyní zaměřen na jiné věci.

K tomu všemu (a to už není převratná organizační ani personální změna, byť se o změnu jedná) spatřil před pár týdny světlo světa konkrétní program semináře Milionová žena.

 

Co se dá zvládnout za dva roky
Lidé mají čas od času potřebu a tendenci bilancovat. Hodnotí své životy, uplynulý rok, firmy, úspěchy, neúspěchy… Běžně zažitým časoprostorovým standardem pro většinu lidského bilancování je přelom kalendářního roku. Zaběhané standardy (ty lidské i firemní) ovšem nejsou nic pro naši firmu ani tým 🙂 Zářným příkladem je Ája, která se pustila do bilancování klidně uprostřed léta. Jaké byly její uplynulé dva roky s projektem Ženy ženám a co všechno se dá zvládnout za 24 měsíců si můžete přečíst v jejím článku na blogu Ženy ženám.

 

VIP je za humny
Blíží se konec prázdnin a s ním také setkání s našimi VIP zákazníky. Místa se postupně plní, organizačně se vše průběžně chystá a hosté Martin Černohorský, Tereza Kalinová a Vladimír Sid Smutný se už těší. Pokud máte 29.8. čas, určitě na VIP setkání přijeďte. Jak známo, zákazníci rádi vidí, že i náš tým je opravdu z masa a kostí a navíc témata vedená našimi hosty i Davidem na úvod budou hodně zajímavá a přínosná pro nás pro všechny 🙂

 

MioWeb u maturity exceloval
Minulý týden se náš produktový benjamínek pořádně vytáhl. Absolvoval zkoušku dospělosti, ve které obstál na jedničku s hvězdičkou. Úvodní webinář, na kterém byl nový MioWeb poprvé představen veřejnosti, sledovalo přes 1000 lidí, kteří nešetřili chválou ani penězi. Věřím, že k obchodnímu úspěchu tohoto večera velkou měrou přispěl také nápad vystavět během vysílání funkční prodejní web.

Kdo jiný se takového šíleného nápadu mohl ujmout než Stáňa, která nejen že v rekordním čase web skutečně vytvořila, ale ještě o tom stíhala průběžně psát článek. Můžete si tak přečíst podrobný průběh vzniku prodejního webu Miliónový web včetně podrobné časové osy. Doporučuji do něj mrknout i kdyby jen kvůli Martinově reakci na úspěch webináře a MioWebu.

Martin může být na své dítko po právu pyšný! 🙂

martin_dvid_mioweb

Známe vítěze napůl zapomenutého kvízu!
Je mi jasné, že jste už na poslední vyhlášený kvíz zapomněli, ale já ne 🙂 Průběžně jsem se připomínala Viktorovi se zasláním finálních výsledků, abychom konečně znali vítěze tipovačky ohledně prodejů Platformy 2.0. A po několika – ehm – týdnech jsou výsledky tady a známe vítěze!

Jak tedy dopadla první a velmi úspěšná vlna prodeje Platformy 2.0, jaké jsou správné odpovědi a kdo získává hlavní cenu?
SmartEmailing – 216 prodloužených licencí
FAPI – 121 prodloužených licencí
Anabix – 64 prodloužených licencí
Affilbox – 61 prodloužených licencí
V součtu je to celkem 462 licencí.

Do soutěže se vás zapojilo několik a nejúspěšnějším tipařem je tentokrát se svou odpovědí 447 licencí Stáňa. Ta se na zářijovém firemním setkání může těšit na odměnu-překvapní, kterou jí osobně předá sám manažer projektu Platforma 2.0 Viktor Šabacký 😀

Sláva vítězce a čest poraženým!

 

Budeme dynamicky bohatí – my i naši zákazníci
Schválně, co si vybavíte, když řeknu Dynamika bohatství? Já hned několik věcí. V první řadě ty samozřejmé – tým složený z lidí s jedinečnými talenty, skvělou spolupráci, lítací tvůrce, pomalé a důkladné akumulátory, lordy ponořené až po nos v číslech, upovídané hvězdy… Vidím ale také vysokého, hubeného, vitálního a pohodového chlápka se skromným počtem vlasů na hlavě a kouzelným úsměvem od ucha k uchu – Janka Poláka.

Ke svým asociacím s Dynamikou bohatství si můžete odteď přidat ještě jeden pojem. PARTNERSTVÍ. Kdo to ještě nevíte, David a Ája se s Jankem na začátku léta domluvili na vzájené spolupráci, kdy naše firma obchodně zastřeší projekt Dynamiky bohatství na území České a Slovenské republiky. Celé prázdniny intenzivně pracují na přípravě obchodní strategie, překladech a dalších potřebných věcech, aby na podzim bylo vše připravené na zahájení prodejní kampaně.

Musím říct, že se na spolupráci s Jankem opravdu těším a mám radost z toho, že zrovna Dynamika bohatství rozšíří řadu námi nabízených produktů.

 

Než se hrabat v HTML přešel raději na MioWeb
Webové stránky FAPI prošly v uplynulých dnech významnou změnou. Není sice vidět navenek, ale „ve střevech“ je rozhodně znát. Web FAPI je nově překlopený na šablonu MioWebu a Kamil má velkou radost z toho, že se už kvůli každé menší změně nemusí nikdo hrabat v HTML kódu.

Je fajn, že alespoň v některých projektech můžeme říct, že kovářova kobyla nechodí bosa 🙂

 

Vizionářský den FAPI a strategický den SmartEmailingu
Tak by se dala nazvat setkání týmů v poměrně komorním avšak o to efektivnějším složení, která proběhla 11. a 12.8. Obě setkání byla velmi plodná, byť každé v o něco odlišném směru a obě posunou dva ze tří hlavních pilířů našich aplikací opět o úroveň dál.

Setkání FAPI se neslo v duchu budoucí vize a vymýšlení verze 2.0 s velmi konkrétními obrysy. Byla jsem u toho a tak můžu říct, že až se plány naplní, bude FAPI 2.0 naprostá pecka uvnitř i navenek.

Den věnovaný SmartEmailingu byl pro změnu naplněný diskusemi nad provozními záležitostmi a prodejní strategií na nejbližší období. I ve Smartu se je na co těšit. Můžu vám prozradit, že po dokončení nového Mailovátka se hned začne pracovat na jeho další verzi, která bude uživatelsky ještě příznivější a srozumitelnější. A také, že se na podzim uskuteční prodejní minikampaň s nosným tématem „Marketing je mrtvý, ať žije marketing!“.

JO! A BYLI JSME NA VODĚEEEE! 😀 😀 😀