Novinky 2.0: MioWeb se chystá k maturitě a SmartEmailing má šťavnaté léto

Ahoj moji milí dvanuláci. Zdá se, že v létě budou Novinky ještě o něco méně pravidelné, než je u nich obvyklé. Tropické teploty, školní prázdniny a rodičovské i jiné pracovní povinnosti pro mě představují nemalou výzvu 🙂

Tyto Novinky jsou hned ve dvou věcech unikátní. Vzniky na dálnici D1 cestou do jižních Čech, kam zrovna s celou rodinou míříme. A za druhé jsem je napsala na telefonu, neboť jsem se rozhodla nechat veškerou další pokročilou techniku doma. Omluvte proto případné překlepy či chybky 🙂

Tak a teď už dost úvodu a pojďme se podívat, co je ve firmě nového.

 

Jak vypadá komunikace se zákazníky ve verzi 2.0

Letní prázdniny jsou sice časem dovolených, táborů a odpočinku, ale my ani v tuto dobu neleníme. Hned na začátku července se ve Frýdlantě nad Ostravicí sešel celý tým technické podpory a péče o zákazníky na interním workshopu. Musím vám říct, kdo jste nepřijeli, můžete jen litovat. Stručně bych celý den shrnula asi takto: atmosféra byla báječná, nálada povznášející, teplota vzduchu tropická, voda v Danišovic bazénu příjemně chladící, pochutiny neodolatelné, rozhovory a sdílení inspirující, výstupy přínosné.

Bavili jsme se o hodnotách, za kterými stojíme. Pobavily nás naše vlastní nápady na to, jak můžeme svou práci odlehčit. Hledali jsme cesty, jak pečovat o lidi, kteří s námi přicházejí do styku a také jak tyto lidi může každý z nás inspirovat.

workshop_komunikace

Pohlédli jsme koním do očí

Ti z vás, kdo sledujete náš blog podnikamesrdcem.cz, jste si už mohli přečíst skvělé a velmi inspirující články Davida a Áji o workshopu Horsense Leadership. Respektive o tom, co jsme si díky workshopu uvědomili, co jsme se naučili, k čemu jsme dospěli.

Workshopu se zúčastnilo 9 členů našeho týmu a do plného počtu 10 účastníků naše řady doplnila Dáša Kožinová.

Řeknu vám, pohlédnout koni do očí chce někdy odvahu, ale je to ten nejkrásnejší a nejpravdivější pohled, jaký jsem kdy s jakoukoliv bytostí (dvou- ctyř- a vícenohou) zažila.

horsense_leadersip

 

Vysoké letní teploty jsou výzvou, vyřadí na pár dní technickou podporu

Léto je zvláštní čas. Letní dny lákají lidi do přírody, do hotelů, k vodě (slané i sladké)…na stromy, do sklípků a kdo ví, kam všude. Lidé jsou ochotní vzdát se svého pohodlí domova, spolehlivého internetového připojení a přebývat na těch nejpodivnějších místech, kde (považte!) mnohdy není ani elektrická přípojka.

Né jinak je tomu i v našem týmu. Přeci jen jsme také jen lidé, že ano…

A tak společně kouzlíme s časem a naší dostupností tak, aby vše ve firmě běželo, jak má a zákazníci měli i v tropických letních dnech tu nejlepší možnou péči.

Ne vždy se to ale povede. Jako třeba v nejbližších několika dnech, kdy se celý tým technické podpory chystá na Vodu 2.0. Je zajímavé, že u různých produktů byla zvolena odlišná strategie pokrytí požadavků zákazníků. Ve SmartEmailingu jsou zákazníci všemi dostupnými kanály rovnou informováni o nedostupnosti podpory. Na druhou stranu kluci z FAPI se rozhodli pro mobilní podporu. Už si ji jednou vyzkoušeli během jednodenního výletu na kolech. Teď to zkusí i na Vltavě.

Tak já osobně doufám, že kluci telefon neutopí a fakt se moc těším na ten pohled, jak kluci budou na lodi vyřizovat se zákazníkem nějaký dotaz :-p

 

SmartEmailing má šťavnaté léto

Hádám, že jste si už všimli další letní akce SmartEmailingu pro nové zákazníky. Přesto, jak víme, opakování je matka moudrosti 🙂

V akci šťavnaté léto získají zákazníci svůj nový SmartEmailingový účet na celý rok s 20% slevou, k tomu navíc zdarma záznam workshopu, jak s aplikací pracovat a hodinovou osobní Skype konzultaci s Katkou Fišerovou.

Jak hlásá promo stránka, začít se Smartem skutečně nebylo nikdy jednodušší.

S výsledky akce ještě nebudu předbíhat, ale už dnes je jasné, že slaví u zákazníků úspěch a Katka vám potvrdí, že si konzultace nesmírně užívá a je z nich a z lidí, se kterými si volá, totálně nadšená 🙂

 

V Brně se sešla silná jedenáctka

Vztahy, svatby, děti a Ženy ženám ŽIVĚ 2015. To byla hlavní témata letního výročního setkání lektorek projektu Ženy ženám.

Celkem 11 žen se sešlo na Nálepkově a u stolu pokrytého zdravými dobrůtkami si celý den povídaly. Probralo se skutečně kde co, včetně doposud spíše opomíjené a možná i potlačované síly slovanského národa.

Hlavním tématem setkání však byla diskuse na téma akce ŽŽ živě v příštím roce. Brainstorming byl vskutku plodný a na úplnou zprávu by padly asi kompletní novinky pro toto i další období. Ale z toho nejdůležitějšího byste měli vědět, že:

  • akce se bude konat 30.5.2015
  • ústředním tématem spojujícím všechny přednášky bude téma Ženy, práce a podnikání (neberte mě za slovo, přesný název bude ladit Ája)
  • vedly se diskuse nad formátem akce, kdy jsme nedošly ke konkrétnímu závěru, ale rozhodně padly zajímavé návrhy, které ŽŽ živě mohou posunout zajímavým směrem.

zenyzenam

 

Markétka D. má stres. Bude se učit nové tváře v týmu

Kdo Markétu znáte trochu důvěrněji, víte, že si skvěle pamatuje jména, ale má výrazný problém se zapamatováním tváří. Ukažte jí, jak vypadá nějaký zákazník a za hodinu vám klidně odkýve, že je to váš strýček z Ameriky.

Nevím, jestli se to týká ještě někoho dalšího v týmu, ale Markétu čeká rozhodně nová výzva. Jak jsem totiž psala v jiném vlákně, v uplynulých týdnech naše řady obohatili tři noví lidé: Martina (účetní), Martin Pavlík (UX grafik a HTML programátor) a Dan (publisher a částečný podporák).

Milí noví kolegové, kdyby vás Markétka nebo kdokoliv další z našich řad nepoznával a nehlásil se k vám, až se někdy setkáme osobně, neostýchejte se připomenout a “zviditelnit” 😉 (Doporučuji si na první setkáni připravit cedulku se jmenovkou případně se jinak viditelně označit :-p)

 

MioWeb se chystá maturovat

Každé miminko jednou vyroste a opustí své rodinné hnízdo. K tomuto významnému kroku své dítko v těchto dnech a týdnech připravuje i Martin Dolenský za vydatné pomoci macechy Petry a kmotra Davida, a to s rodičovskou láskou a péčí.

– Martin vytvořil krásné designové šablony.

– Naprogramoval novou funkci, kdy se kontakty zákazníků, kteří objednali a zaplatili, automaticky ve SmartEmailingu přesunou do seznamu „zaplatili”.

– Petra dokončuje texty na webové stránky a také textovou nápovědu.

– Je připravený affiliate program.

Do světa produktových dospěláků vstoupí MioWeb už 6.8. ve třech variantách Základ, Info a Info Pro.

Pro zákazníky je připraven také upsell v podobě nového programu Davida a Petry s názvem Miliónový web (21-denní online kurz, jak si od A-Z udělat vše důležité pro infopodnikání na novém Mio Webu 2.0 a s Platformou 2.0).

Začátek prodeje podpoří také autoři projektu Z Nuly Na Sto, kdy budou odkazovat na stránku, kde si lidé budou moci na 14 dní Mio Web 2.0 vyzkoušet.

Držíme MioWebu i jeho tatínkovi, maceše a kmotrovi palce, aby přechod z dětství do dospělosti proběhl hladce a bez nějaké výrazné kocoviny.

mioweb

 

V kouzelné zahradě čísel magie neumřela

Možná to vypadá, že se v kouzelné zahradě čísel a měření nic moc neděje. Ale opak je pravdou. Baba Jaga Markétka M. pilně vaří své číselné lektvary. Měří a vyhodnocuje nastavení funnelů pro Miliónové Impérium, EmailAcademy a Emailmarketing. V přípravách je měření funnelů Miliónová žena, Mioweb a Smartemailing.cz.

Přes PPC a Facebook reklamu testuje Markéta se spřízněnými mágy traffic na odlišné squeeze page našich vybraných produktů, měří úspěšnost trafficu a následné konverze. Zároveň aktivuje v Google Analytics ecommerce kódy, které nám řeknou, jaké zdroje návštěvnosti a emailové kampaně byly nejúspěšnější a vedly k prodejům.

Díky Marketiným čárům a kouzlům přibyl navíc ve Smartu, v exportu seznamů kontaktů, nový sloupec “Addtolist”. Ten nám říká, kdy přibyl kontakt do seznamu kontaktů. Vidíte tedy datum skutečného přidání do daného seznamu.

“Tímto moc děkuji Martinovi za přidání tohoto sloupce, protože mi tím vytrhl trn z paty a nyní po vyfiltrování vidím reálné kontakty. Jupííí :)”, vzkazuje Markéta. Mno. To se to děkuje, když má člověk v záloze kouzelné lektvary, že ano…

 

Trocha čtení z knihy číselných čar a kouzel (bez redakční úpravy)

Pokud vznikne nový prodej s novou doménou, tak máme už celkem standardizovaný postup, co se v oblasti Traffic&Coversion děje:

  • vloží se Google Analytics trackovací kód na web
  • Google a Facebook remarketing
  • vkládají se konverzní kódy
  • zakládá se ecommerce kód
  • nastavují se cíle v Google Analytics
  • URL a jeho prodejní cesta se ukládá do seznamu webů Firmy 2.0
  • vzniká schéma webu

 

Čaropedie (Slovník cizích slov z knihy číselných čar a kouzel) – schéma webu

Schéma webu je postup url adres webu, kudy zákazník prochází a seznam akcí, které se dějí z naší strany, pokud se zákazník dostane do určitého místa nebo vykoná nějakou akci.

Že nechápete? Někteří určitě ano a pokud ne, poptejte se Markéty Málkové. Jí to všechno dává velký smysl, protože pouhým okem může vidět, jak je web poskládaný a co se děje na pozadí.

Schéma pomůže i pokud člověk nezná historií vláken v Basecampu. Kouknete a vidíte. Nejen proto budou (a už i jsou) schémata webů součástí rodných listů, které Markétka vytváří.

 

Bohdana Kabátová

Manažerka a jednatelka společnosti Firma 2.0 s.r.o., konzultantka a koučka, jedna z prvních 150 koučů na světě, kteří v Kalifornii získali certifikaci pro ojedinělý systém High Performance Coaching. Spokojená žena provdaná za úžasného muže a máma dvou báječných dětí.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole.