Novinky 2.0: Ve firmě se začala šířit šlechtická krev

Ahoj moji milí dvanuláci. I tento týden mám pro vás Novinky 2.0, i tento týden jsem se u jejich psaní náramně bavila (a dobře zrelaxovala) a i tento týden vám všem přeji hezké a příjemné počteníčko :- :-*

A vítězem se stává…
Dnešní novinky začneme z vesela. Máme pro vás výsledky naší tipovací soutěže z minulého týdne. Děkujeme všem, kdo jste se zapojili 🙂

Jaké tedy byly správné odpovědi?

  1. Kolik podpisů jednatele společnosti bylo potřeba k založení bankovních účtů v CZK a EUR u ČSOB, včetně 1 platební karty, zmocnění 3 osob a zřízení služby E-Commerce?
    Neuvěřitelných 18! Tolikrát jsem se za celé první pololetí ani nepodepsala do žákovských knížek našich dětí…
  2. Kolik e-mailových adres má za naši firmu a všechny projekty s ní spojené celkově Lukáš Pour ve správě?
    28. A neptejte se mě, jak je to možné a komu všemu ty adresy patří 😀
  3. Kolik stojí v Ostravě-Hrabové garanční umytí vozidla KIA C’eed ve značkovém KIA servisu? (Pozor, otázka je chyták!)
    Ve faktuře napsali zdarma, ale skásli nás o 20.000 Káčé za nutnou kompletní výměnu brzd a výměnu klínového řemene 😀

A vítězem naší historicky první tipovací soutěže se s odpověďmi 22, 110 a zdarma při garančce stává Václav Růt. Na dubnovém setkání ve Frýdlantě nad Ostravicí mu bude cena za vítězství předána přímo šéfredaktorkou Novinek 2.0.

Sláva vítězi, čest poraženým!!! 🙂

Ve firmě se začala šířit šlechtická krev
Michal Kolář byl minulý týden jmenován novým králem všech affiliate partnerů. S odchodem Jirky Svobody v naší firmě vymřel po meči rod analytiků a tak bude v této rodové linii pokračovat Markéta Málková, která se stala firemní analytics lady a královnou čísel. A v neposlední řadě Sir Viktor Šabacký byl pasován na rytíře a získal čestný šlechtický titul, k němuž získal právo spravovat rozsáhlé pozemky a také projekt Platforma 2.0.

Pamatujte si tedy. Od této chvíle se se záležitostmi ohledně čehokoliv v souvislosti s affiliate partnery a kampaněmi obracejte na Jeho Veličenstvo Michala se záležitostmi kolem metrik, webové analytiky a čísel obracejte na Její Veličenstvo Markétu M. se záležitostmi kolem Platformy 2.0 se obracejte na Sira Viktora.

Co se stane, když zavřou dva tvůrce…
Abychom úplně neposílali do světa kachnu… Oni se ti tvůrci zavřeli sami. A dobrovolně. Konkrétně je řeč o Davidovi Kiršovi a Stáni Mrázkové. Minulý čtvrtek se na celé odpoledne zavřeli v Brně na Nálepkově 14 do jedné místnosti a nerušeni okolím spolu vymysleli nový prodejní funnel. Mají nemalé cíle.

Ovšem nový funnel neuspokojil jejich tvůrčí choutky. Alespoň ne na 100%. Vymysleli proto kromě něj také novou blogovací strategii a dle slov Stáni Mrázkové také další cool marketingové věci. Jak vidno, máme se všichni na co těšit 🙂

Šikana i u nás? Nevídané!
Už je to tak a nedá se to vrátit zpět. V naší firmě se objevila šikana. A provinilcem není nikdo jiný než Václav Růt, který trval na tom, aby Martin Strouhal vytvořil ve SmartEmailingu 2.0 možnost vytvořit segment pro kontakty, které otevřely kampaň nebo klikly na odkaz. A nedal pokoj, dokud funkce nebyla naprogramována. Uživatelé SE2.0 tedy nyní mohou vytvářet segmenty, které jim vyberou aktivní kontakty pod účtem (které v návaznosti na odeslanou kampaň udělají nějakou akci).

Když se na tím zamyslím, tak si nejsem jistá, jestli ta šikana vlastně není dobrá věc.

Šéf technické podpory chce získat černý pás
Ptáte se, v jakém že to sportu? Že by Vašek dělal judo a redakce věděla něco, co nikdo ve firmě netuší? Nic takového 🙂 Přestože by pro Vaška byla jeho fyzická kondice v judu jistě výhodou, černý pás získává v disciplíně řízení úspěchu zákazníků.

Na své cestě za nejvyšším oceněním už začal plnit první cíle:

  • byla dokončena API dokumentace pro SmartEmailing verze 1.0 (téměř s křížkem po funuse, ale body jsou body! :D)
  • založil Evernote notebook, který je společný pro technickou i zákaznickou podporu. Lidem z podpory umožní rychleji odpovídat na opakující se dotazy
  • založil účet ve Freedcamp, aplikaci pro řízení projektů. Snahou je zavést nějaký řád do vývoje SmartEmailing (a pokračovat v po-řádném vývoji FAPI) a na jednom místě spravovat veškeré informace o chybách, nových funkcích a jiných podnětech na jednom místě.
  • dokončil mazání uživatelů v Helpscoutu a Snapengage a firmě tím ušetřil 58.800 Kč ročních nákladů
  • přihlásil se (společně s kolegyní Markétkou Danišovou) na komunikační seminář Andyho Winsona a bude z něho Majster Komunikácie

Ája vás zve 12.4. do Mahenova divadla na Ženy Ženám živě
Alice v úzké spolupráci s Davidem v těchto dnech má jeden hlavní cíl – naplnit Mahenovo divadlo a akci Ženy Ženám živě. Společně s Michalem Kolářem testují na Facebooku tzv. cílenou propagaci. Reklama je díky ní posílána přímo na konkrétní seznamy lidí. Taktéž je aktivní propagace akce skrze síť affiliate partnerů. Pokud se chcete zapojit, ještě stále není pozdě. Registrujte se na affiliate.zenyzenam.cz a máte šanci získat provizi 500 Kč za každý zprostředkovaný prodej vstupenky.

Alice nás také všechny na Ženy Ženám živě srdečně zve.

Tým Anabixu: Poslušně hlásíme, máme tři nové funkce

Programátoři Anabixu nespí na vavřínech a pracují na vylepšování své aplikace. V uplynulých dnech jste si mohli povšimnout, že v Anabixu přibyly 3 datumové/časové triggery. Co to znamená? Že si můžete nechat posílat notifikaci v případě neaktivity nad seznamem, obchodním případem, případně můžete od data ve vlastním poli odvozovat různé akce (úkol, notifikační email atd.).

Neváhejte a využijte možností těchto nových triggerů v rámci svých procesů, případně si nastavto nové. AX tým uvítá důkladné otestování v praxi a zpětnou vazbu.

 

Bohdana Kabátová

Manažerka a jednatelka společnosti Firma 2.0 s.r.o., konzultantka a koučka, jedna z prvních 150 koučů na světě, kteří v Kalifornii získali certifikaci pro ojedinělý systém High Performance Coaching. Spokojená žena provdaná za úžasného muže a máma dvou báječných dětí.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole.