Jehla v kupce sena

Dnes píšu, protože hledáme jehlu v kupce sena – tu správnou a pravou osobu do naší zákaznické péče na částečný nebo plný úvazek. Hledáme někoho, kdo věří v totéž, co my, kdo je připraven žít, jíst a dýchat našim posláním.

Hledáme vášnivého, motivovaného a zodpovědného člověka na pozici péče o zákazníky.

ec0b2441-38fb-475f-bee6-5b1f7bc0b0d9

Věříme, že:

…většinu současných problémů ve světě je možné vyřešit prostřednictvím podnikání.

…když jsou lidé vzděláváni a povzbuzováni k tomu, aby vystoupili z řady a řešili problémy, které se jich nějak dotýkají, mohou se začít dít zázraky.

Proto je našim cílem a posláním zjednodušovat podnikatelům život a poskytovat jim vzdělání a nástroje k tomu, aby mohli budovat své úspěšné podnikání, které vyjadřuje to, kým oni sami jsou a díky kterému mohou světu přinést něco pozitivního a obohatit tím ostatní.

Náš tým, v současné době o 24 lidech, je oddaný těmto principům:

  • autentické sebevyjádření a komunikace
  • trvalý růst a vývoj (i tehdy, když bolí)
  • přebíráme plnou osobní zodpovědnost za náš vlastní úspěch
  • hrajeme naplno a usilujeme o dokonalost
  • neustále naplňujeme naše hodnoty
  • společně vytváříme mimořádné zážitky
  • jsme součástí něčeho vyššího, co nás přesahuje a spojuje

Co to znamená pro tebe?

Jakožto osoba, se kterou zákazníci přijdou do styku jako první, budeš přátelský/á, vnímavý/á a zaměřený/á na hledání řešení.

Co hledáme u ideálního člena našeho týmu:

  • Naprosté porozumění a souznění s naší vizí a posláním.
  • Znáš naše vzdělávací programy Email Academy a/nebo Miliónové impérium.
  • Miluješ kontakt s lidmi a máš o ně a jejich potřeby upřímný zájem.
  • Jsi pohodový a vyrovnaný člověk s proaktivním přístupem k práci.
  • Dokážeš pracovat na mnoha projektech a úkolech zároveň, aniž by ti přitom něco uniklo.
  • Při řešení problémů podnikáš kroky, které vedou k efektivnímu a účinnému řešení.
  • Umíš si poradit se stížnostmi a uvolňuješ napětí tím, že reaguješ na hlubší potřebu skrytou pod rouškou stížnosti.
  • Máš jasno v tom, kde jsou hranice, víš, kdy vyhovět vyslovenému požadavku a jak si stát za svým a zároveň vyjádřit uznání tomu druhému.
  • Máš dokonalé písemné i ústní vyjadřovací schopnosti.
  • Být v roli podporovatele tě vyloženě těší, nemusíš být za každou cenu hlavní hvězdou představení. Péče o druhé tě naplňuje.
  • Dáváš přednost tomu, že se staneš součástí týmu, než abys začal/a vlastní podnikání. Nehledáš práci na částečný úvazek pro financování tvého podnikatelského snu. Hledáš stabilní a podporující prostředí pro svobodné vyjádření tvých darů a talentu.
  • Nejsme zastánci filosofie “když to není pokažené, není co spravovat”, takže bychom rádi, kdybys neustále hledal/a způsoby, jak věci a procesy v naší firmě zlepšovat.
  • Je důležité, aby ses dokázal/a přizpůsobovat potřebám firmy. Některé týdny budou klidnější a budou vyžadovat méně tvého času. Ale když budeme například spouštět novou kampaň, budeme potřebovat, abys pracoval/a více a někdy i déle než obvykle.
  • Měl/a bys být kamarád/ka s novými technologiemi a být ochotný/á učit se novým věcem.
  • Samozřejmě bys měl/a mít rychlé a spolehlivé připojení k internetu. Pokud máš Maca, jsi rozhodně náš člověk.
  • Budeš pracovat online a na dálku, takže budeš potřebovat vhodné pracovní prostředí a také bys měl/a být schopný/á si plánovat svůj čas a být za sebe zodpovědný/á.

Tvůj běžný pracovní den by mohl vypadat asi takto:

Část svého času strávíš vyřizováním e-mailů a písemným odpovídáním na dotazy našich stávajících i potenciálních zákazníků a budeš zajišťovat, aby z vaší komunikace měli pocit výjimečnosti a uspokojení, že se jim dostalo přesně toho, co potřebovali, aby se mohli posunout dál.

Součástí tvé práce bude také občasná technická podpora (restartujte váš počítač, vymažte si cash paměť v prohlížeči, heslo si změníte takto, aplikaci/program objednáte takto), takže je potřeba, abys byl/a zběhlá v otázkách práce s počítačem a byl/a technicky zdatný/á.

Budeš také odpovídat na telefonické dotazy na zákaznické lince týkající se našich aplikací a programů, včetně informací o cenách a ve vhodných případech a ve správný čas také volajícímu nabídneš koupi vhodného vzdělávacího programu nebo aplikace v naší nabídce.

Poradíš a pomůžeš klientům také se základními strategiemi internetového marketingu, které používáme. Navedeš klienty, poradíš, doporučíš, aby se ve svém podnikání posunuli dále a zjednodušili si život.

Tvými dalšími povinnostmi může být:

  • Podpora online a živých akcí – seminářů, webinářů, školení (podle potřeby)
  • Podpora pro projektové manažery
  • Publikování článků na blogu
  • Testování webových a prodejních formulářů, procesů a funkcí v aplikacích aj.

Co můžeš jakožto člen našeho týmu očekávat:

  • Nikdy nebudeš trestán/a za iniciativu vyřešit problém zákazníka nebo opravit chybu v některém z našich systémů, když ji objevíš.
  • Budeš součástí skvěle pracujícího a úžasného týmu, jehož členové jsou nadšení pro to, co naše firma zosobňuje a jejich práce je baví.
  • Bude ti poskytnuta podpora v podobě praktických informací, aplikací a systémů, to vše s jediným cílem – abys byl/a ve své práci úspěšný/á.
  • Budeš mít příležitost se učit a růst – osobnostně i profesně – díky vzdělávání a mentoringu.
  • Nejsme vždy jen dokonalí, ale snažíme se ze sebe vydat maximum, protože věříme, že člověk může dělat zázraky, když chce a je jim otevřen.

Takže k věci…

Jestli jsi dočetl/a až sem, něco to znamená. Znamená to, že tato pozice je tvým voláním a že by ses nám měl/a co nejdříve ozvat. Chceme o tobě vědět – a to brzy! Hned.

Místo výkonu práce: z domu

Časová náročnost: Záleží na schopnostech a časových možnostech zájemce o tuto práci, ale hledáme někoho na plný úvazek (30-40 hodin týdně)

1. krok – životopis a video: Natoč krátké 60-vteřinové video o tom, proč chceš s námi spolupracovat a proč jsi zrovna ty tím nejlepším člověkem pro tuto pozici a společně se svým životopisem ho pošli na alice@firma20.cz

2. krok – výběrové řízení: Pokud budeme mít na základě tvého životopisu a videa pocit, že se na tuto pozici hodíš, ozveme se ti a domluvíme se na osobním setkání nebo přinejmenším na úvodním rozhovoru přes Skype.

Výběru lidí do našeho týmu věnujeme spoustu času a energie, protože hodně investujeme do každého člověka, kterého do našeho týmu přijmeme. Proto nám, prosím, neposílej svou přihlášku, pokud nemáš opravdu vážný zájem.

3. krok – 90-denní doba hájení: Pokud u nás začneš pracovat, čeká tě takzvaná doba hájení, která potrvá 3 měsíce. Doba hájení nám (i tobě) dává příležitost se vzájemně poznat, vyzkoušet, jak se nám spolu-pracuje a jestli je to pro obě strany to pravé pro dlouhodobou spolu-práci.

 

Těšíme se na tvůj e-mail!

– David Kirš

 

David Kirš

David Kirš žije v Brně s Alicí, je táta Klárky, (info)podnikatel, lektor, zakladatel SmartEmailingu a Firmy 2.0, tvůrce online programů Miliónové impérium a EmailAcademy a je mentorem ve výcviku Cesta pravého muže. Zvedl v Čechách a na Slovensku vlnu info-podnikání, je vášnivým propagátorem poctivého email marketingu a info-marketingu a dnes učí novou generaci podnikatelů, jak si (nejen) díky internetu zjednodušit život.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole.