Audio verze

podcasts_iconPodcast na iTunes

Pokud se rozhodnete prodávat informační produkty, tedy zabalit to, co znáte, umíte a děláte, své zkušenosti, svůj životní příběh, do produktů a ty produkty začít prodávat na internetu, pak potřebujete projít nějakým jednoduchým systémem, kdy vám dojde, že máte něco, co pro druhé tam venku má obrovskou hodnotu. Ten systém je velmi jednoduchý a má tři kroky.

První je uvědomění, kdo jste, co jste se za život naučili, jakým životním příběhem jste prošli, začínáte si uvědomovat sami sebe. Uvědomění je první krok k tomu, abyste mohli pokračovat dál.

Pokud si uvědomíte a jste si vědomí sami sebe, začnete přirozeně vidět své talenty. Uvidíte své talenty, dary, to, co vám buď bylo dáno shůry, anebo co jste se za svůj život prostě naučili, to, k čemu jste se vytrénovali, co vám už teď jde přirozeně a už na to nemusíte ani myslet.

Ve chvíli, kdy jste si vědomí sami sebe a vidíte svoje talenty a dary, může přijít třetí krok, kdy se rozhodnete tyto talenty a dary uchopit a zabalit je. Zabalit je do informačních produktů.

Informační produkty jsou tady vlastně odpradávna. Informační lidé byli dříve šamani v kmenech. Lidé, kteří jako stařešinové předávali informace, vzdělávali mladé lidi v kmenu, aby se naučili lovit, najít vodu a rozdělat oheň.

A jak jsme postupem času šli a šli a šli, našli jsme nové způsoby, jak si předávat zkušenosti, know-how a informace. Přidali jsme knihy a s novými technologiemi se tyhle věci převedly na internet. V digitálním světě už se nepředávají informace jen skrz semináře, živá setkání a mluvení, ale skrz digitální technologie, skrz e-booky, online kurzy, videa, blogy, články a podobně. A z nich můžete vytvořit právě informační produkty.

Pokud znáte celý ten systém, kterému se dneska říká expert byznys, můžete tyto informace zabalit a prodávat je dalším lidem, a tím nejen vytvořit skvělé živobytí pro sebe, ale také pomáhat mnoha dalším lidem v tom, co umíte, v čem jste dál.

Přeji vám a držím vám palce, abyste se v té první fázi alespoň odhodlali podívat se na to, co ve svém životě umíte, co děláte a jestli byste i vy nemohli informační produkty začít vytvářet.