Michal Kolář

\"Má role ve Firmě 2.0 je podporovatel, kde podporuji naše projekty placenou reklamou a spoluprácí s našimi affiliate partnery\"

Má role ve Firmě 2.0 je manažer placené reklamy na naše aplikace a vzdělávací programy. Dále spolupracuji s našimi affiliate partnery a spravuji náš provizní program. 

Proč vkládám svůj drahocenný čas
do této role?

Svůj čas vkládám do těchto rolí, protože díky práci ve Firmě 2.0 mohu dělat to, co mne opravdu baví a to s pocitem dobře odvedené práce. Ve spokojených klientech a partnerech vidím plody mé práce, což je velmi motivující a posilující, jak v další práci, tak v dalším sebevzdělávání, a to ať již v oblasti affiliate marketingu či nastavení placených reklam. Má role ve Firmě 2.0 mi dala možnost začít rozvíjet další mé schopnosti a dovednosti, které doposud zůstávaly nevyužity.

Mým přáním je mít silnou základnu affiliate partnerů a vytvářet takové reklamy, které maximalizují naše úsilí předat naše dovednosti a zkušenosti co největšímu počtu lidí.

Díky těmto rolím ve Firmě 2.0 mohu naplňováním potřeb druhých naplňovat i své potřeby a to jak po stránce předávání energie, tak po stránce financí.

Svým kolegům jsem slíbil následující:

Jako člen Firmy 2.0 slibuji, že budu hájit zájmy celé Firmy 2.0 ve shodě s mým vlastním svědomím, přesvědčením a podle mých nejlepších schopností. Ve svém jednání se budu řídit filozofií Firmy 2.0. Budu sdílet, dodržovat a prosazovat hodnoty Firmy 2.0 a budu vždy k Firmě 2.0 loajální. Slibuji, že se budu neustále vzdělávat a sledovat nové poznatky v oblasti péči o zákazníka a to tak, abych byl schopen vždy poskytnout kvalitní klientskou péči pro naše zákazníky.

Co dokáže web
Webové stránky mají být vaším obchodním zástupcem, někým kdo vás prodává, aniž byste u toho museli být.…
Odpočet času je dobrý, ale často opomíjený pomocník, ať již se jedná o použití pro ukázání speciálních…
Používáte CRM? Napojte členské sekce a rozšiřte byznys
Proč je CRM užitečný systém asi všichni dobře víme. Mít přehled mezi svými klienty a vyvarovat se…
Školení obsahového marketingu
Zajímá vás jak využít obsahový marketing ve své firmě, jak správně sestavit obsahovou strategii, jak vylepšit svůj…