Kateřina Fišerová

E-MAILING je pro mě vášní. Je nástrojem pro sdílení emocí. BUDUJE VZTAH A DŮVĚRU. Maže hranice mezi prodejcem a kupujícím. PODPORUJE, když je potřeba. POMÁHÁ, když nevíte, jak dál. PRODÁVÁ, když jste připravení. DĚLÁ RADOST. A to vše jednodušeji a rychleji, než jsem si kdy myslela."

Chci, abyste to samé cítili i vy. A udělám pro to maximum.

Jsem hrdá na to, že mohu být projektovým manažerem SmartEmailingu. Vidím, jak vzkvétá aplikace, která pomáhá našim zákazníkům růst. Zjednodušuje jim komunikaci a pomáhá snadno dělat věci, které mohou být snadné. Mám možnost sledovat, jak vzkétají naši klienti. Vidět, jak se jim daří. Ten pocit je tak návykový!

Radost z jejich úspěchů pak s nadšením sdílím na blogu SmartEmailingu, stejně jako rady a nové trendy v e-mail marketingu. V rámci individuálních konzultací pomáhám najít tu "správnou řeč", které porozumí cílová skupina. Setkat se můžeme také na školeních a workshopech. Kdykoliv se na mě můžete obrátit prostřednictvím e-mailu, pokud nebudete spokojení nebo se naopak budete chtít pochlubit svým úspěchem. Prostě jen tak.

Moje začátky s e-mail marketingem spadají někdy do roku 2004. Nejprve jsem e-mailing využívala v neziskovce pro komunikaci se sponzory, kde jsem pracovala jako dobrovolník při studiu. Co všechno dokáže, jsem však začala objevovat až o několik let později, kdy jsem nastoupila do reklamní agentury, která se specializovala na online marketing pro e-shopy - ACOMWARE, s.r.o. Učila jsem se od kolegů, od expertů, které jsme v Čechách tehdy měli, studovala zahraniční zdroje.

Největší školu mi ale dala praxe. Testování systémů pro rozesílku a především objevování toho, co funguje u jednotlivých klientů, A/B testování a někdy i metoda pokus - omyl...

Když jsem poznala SmartEmailing, kolečko se uzavřelo. Není třeba dělat věci složitě. Není důvod hrabat se v html kódu. Není třeba s rozesílkami trávit hodiny. Uvolnily se mi ruce a hlava. A ke slovu konečně přišlo srdce. Poznatky z psychologie prodeje, které jsem nasbírala při studiu, začaly dávat smysl. Tak takhle to funguje! E-mailing se stal mojí vášní. Je pro mě nástrojem sdílení emocí a radosti. Buduje vztah. Podporuje. Prodává. Dělá radost...

Co dokáže web

Je váš web i dobrým zaměstnancem?

Webové stránky mají být vaším obchodním zástupcem, někým kdo vás prodává, aniž byste u toho museli být.…

Celý článek

Jak využít odpočet při prodeji

Odpočet času je dobrý, ale často opomíjený pomocník, ať již se jedná o použití pro ukázání speciálních…

Celý článek
Používáte CRM? Napojte členské sekce a rozšiřte byznys

Používáte CRM? Napojte členské sekce a rozšiřte svůj byznys

Proč je CRM užitečný systém asi všichni dobře víme. Mít přehled mezi svými klienty a vyvarovat se…

Celý článek
Školení obsahového marketingu

Intenzivní celodenní školení obsahového marketingu

Zajímá vás jak využít obsahový marketing ve své firmě, jak správně sestavit obsahovou strategii, jak vylepšit svůj…

Celý článek