Kateřina Fišerová

E-MAILING je pro mě vášní. Je nástrojem pro sdílení emocí. BUDUJE VZTAH A DŮVĚRU. Maže hranice mezi prodejcem a kupujícím. PODPORUJE, když je potřeba. POMÁHÁ, když nevíte, jak dál. PRODÁVÁ, když jste připravení. DĚLÁ RADOST. A to vše jednodušeji a rychleji, než jsem si kdy myslela.\"

Chci, abyste to samé cítili i vy. A udělám pro to maximum.

Jsem hrdá na to, že mohu být projektovým manažerem SmartEmailingu. Vidím, jak vzkvétá aplikace, která pomáhá našim zákazníkům růst. Zjednodušuje jim komunikaci a pomáhá snadno dělat věci, které mohou být snadné. Mám možnost sledovat, jak vzkétají naši klienti. Vidět, jak se jim daří. Ten pocit je tak návykový!

Radost z jejich úspěchů pak s nadšením sdílím na blogu SmartEmailingu, stejně jako rady a nové trendy v e-mail marketingu. V rámci individuálních konzultací pomáhám najít tu \"správnou řeč\", které porozumí cílová skupina. Setkat se můžeme také na školeních a workshopech. Kdykoliv se na mě můžete obrátit prostřednictvím e-mailu, pokud nebudete spokojení nebo se naopak budete chtít pochlubit svým úspěchem. Prostě jen tak.

Moje začátky s e-mail marketingem spadají někdy do roku 2004. Nejprve jsem e-mailing využívala v neziskovce pro komunikaci se sponzory, kde jsem pracovala jako dobrovolník při studiu. Co všechno dokáže, jsem však začala objevovat až o několik let později, kdy jsem nastoupila do reklamní agentury, která se specializovala na online marketing pro e-shopy - ACOMWARE, s.r.o. Učila jsem se od kolegů, od expertů, které jsme v Čechách tehdy měli, studovala zahraniční zdroje.

Největší školu mi ale dala praxe. Testování systémů pro rozesílku a především objevování toho, co funguje u jednotlivých klientů, A/B testování a někdy i metoda pokus - omyl...

Když jsem poznala SmartEmailing, kolečko se uzavřelo. Není třeba dělat věci složitě. Není důvod hrabat se v html kódu. Není třeba s rozesílkami trávit hodiny. Uvolnily se mi ruce a hlava. A ke slovu konečně přišlo srdce. Poznatky z psychologie prodeje, které jsem nasbírala při studiu, začaly dávat smysl. Tak takhle to funguje! E-mailing se stal mojí vášní. Je pro mě nástrojem sdílení emocí a radosti. Buduje vztah. Podporuje. Prodává. Dělá radost...

Co dokáže web
Webové stránky mají být vaším obchodním zástupcem, někým kdo vás prodává, aniž byste u toho museli být.…
Odpočet času je dobrý, ale často opomíjený pomocník, ať již se jedná o použití pro ukázání speciálních…
Používáte CRM? Napojte členské sekce a rozšiřte byznys
Proč je CRM užitečný systém asi všichni dobře víme. Mít přehled mezi svými klienty a vyvarovat se…
Školení obsahového marketingu
Zajímá vás jak využít obsahový marketing ve své firmě, jak správně sestavit obsahovou strategii, jak vylepšit svůj…